Відгуки про IT-компанії України

RSS

Хочу поділитися своїми враженнями від співпраці з командою Academy Smart. На своєму проєкті займалася підртимкою та спілкуванням з користувачами.
За півтори роки роботи можу відмітити декілька сильних сторін компанії, серед яких прозорість, висока кваліфікація спеціалістів, дружній колектив та повна підтримка співробітників у будь яких організаційних та робочих питаннях. Великою перевагою також є гнучкий графік та можливість працювати віддалено.
Команда Academy Smart пильнує за комфортом своїх співробітнків та регулярно проводить цікаві івенти та майстер-класи, піклується про здоров’я та заохочує до розвитку.
Особливо хочу відмітити вісокий професіоналізм HR команди, їх турбота відчувалася протягом усього часу, впродовж якого я процювала у компанії.
Наразі мене чекають нові виклики на іншій позиції та в іншій компанії, проте тут я отримала досвід, котрий значною мірою позитивно вплине на мій подальший розвиток.
Бажаю усього найкращого компанії Academy Smart, буду сумувати.:)

Підтримали: Anna AnashkinaMaria Malynina

Привіт! Закінчила курс FullStack. Дуже вдячна за цей курс. Знання дають безцінні. Все структуровано, розглядаються реальні робочі кейси, яких немає в програмі. Вчать усім продвинутим практикам, показують найкращі і сучасні патерни. Завдяки цим курсам, я знайшла роботу ще на етапі JavaScript, не знаючи жодного фреймфорку. Вони мені дли доступ до курсу Vue, бо саме це будо потрібно для роботи. Клієнт менеджер Тетяна та мій викладач Олександр перші робочі тижні допомагали мені інформацією, так і практичними заняттями. Допомагають зі складанням резюме, готують до співбесід. Якщо ви вирішили піти в IT, то вам однозначно треба в GoIt

В кінці червня 2022 року я проходила співбесіду в компанії Ліфт на позицію Junior iOS Engineer.

Процес найму відбувався в три етапи і пройшов доволі приємно, хоч і було місце хвилюванню. Спершу був прескрінінг з рекрутеркою Адріаною. Ми поспілкувалися про мої сильні та слабкі сторони, вподобання в роботі та попередній досвід. Адріана поспілкувалася з командою і в той же день було назначене перше технічне інтерв’ю. Співбесіду проводили Леонід та Олександр. Вони були дуже відкриті та видно було, що вони готувалися до інтерв’ю, задавали цікаві та бувало нестандартні питання, а також залюбки ділилися знаннями коли я чогось не знала. Спілкування з хлопцями проходило легко і я змогла винести для себе щось нове. Наступним етапом був бар-рейзинг. Такий формат був для мене новим, тож я хвилювалася через велику кількість людей, однак атмосфера не була напруженою. Також під час даного інтерв’ю я мала змогу познайомитися з CEO Максом та CPO Іллею, вони були дуже привітні. Кілька днів потому я отримала офер

На разі компанія Ліфт перевищує мої очікування. Особистісний та технічний розвиток поєднуються з дружньою атмосферою. Думка абсолютно кожного члена команди цінна. Мої сокомандники поважають один одного, дуже люблять свою справу та продукт. Незважаючи на тимчасово переважно віддалений формат роботи, через велику кількості комунікації, немає відчуття що кожний працює окремо. Також варто підкреслити вийнятковий професіоналізм моїх колег

Атмосфера в iOS команді також склалася дуже комфорною. Тімлід Олександр з повагою ставиться до своїх підлеглих, Робить все щоб кожному було цікаво виконувати свої задачі та були точки зросту. Розуміє особливості кожного члена команди, постійно дає фідбек, вміє скорегувати роботу команди в потрібне русло. В цілому в команді iOS зібрались різні, але дуже талановиті спеціалісти

HR Катерина привітна та доброзичлива. Постійно урізноманітнює робочі будні цікавими івентами. Завжди готова поговорити й вирішити проблеми співробітників Ліфт

З нетерпінням чекаю відкриття нових вакансій щоб порадити своїх знайомих та друзів. Всім однозначно раджу попитати щастя в Ліфт

Working here for about 1.5+ years. It’s my first jog and I have only good feelings about this experience.
I always received quick and good answers to my questions and lots of other help, so learning passed pretty smoothly.

I was assigned to an interesting project with a big variety of different technologies used. Also, I was introduced to and learned a lot of new algorithms on this project, so I have always what to do, and this very interesting job.

The last, but definitely not the least remark about the team, which is perfect. Cool community, that is very pleasant to be with as colleagues or as friends!

Вирішив залишити невеличкий відгук про роботу і взагалі про саму компанію QATESTLAB.

Хотів би розпочати з того, що працюю в данній компанії вже 3 року на посаді System administrator (IT Support Team).

Дружня команда, яка працює як одне ціле і де кожен доповнює один одного, а також лояльне і зацікавлене керівництво відкриває шляхи до твого розвитку як спеціаліста і карєрного процвітання як співробітника компанії.
Приємно здивувало що в такий складний час компанія не просто працює і підтримує своїх співробітників, а шукає змоги для розширення і в неї це добре виходить!

В офісі приємна атмосфера в яку хочеться повертатися знов і знов, сам офіс комфортний і забезпечує всім необхідним обладнанням, смачною кавою,смаколиками,фруктами і є можливість для відпочинку для очей і трохи розім’ятись це настільний теніс 2 на 2 чи настільний футбол для продуктивного і веселого дня).

Компанія надає співробітникам найкращі умови для роботи на вибір робота з офісу чи робота віддалено,повністю забезпечуються всім для роботи, що дійсно потрібно і це також стосується віддалених співробітників які працюють не в Україні.
В даний час коли йде війна з росією, компанія розірвала всі стосунки з російськими і білоруськими замовниками,запустила програму допомоги армії Unicorn Charity — кожен може створити лот для допомоги своїм рідним,близьким,друзям які в ЗСУ,ТРО чи просто допомогти зібрати збір на те, на що є найбільша потреба це за лікування пораненого,на відбудову зруйнованого будинку,на закупку військової амуніції,дронів,медичних автомобілів...
Компанія робить максимум можливостей для нашої перемоги і дуже велика за це подяка СЕО Мазнюк Віктору Михайловичу.

В загалі багато чого можна розповісти про компанію, але краще спробувати ніж 100 раз почути.
Всім раджу.

Працювала в компанії протягом 3 років на проекті для шкільної освіти у США.
Замовник дуже приємний, гнучкий, проект цікавий, але соціальна політика компанії дуже неприємна.
Мені мовчки не виплатили останню зарплату, і довелося її «вибивати». Про умови виплати (після доставки робочого ноутбуку з-за кордону у воєнний час) наперед не обговорювали і стикнулася з невиплатою постфактум.
Доводилося стикатися з грубою непрофесійною поведінкою адміністратора компанії, відповідального за виплату зарплати. Коли останню все ж виплатили, до неї не включили обіцяну компенсацію за послуги бухгалтера.
Багато колег стикалися з неправильними розрахунками зарплати, про що першими ж помічали.
За 8 років досвіду айті в 5 компаніях жодного разу не стикнулася з настільки ігноруючою та соціально негнучною політикою.
Останній рік часто не отримувала відповідей на запитання від HR та навіть не було привітання із Днем народження, як і відповіді на прощальний лист.

Підтримали: Anton HusievEugeneAnton Nikolaiev

TAMGA предлагает украинским специалистам более 50 разносторонних и высокооплачиваемых позиций. Мы предлагаем присоединиться к работе не только украинских, но и европейских проектов. Приглашаются IT специалисты, продукт менеджеры, руководители, маркетологи и даже операторы и со знанием польского и испанского языков. Работая у нас Вы получите стабильность, профессиональное развитие и уверенность в завтрашнем дне.
Всю необходимую информацию о Компании и вакансиях можно получить на сайте
www.tamga.com

Працював в CanSolveIt протягом 5-ти місяців на позиції Business Analyst/Technical Writer.

Можу відмітити наступне:
Про бізнес
— вдалось попрацювати в кількох доменах одночасно
— проекти цікаві та різнопланові, в компанії є напрацьоване розуміння клієнтів та їхнього бізнесу
— фокус на вирішення реальних бізнес проблем, що добре розвинуло бізнес майндсет
— робота та задачі динамічні та не нудні, оскільки є підлаштування під мінливі потреби бізнесу
Про організацію роботи
— домашня атмосфера — немає громіздких та довгих процесів, комунікація швидка та легка
— чітка постановка задач, з можливістю отримати зрозумілий фібдек. Якщо факапиш — так само дають вичерпний фідбек з термінами коли потрібно все виправити
— доволі гнучкий графік роботи, який можна обговорювати
— ніхто не дихає в потилицю, не мікроменежить
— віддалена робота, що на той момент для мене було одною з важливих умов оскільки офіси потрохи починали повертатись
Про команду
— всі колеги дуже привітні та «на відстані витягнутої руки» — завжди готові допомогти та підсупортити при спільній роботі, немає пушбеків та перекладання на потім
— всі конфлікти вирішувались конструктивно, без токсичності та негативних шлейфів після них
— є постійний менторинг та шеринг знаннями, завжди можна прийти та запитати

За ввесь свій час роботи у сфері рекрутингу, а це на секунду 5+ років, можу сказати що це найлояльніша та наймиліша команда евер у якій я тільки працював. У компанії відчувається дружній та професійний дух. Це саме та компанія, де вибудова відкритих і головне довірливих відносин з клієнтами не просто маркетинговий хід, а дійсність через котру компанія має таку гарну репутацію та крутих клієнтів у своєму портфоліо, котрі повертаються з новими вакансіями. Тут і колеги які тебе підтримають, і менеджмент який все підкаже, та клієнти які завжди вислухають і прислухаються до тебе. Словом, потрапити сюди та професійно зростати, без перебільшення краще, що відбувалось у моєму кар’єрному плані.
Час який там працюю пролетів геть непомітно і складається враження, що ти є частиною однієї великої сім’ї (тут має говорити Він Дизель — La Familia😅).

Отзыв о реальной стажировке в SysGears
и невоспитанных тим-лидах. Читайте до конца:)

Все позитивные отзывы на эту компанию
написаны исключительно сотрудниками.

А вот реальный отзыв о тим-лиде, с которым
я встретился — Всеволод Бондарь. Очень поверхностно
относятся к коду и неуважительно к стажером-джунам.

Спойлер: токсичный человек с чрезмерным эго,
который готов оправдываться во что бы то ни стало.

Обрисую ситуацию: я прошел HR-собеседование, прошел тех-собеседование и тестовую неделю, в конце этой недели этот персонаж полностью себя проявил.

Теперь основная претензия:

1. Уже на собеседовании Всеволод позволил себе оценивать мои качества и сказал: «У тебя проблемы с мышлением». Я мол в голове все прокручиваю, а тебе приходится на листочке все записывать. Я думал, что человек оговорился или мог неправильно высказаться, поэтому ничего не сказал.

2. Но потом он начал повторно этим пользоваться, как фактом, говоря, что обычно люди осваивают технологию ООП за неделю-две, то я со своим проблемным мышлением буду дольше, чем сильно демотивировал и принижал мои способности.

3. Я написал вежливо просьбу, что я заметил это, и мне такое неуважительное отношение не нравится. Просто не говори мне про мое мышление и все.

4. В ответ я получил формулировку — я такой, какой есть, менять ничего не собираюсь. Если что-то не нравится — уходи. У меня таких, как ты полно. Всем на работе нормально, как я общаюсь.

Резюме: я заметил буллинг, поэтому вежливо сказал про это, на что он меня послал. Так неправильно. Это показывает Всеволода, как нетактичного, невоспитанного человека, который хочет самоутвердиться за чужой счет. Качает свое эго.

Невоспитанность — это не норма в коллективе.
Так везде, но только не в SysGears.

Более того, чтобы скрасить картину того, как все происходило, вот дополнительные факторы, почему этот лид является совершенно некомпетентным руководителем:

— нет никакой методологии обучения, о которой заявляется в стажировке; тебе дают размытое задание и по ходу тим-лид пытается что-то придумать, все обучение остается на твое личное усмотрение (никакого индивидуального подхода в этом нет). Нет ни обучающих материалов, ни примеров, никакой программы.
— лид приходил на встречи постоянно с недовольным лицом
— давал только критические замечание, не говорил что сделано хорошо, говорит только о плохом (ни разу ни одной похвалы)
— написанное ТЗ не соответствует реальному и все время идёт подмена понятий, то одно главное, то другое.
— сложилось впечатление, что тим-лид не может сформулировать задачу.
— очень поверхностное и ленивое код ревью, готовую программу по итогу недели так и не запускал, а из коррекции по уже практически готовому коду сказал только про то что if сократить на 2 строки.
— не помнит на каком языке пишется программа, пишу на js, а рекомендации в последний день дает вообще из другого фреймворка typescript. И мне пришлось пол дня разбираться, что это не подходит для моей программы.
— дают задание за 1 день выучить и внедрить ООП или написать код на фреймворке, языке, который ты ни разу не учил.

Далее: со мной созвонился HR Лена, которая сказала, что для нее лично высказывание «проблемы с мышлением» являются чем-то из сферы программирования, поэтому она не может сказать, насколько Всеволод был прав или не прав.

HR сказала, что у них нет возможности сменить мне тим-лида на другого, поэтому они предлагают услугу код-ревью и на этом со мной прощаются. При этом, когда я зашел на корпоративный гит, где были все коммиты за неделю, то мой аккаунт был удален.

В итоге: Компания у меня не попросила прощения за поведение этого сотрудника. Сказали только что могут сделать код-ревью и при этом удалили гит, на который я все выкладывал. В лицо тебе улыбаются и говорят про высокие ценности компании, но на практике никаких ценностей в компании нет.

Может быть не слишком хороший лид попался и у HR не получилось заболтать меня сделав предложение о код-ревью...

Но в целом, я НЕ рекомендую проходить стажировку
и связываться с этими людьми, если вы не хотите, чтобы вам создавали комплексы и демотивировали в работе.

Добрый день, Павел!

Спасибо за Ваш фидбек.

По поводу стажировки и тестовой недели:

Программа стажировки состоит из 2-х основных этапов: 1-й — тестовая неделя (длительность, индивидуально — 5-7 дней), и само обучение и стажировка (длительность, индивидуально — 3-4 месяца). Одной из задач тестовой недели является более углубленное определение текущего уровня знаний и навыков специалиста, а также его подходов по решению задач. В дальнейшем результаты используются на основной части стажировки для более целенаправленной совместной работы по персональному профессиональному процессу и развитию.

На тестовой неделе, на который были Вы, все стажирующиеся решают задачу, которая индивидуально дополняется и модифицируется для того, чтобы специалист поработал над новыми для себя материалом, а также задача была одинаково сложна для специалистов с разным начальным навыком. При этом оценивается в первую очередь идеи специалиста и его общий прогресс, идеальное овладение новым материалом не требуется и на финальную оценку не влияет, так как весь этот материал будет детально пройден позднее — на основной части стажировки.

Дальнейшая стажировка состоит из трех этапов (по 1-1.5 месяца) и опирается на прописанную программу, содержащую теоретические материалы, а также практические задания, ссылки на полезные ресурсы, и вопросы для самоконтроля. Основной акцент стоит на процесс работы, понимание и применение основополагающих принципов программирования, практические аспекты и подготовку для работы над реальными проектами. Эту программу успешно закончили десятки инженеров и успешно используют полученные знания на коммерческих проектах. Она также индивидуально дополняется с учетом знаний и навыков специалиста: с одной стороны для того чтобы проработать любые пробелы в знаниях, с другой — чтобы дать все возможные на текущем уровне навыки и упростить последующую работу.

Касательно внутрикомандных отношений:
Не думаю что будет корректным давать самому себе оценку. Могу только сказать что, как один из тимлидов в SysGears, развиваю свою команду уже более 4-х лет, в том числе и обучая новых специалистов посредством программы стажировки. За это время мы написали множество проектов, вместе смогли преодолеть массу трудностей, и поддерживаем неформальное отношения вне работы — моя команда во многом определяет меня на текущий момент как профессионала.

По компании в целом думаю любой, как текущий так и бывший, сотрудник сможет подтвердить наши ценности — честные и открытые отношения и общая положительная атмосфера в коллективе. В большой степени именно это задает тон тому кто мы есть и как мы работаем — сожалею что эти ценности не совпали с Вашими. Прямо здесь на DOU есть отзывы как от бывших так от текущих сотрудников.

Мы стремимся брать людей в коллектив действительно надолго, много сотрудников работает и 5 и 10 лет, и цель всегда — расти и развиваться вместе. Для эффективной работы каждый член команды должен себя чувствовать максимально комфортно, только тогда можно сфокусироваться на работе и получать удовольствие от процесса — от любимого хобби, которое стало работой.

---

Павел, я благодарен Вам за то что Вы решили принять участие в стажировке. Желаю Вам успехов и найти для себя то самое классное место, где Вы получите максимальное и развитие и реализацию своих планов.

WebLab Technology — это место где хочеться работать и развиваться! Интересные и разнообразные проекты, современный стэк технологий. Сильная команда специалистов, которые всегда готовы оказать содействие или помощь.
Компания постоянно развивается и совершенствует подходы к рабочему процессу.
Оплачиваемый отпуск, гибкий рабочий график, бонусы, компенсации и курсы... т.е. все необходимые условия для комфортной работы и развития.
Отдельно хотел бы выделить отношение руководства компании, которое действительно поражает — в любой, даже самой тяжелой ситуации тебе окажут помощь и содействие, что крайне большая редкость в наши дни.
В виду удаленной работы, единственный минус — это отсутствие офлайн встреч всего коллектива. Думаю в будущем было бы хорошо организовывать общие встречи.

Підтримали: Evelina ShapovalovaLilia Kashyrina

Відправила резюме на вакансію рекрутера. Спілкувалась з Іриною Нестеренко. Рекрутер бачила мій досвід та очікування по зп. Дала мені питання на які треба відповісти. Я дещо уточнила, тому що питання виглядають як збір корисної інформації від рекрутерів. Я відправила відповіді. Сьогодні спитала чи є фідбек, на що мені відповіли: «Змушені визнати, що дана вакансія буде вам не цікава щодо змістовності роботи, а також фінансової винагороди.». Я спитала, чому ви вирішили за мене що мені буде не цікаво. А далі поступило ще повідомлення, що по цій позиції нема такої вилки. Не розумію, нащо було гаяти час. Або це хід Ліда по збору інформації.

Компанія класна, чула багато гарних відгуків. А от рекрутинг дуже не ок.

Вітаю, Даріє!
Дякую за ваш відгук, та за надані деталі. Для нас важлива кожна думка.

Зазначимо, що інформація, яку ми запитуємо, дозволяє дізнатись про експертизу кандидата з різних боків, як ми й повідомили вам у листуванні. Ми завжди залишаємось відкриті до діалогу й обговорення, та надаємо в листуванні відповіді на запитання, що викликають у вас сумніви.
Щодо відповіді рекрутера — ця ситуація була пропрацьована та ми надалі будемо та вдосконалювати нашу роботу.
Ще раз дякую за зворотній зв’язок та бажаю гарного дня!

Працював у компанії два роки розробником, це була моя перша робота. Зовсім зеленого мене навчили працювати командою над великим проектом. Завжди підтримували і допомагали як по технічній частині так і в цілому. У компанії панує чудова дружня атмосфера в якій приємно працювати, регулярно проходять тімбілдинги, хоча з ковідом це стало важче. Під час війни в Україні особливо було помітним чудове ставлення до співробітників — компанія допомагала сім’ям співробітників як логістично так і фінансово. Пішов з компанії за незалежних від неї причин і маю дуже приємні спогади.

Підтримали: Taras Volovodenko

Пройшов у пошуку себе 3 курси у школі Hillel, по Python 2 курси та один з QA. Наразі зупинився на QA та прямую до своєї мрії отримати першу роботу. Навчання дуже сподобалось, професійне та структуроване, за що я вдячний моїм викладачям та школі.

Підтримали: Ольга ЯкубецRuslan Skira

На жаль, не можу залишити позитивного відгуку про процеси спілкування із кандидатами у цій компанії, оскільки на моє тестове завдання, над яким я старалася не одну годину, тех.експерти не вважали за потрібне залишити навіть найменшого відгуку. Як повідомила мені рекрутерка п.Віталіна: «відмова по тестовому».
Мене не обурює той факт, що я отрмала відмову, а те, що можна було би витратити 20 хв часу тех.експерта та написати той відгук про мої помилки або те, що не підійшло. Вважаю, що це серйозна неповага до кандидатів та шкодую, що витратила на цю компанію свій час.
+ нашим компаніям слід перейняти досвід іноземних колег, які перед надсиланням тестового проводять очні (онлайн) співбесіди, а не одразу тестове і потім відмова...
P.s. можливо мій відгук про цю компанію заощадить комусь із кандидатів час :)

Мій перший відгук про першу компанію в якій я проходив навчання в якості Java Trainee)
Не дивлячись на те, що я успішно дійшов до кінця навчання (показник десь близько 50% хто витримав встановлений темп, якщо я правильно порахував), але справедливо не пройшов далі через брак необхідних технічних навичок ( працюю над ними як і обіцяв :) ) у мене буде дуже об’єктивно-суб’єктивний і головне позитивний коментар цій компанії!
Перші позитивні враження які я отримав від спілкування з командою КнубіСофт збереглися навіть зараз, коли я вже завершив своє навчання. Посудіть самі: 3 місяці безкоштовного навчання в режимі зустрічей онлайн 3 рази на тиждень, де ти спілкуєшся і можеш задати питання СТО — Олексію Гнідашу, особисто, бачиш як створюється ним код, отримуєш безцінний досвід, слухаєш питання інших і відповіді на них; в режимі 24/7 ти отримуєш фідбек від інших трейні і особисто СТО, який відповідає на твої повідомлення в слаку і пише щоб ти не переживав і писав йому ще)))
Ба більше, тебе знайомлять з членами команди, дають уявлення над якими проектами працює команда і що чекає попереду. Заслуговує окремого дякує HR — Даша і PM — Льоня і ще багато-багато членів команди Кнубі з якими я мав честь познайомитись під час навчання. Добре коли перший відгук і перше враження позитивні від компанії, яка підіймає планку «гарно» для наступних компаній. Відчуваю, що коло моїх гарних зв’язків виросло і, мабуть, точка.... Щоб не перехвалити ))) Тільки вперед і ще якісніше ✌️😎

Підтримали: Sofiia Panasiuk

Олексію, дякуємо за щирий відгук!
Для нас дуже важливо дати нашим трейні не лише суху теорію, а й практичні навички. А щоб це було ще й ефективно, завжди даємо кожному фітбек. Віримо, що комбінація якісної комунікації і обміну досвідом допомагають професійно рости.
Ми захоплюємося тим, як сильно ти виріс, і впевнені, що ще не раз почуємо про твої професійні досягнення. Бажаємо успіхів і ще раз дякуємо, що обрав KnubiSoft!

Работаю в компании более полугода. Удалось поработать на интересных проектах, порешать нетривиальные задачи, познакомился и набрался опыта с большим количеством инструментов. Нравится, что ребята заинтересованы в повышении квалификации своих сотрудников и помогают в развитии, проводят перфоманс-ревью, предоставляют индивидуальный план развития именно по тому вектору, по которому хочет развиваться сотрудник. Атмосфера в компании в целом и в командах в частности дружелюбная, нет бюрократической волокиты. Старшие коллеги отзывчивы и всегда приходят на помощь, если возникает такая необходимость. К мнению сотрудников прислушиваются, мнения учитываются. В данный момент хочу и дальше продолжать работать с этими ребятами.

Хочу поділитись своїми враженнями від проходження всіх етапів співбесід у MacPaw
По — перше, хочеться відзначити оперативність та аргументованість зворотнього зв’язку після кожного етапу. З моменту подання CV до моменту отримання остаточної відповіді по результату всіх співбесід пройшло всього 2,5 тижні, що дуже швидко дивлячись на процес в інших компаніях. 
По — друге, професійність, доброзичливіть та чуйність Софії — це те, підкуповує з першої хвилини зустрічі і ти розумієш, що це та компанія та ті люди з якими ти хочеш співпрацювати. Дуже вдячна за підтримку на всіх етапах та своєчасне надання відповідей на всі питання, які виникали між етапами.
І також хочу окремо подякувати Софії за те, що навіть після проходження всіх етапів, під час онбордингу вона не забуває про тебе, а завжди поцікавиться як справи, як йде адаптація та допоможе з вирішенням будь яких питань.
Рада бути частинкою команди MacPaw)

Дякую, Альоно, за такий теплий відгук, й також, за те, що обрала нас!

Работаю больше 3х месяцев, атмосфера максимально дружная, все всегда рады помочь и выслушать. Оформление офиса радует глаз, а кухня регулярно пополняется вкусняшками. Каждую неделю играют в настольные игры а к корпоративам подходят со всей отвественностью.
Я занимаюсь своим любимым делом и не встречаю на пути никаких препядствий и ограничений

Пропрацював віддалено на компанію майже рік. Позитивні моменти — це те що мені надали нову хорошу техніку, не було ніякої бюрократії. Прийшов в компанію — починаєш спокійно (але без затягувань) онбордитися на проект і працювати. Після початку війни компанія не загнулася а стабільно працювала і надавала підтримку співробітникам, які виїхали в інші країни. Негативний момент — керівництву не вистачило стратегічного мислення щоб, хоч якось підготуватися до вторгнення. В той час як інші компанії перед 24.02 релокували людей в інші країни то менеджмент написав в корпоративний чат що в Києві буде безпечно. Деякі співробітники пропонували розробити план дій на випадок війни, але це було проігноровано.
Щодо проекту — ПМ зібрав хорошу команду, зумів створити в цій команді дружню атмосферу. Найкраще атмосферу на проекті можна описати словом «лайтово» (так описала те що відбувається в команді, колега на проекті. І з нею я повністю щодо цього погоджуюся). Також не можу не відзначити замовників — з ними також було приємно працювати.
Якщо підсумувати — Bintime хороша компанія. Не шкодую що тут працював.

Підтримали: Iryna Krikunova

Дякуємо, Романе за фідбек! Було приємно працювати, якщо що — ми на зв’язку і будемо раді бачити знов)

← Сtrl 1... 562563564565566...1856 Ctrl →