Відгуки про IT-компанії України

RSS

Компанія PLATMA виглядає як дуже непрофесійний менеджмент, якщо казати з точки зору роботи зі співробітниками. Нижче по тезах:

1. Постійна брехня.
Власник компанії (Максим Прохоров) та верхньорівневий менеджмент постійно на щотижневих брехали про «виплату найближчим часом», і потім це щотижнево відбувалось (а може відбувається і досі) впродовж місяців. Жодний з наданих дедлайнів з моменту початку цих проблем — не був виконаний нормально.

Так само не одній з зустрічей нам сказали, що «ми ж стартап, і це був ваш свідомий ризик». Нащо я спитав у відповідь, чи новачків на співбесіді попереджають про «потенційні ризики»?
У відповідь — мене запевнив один з ко-фаундерів Ярослав Кологривов — що «так, ми це робимо».
Коли я спитав у новачка, чи попереджали його ДО моменту прийняття оферу — він сказав «ні, я лише почув це після підписання оферу в перший робочий день». І це не одиночній випадок був.

Тож патологічна брехня проблема не лише СЕО Максима Прохорова, а і щонайменше частини ко-фаундерів.

2. Комунікація.
Якщо бути точнішим — аболютна відсутність комунікації.
Про те, як комунікувались затримки — вже багато написали, тож додати нічого. Але загалом — комунікації зі сторони менеджменту не існує в принципі нормальної.

Якщо поточні співробітники хоч щось могли дізнатись на тижневих зучтрічах, то комунікація з «колишніми співробітниками» в компанії на 0му рівні.
Спочатку ти чекаєш до тижня відповіді на прості питання, потім ти отримуєш відповідь лише на частину з заданих питань по дуже шаблонному формату.

Потім компанія начебто створила канал комунікації для екс-співробітників, але окрім HR там ніхто не відповідає (тобто отримуєш просто шаблони відповідей, а відповідальні за процеси щодо чих питань — взагалі не реагують). На разі, не відповідають на листи ніхто.

3. Відповідальність.
Мої особисті враження — в компанії ніхто з менеджменту не вміє нести нормальну відповідальність ні за свої дії, ні за співробітників, котрих вони наймають, оскільки менеджмент дозволяє собі місяцями відверто брехати, ігнорувати, та перекладати провину та свою халатність на все навколо. «погані інвестори не туди завели кошти», «поганий банк закривається», «замовники невчасно зробили інвойси» і т.д.

4. Також рекомендую скористатись порадою Юлії нижче.

«Якщо ви належите до списку цих людей, будьласка, зверніться за місцем проживання засновника фірми (uae.mfa.gov.ua) і в податкову штату за місцеем рєстрації юр. особи (to Report Fraud Waste and Abuse home.treasury.gov/...​ort-fraud-waste-and-abuse

Підтримали: Anna KolesnikovaKateryna Zrazhevska

5. HR.
На момент розірвання відносин з компанією, та тривалий час після — можу сказати, що HR відділу в компанії фактично не існує (якщо ми маємо на увазі, що HR — це спеціалисти, що турбуютсья про співробітників компанії та комфорт загальних процесів).
Бо все що фактично робили HR працювали «поштарем» між невдоволеними співробітниками і менеджментом. Фактично — це просто зайва ланка, котра виконувала роль «переадресації листів та запитів», і навіть якщо ці відповіді повністю порушують всі домовленості, то HR просто пише — «ну, ми нічого не можемо зробити, так відповів менеджмент».

Хотіла б залишити свій відгук щодо взаємодії з компанією та відмітити дуже відмінний та грамотно організований процес рекрутингу. Від початку процесу спілкувалась із Recruitment/HR спеціалістом Оксаною. Отримала зворотній зв’язок уже на наступний день після мого відгуку на вакансію і була вражена подальшою швидкістю та оперативністю у наданні розгорнутого зворотнього зв’язку на кожному з етапів спілкування. Крім цього — висока професійність на інтерв’ю та під час усього процесу, стовідсоткова підтримка та емпатія, гнучкість та, що дуже важливо, є відчуття величезної цінності тебе як кандидата навіть при тих умовах ринку, які зараз маємо — однозначно найвища оцінка і найкращі рекомендації!

Хочу поділитися своїм досвідом співпраці з компанією.
Тейк 1:
Незрозумілі схеми виплат і біллінг періодів.
В жодній компанії де я працював не було стільки проблем з виплатами. Я вже мовчу про те як компанія маючи таку кількість працівників в Україні оподатковується. Починаючи з домовленостей про зп гросс і виплати з «відсотками» пайоніра, затримками зп, закінчуючи системами бонусів, які то є, то нема, то виплачуються повністю то з якоюсь незрозумілою коміссією.
Тейк 2:
Звільнення.
Моє рішення про звільнення, було добровільним, і я б з радістю допоміг би технічній команді захендлити, ті проблеми з якими вона зтикнулася і спокійно піти. Я пишу ЧРу щодо звільнення, мені одразу кидають колл з СОО Максимом Друзем і Хедом оф ЧР Танею Венжик, на якому починає розігруватись дитяча клоунада про те, що це ми тебе звільняємо, а не ти йдеш. І прям на коллі, мені починають замість професійної взаємодії розповідати про «шанси», іншу єрєсь і тд.
Комунікація на оффбординг процессі відбувалася дуже тяжко. Мені прийшов лист з дедакшенами по проєкту(який я навіть не міг можливості фіксанути, адже це не я звільняюся а «а ми звільняємо тебе за 1 день» без будь-яких пруфів, + компанія оцінила техніку яку я планував собі залишити втридорого. Наразі я пишу це повідомлення, після того як Хед оф Чр, мене заблокала в єдиному месенджері в якому у нас з нею відбувалася комунікація. Я не знаю як вести надалі комунікацію по оффбордингу і що робити з технікою яка в мене залишається.

Тейк3:
Овертайми які незрозуміло як оплачуються
В компанії я овертаймив регулярно, і досі мені не зрозуміло за яким рейтом нараховувалися овертайми, і всі у кого я цікавився не знають теж.

З позитивних моментів, в компанії дуже круті технічні спеціалісти, зокрема девопс/сісопс відділ + дійсно професійні і приємні ПМи) Дуже кльові і цікаві проєкти/клієнти, але нажаль, останнє враження від спілкування зіпсувало загальне. Також хайринг процесс був дуже крутим, і мабуть саме він мене підкупив, і я вирішив зробити вибір в ворота Softermii.
Енівей, дякую всім колегам за співпрацю, це був цікавий час, цікаві проєкти.
Але я не рекомендую співпрацювати з софтермі, адже в кінці кінців, пассивна агрессія ЧРа виллється під час вашого звільнення і буде створювати вам додаткові проблеми : )

Сергій, доброго дня!

Дякуємо за відгук та за те, що поділився своєю точкою зору. Ми завжди прагнемо вдосконалювати наші процеси та цінуємо кожну думку.

1. Білінг-періоди обговорюються на онбординг зустрічах, включно з керівником відділу та проєктним менеджером. Це також додатково описано в правилах компанії.
Білінг є поширеною практикою, що дозволяє оцінити ефективність надання послуг виконавцем і оплачувати ці послуги відповідно до їхнього обсягу.
Ти регулярно забував логувати час в Jira, про що тобі неодноразово говорили.

2. Податки. Наша компанія залучає виконавців для отримання послуг. Виконавець самостійно несе відповідальність за свою діяльність та її наслідки, в тому числі за своєчасну і повну сплату податкових зобов’язань.Оскільки ти сам обрав розрахунки через Payoneer, то сервіс утримував свої 3% комісії які ми не покриваємо, про що тобі було проговорено.

3. Розірвання договору. Перший коригуючий фідбек було надано у квітні. Під час другого фідбеку ти висловив бажання розірвати договір. Компанія підтримала твоє рішення, і ми розпочали процес оффбордингу. Того ж вечора ти запропонував надання послуг з меншою кількістю годин залученості, але клієнта вже було повідомлено про твоє першочергове рішення.

4. Техніка.Ти висловив бажання викупити техніку. Ми провели оцінку та надали тобі інформацію щодо її вартості. Оскільки тебе не задовольнила запропонована ціна, ми відразу попросили тебе повернути техніку нам.
Доступи до систем були закриті, оскільки ти звертався до співробітників, які не відповідають за процес розірвання договору. Перед відключенням доступів тобі було надано електронну адресу для подальшої комунікації. Після відключення від системи, ми негайно повідомили про це електронним листом.

5. Під час долучення до проєкту тебе було проінформовано про ненормований графік, з яким ти погодився. За це ти регулярно отримував бонус.

Дякуємо за високу оцінку нашого процесу підбору та роботи команд, з якими ти співпрацював.
Бажаємо успіхів у подальшій діяльності.

Я працюю Talent Sourcer в компанії Megavast і хочу поділитися своїм досвідом з тими, хто розглядає Megavast як наступний крок у своїй кар‘єрі і шукає класну команду та можливості для професійного розвитку.
Одна з найбільших переваг роботи в Megavast — це команда. Тут усі дуже привітні, відкриті до спілкування та завжди готові допомогти. Це особливо важливо на етапі онбордингу, коли адаптація може бути стресовою. Процес адаптації в компанії був поступовим, що дозволило мені швидко увійти в робочі процеси та одночасно вдосконалювати свої навички. Відчуття, що ти частина команди, приходить вже з першого дня роботи.
Компанія активно підтримує дружню атмосферу в колективі. Регулярно організовуються командні заходи, які допомагають зміцнювати командний дух. Крім того, надають можливості для участі в професійних заходах та конференціях, що сприяє професійному розвитку. Що також важливо, я бачу реальні перспективи для кар’єрного зростання в компанії. Маю можливість рости в команді як горизонтально, так і вертикально — це круто!

З компанією Artelogic, на разі, в мене стосунки довжиною в 3 роки :) Але я щиро вірю, що матиму можливість повернутись в Команду найближчим часом.

Я допрацьовую крайні дні та не кажучи «бувай», кажу — «до зустрічі».

Я в компанії працювала на позиції Рекрутер (Talent Acquisition Manager ), і зараз настав час, коли я змогла знайти свого «ідеального кандидата», та вирушаю в гарну подорож під назвою — декретна відпустка :)

Можу сказати, що компанія надала мені всі можливості для особистого зростання, впевненості в своїх силах, готовності опрацьовувати та приймати все нові і цікаві виклики. Звичайно, що все залежить від конкретної людини, але команда та загалом чітко побудовані процеси допомагають у вирішенні багатьох складних питань, якщо такі виникають.
Основне, що все прозоро в комунікації та є до кого звернутись і отримати пораду та алгоритм чітких дій.

Компанія має основний офіс у Львові, куди радо всіх запрошують, адже там завжди буде змога поспілкуватись з дійсно приємними людьми, почути пораду, обговорити важливі питання в колі однодумців та просто гарно провести час за кавою.

Що ж стосується моєї Команди рекрутменту, то хочу подякувати за ці роки Марії Олійник та Ірині Іванів.
Я дійсно відчувала себе досить комфортно в співпраці з вами. Та незважаючи на можливі стресові обставини, ми завжди могли все обговорити та дійти спільної згоди, що і зробило з нас Команду! :)
Мені спала на думку одна з цитат, яку я сміливо можу застосувати в нашому випадку: «Раніше я робила те, що знала, як зробити. Тепер я знаю більше і роблю краще.» І це все завдяки людям поруч та підтримці.

Мій досвід роботи в компанії є однозначно вартим того, аби сюди повернутись за новими викликами, а також щоб порадити компанію тим, хто шукає для себе не лише нове місце роботи, а ще й змогу отримати нові знання, рости професійно, вдосконалювати вже набуті навички, і врешті-решт, працювати в колі людей, яким не все одно куди вони рухаються!

Тож щиро вдячна за цю подорож та бажаю всім віднайти в собі більше, ніж вам відомо, працюючи тут.

Підтримали: Artelogic

У квітні 2024 року я приєднався до класної команди професіоналів Sambanis Art, і цей досвід став для мене неоціненним етапом у професійному розвитку. За півроку роботи я отримав більше знань, ніж за два роки роботи на попередньому місці. Зокрема, щодо SEO-оптимізації, організації Email-кампаній та роботи з онлайн маркетплейсами.

Завдяки цьому досвіду, я підвищив свою кваліфікацію і, відповідно, заробітну плату. Sambanis Art допомагає мені втілити мою маленьку мрію — працювати із справжнім мистецтвом, у колі професіоналів своєї справи. Це надихає на нові знання та розвиток))

Я працюю в Computools уже кілька років і хочу сказати, що це компанія, де кожного співробітника цінують і поважають. У нас є чудова корпоративна культура, яка допомагає нам бути ефективними та успішними в роботі. Я пишаюся тим, що працюю в цій компанії і можу сміливо рекомендувати її всім, хто шукає цікаву та перспективну роботу.

Підтримали: Дар'я Савченко

Я очень хотел попасть к этому преподавателю, поэтому ждал, когда будет набор в его группу, и ни разу не пожалел! Очень подробно объясняет материал, даёт много дополнительных фишек и информации от себя. Если возникают вопросы (а они обязательно будут возникать по ходу обучения), всё разжёвывает и показывает на пальцах. Отдельно хочу отметить количество домашек — это бомба))) Их очень много, но это помогает в усвоении пройденного материала. Если хотите много знаний и ламповую атмосферу на уроках, то определённо ваш выбор — это Владимир Шайтан!

Семене, дякуємо за розгорнутий і щирий відгук. Чекатимемо вас наступних наших курсах)

Чому таку дрібницю як фідбек після проходження технічного інтерв’ю я так і не отримав навіть після 20 днів від дати його проходження? Тричі писав і отримував банальну відповідь «до кінця цього тижня має бути». Рекомендую не витрачати час на них.

Відділ кадрів — ви ж «лице» своєї компанії, а ваша компанія — це «лице» Держави. Звідки така прірва в цьому розумінні?!

Хочу поділитися своїм досвідом роботи в Newxel, де я провела понад 2 роки на позиції Talent Sourcer.

Перше, що мене вразило, це колектив. Команда рекрутменту/маркетингу в Newxel — це справжні професіонали, які відмінно розуміють специфіку своєї роботи. Співпрацювати з такими людьми було справжнім задоволенням.
Від першого до останнього дня в компанії я завжди відчувала підтримку і комфорт.
Робоче середовище виявилося cприятливим для персонального розвитку.

Дякую, Newxel, за неймовірний досвід!

Шарага яка позиціонує себе українською компанією але шукає кандадатів зі знанням чомусь тільки російської

Підтримали: Nina Avram

Перед тим, як пройти співбесіду, я, звісно, прочитала коментарі та трохи занепокоїлась через наявність негативних відгуків. Але врешті-решт все виявилось чудово, насправді.

Мене приємно вразила комунікація. HR-и, з якими я вперше познайомилась на вебінарі, одразу викликали в мене бажання працювати в цій компанії, сподіваючись, що цей позитивний настрій поширюється на всю організацію. Співбесіда пройшла абсолютно комфортно і без зайвих стресів. Мало того, я навіть відчувала підтримку 🙂

Мене призначили на проєкт із чудовим керівником, чиї фідбеки я дуже ціную, та з крутою, дружньою командою. Сама собі заздрю.

Мені також подобається сам проєкт і те, що тут відчувається свобода — є можливість проявляти ініціативу (Заздрю собі вдруге 😁). Сподіваюсь, у нього буде гарне майбутнє і він багатьом стане у пригоді.

Skylum Software is a fantastic place to work, particularly for those passionate about innovation and growth in the tech industry. Over the past six years as the Director of Education, I’ve seen firsthand how the company has been at the forefront of revolutionizing photo editing. We’ve moved beyond the outdated methods that have kept the industry stagnant, pioneering new approaches that genuinely make a difference for our users. If you’re looking to be part of something big and contribute to a team that values creativity and progress, Skylum is the place for you.

Підтримали: Oksana RomanenkoNastya Kazakova

Всім привіт, хочу описати свій досвід взаємодії з компанією: 5.08 відгукнулася на вакансію, 19.08 вдень мені в телеграм написала Оксана Патлан (рекрутер) без жодних уточнень зодо умов потенційної співпраці, але із пропозицією виконати ТЗ (займає достатньо часу, продукт мені був цікавий, позиціонує себе міжнародним, я погодилася). ТЗ передбачено на 3 дні, мені на нього дали півтора, 21.08 ранком скинула виконане ТЗ, Оксана мені відписала, що дасть зворотний зв’язок до вівторка (тобто до 24.08, через 4-5 робочих днів), 25.08 я написала Оксані питання щодо того, коли очікувати від неї коментар, дане повідомлення вона прочитала 26.08, вже пройшло 9 робочих днів і жодної реакції, спроб комунікації затримок, які могли виникнути. Дуже розчарована і засмучена таким ставленням і неповагою до кандидатів, застосуванням гірших підходів бізнесу пострадянського простору, на жаль. Подивилася коментарі тут нижче, бачу, що явно це стандартна практика в компанії, яка не покращується жодним чином із часом.

Добрий день, Ганно!

Перепрошуємо за затримку з відповіддю. Ми розуміємо, що це могло викликати певні незручності.

Ситуацію вже обговорено з рекрутером, і ми надали вам детальний фідбек.

Наша команда отримує велику кількість запитів та звернень від кандидатів і, на жаль, іноді виникають затримки в обробці через людський фактор. Ми постійно працюємо над оптимізацією наших внутрішніх процесів, щоб мінімізувати такі випадки. Однак інколи, через непередбачувані обставини або великий обсяг роботи, ми не встигаємо відповісти так швидко, як би нам цього хотілося.

Щиро шкодуємо і будемо вдячні за розуміння. Запевняємо, що ми робимо все можливе, щоб подібні випадки не повторювалися в майбутньому.

Працюю в Goodface майже рік і з упевненістю можу сказати, що це найкомфортніше місце роботи, яке мені колсь траплялося. Основний принцип компанії — створювати найкращий досвід як для клієнтів, так і для працівників, і я переконалася, що це дійсно так.

Починала я з посади Lead Generation Manager і зараз опанувала ще й роль SDR, що дозволило мені розширити свої навички та взяти на себе нові цікаві виклики. Тож, у Goodface не буває нудно — компанія постійно підтримує професійний розвиток своїх працівників, надаючи можливість додатково вивчати англійську мову та опановувати нові навички проходячи різноманітні курси.

Особливо хочу відзначити чудовий колектив та індивідуальний підхід до кожного працівника. Увага до потреб і прагнення до розвитку створюють сприятливу атмосферу. Компанія також організовує креативні корпоративи, привітання зі святами, що сприяє формуванню дружньої та робочого середовища, що надихає.

Дякую тобі за відгук! Дуже круто, що ти відчуваєш підтримку, натхнення й можливості для розвитку в нашій команді. Ми завжди тут, щоб допомогти та разом досягати нових висот. Дякуємо за твою відданість в роботі.

Я працюю в Point2Web на посаді Media Buyer вже 8 місяців, і можу сказати, що це досвід, який справді захоплює. Компанія надає всі необхідні умови для професійного та особистісного зростання. З першого дня я відчув підтримку команди, яка завжди готова допомогти у вирішенні будь-яких питань.

Підтримали: Yevheniia Arabadzhi

Неможливо податись на вакансію, бо не розглядають людей в Україні!

Підтримали: Nina Avram

Доброго дня. Дякую за інтерес до наших проектів. Я перевірив, і справді на деякі вакансії, наші проекти не розглядають кандидатів з України, тому що це суто європейські проекти і вони мають офіси в ЄС, і змогу оформлювати працівників тільки з ЄС.
Але ми маємо багато проектів де співпрацюємо по Б2Б, і на ці проекти в першу чергу розглядаємо кандидатів з України.
Ще раз, дякую за увагу, і бажаю вдалих пропозицій!

Неможливо податись на вакансію на джині, бо не розглядають людей які в Україні

Підтримали: Nina AvramRustam Murtazin

В липні-серпні 2024 року я мала чудову можливість приєднатися до теоретичної частини, а згодом і до стажування в рамках Creative Factory від OBRIO.
Мені дуже близькі цінності OBRIO, а також ніша, в якій працює компанія, тому коли я дізналась про інтенсив, одразу вирішила скористатись цією можливістю і зареєструватися.
Було декілька етапів відбору, але все проходило легко, невимушено, в дружній атмосфері.
Це був надзвичайно насичений і захоплюючий період. Команда постаралась підготувати для нас цікаві та інтерактивні лекції. За 4 дні ми отримали величезну кількість інформації, а також мали змогу відчути себе в ролі Creative Marketing Specialist.
Лекції проходили ввечері і я легко поєднувала це з основною роботою. Ще одним важливим моментом для мене була організація періоду стажування, і моя менторка Іра Кречковська дуже класно все спланувала, щоб я могла виконувати завдання в зручний для себе час. Разом ми розбирали різноманітні креативи, обговорювали важливі нюанси під час написання ТЗ, а також переглядали перші результати моєї роботи.

Після завершення стажування мені запропонували приєднатись до креативної команди OBRIO. З нетерпінням очікую на початок нового етапу в своєму житті 💫☄️🪐

Це ще один доказ того, що потрібно не лише переглядати на вакансії, а й не боятись робити кроки до свого омріяного оферу.

Підтримали: Solomiia Dmytruk

Олено, привіт! Дякуємо тобі за довіру й такий вичерпний фідбек про взаємодію з OBRIO. Бажаємо успішної реалізації з нами:)

Шукають віддалено людей, але тільки не з України!!! Як ви взагалі свій офіс в Україні відкрили і не виїхали? Якась дискримінація виходить

Маріана, щиро дякую вам за коментар!

Нажаль, ми не вирішуємо, де саме хочуть наймати співробітників наші клієнти. Деякі з них успішно наймають в Україні, навіть в офіс в Київі. А хтось намагається мінімізувати ризики та просить знайти українського спеціаліста виключно за кордоном. Можливо, вакансія, яку ви розглядали, була саме від такого клієнта.

Ми завжди радимо клієнтам наймати людей в Україні за можливістю.

Сподіваюсь, ми ще зможемо запропонувати вам вакансію вашої мрії.

← Сtrl 1... 45678...1898 Ctrl →