Відгуки про IT-компанії України

RSS

За пів року роботи отримав справжнє задоволення від спілкування з керівництвом та співробітниками компанії. Одне з небагатьох місць, де у розробнику бачать людину, а не бездушного робота. Дуже рекомендую людям, які хочуть чесно отримувати зарплату за свою чесно виконану роботу.

Я проходила стажування протягом місяця в компанії A-Players, де починала з ролі бізнес асистента. Спочатку я пройшла тренінг з тім лідом, яка була максимально flexible та здатністю максимально враховувати мій фідбек і побажання, що допомогло мені краще адаптуватися до роботи в компанії. Після цього я працювала безпосередньо з фаундером, де мала можливість зануритися у щоденні операційні задачі.

З часом я усвідомила, що мене більше цікавить напрямок HR менеджменту та маркетингу, мене перевели до іншого департаменту, де працювала з HR Talent Partner. Моя робота полягала в допомозі покращити стратегію пошуку кандидатів на позицію маркетолога, а також у створенні контенту для соціальних мереж компанії, таких як LinkedIn та Instagram.

Це стажування дало мені цінний практичний досвід і можливість реалізувати себе в різних напрямках, зокрема в HR та маркетингу, і я дуже вдячна компанії A-Players за надану можливість професійного розвитку.

Проходила рекрутинговий процес на посаду QA Engineer для навігаційної платформи Waze.
Враження від технічної співбесіди 06.09.2024 негативні.
На співбесіді були 2 технічні спеціалісти, QA team lead і інший QA.
Неприємно було, що team lead вимкнула камеру, а інша інтервьюверка постійно щось друкувала за кадром (можливо мої відповіді, це не змінює суті) — це все дало враження неповаги в мою сторону.
Далі мене здивувало, що на позицію суто мобільного тестуваника у мене взагалі нічого не запитали про мій досвід з мобільним тестування, а тільки досвід з вебу — з цього моменту закралася підозра, що мій час просто витрачають дарма (мені за нього не платять на відміну від них).
Питання по типу «шоу інтуїція» — а як ти будеш визначати проблема на бекенді чи фронтенді при краші апки без логів.
Що взагалі інтервьювери намагаються зрозуміти такими питаннями?) Чи я можу п’ятою точкою визначити на чиїй стороні проблема? А Ваші спеціалісти це можуть зробити?
Дякую за витрачений час і негативний досвід. Раджу запрошувати HR на інтервью і слідкувати за процесом.

Доброго дня, Анастасіє!

Дякуємо за зворотній зв’язок. Я — HR Lead у команді цього проєкту, і мені важливо знати, який досвід співбесіди ви отримали.

Вибачаємося за те, що тімлід була без камери — вона захворіла, і ми не хотіли переносити співбесіду на інший день і створювати для вас незручності. На майбутнє врахуємо, що це може створювати негативне враження, дякую.

В процесі співбесіди обговорюються питання, які стосуються і мобільного, і веб тестування, або одного з цих видів, в залежності від того, який досвід мають кандидати. Наприклад, одне із запитань щодо мобільного тестування було згадане вами вище про визначення причини крашу додатка. Зазвичай у випадку відсутності доступу до логів можна перевірити чи крашиться апка на різних девайсах, і якщо це відбувається на лише одному з них, то вірогідно проблема на фронтенді, а не на сервері. Це запитання — одне із тих, які допомагають зрозуміти, з якими кейсами у тестуванні мобільних додатків стикався кандидат або кандидатка. Тим не менш, візьмемо до уваги, що можливо треба приділити більше уваги поясненню доцільності запитання.

Дякуємо за приділений час для співбесіди, а також для написання зворотнього зв’язку. Він дозволить нам попрацювати над покращенням процесу інтерв’ювання.

З повагою,
Альона

Працював в Artelogic більше двох років на позиції WordPress Developer, і цей досвід став для мене дуже важливим. З кожним новим проєктом я все більше цінував компанію та людей, з якими працював. Проєкти були не тільки цікаві, а й різноманітні, що дозволяло постійно розвиватися і здобувати нові знання.

З клієнтами завжди вдавалось знайти спільну мову, вони були дуже дружні і готові йти на зустріч. Це допомагало створити атмосферу довіри, де кожен член команди прагнув зробити все можливе, щоб досягти найкращого результату. І це, мабуть, одна з найбільших цінностей компанії — підтримка і допомога у складних ситуаціях, будь то робочі моменти чи особисті труднощі.

Особливо вдячний за допомогу, яку надавала компанія в складні часи. Пам’ятаю, як на початку вторгнення Artelogic не тільки допомогла з орендою, але й знайшла для мене квартиру. Це було величезним полегшенням, коли в такі моменти розумієш, що ти не сам, а компанія завжди підтримає.

Загалом, для мене цей час став періодом не тільки професійного, а й особистого зростання. Вдячний за підтримку, теплу атмосферу в колективі і за те, що міг бути частиною команди, яка дійсно піклується про своїх працівників.

Рекомендую Artelogic всім, хто шукає не тільки роботу, а й спільноту, де тебе підтримають у будь-якій ситуації.

Михайле, щиро вдячні за твій відгук. Ми раді, що змогли стати частиною твоєї професійної подорожі та опорою на цьому шляху. Дякуємо тобі за твої зусилля та чудові роки роботи пліч-о-пліч. Бажаємо, щоб нові можливості принесли ще більше досягнень. До нових зустрічей!🙂

Хочу подякувати Ксенії за консультації та підтримку у працевлаштуванні.
Важливо мати такий критичний фідбек зі сторони рекрутингу/HR, можливість провалідувати свою пропозицію до ринку. Дуже доречні питання та рекомендації.

Підтримали: Level Up

Працюю SDR у команді вже 7 місяців, рада що потрапила саме сюди. Хочу подякувати моєму наставнику Оксані і нашому СЕО Олегу за їхню підтримку та настанови. Оксана допомогла мені зростати професійно, а бачення і лідерство Олега мотивують мене рухатись вперед. Їхня підтримка стала важливим чинником у моєму розвитку, і я рада вважати їх не тільки колегами, але й друзями.

Підтримали: Oksana Maznyk

З таким я стикаюся тут вперше. Мені та ще декільком знайомим спочатку надійшли листи з вакансіями (звідки вони взяли мій емейл — не зрозуміло). Потім після ввічливої відмови через деякий час усім, як під копірку (лише змінюючи ім’я), надійшли листи з повідомленням, що вибачте за довгий зворотний зв’язок — ви були в папці «Небажане». Я, звісно, не мав бажання тут працювати =) але це, м’яко кажучи, хамство.

Хочу оставить трушный отзыв о компании, для тех кому будет интересно.
Мнению складывалось год на позиции тимлид фин-лигал команды.
Атмосфера в компания напоминает американскую, правила созданы для улучшения эффективности и баланса, цениться профессианализм и вклад в успех, много свободы, современная культура корпоративных взаимоотношений. Формально структура управления вертикальная, но по ощущениям как горизонтальная. Могу спокойно написать в слаке собственнику или любому другому сотруднику, высказать свою идею и ответ не заставит долго ждать. Компания не имеет национальных, политических и каких либо других разделительных признаков или «общего» принятого мнения вне рабочего вопроса. Тут люди сфокусированы на бизнесе.
Не плохой состав команды VP, некоторым меньше 25 лет, но они как молодые спортсмены на пике своих возможностей. На всех остальных уровнях люди подобраны как будто согласно негласному корпоративному шаблону. «Что сверху то и внизу», поэтому не удивительно, что в компании приятно работать и люди адекватные и продуктивные.

Привіт! Хочу поділитися своїм досвідом роботи в компанії. З атмосферою все гаразд, всі колеги дружелюбні та завжди готові підтримати, допомогти з будь-якими складнощами й поділитися своїми знаннями.
Також підштовхують до проходження курсів на регулярній основі, які ти зазвичай обираєш сам, це не тільки вітають, а й допомагають.
Компанія стикалась з труднощами на початку 22 року, але їх вдалося подолати і зараз все гаразд.

Підтримали: Роман Рєзанов

Завершила курс з інтернет-маркетингу я хочу сказати, що я у захваті) Курс неймовірно інформативний, цікавий, сучасний! Окремо хочу згадати свого викладача Владислава Доценко, завдяки якому мене взяли на випробувальний термін у відому агенцію Digital Маркетингу) Також дякую HRM Олександрі, яка допомогла мені створити якісне резюме та підтримувала на шляху до працевлаштування)

Алісо, спасибі за відгук! Радіємо, що ви використали на максимум усі можливості курсу. І до зустрічі на наступних курсах)

Пропрацював у компанії трохи більше 7 років, це моє перше місце роботи.

Це був гарний досвід і час :)

В компанії гарний колектив, чудові HR, стабільні довготривалі проєкти. Важливо, що компанія набирає джунів / трейні, що для мені і багатьох моїх друзів стало шансом почати карʼєру, накопичити досвід і вирости в професійному сенсі :)

Загалом, хороше місце для роботи :)

Підтримали: Oksana Forkaliuk

Я працюю в Yasno Design Agency фронт-енд розробником майже два роки і можу сказати, що це компанія, яка справді цінує якість, креативність та командну роботу. У нас завжди є простір для самовираження, нових ідей та розвитку, а проекти надихають своєю різноманітністю. Керівництво підтримує ініціативи та створює атмосферу, де можна зростати як професіонал. Якщо ви шукаєте місце, де дійсно можна отримати задоволення від роботи, Yasno — це те, що вам потрібно!

Усім привіт! Працював у компанії 14 місяців на позиції Product Manager. Нещодавно пішов і ділюсь фідбеком.

Почну з того, що сподобалося. Звісно, це люди, інженерна та дизайн-команда. Було комфортно з усіма працювати, всі дуже скілові, задають правильні питання та стараються зробити краще. А також драйвові американці, які заряджають позитивом навіть коли втомлений після 5 годин мітингів.

Цікаві та складні продукти, прокачуєш навички та англійську. Більше розумієш американський майндсет та культуру — дуже корисний досвід, який не всюди можна отримати.

Проводяться щомісячні презентації на всю компанію, де фаундери та хеди діляться результатами роботи. Все драйвово та все несеться, відчуваєш належність до чогось значного.

Перейдемо до того, що не сподобалося. Не відчув бажання компанії вкладатися у розвиток працівників. Мій останній 1 он 1 був чотири місяці тому. Ніяких курсів чи PDP-планів. HR то є, то звільняється. Основна увага приділяється американській команді, для якої періодично проводять тренінги та офлайн зустрічі.

Шалений темп, овертайми та робота на вихідних є нормою. Як зараз пам’ятаю 1 он 1, де мені сказали: «Так тобі це має подобатися! Я теж працюю на вихідних». Декілька разів чув від команди на дейліках та ретро, що «це не нормально, так не повинно бути». І я з цим повністю погоджуюсь! Та звісно, понаднормова робота не оплачується.

Також немає тімбілдінгів, корпоративів, ретритів — you name it. І це під час регулярних обстрілів, безсонних ночей в укриттях, накопичуваного стресу від темпу роботи та овертаймів на вихідних. За останній рік була лише одна зустріч у ресторані, і ця була організована мною. Саме тому у профілі компанії на DOU так мало фото (ці знімки ще з початку минулого літа :)

Є з чим порівнювати і в плані процесів. На минулій роботі на команду з 12 людей було три продакти, хед оф продакт та проджект менеджер. Був напрацьований беклог та жорстка пріоритизація продуктових гіпотез (тобто боротьба за час інженерів). Тут все зовсім навпаки — на таку ж команду лише один продакт менеджер. Сирі таски та дизайн чимшвидше готуються у грумінг та спринт пленінг, бо затвердили величезну роадмепу, вже щось пообіцяли інвесторам та маємо наздоганяти конкурентів, у яких в штаті працює декілька тисяч людей. Донаймати проджект/продакт менеджера відмовлялись. Звісно, по костах вигідніше, коли одна людина розривається на декілька позицій (привіт стрес та вигорання).

Неодноразово чув: «ми не про гроші, як інші компанії в українському IT». Тільки все зводиться до грошей та cost efficiency при хайрінгу, перегляді ЗП та замовленні техніки. А також при розірванні контракту будь-якою зі сторін, бо не виплачується навіть відпустка. Так-так, заслужені дейофи не виплачуються, тож не забувайте ходити у відпустку.

Загалом, як і в будь-якій компанії, є свої плюси та мінуси. Сподіваюсь, фідбек допоможе покращувати процеси та турбуватися про своїх працівників. Все-таки компанія не один рік на ринку, а з 2018. І працює тут вже більше ста людей, тож треба інвестувати в умови праці та свою команду.

Від себе скажу, що все — то досвід, тому радий був тут працювати і радий, що пішов далі :)
Дякую моїй команді за весь час разом, ви найкращі! Окрема подяка хед оф інженірінг Жені за старання та постійну допомогу у всьому. Дяка й тим, хто дочитав цей лонгрід, не забуваємо про лайк та підписку)

Працюю в Бусті вже більше 5 років. За всі ці роки відзначила для себе як і круті фічі, якими компанія відрізняється від інших, так і негативні моменти.

Розвиток: Мені пощастило попасти в команду Billing Support в 2019 році, на той момент від мене вимагалась тільки хороша англійська та готовність працювати нічні зміни. Як студенту денної форми — це був мій метч. Я була однією з перших працівників команди Billing Support, тому мала можливість вносити зміни в перших рядах, створювати процеси з нуля та формувати принципи роботи білінгу в Boosta. З моменту роботи сапортером в нічні зміни, я вже тричі промоутилась, все більше і більше заглиблюючись в сферу онлайн платежів.
Говорю про свою історію з ноткою удачі, оскільки я попала ще джуном в правильне місце в правильний час, проте при вже сформованій команді промоушину можна не дочекатись. Бували і випадки, коли замість внутрішнього промоушину, наймали менш компетентного менеджера зі сторони. Дуже багато залежить від менеджера, команди, потреб компанії, тому рекомендую такий момент проговорювати ще на перших етапах співбесіди.

Плюшки: тут я поки що рівних Бусті компаній не знайшла: і корпоративні подарунки на різні святкування, і mental health компенсація, онлайн навчання, оффлайн зустрічі, тімбілдинги, корпоративна техніка, страховка, юридична допомога, все, що душа бажає. Одна з моїх найулюбленіших на даний момент — Ukrainian Victory Support, за допомогою якої бустівці спрямовують запити на військові збори друзів, знайомих, родичів, тощо. Причому компанія нікого не обділяє і виділяє донат на кожен внесений збір. Так кожен бустівець має змогу відчути як компанія наближає нас до перемоги.

Boosta coin та Boosta shop — окреме дякую за таку мотивацію долучатись до ініціатив компанії та обмінювати зароблені коїни на крутий мерч. В Буста шопі можна знайти все — від шкарпеток до новенького макбуку. Та й способів заробити коїни купу — головне ініціатива і бажання.

Гнучкість: початок роботи з 8 до 11 ранку по Києву, є можливість трансферу робочого дня на вихідний день, робота з офісу, дому, коворкінгу, Балі, Канади — та де зручно і є інтернет. Хоча попри загальну політику компанії є менеджери, які вимагають підлаштовуватися під їхній графік, тому якщо вам актуальна гнучкість — узгоджуйте такі моменти при наймі.

Люди: протягом цих 5 років люди змінювались, але я завжди відчувала, що я серед своїх. Це не тільки про комфорт роботи з колегами, але й про спільні інтереси, готовність допомогти, адекватність та загальне враження.

Ротація: тут, на жаль, маю більше негативний досвід і тільки пару успішних прикладів. Багато друзів змушені були звільнитись, оскільки їм не змогли знайти місце для переходу навіть за півроку-рік часу. І не завжди проблема була в відсутності потреби для компанії, але й в тому, що HR забували (або забивали) на такий запит. Я вважаю це величезною слабкістю HR департаменту.

Загалом я задоволена роботою в Бусті і хоч не всі процеси ідеальні, але так все одно не буває. Головне, щоб позитиву було більше і це про Бусту.

Працюю в компанії майже рік. Досить компетентні спеціалісти та відношення до співробітників. Із великих плюсів — це організація гнучкого графіку та адекватне ставлення до тайменеджменту та дедлайнів

Підтримали: Марина Черникова

Працюю в SIS майже рік і задоволена з самого початку. Мені дали достатньо часу на адаптацію: спочатку я вивчала функціонал модуля власної розробки SIS, а потім мене приєднали до команди. Спочатку був період шедоуінгу, але вже досить швидко мені почали доручати зрозумілі завдання. Я працюю в чудовій команді, де завжди є взаємодопомога (як і в межах усієї компанії, до речі). Тімлід індивідуально піклується про прогрес кожного і дає завдання, враховуючи бажаний напрямок професійного розвитку. Мені комфортно, я маю можливість розвиватися, працюючи в цікавому проекті, а також є можливість навчатися (в т.ч.готуватися до сертифікацій Microsoft). Також, так як ми працюємо з англомовними колегами та клієнтами, компанія забезпечує уроками англійської мови. Отже, щиро рекомендую цю компанію :)

Пропрацювавши в цій компанії більше двох років, я можу впевнено сказати, що це одна з найкращих організацій, у яких мені доводилося працювати. Компанія цінує своїх співробітників і забезпечує сприятливі умови для професійного та особистого розвитку. Робоче середовище тут стимулює до вдосконалення, а сильна технічна команда завжди готова допомогти та поділитися своїм досвідом. Особливо важливо, що менеджмент відкритий до нових ідей та підтримує інновації, що дозволяє нам рухатися вперед і вирішувати складні завдання. Це місце, де можна рости та розвиватися разом із компанією.

Хочу поділитись своїм враженням від роботи в компанії ОН Клінік, бо працюю тут вже на протязі 10 років і маю певний досвід)) По-перше хочу відзначити турботу про співробітників в компанії. Я це відчула ще на самому початку, коли тільки розпочала стажування. Це проявлялось в комфортних умовах роботи, в налаштуванні процесу самого стажування, в увазі та допомозі, яку мені надавали інші співробітники компанії. Пізніше я зрозуміла, що ця турбота транслюється також і на клієнтів компанії, тобто на пацієнтів клінік. Кажу про це, бо я із середини бачу скільки праці вкладається на всіх етапах надання послуг, скільки уваги приділяється сервісу: це і підбір кваліфікованих фахівців, їх навчання та розвиток; це і постійне оновлення медичного обладнання на більш сучасне; це розширення спектра медичних послуг. Окремо хочу виділити те, що компанія також постійно слідкує за трендами в сфері технічних інновацій та інтегрує їх в свою роботу, що дає більше зручності для клієнтів і співробітників, наприклад, особистий кабінет пацієнта з можливістю відео он-лайн консультацій (дуже зручно!), або навчальний портал з безліччю корисних та цікавих курсів та літератури. Мені особисто дуже імпонує такий підхід: прагнення розвиватись та ставати кращими!!! Напевно саме це допомогло компанії у скрутні часи ковіду та воєнного часу не тільки зберегти існуючи здобутки, але й примножити їх)))) Я радію, що в мене є можливість бути причетною до цього процесу!

Підтримали: Daria Satinaeva

Привіт! Я вже маю достатньо досвіду у співпраці з BOOSTA і хотів би залишити свій відгук тут) Подався на вакансію я ще рік тому, можна сказати без досвіду і без hard skills, проте на диво, мені відповіли через 2 години після надсилання резюме і ми одразу запланували Pre-Screen, який я успішно пройшов і мені запропонували пройти стажування, де мені надали найкращу базу знань по link building на ринку!) Я мав чудову підтримку протягом усіх процесів аж до сьогоднішнього дня! BOOSTA дала мені можливість розвиватись зі швидкістю світла і тому я планую ще багато років працювати тут та рости все вище і швидше. Відсутність бюрократії дозволяє думати лише про цілі та швидко їх досягати. Також хотів би додати, що в нас проходить багато цікавих та розвиваючих івентів, де я познайомився з класними людьми, що в результаті дозволяє мені посміхатись кожного дня і залишатись драйвовим та амбіційним!

Паша, дякуємо за зворотній зв’язок.
Впевнені, у нас попереду ще багато спільних досягнень)

← Сtrl 1... 45678...1901 Ctrl →