Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Відгуки про IT-компанії України

RSS

At this difficult time, the company supports every employee, giving them the opportunity to work with interesting and fancy challenges.
— In a nutshell about the team, we are motivated, efficient and friendly.
— Not on rare occasions new methods are implemented, which help to select the right candidate for a different company.
— All processes are well established.
— Decent and competitive salary.
I’m grateful and looking forward to continuing working further with All day Hire.

Підтримали: Katya TarasovaLev Danys

Наверное, странно, когда вы видите отзыв от HRD, но время сейчас очень подходящее для моих слов.

Хочу поблагодарить Фаундера продукта и всех Партнеров за то, что во время войны в Украине, продолжают инвестировать в продукт и команду талантливых специалистов.

Что даже в самое нестабильное время, о котором мы даже не могли подумать, продукт развивается, компенсации выплачиваются, коммуникация и необходимая помощь предоставляется, команда удержана в полном составе и открываются новые вакансии, тем самым поддерживается экономика нашего государства.

Я рада, что это время я проживаю с BitcoinWide!

Дальше больше! :)

Підтримали: Dmitry HritsunKaterina Saharova

Во время рабочей встречи с CEO Yozmatech Александр Бутенко напрочь отказался даже в общих чертах рассказать о структуре HR отдела и адаптационной программе для вновь принятых сотрудников. Причиной такого отказа может быть просто-напросто отсутствие того и другого.
Из сказанного ним дальше стало понятно, что фактически нагрузку по работе с персоналом CEO делит с co-founder Романом Тимошпольским, полагаясь на профильное образование последнего. Лучше, чем ничего, но только вот дальше стало ясно, что и продуманной организованной платформы для регулярного общения с работниками у Романа тоже нет, значит нет и пространства для развития корпоративных ценностей и атмосферы доверия.
Следовательно большинство комментариев об этой компании следует очищать от эмоций комментаторов и их предполагаемой зависимости от работодателя.

Олена, доброго дня!
Я щиро стурбований вашим зворотним зв‘язком і засмучений тим фактом, що він багато в чому не відповідає дійсності. Я вважаю, що не коректно розголошувати деталі співбесіди з кандидатом, але в даній ситуації, певні моменти ми маємо висвітлити.

Півроку тому ми шукали кандидата на позицію Head of Recruiting. Наші рекрутери отримали від вас CV і запросили на інтерв‘ю зі мною. В компанії YozmaTech я займаю позицію СОО (Операційний директор). Дякую за підвищення))), та посада СЕО в нашій компанії належить Роману.

Під час інтерв‘ю я розповів про структуру компанії, торкнувся процесів онбордингу та подальшого супроводу співробітника HR фахівцями.
Важливо відзначити, що ми й тоді й зараз не об‘єднуємо відділи рекрутингу та HR. У нашій компанії — це два повноцінних, окремих департаменти зі своїми командами, процесами та завданнями. Звісно, ці два відділи тісно співпрацюють і точки дотику були детально висвітлені під час бесіди. Заглиблюватись у деталі роботи HR департаменту під час інтерв‘ю на позицію Head of Recruiting я вважаю недоречним.
Хочу зауважити, що під час інтерв‘ю я неодноразово наголошував, що питаннями HR займається відповідний відділ, який очолює професіонал з більш ніж 20-річним стажем в ІТ галузі. Я декілька разів звертав вашу увагу на те що ми проводимо інтерв‘ю на позицію Head of Recruiting, а не HR і для нас важливо сфокусуватися саме на досвіді рекрутингу. Для цієї позиції у контексті структури нашої компанії HR досвід не був релевантним для нас.

У нашій компанії заохочується відкритість та прозорість. Всі представники C-level присутні в корпоративному месенджері Slack і будь-який співробітник має можливість звернутися на пряму до COO, CFO, CEO, якщо не виходить вирішити питання з менеджером проєкту або профільним відділом. Подібні звернення вітаються та заохочуються в нашій компанії. Для нас важливо, щоб кожен співробітник відчував себе комфортно і міг працювати в гнучкому середовищі, тому всі процеси всередині компанії є максимально прозорими та зрозумілими.
Стосовно HR відділу: регулярно збирається статистика із вдоволеності соціальним пакетом, умовами роботи, проєктами, командою та менеджментом. Раз на півроку проводиться оцінка продуктивності співробітників. HR фахівці разом з менеджером та керівниками профільних напрямів створюють карти росту співробітників. Ми активно заохочуємо поглиблення знань, вивчення нових технологій, розвиток навичок колег за допомогою фінансування профільних курсів, проведення майстер-класів та мітапів.
Щодо корпоративних цінностей у нас за це відповідає employee brand manager — Єлизавета. Я дозволю собі не заглиблюватися в деталі її роботи, щоб не розтягувати й так довгу відповідь.
Загалом, увесь перелік вище зазначених заходів формує атмосферу довіри в компанії та нашу корпоративну культуру.

Мені прикро, що мої спроби сфокусувати вас і спрямувати нашу бесіду в напрямку обговорення релевантних для нас навичок, а саме навичок у рекрутингу та управлінні командою, були сприйняті як закритість, непрозорість та неповагу до вашої експертизи в HR. Ще раз приношу вибачення та прошу зрозуміти нас правильно: час інтерв’ю лімітований, ми не можемо собі дозволити витрачати його на детальне обговорення нерелевантного досвіду.
Сподіваюся, ви змогли знайти компанію, де ваші вміння були б корисними, і де ви будете в змозі реалізувати ваші амбіції.

Якщо у вас лишися питання — ви можете написати мені або Роману. Ми завжди відкриті для конструктивного діалогу. Мирного вам неба і хорошого настрою!

Дорогие Коллеги!!!! Меня зовут Наталья, работаю в Компании 10 месяцев и я из Украины!!!!! У меня было много планов на эту весну, это саморазвитие, семейные поездки и много другого, но раннее утро 24 февраля 2022 года для каждого украинца стало той гранью, которая разделила жизнь на ДО и ПОСЛЕ. Исчезли полутона, исчезли яркие краски жизни. Сейчас каждый день мы думаем, как жить дальше и делаем выводы. Я благодарна нашей Компании, ВСЕМ от Собственника до рядовых сотрудников, которые нас поддержали, продумали до мелочей каждый шаг и пришли на помощь. Компания работала, работает и будет работать как единый организм, каждый вносит свою лепту в помощь для нас. Мы можем догадываться только, какой титанический труд прилагался и прилагается для того, чтобы нас поддержать и все организовать. Работа ребят в чате по поддержке, мне кажется, что они даже не спали, HR менеджеров, которые выходили и выходят на связь и днем и ночью, сотрудники со всех регионов, стараются помогать по всем вопросам, материальная поддержка, организация выезда наших сотрудников, кому это нужно и много другого о чем просто скромно молчат. И я благодарна судьбе, что являюсь частичкой этой Компании и благодаря поддержке, энергии и оптимизму всех наших сотрудников — мы живем, работаем и будем работать. И в конце хотелось бы добавить «Моє велике бажання — бути людиною» Блаженнійший Любомир Гузар. Слава Україні!!!! Дякуємо щиро!!!!!!!

В Uptech уже рік і я в захваті від цієї компанії та досі продовжую приємно дивуватися та радіти що є її частиною. На це є декілька, важливих для мене, причин.

Свобода вибору та дій: кожен може будувати свій графік зважаючи на власні потреби та вподобання. Я легко можу виділити декілька годин на університет, і продовжити працювати в зручний для мене час.

Але, окрім цього, є чітке розуміння чого очікують від співробітників, які є напрямки та що потрібно для професійного росту. Створені усі умови для навчання та розвитку, кожен сам вибирає куди хоче розвиватися, які технології вивчати і, водночас, компанія забезпечує на це час та всі необхідні засоби. Також добре налаштовані процеси обміну знаннями в середині кожного департменту та компанії вцілому, що продовжує культуру безперервного навчання. До того ж, дозволяє пізнати процес розробки продукту з різних сторін.

Все побудовано навколо людей та для людей. Прислухаються до думок та бажань кожного, неважливо хто звертається, новачок чи уже досвідчений інженер, та неважливо до кого, тут усі рівні, цінують та поважають один одного. Проекти над якими працюють в компанії викликають інтерес, є різноманітними за стеком технологій та суспільно корисними. А найголовніше — цінності клієнтів перегукуються з цінностями компанії, тому працювати над ними — задоволення.

Прозорість компанії — одна з найголовніших цінностей. Кожен знає хто чим займяється, куди рухається компанія.

Життя компанії поза робочим часом — це круті традиції, випадкові зустрічі та активності, які зближають членів команди та створюють нові ідеї.

Підтримали: Andrii Bas

Настю, клас, дякуємо! Дякуємо, що ти є частиною команди та за зворотній зв’язок, це нас підсилює ❤️

Класна компанія.
Станом на зараз, з 78 відкритих вакансій тільки 2 в Україні. Розумію, нічого особистого, тільки бізнес.
Видаліть там в шапці Київ, Харків, Львів та інші міста. Це ж чиста формальність )

Підтримали: Olena ChabanOleg Kotok

Олексію, наразі ситуація з відкритими пропозиціями щодня змінюється. Ми віримо, що дуже скоро відкриватимемо нові позиції в мирному Харкові, Миколаєві та інших містах нашої країни.
Зараз надаємо пріоритет у співпраці дійсним спеціалістам компанії. Саме тому не анонсуємо значну кількість відкритих позицій тут, на DOU.
Дякуємо за ваш фідбек, бережімо себе.

Работаю в Ideasoft около 2 лет на позиции дизайнера интерфейсов. Ребята заботятся о том, что бы обеспечить всем необходимым для комфортной работы, всегда реагируют на просьбы и поощряют развитие в профессиональном плане. Френдли атмосфера в компании и в частности в дизайн отделе, что лично для меня немаловажно. За время работы поработал на 3 крупных проектах и около 7 небольших. Проекты устраивали, так как в большинстве случаев они подбирались с учетом моих скилов и предпочтений. Отдельно хочется отметить колоссальный саппорт от компании в свете событий начавшихся в феврале. Ideasoft ван лав

Всем привет!
Я пришла в компанию Join.To.IT прямо под Новый год, было очень приятно, что сразу после собеседования меня пригласили на новогодний корпоратив. Я оказалась в дружном, молодом коллективе, молниеносно окунулась в энергичную, креативную среду, где все равны и каждый может себя проявить!)
Не смотря на отсутствие опыта в IT сфере, менеджмент компании помог мне быстро и легко пройти адаптацию, посвятив во все процессы.
В компании регулярно практикуются 1:1 встречи, на которых ты можешь получить обратную связь, если у тебя есть вопросы, все готовы выслушать и помощь.
Не смотря на военное положение в стране, компания смогла устоять на рынке и сохранить рабочие места а также заработную плату в полном объёме!
Благодарю компанию Join.To.IT, что являюсь частью команды и имею возможность развиваться и помогать другим:)

Мабуть, одна з найкращих компаній, де мені довелося працювати. Дуже хороший колектив та керівництво. Почуваєшся на своєму місці як у своїй сім’ї. Всі радо допоможуть, якщо щось потрібно, завжди можна звернутися зі своїми пропозиціями, якщо хочеш щось покращити. І приправляється все дуже веселими корпоративами та щотижневими тусовками. Рекомендую :)

Працюю в SHALB майже пів року.
Я пішов сюди тому що це компанія Devops-as-a-Service, тобто я тут завжди буду в накращій професійній формі, вкурсі всього нового, а також працюватиму з експертними колегами теж девопсами. Очікування виправадись. Ставлення до мене дуже подобається. Вважаю дуже правильним рішенням перейти в SHALB.

Така ж ситуація, як і у попередніх коментаторів. Дуже жаль потраченого часу, це все досвід звичайно, але теж залишилась без відповіді((( не рекомендую

Добрый день! На вакансию пришло 50+ тестовых заданий. Всем ответить было невозможно и расписать что не так.
Мы выбрали лучших кандидатов и провели с ними интервью. И уже человек работает.

Проходив інтерв’ю на позицію React Native розробника — дзвінок з рекрутером та технічна співбесіда. Комунікація з рекрутером Inna Matskevych залишила позитивні враження, мої побажання щодо часу були враховані, запитань без відповідей не залишилось.
Особливо сподобалась технічна частина, проводили Leonid Korkulenko та Petro Oleksiienko. Без хрестоматійних питань, фокус саме на розуміння в цілому інструментів з якими необхідно працювати, а не на окремі деталі. Одна з кращих технічних співбесід на яких приходилось бувати. Хотів би лише порадити давати короткі відповіді на запитання на які не зміг відповісти кандидат, це дозволяє виносити щось корисне для себе.

Підтримали: Varteq Careers

Сейчас будет длинное кул стори.
Краткое саммари для тех, кто не хочет читать много букав:
1. Playwing меняет условия работы задним числом
2. Топ менеджмент неадекватен
3. Самое неприятное для меня в текущих условиях: мне остались должны 800 евро бонуса, которые упорно не хотят отдавать
4. В Playwing были кейсы сообщения о сокращении за неделю, даже не за две или месяц, как в большинстве нормальных компаний и — ВНИМАНИЕ — отзыва оффер после того, как кандидат уже сообщил об уходе в старой компании

! Абсолютно NOT RECOMMENDED, из плюсов только профессиональный эйчар отдел

Начнем с того, что я никогда не писала негатив о своих работодателях или же кандидатах, но настало время для первого раза. Уж очень меня задело произошедшее.

Сейчас в связи с войной у многих огромные проблемы и серьезная потребность в деньгах. Я не исключение, сейчас безработная, а после сотрудничества с Playwing осталась без того, что было оговорено и честно отработано.
Отличный момент выбрал их менеджмент, чтоб менять условия сотрудничества задним числом, не правда ли?

Перейдём к сути.
Для общего понимания, как строится заработок рекрутера:

Для штатных это обычно пара вариантов:
1) средняя/маленькая ставка, но хорошие бонусы
или
2) хорошая ставка, но маленькие бонусы или их вообще нет.
У фриланс рекрутеров нет ставки и высокие бонусы

С Playwing мы обсудили условия сотрудничества до принятия оффера и мне все нравилось:
1) Ставка меньше моих ожиданий но хороший фиксированный бонус за «КАЖДУЮ закрытую вакансию»
2) Работа с вакансиями геймдев. Глянула трейлер игры и мне понравилось
3) Дружелюбная атмосфера в коллективе поддерживаемая эйчарами студии
4) Возможность работать в офисе

Через несколько недель вместо старых речей «у нас недавно был релиз и все круто, активно расширяемся, поэтому нужен второй рекрутер в геймдев» пришло сокращение вакансий более чем в 2 раза.
Даже был кейс с отзывом оффера после того, как кандидат уже сообщил об уходе в старой компании. Но это беспокоит только рекрутеров и эйчаров студии.

Спустя где-то месяц ТОП менеджмент решает ещё урезать команду и заморозить все вакансии. На проекте остаются практически одни девы, остальные — за борт).
Эту новость лично мне сообщили за неделю до последнего рабочего дня. Следует отметить, что эйчар команда сделали все, чтоб это прошло максимально гладко и расставание было на положительной ноте.
Факт увольнения за неделю, а не даже за 2+ (как принято практически во всех компаниях) конечно огорчил, но я просто сделала вывод: топ менеджмент может творить что хочет, а руководство харьковской студии это изменить не может и потом разгребают после таких решений сверху. Да и мне предложили работать последнюю неделю в достаточно лайтовом режиме и заняться своими проблемами по здоровью.

После моего увольнения вернули пару вакансий и мы решили продолжить сотрудничество уже за бонусы чисто. Так как я просаживала свои сбережения в больничках, я была всеми руками «за».
Пара моих кандидатов получили офферы.

Примерно в этот период начинается война.
Среди бонусов за «каждую позицию», которые мы обсуждали до того, как я приняла оффер, резко появились исключения. Конкретнее — позиция трейни. Хотя у кандидата был уже опыт и сумма оффера была больше чем вилка на трейни. Смело делаю вывод, что они в нем тоже увидели больше чем трейни.
Ещё конкретнее — то, что мне предложили по факту, на 800 евро меньше изначально оговоренной суммы за каждую вакансию.
Я пыталась проговорить эту ситуацию с студио менеджером и он упорно гнет линию: мы не платили за трейни и платить не будем. не обращая внимания на скрины переписок, где четко видно слова «за каждую позицию фиксированный бонус» без всяких «кроме».
Потом пошли истории, о том что они не планировали давать мне эту вакансию в работу Допускаю оба варианта:
1. с верой в людей- человек апрувнул предложение кандидату (мне) не понимая, что он обещает
2. и более реалистичный- настало время экономить и пусть даже таким способом. Ведь кандидаты уже приступили к работе и ничего страшного если один бонус будет полностью а другой сократим

Итог:
Может ли Playwing изменить условия сотрудничества задним числом? Да
Может ли Playwing дождаться момента, когда вы сообщите об уходе своему работодателю и отозвать оффер? Да

Upd: деньги в итоге были выплачены

Усім привіт!
Працюю в компанії вже пів року, тому можу висловитись на тему того, яка вона — робота в JoinToIT.

По-перше, хочу сказати про наш крутий менеджмент, про людей, які завжди прислуховуються до кожного співробітника компанії, про людей, які завжди вислухають тебе і завжди підтримають.
Менеджмент постійно старається оптимізувати і покращити роботу кожного відділу, і вдається в них, до речі, це чудово.

По-друге, компанія аж ніяк не стоїть на місці, а дуже швидко розширюється і модернізується.
Співробітників стає значно більше з кожним місяцем, швидкість найму ще якіснішою (дякуючи моєму чудесному відділу і менеджменту), проєкти ще цікавішими і масштабнішими.
Кожен раз на Happy Hours(захід, який відбувається у нас кожен місяць, де всі відділи діляться своїми досягненнями за місяць і планами на наступний) я бачу, як розвивається компанія, я відчуваю себе причетною до такого крутого і амбітного явища, як JoinToIT.

По-третє, це люди. Люди, які працюють в нашій дружній, справді дружній компанії...
Коли твоя команда стає твоєю сім’єю, люди з інших відділів стають твоїми близькими приятелями, а офіс стає другим домом — це те, чого я і чекала від своєї ідеальної роботи.
Чому я так впевнено кажу, що люди тут класні?
Все просто, тому що я і моя команда робить все для того, щоб в нашу компанію приходили лише найкрутіші по характеру люди, а технічні спеціалісти своїми інтерв’ю дають змогу професіоналам свого діла об’єднуватись в командах JoinToIT.

На останок, хочу додати, що якщо цих аргументів Вам замало, щоб звернути увагу на цю компанію, то Ви маєте знати, що на Happy Hours ми ще й піцу їмо(смайлик з сонцезахисними окулярами тут має бути)

Ваш рекрутер, JoinToIT.

Всім привіт!
Працюю у Join.To.IT на позиції BA.
Компанія динамічно розвивається, поглиблює свою експертизу, використовує найкращі практики для роботи команд та сучасний стек технологій. Відзначу різноманітність доменів проектів, які реалізує Join.To.IT, можливість працювати із замовниками з усього світу. Компанія заохочує співробітників до професійного росту: внутрішні тренінги, зовнішні тренінги на вибір кандидата. Також Join.To.IT приділяє увагу мікроклімату в компанії — проводяться спортивні активності, корпоративи, тімбілдінги, онлайн квізи. Чудовий колектив!

Чудова дружня компанія, де кожен може знайти та зайняти свою нішу. І це величезний плюс для кожного, особливо якщо ви хочете розвиватись та рухатись вперед.
Особисто я працюю в ArchySoft з моменту заснування компанії. За весь цей час попадалися різні проекти і кожен був цікавий по своєму. Найбільше мені запамятався останній — у сфері медицини, з величезною інфраструктурою, сихронізацією закладів, медичних пристроїв, та низкою сторонніх бібліотек. Прекрасна можливість для того, щоб створити щось справді чудове.
Також мене тішить атмосфера яка панує в колективі, та патріотична позиція всіх членів нашої невеликої команди, яка хоч і працює у віддаленому режимі, проте бере досить активну суспільну участь з початку нової фази воєнних дій російської федерації в Україні. Позиція компанії в даному випадку для мене являється одним з основних критеріїв.
Єдине чого мені, як людині соціальній, хотілося б, так це частіших та довших зустрічей та корпоративів! Але впевнений це обовязково буде попереду!

Почала навчання в Hillel на курсі РМ 16го лютого. З 24го заняття були призупинені, так як викладач вступиив в ЗСУ. Але не дивлячись на це наше навчання продовжилось 20го березня! Дякую Hillel та викладачу Костянтину Шевчуку за стійкість, підтримку та можливіть навчатись в цей складний для нас час! На останньому занятті планую бути в аудиторіі на Мечникова) Вірю в ЗСУ та перемогу України! Слава Україні!

Підтримали: Andrii Kalinych

This is a great place to work. I’ve been working here for half a year and I am completely satisfied.

Young, passionate, and cool team, people are always supportive, polite, and friendly.
What I really like is that I have an opportunity to work with people from different countries around the world on various projects, it helps me to improve my hard and soft skills and grow as a specialist.

The company has a new, modern office in L’viv city, but we can work remotely as well it is up to everybody. Comfortable schedule, there are no strict hours, no rush, it is just your work that has to be done. I love the feeling of managing my own time, with no pressure, so it means that productivity is high.

I would like to mention that the company has many more advantages, but as for the disadvantages, I did not notice them.

I am grateful to CIGen for everything and totally recommend this place of work for everyone.

Dynamo Development — це компанія, якій я присвятила і вона мені майже 3 роки. Це були 3 роки позитивних емоцій та плідної співпраці! Компанію створює фаундер та рухати бізнес не вийде без супер колективу. Dynamo Development — це згуртований колектив, що готовий допомогти, підказати та зробити все можливе. Це місце для старту кар’єри та для роботи вже зрілого спеціаліста. Це місце, де кожен може себе проявити та знайти проєкт по зубам. Це місце, де ти скажеш «Я б хотів», а у відповідь почуєш «Давай спробуємо» (само собою, у розумних межах😅). Dynamo Development — ти супер!💙💛

У компаніі працюю вже майже 9 місяців і хочу залишити свій відгук.
 Мені дуже пощастило, що я потрапила саме у Corefy.
Тому що колектив тут нереально крутий, усі готові тобі допомогти, кожну пʼятницю в нас вечірки у офісі, граємо у приставку та настолки.
Також кожного дня фрут-дей — замість печива в нас були банани, ябка, апельсини. Для когось це дрібнички, але це дуже приємно)



На моєму досвіді це перша компанія, де можна особисто поспілкуватись та мати співпрацю з СЕО, СТО та СВО. Вважаю, що це дуже круто.
Також у компаніі дуже підтримують особистий розвиток як спеціаліста. 



Якщо для вас важливий розвиток, крутий колектив, хороша заробітня плата, яка завжди оговорюється з керівництвом — вам точно у Corefy!

← Сtrl 1... 608609610611612...1758 Ctrl →