Відгуки про IT-компанії України

RSS

Вважаю за потрібне поділитися своїм невеликим досвідом з цією «компанією».

Інтерв’ю, скоріш за все, вам буде проводити Trainee розробник.
Тут більше й нема чого додати, висновки та очікування — робіть самі.

Також, мені не було повідомлено про можливі проблеми з клієнтом, прострочені дедлайни проекту та те, що я маю працювати під чужим акаунтом на платформі UpWork.

Отримавши відгуки від теперішніх/колишніх співробітників цієї компанії, а також дослідивши їхню «вражаючу» історію, я б порекомендував вам — триматись подалі від цієї «компанії».

Підтримали: Олег Шалапський

ВАЖЛИВО: відгук переписую вдруге, тому що після першого відгуку фаундер замість конструктивної відповіді почав погрожувати порушенням НДА. Це ще раз показує не професійність і підтверджує все із вказаного у відгуку нижче.

Головна цінність компанії, яку транслюють фаундери — тренсперенсі у всьому. Саме тому хочу залишити чесний та відвертий відгук про враження від роботи в компанії на позиції Head of Sales.

На співбесіді фаундери розповідають про те, що шукають сейлза, якому дадуть повну свободу дій і який зможе навчити їх та побудувати сейлз процеси. Однак в реаліях один із фаундерів перевіряє усі меседжі та сіквенси і оцінює їх на професійність, виходячи з його «професійної думки Ruby розробника»

Працюючи в сейлз 5 років, я завжди думала, що основний показник успішності сейлз відділу — кількість продажів. За 4 місяці моєї роботи була збільшена кількість закритих контрактів, однак «професійна думка Ruby розробника» була інакшою, і цього було недостатньо.

Власне єдиний плюс від співпраці, який був — це компенсація за місяць, після того, як вирішили припинити співпрацю.

Тому не рекомендую співпрацю з цією компанією, багато обіцянок на старті не співпадають з реальністю. Також, відсутній конструктивний фідбек та можливість росту як спеціаліста — у компанії заведено давати виключно позитивний фідбек та потім звільняти, надаючи негативний, що в цілому дивно і не прийнятно.

Хочеться вірити, що фідбек фаундер буде сприймати як зону для покращення та зростання компанії :)

Підтримали: Liza Tolstenko

Схоже на стартап зі слабкими процесами управління ресурсами.
Після співбесіди представники компанії зникли назовсім.

Пройшла курс DevOps, все було круто. Багато підтримки від викладача, утворилося комьюніті з групою для подальшої комунікації — ділимося досвідом інтервʼю та з роботи.

Попрацював в компанії 3 дні, звільнився із-за зневажливого відношення PM-а Михайла

Також потрібно було працювати від чужого UpWork акаунта де зіпсовані відносини з замовником із-за зірваних термінів.

Тримайтесь подалі від цієї компанії. Хоч і попасти до них легко але воно цього не варте.

Підтримали: Roman Horishnyi

Прошел курс по «Чистий код та патерни» — в принципе все понравилось. Буду пытаться теперь применять это на практике.

Приєднався до Mate після перегляду відео на DOU із засновником. В основному подобається структура навчання, що все по порядку, одне за одним. Робота з менторами 8/10, технічна інформація 9/10, Mate 10/10, але потрібно щось робити з мобільним додатком, бо на IOS функція чату працює не дуже🫠

Висновок. Якщо шукаєте школу, щоб знайти першу роботу, можете сміливо іди у Mate

Підтримали: Vitalii Karpenko

Найкраща компанія, в якій я мав можливість працювати. Процеси тут поставлені добре, а не формально і не просто для того, щоб бути як у конкурентів. Є досить велика внутрішня школа і великий багаж власного навчального матеріалу. Також до переваг можна віднести можливості з позапроектної роботи, такі як проведення інтерв’ю, навчальних курсів, менторства чи різних технічних заходів. Я розумію, що якщо є бажання, натхнення і ініціатива, то все це можна зробити у більшості компаній, але в цій компанії я зустрів уже немалу експертизу в цьому напрямку і готовність цією експертизою поділитися та допомогти у реалізації твоїх планів. Однозначно рекомендую.

Вирішила не обійти стороною і теж залишити свій відгук.
Про хороше. Мені пощастило з рекрутером і я в шоці, що такий компетентний спеціаліст працює в цій компанії. Зворотній зв’язок був завжди своєчасним та в цілому залишились приємні враження саме від контакту з рекрутеркою.
Я подавала свою кандидатуру на позицію Project Manager декілька разів, після прескріна мені призначили технічну співбесіду. Перша спроба була на позицію PM-а для роботи з ризиками. На співбесіді була досить груба та неприємна спеціалістка для якої шукали людину в команду. Я не буду розписувати деталі, проте найпоказовішим моментом була відповідь на моє питання щодо процесів в команді, відповідь звучала приблизно так: «а шо не понятно, я все в вакансії розписала!» хоча саме те, що я запитувала в описі не було) Досі неприємно згадувати.
Потім пані рекрутер запропонувала одну позицію, а я вирішила дати ще один шанс компанії і списала все на те, що можливо там одна людина у якої є явні проблеми зі софт скіллами. Після декількох тижнів очікування мене запросили на ще одну співбесіду, цього разу просто в ІТ відділ без привʼязки до проєкту. На співбесіді були присутні два спеціалісти, вони часом мене перебивали, але це було не так критично. Потім був заданий кейс одним із спеціалістів: що ви будете робити якщо в останній момент щось не склалось на проєкті, а у вас дедлайн? На що я відповіла, що це є неприпустимо загалом для менеджера, адже враховуючи постійну комунікацію з командою розробки і попередню роботу з ризиками, естімейтами, це дуже треба постаратись щоб настільки прогавити дедлайни, тим паче, що в реальному кейсі менеджера (тобто який по справжньому відбувся) — непрацездатність тестового середовища, взагалі не зрозуміло тоді, чому мало було часу відведено на тест, не закладений час на форс-мажори та чому не перевірили тестове середовище завчасно? На що мені відповіли — «ми працюємо за класичними підходом і комунікація в команді в нас не передбачена». Мене це направду здивувало. Звісно ж, я розповіла план дій, що робити коли дедлайни горять, але щось пішло не так. Хоча при розборі кейса менеджера було зрозуміло, що факап відбувся через недостатню комунікацію з командою з боку саме менеджера, плюс схиляюсь до того, що не було закладено достатньо часу на потенційні ризики при оцінці задач. Коротше, приходить день Х і мені відмовляють, а причина відмови це недостатнє незнання Waterfall і гнучких методологій. Завіса)
Які висновки можна зробити? Там бардак, відсутні процеси і люди, які свято вірять в класичні підходи, в той час, коли потрібно залишитися гнучким та адаптувати свої підходи під специфіку проєкту, під терміни проєкту і звісно ж не втрачати фокус на людях.

Вітаємо. Нам дуже прикро, що вам довелося відчути негативні емоції під час спілкування зі співробітниками. Просимо написати нам на пошту [email protected] Ваш контактний номер телефону.

Вітаю! Хотілося би поділитися своїми враженнями про співпрацю з Energise, отже працюючи з компанією на парт тайм засадах на сам перед підтверджую слова пана нище на рахунок токсиків!=)), також що стикнувся з дуже гарною і вчасною комунікацією в команді, докладні та комфортні для сприйняття ТЗ, а ще в цілому дуже класна команда з якою приємно працювати.

Не рекомендую дану компанію, якщо шукаєте місце де хотіли б затриматись.
Процеси відсутні, відношення до працівників можна описати однією фразою від СЕО в загальному чаті «Я просто увольняю одним днем и ищу новых людей». Шкода витраченого часу і нервів.
Єдине хороше, це була команда, тут лайк.

Андрію, доброго дня, дякую за відгук. Все інформативно та до справи.

Справді, процеси налаштовувалися і не були встановлені. Це пов’язано з тим, що ми переходили на формат аустафф та змінювали підходи до роботи.

Також через війну минулого бренду було закрито, і створювався новий бренд з нуля. Так, ми перероблювали багато речей з нуля, як у будь-якої компанії на подібній стадії було безліч питань з процесами, численні проблеми, нерви, і все це заради того, щоб продовжувати працювати, створювати робочі місця і не опускати руки.

Основна діяльність на даний момент пов’язана з аустаф моделлю та роботою, в якій передбачається робота рівно в межах контракту та до закінчення строку контракту, іншими словами, закінчився контракт — відбувається звільнення, у деяких випадках є бенч. Саме так можна трактувати звільнення за один день.

Також ми попереджаємо за кілька тижнів до звільнення. Так було з вами, і вас заздалегідь попереджали, оскільки ми закінчували роботу з клієнтом.

Приємно, що команда сподобалася.

Але в будь-якому випадку, дякую за відгук, це дуже корисно для нас, і також корисно для майбутнього співробітника, ви повинні чітко розуміти, як стоїть справа з роботою у нас та чого очікувати від аутстафу.

Я, як керівник і засновник компанії, не відмовляюсь від відповідальності, надаю вичерпну відповідь та відкриту інформацію. І так, я можу помилятися, як і будь-хто інший, до цього також потрібно бути готовим.

I’ve had great experience working at CBA. The team environment is genuinely collaborative and supportive, management is approachable and truly values input from all levels, encouraging innovation and new ideas.
The work-life balance is great with flexible working hours. The company offers a variety of interesting projects that contribute to professional development.

Хоч і на короткий час, але я був радий приєднатися до команди Tetalab. За цей період я побачив, наскільки цінується відкритість і прозорість в комунікаціях. Колектив тут дружній і підтримуючий, що створює особливо приємну атмосферу для роботи.

Окремо хочу виразити подяку Тарасу, який вкладає максимум енергії в кожного співробітника для їхнього комфорту та розвитку. Це саме те місце, де твоя думка буде враховуватися, а бажання розвиватися буде підтримуватись на кожному кроці.

Було приємно бути частиною такої турботливої команди.

Бажаю всій команді успіхів та цікавих проектів.

Оновлюю свій відгук який я залишав раніше. Через час все змінилося в гіршу сторону і компанія яка мені здавалася гарною з гарними проєктами перетворилася на щось жахливе, періодичні погрози про звільнення які не покращували твій моральний стан, а навпаки робили все щоб ти захотів піти звідти, дивне відношення до тебе як до робітника та як до людини. Компанія з кожним місяцем стагнувала і все закінчилося тим що останній проєкт за який мені повинні були заплатити гроші, запустився, але гроші я так і не отримав, сумно що компанія яка, на перший погляд, показала себе гарно закінчила банальним кидаловом на гроші та ігнором зі сторони людей з якими в тебе були якісь домовленості.

Максиме, дуже дякую за відгук.

Я вважаю, що ті, хто читав мою відповідь Андрію, так само зрозуміють ситуацію, яку ти описав.

Так, дійсно, було кілька проектів і хороша команда для них.

Пізніше ситуація погіршилась, класний клієнт — стартап, раптово заявив, що в нього закінчилися гроші, хоча за договором і за попередніми умовами залишилося 50%+ бюджета проекту, внаслідок чого довелося звільнити кількох програмістів з проекту та перевести на інший.
Якість другого проекту та комунікація з клієнтом були не найкращими, я вважаю, Максим також може дати багато коментарів щодо цього клієнта, а також його постійні зміни бюджетів і настроїв.

Оглянувши ситуацію, ми вирішили остаточно перейти на формат аутстафу, оскільки в цьому напрямку ми маємо можливість отримати більш стабільні умови для роботи, хоча самі проекти не такі цікаві, але менше проблем і краще для співробітників нашої компанії.

Зміна вектора компанії призвела до звільнень і також зупинки напрямку, в якому працювали Максим, Андрей та ще один розробник, а також до кількох труднощів і проблем, які відбилися на співробітниках і компанії.

Я повністю підтверджую, що такі непорозуміння траплялися і беру на себе відповідальність за них.

Для чесної та відкритої інформації про оплату — раніше таких проблем не було і раніше Максим працював на зовнішніх контрактах компанії, він може підтвердити це.

Останній проект, який був запропонований, — це розробка сайту компанії та внутрішнього проекту компанії, як тестова спроба перейти з зовнішніх проектів на внутрішні, про що Максим був проінформований.
Нажаль, спеціаліст не підійшов до цих завдань, і ми прийняли рішення, що будемо доводити до кінця обидва ресурси іншим спеціалістом.

Оплата, щодо якої виникло питання, — це не щомісячна компенсація оплати праці, а невелика фіксована оплата за проект саме за сайт компанії.

Так, про це забули, і ми визнаємо нашу халатність, оскільки оплата повинна була бути здійснена до 10 квітня, а сьогодні 12 квітня, і це справедливо, що є негативне враження. Як тільки ми дізналися про таку проблему, ми зв’язалися з Максимом і здійснили оплату, не затягуючи до буднів.

І я скажу зі свого боку — я завжди відкритий до будь-яких відгуків, як негативних, так і позитивних, я не знімаю з себе відповідальності, завжди намагаюся вирішувати всі проблеми, які є.
Якщо ви плануєте працювати у нас, ви можете очевидно бачити, хто ми. Так, ми — не ідеальні, є помилки, труднощі і проблеми, ми готові відкрито їх вирішувати, якщо є можливість, то рішаємо їх відразу.

Вітаю! Я закінчила курс з UI/UX design і зараз додатково навчаюсь на Fullstack.

Подача інформації на курсах враховує потреби студентів з різним рівнем підготовки, матеріали зрозумілі, добре структуровані і підкріплені практичними завданнями, що дозволяє засвоювати теорію і застосовувати її на практиці.
Ментори вражають своїм професіоналізмом та відданістю студентам. Вони завжди готові допомогти вирішити будь-які труднощі та відповісти на усі питання, що виникають під час навчання. Вони дуже допомагають не втрачати мотивацію та розвивати професійні навички.
Кар’єрний сервіс школи також заслуговує на відгук. Він надає студентам не лише можливість знайти першу роботу в сфері IT, але й допомагає у підготовці до співбесід та створенні презентабельного портфоліо.
Загалом, досвід навчання в школі GoIT для мене є дуже позитивним і я раджу її всім, хто прагне отримати якісні знання в сфері IT.

Чудова компанія з дружньою атмосферою! Працювала тут майже рік на позиції Vendor Manager, але вирішила повністю змінити вид діяльності. Безмежно вдячна усім за підтримку, безцінний досвід та розуміння:)

Spendbase — це місце, де тебе завжди вислухають, допоможуть та змотивують досягати нових вершин. Дякую кожному з вас за те, що ви так тепло прийняли мене в команду, ви — найкращі❤️❤️ ❤️
Раджу приєднась до колективу — ви ніколи не пожалкуєте і зможете вирости, як професіонал:)

Привіт всім, хотів би поділитися своїм досвідом проходження процесу рекрутування та співбесіди на посаду Middle Front-end engineer. Все почалося з того, що я відгукнувся на вакансію, точно не пам’ятаю де, можливо, навіть тут, на DOU. Потім зі мною зв’язалась рекрутер Тетяна Поліщук і сказала, що є гарна новина — моє резюме пройшло відбір і мені готові призначити перше технічне інтерв’ю, на зразок пре-скріну на 45 хвилин загальнотехнічні питання та питання з фронт-енду. Відразу після інтерв’ю мені надали відгук, що я проходжу на наступний етап — етап live coding. Зазвичай такий відгук займає 2-3 дні. Узгодили дату другого інтерв’ю, одразу скажу, що його я провалив. Просте завдання вирішив, а на ті, що були складніше — не справився. Співбесіду, як і в перший раз, проводили дві людини: лід і сіньор. Обидва були дружні, зацікавлені в позитивному діалозі і допомагали, намагаючись спрямовувати в рішеннях. Саме з підказками і пройшли live coding частину за 1.5+ години. Зрозуміло, що я провалив, але враження залишились хороші, оскільки інтерв’юери намагалися допомогти і доброзичливо проводили весь процес. Через 3-4 дні я отримав відгук від Тетяни, що не пройшов, але є можливість пройти ще інтерв’ю в іншу команду. Хотілось би відзначити професіоналізм Тетяни і подякувати за додаткову мотивацію і якісний зворотнiй зв’язок. Друге технічне інтерв’ю також проводили 2 людини: лід і сіньор, і було розраховано 1.5 години. Як і в попередніх співбесідах, хочу відзначити, що питання були суттєві, різноманітні і був дружній тон. Я був приємно здивований технічними та софт навичками обох команд, тому після співбесіди я залишився з позитивними емоціями. Тетяна сказала, що відгук буде на наступний тиждень і на початку тижня я вже отримав позитивний відгук із пропозицією :) Підсумовуючи, хочу висловити велику вдячність за професіоналізм Тетяни Поліщук і технічної команди. Якби було необхідно оцінити по 10-бальній шкалі процес рекрутування та тех. співбесіду — було б 10/10. Я радий отриманій можливості і з нетерпінням чекаю початку випробувального терміну :)

Підтримали: Oleksandra Borysenko

Всім привіт!
Хотів розповісти про свій досвід співпраці з Usense. До цього працював на фрілансі, потім потрапив в цю компанію і повністю задоволений, що тоді так склалося, що я почав тут працювати
За часи роботи дуже сильно прокачав свої знання, попрацював на різних проєктах. До речі, компанія намагається використовувати цікавий та не застарілий стек, тому upнув свої скілли у різних технологіях.
Хотів би відзначити ще комунікацію — за часи співпраці ще не зустрічав такого, щоб комусь не допомогли вирішити якусь проблему, або не пішли на зустріч, якщо потрібна допомога. Навпаки, все дуже класно та максимально комфортно!
Тому співпрацєю задоволений!

Знайти інформацію про домен чи продукт компанії неможливо, адже позиціонують вони себе як ІТ компанія, насправді являючись онлайн казино.

Нещодавно HR відділ змінив назву на Talent Hunters Hub, але суті діяльності та якості рекрутингових процесів це не змінило. Talent Hunters Hub існує як агенство, але насправді не працює на зовнішній ринок, а так само наймає співробітників в онлайн казино.

Щодо процесу найму. Обіцяного фідбеку я так і не отримала, мої повідомлення для Head of Recruitment Lesia Mormul (Lesia_recruiter в тг) були проігноровані. Рівень заробітної плати я не дізналась навіть після годинного допиту... ой, співбесіди, тому що вони визначають її по результатам «тренувальних днів».

Зверніть увагу на позитивні відгуки: 2 з них від бренд-менеджерів компанії (іншого способу «менеджерувати» бренд напевно не знайшлось))), а інший — від так само діючого співробітника.

Категорично не рекомендую співпрацю з Soft Svit та Talent Hunters Hub за адресою вул. Михайла Максимовича, 8.

Підтримали: Дмитрий Шуляк

Наприкінці 2023 року проходив курс DAO PM. Були дуже круті викладачі, пояснювали все доступно, зрозуміло та цікаво. Павло Устінов та Артем Жароцький — найкращі). Дуже круті лекції та воркшопи. Також з нами працював ментор, який був досить сильно залучений в процес та допомогав своїми рекомендаціями та відповідями на наші питання, ділився практичним досвідом. На цьому курсі я отримав знання та навички, завдяки яким я зміг отримати роботу проджект менеджера та почати свій шлях в IT. Джуе дякую IAMPM за ваші зусилля та за такий класний продукт, ви круті =)

← Сtrl 123456...1775 Ctrl →