Відгуки про IT-компанії України

RSS

Проработал в компании больше полугода.
Коллектив профессиональный, настоящие фанаты своего дела. Работа в компании максимально слажена, что повышает эффективность и ощущения от работы.
Коллектив очень позитивный и дружный , за 10 мес не было даже намека на конфликт.
В оплате заработной платы не было никаких сложностей. А те задержки которые могли быть в феврале и марте месяце были по очевидным причинам, и я к ним отнесся с пониманием.
Проблем с выходными и больничными тоже никогда не было и всегда оплачивались
Так как это аутсорс компания, темп работы высокий, много интересных проектов. Было много постоянных Challenge(й) для меня. За время работы я вырос до уровня уверенного мидла.
В целом задачи интересные и всегда ставились корректно, скил ап прям конкретный)

Підтримали: Olga KoshkaValeria Chukharkova

Добрый день, Павел
Спасибо вам за ваше мнение и за работу.
Мы действительно ценим время, которое мы провели с Вами в одной команде.

За півроку праці у компанії, змог виділити для себе такі фактори як: Швидкий фідбек по запросам, приемний колектив, немае дивних метрик для оцінок співробітників, можливість розвиватися,Шикарний HR департамент. Та пару людей прям чемпіони юмору.

Підтримали: Kotliar Oleksandr

Заповнюючи анкету рейтингу компанії, у мене в голові промайнула думка, що це саме та компанія, яка увійшла до мого життя та стала повноцінною його частиною.
Я працюю в компанії ABP понад 8 років. І на часі жодного разу в мене не було бажання самостійно її покинути. ABP дійсно дає безліч можливостей для розвитку та реалізації себе у сфері IT. Адже не лише девелопери, продакти та тестувальники, а також безліч пов’язаних професій і скіллів можуть бути використані на різних проектах, що менеджмент добре і використовує у роботі. До роботи залучаються люди з різних сфер, реалізуючи повноцінні продукти, що закривають багато болей користувачів.
Я прийшла в компанію людиною без досвіду, саме ABP мене навчила всім тим навичкам, які в процесі трансформували мене від менеджера невеликого проекту до керівника відділу, заохочуючи ініціативу, бажання та вміння вчитися.
Я дуже пишаюся успіхами ABP, ми можемо без сорому презентувати своє портфоліо, в якому безліч успішних проектів (від невеликих розробок для внутрішнього використання, до міжнародних проектів, які приносять користь і дохід як користувачам, так і самій компанії).
Але найголовніше — це атмосфера! Це команда!
Адже не тільки гарний новий офіс, смачна кава та інші плюшки (яких дуже багато) від компанії приносять задоволення від роботи.
Головний секрет успішного проекту — це команда, з якою ти його робиш. Дружня позитивна атмосфера, швидкий зворотний зв’язок, досить налагоджені процеси — це ті складові, які допомагають досягати результату та пишатися ним. Кожен член команди не просто виконує свою ділянку робіт, кожен навіть рядовий співробітник знає, що і для чого ми розробляємо, яку мету переслідуємо, дивиться у тому ж напрямку і є важливим елементом досягнення цілі. Саме це робить нас щасливими та реалізованими у професіональному плані. Разом ми сила і разом нам підкоряться будь-які вершини.

I was super lucky to accept Sommo’s offer in January 2022 in Kyiv for various reasons.

After 9 months of working with guys, I don’t want to repeat the must-haves of the teal teams. I will note what makes the Sommo team different from others.

— Guys support you so delicately that you may not immediately notice it. It is a native, invisible part of the corporate culture.
— Interaction with managers (CEO, CTO) is direct, fast, simple, and productive.
— Strong incentives exist to develop soft and hard skills thanks to working in a strong team.

Not cons, but recommendations to candidates

Not suitable for you if self-management is not your cup of tea. Sommo is a team where you have a certain freedom and have to use it properly.

Підтримали: Andrii Bas

Glad to be working together, Tetiana.
Very excited about all the results we were able to achieve together. 🙌
And looking forward for further collaboration.

Вже три роки, як я працюю в компанії WOP lab і за ці три роки я виріс від Full-stack web developer до CTO. Тобто, WOP lab — це саме та компанія, яка піклується та підтримує кожного свого члена команди. Адже, я прийшов до WOP lab молодим спеціалістом, а наразі маю вже більше 40 успішних проєктів за плечима. І я певен, що це тільки початок, адже компанія створює максимально комфортні умови, як для професійного росту, так і для особистісного і розкриває Ваш потенціал.
За три плідні роки співпраці я можу виділити багато позитивних моментів:
1. Чудовий колектив та крута атмосфера співпраці. Муторна офісна робота — це не про нас. Ми вміємо якісно працювати та чудово відпочивати.
2. Цікаве різноманіття проєктів. І що важливо, при виборі роботи над проєктом враховуються саме ВАШІ вподобання. Тобто, першочергово вирішується, над якою специфікою проєктів особисто Вам цікаво б було працювати.
3. Професійний розвиток спеціалістів. Зокрема компанія працює над вдосконаленням hard/soft skills: курси іноземної мови, різноманітні тренінги, тім білдінги і багато чого іншого.
4. Розкриття ідейного потенціалу спеціалістів та круті плюшки від компанії: перегляд заробітної праці, премії.
5. Безперервний та якісний розвиток комапнії. Компанія має на меті залишити слід в історії IT сфери, тому активно планує та розвиває свої «продукти» для того щоб стати конкуретноспроможними не лише на українському ринку, але й на закордонному.

Працюю на компанію Vlogbox уже пів року як Frontend developer. Компанією задоволений, отримав дуже багато різного досвіду, як у створенні CTV додатків, так і у створенні ігор. Вчасна виплата компенсацій, привітний згрупований колектив, якщо є якась проблема пов’язана з роботою — її поможуть вирішити дуже швидко, а також хороший професійний розвиток

Підтримали: Polina PikulAleksey Chifonenko

В adWMG працював більше року на позиції Біздева.
В цілому роботою тут задоволений.
Так, компанія не ідеальна. Конфлікти були, іноді й дуже серйозні, як можна побачити по відгукам нижче.
Зараз спробую пройтися по позитивним та негативним сторонам.
Плюси:
— Робота завжди є. Як біздев, я сам вирішував, чим та в який час займатися, на шиї ніхто не сидів.
— Відсутність набридливих щоденних мітингів та дзвінків.
— Платили завжди вчасно.
— Перегляд зарплатні. Як прийнято в деяких компаніях, тут не викручувалися різними відмовками, тут дійсно підвищували зарплатню відповідно виконаній роботі за певний час, навіть під час війни.
— Після почутку війни, одразу відрізали будь-які відносини з кацапськими партнерами. Це дуже вдарило по доходу компанії, але робота продовжилася. Нікого не звільнили, зарплатню не порізали.
— Компанія невелика, тому тут бюрократія відсутня.
— Офіс достатньо близько від мого будинку :)

Мінуси:
— Відсутність офіційних лікарняних. Компанія надає 3 дні в квартал (які доречі зписані з відпускних), які співробітники можуть використовувати в якості лікарняних або просто вихідних, але якщо ти серйозно захворів, то після цих трьох днів ти можеш або почати використовувати свої відпускні, або вже за свій рахунок.
— В компанії є кістяк працівників, які тут вже працюють доволі довго. Інколи приходили і нові люди, але більше місяця тут не затримувалися. З ними мені не вдалося поспілкуватися, тому важко сказати чи це проблеми рекрутингу, чи високий «поріг входження», чи щось інше.

Зі своєї сторони, наче все. Ще раз, це виключно мої враження.

Studiopresto це одна з найкращих компаній для розвитку, адже вона поєднує не тільки прекрасних спеціалістів своєї справи які завжди раді допомогти або покращити твою роботу, а і прекрасних людей з якими можна спілкуватись і проводити час і поза роботою. Якщо для вас в роботі важливий колектив, то Studiopresto це найкращий вибір!

Підтримали: Natalia VasylenkoDasha Bida

Дякуємо за відгук! В нас справді крутий колектив:)

Мала і маю можливість рости разом з компанією.
Прислуховуються до бажань в розвитку і особистих.
Багато приємних «плюшок», намагаються покращити комфорт роботи працівника.
Компанія підтримує українську економіку, допомагає ЗСУ, До нас приходить все більше скілових і крутих колег на проекті, а це означає що компанія не зупиняється і продовжує свій розвиток.:)

Підтримали: Yuliia OnopriienkoHR Department

Працюю в Studiopresto більше 1 року. Веселий та дружній колектив. В компанії працюють спеціалісти своєї справи, завжди готові вислухати всі пропозиції та швидко прийняти рішення. Неймовірно приємно отримувати чудові можливості для розвитку. Studiopresto дуже стрімко розвивається, і вважаю це буде чудовим місцем як для початку кар’єри, так і для досвідчених працівників, які хочуть навчатися нового і ділитися досвідом з іншими. Радий бути частиною команди!

Підтримали: Maxim ViznyukNatalia Vasylenko

Дякуємо за відгук!

Вдячний Ciklum!
Чудові фахівці, які завжди допоможуть і дадуть корисну пораду. Крутий менеджмент! Гарно побудовані процеси.
Never stand still:)

Андрію, дякуємо за теплі слова! Never stand still indeed! 🚀

Працюю в компанії більше 3 років.
За цей час встиг попрацювати над різними проєктами.
Всі проєкти сприяють максимальному розвитку, як команди в цілому, так і кожного розробника окремо. Оскільки поруч з перевіреними часом технологіями, використовуються і нові можливості, які в нашій сфері з’являються постійно.
Завдяки підходам компанії до підбору і розвитку персоналу, в колективі практично відсутні конфліктні ситуації і панує гарна робоча атмосфера, яка спонукає до постійного розвитку.
Компанія максимально лояльна до співробітників, бюрократія відсутня взагалі.
Також неможливо не відмітити допомогу компанії ЗСУ і кожному окремому співробітнику під час війни.

Работаю в компании больше 6 лет. Если коротко то Langate — это классный коллектив, крутая команда, профессиональные сотрудники, открытое руководство. Компания поддерживает профессиональное развитие своих сотрудников, поощряет инициативность.

Уже год работаю в WebLab Technology бэкенд-разработчиком. Здесь много плюсов:
— всегда используем новейшие технологии программирования
— команда топчик, все сотрудники не ниже middle+, все слушают и уважают друг друга
— предоставление макбука или других девайсов
— оплачиваемые компанией образовательные курсы и программы повышения квалификации
— компенсация по добровольному медицинскому страхованию
— компенсация затрат на коворкинг
— гибкие выходные при необходимости, 36 оплачиваемых компанией выходных дней в году
— в конце года есть бонусы типа 13-я зарплата
— строгий код-ревью
— можно расти в карьере, если проявить себя, например, мне уже начали давать менторство, интервью и проверку тестовые задания
— проекты интересные и большие, всегда есть чему поучиться
— главное, что компания уделяет большое внимание внутреннему развитию сотрудников.

Підтримали: Evelina ShapovalovaLilia Kashyrina

Проработал я в этой недокомпании всего лишь 4 дня и сам уволился, потому что это было сплошное разочарование. Расскажу по порядку о главных моментах.

На меня первым вышел coo, он же и co-founder (www.linkedin.com/in/dmitriy-blizniuk13). Состоялась первая встреча, все прекрасно и хорошо. Затем вторая вместе с vp of operations, он же и head of sales (www.linkedin.com/...​vladyslav-solodovnychenko) и cto, он же и co-founder (www.linkedin.com/in/ivanov-ua). Слащавые речи, хвастовство крутыми результатами, наложенным процессом и прочее. Ок, решили попробовать сработаться по договору.

Первый день, онбординг, знакомство с процессами, которые, к сожалению, оказались ручными. На митинге с командой мне наметили мою сферу деятельности и ежедневный план. Погрузился в работу, задавал вопросы, все ок.

День 2 и 3 отметились тем, что head of sales нагло опаздывал на митинг (даже раз на 2.5 часа) и не выходил на связь. Тем не менее, я как профессионал достойно выполнял свои обязанности и сдавал работу.

День 4. С 9 утра включился в рабочий процесс. И знаете что? В slack head of sales завел истерику, что мол почему я не отвечаю, работаю ли я вообще, пожаловался ctо. И тот выдвинул следующее положение: если отходишь от рабочего места даже на 15 минут — обязательно отчитывайся head of sales. Но никого не волновало то, что в тот самый момент, когда они разводили панику, я сосредоточенно работал с большим объемом данных, не отвлекаясь. И свою работу, как и положено я сдал в полном объеме к концу своего рабочего дня. Тогда же я и сказал, что увольняюсь, потому что не хочу работать в таком неорганизованном коллективе без автоматизации ручной работы. В ответ мне не дали даже составить отчет о проделанной за 4 дня работе, а просто удалили рабочий аккаунт. Это по какому?

Далее, со мной на связи был coo. Цитата его слов: «Не знал нюанса что он не выходил на связь, спасибо что сказал. Я обсужу все интернал, но вопросы есть все таки по результатам работы от Влада непосредственно и касательно 4х дней, мне нужно разобраться в деталях.»

Спустя пару дней, я получил оплату за проработанных 2 дня, а не 4, как положено. Цитирую оправдание: «Потому что работы на 4 дня не было сделано и подавно, мы оценили твою работу за все время и вышло от силы часов на 10-12, посему было принято решение компенсировать 2 дня.» Я затратил свои 32 часа, выполнил все планы, чтобы потом услышать это.

Продолжение: «Девид, предположительный план указан как базовое пожелание, но предполагалось что если ты его выполняешь раньше ты будешь тратить время что осталось на то чтобы сделать больше работы чем планировалось. Рабочий день включает в том числе доступность в мессенджерах как минимум, не просиживание 8 часов там. Head of sales начинает рабочий день в 11 потому он имел право перенести звонок, если что. Или ты думаешь что если ты выполнил норматив то значит можно больше ничего не делать? По сути первый рабочий день был онбордингом где мы больше тратили времени на тебя, в пятницу работы сделано на час-полтора от силы, с учетом вопросов твоей доступности в ср и чт, все по честному, оплата ровно за то что ты сделал у нас. В общем, повторюсь, не вижу смысла продолжать диалог. Удачи тебе в поисках новой подработки!»

На требование выплатить мне оплату за остальные 16 часов последовал игнор. На мои вопросы я получил игнор. Никого не интересовало то, что я работаю на качество и результат и в договоре ничего не было сказано о фанатичной доступности в slack. Я работал в разных компаниях, но такая неадекватность, неуважение и рабского отношения еще до этого случая не видел. Это позорная недокомпания.

Отдельной строкой упомяну head of sales, какое же гнилое и непрофессиональное отношение он проявил, когда в личной переписке мне со смайликом пытался доказать что он не причем, а я вообще ничего не делал раз в slack не заходил.

В общем, избегайте эту ужасную контору, о ней даже ни одного отзыва было не найти. Дима, Богдан и Влад — желаю вам такого же неадекватного отношения. Вы поступили паскудно, значит заслуживаете того же самого. Пусть «героев» знает общественность прежде чем решить с вами сотрудничать.

Підтримали: Evgenii Shevchenko

По-перше, данному кандидату було озвучено ще на перших дзвінках, що процеси лідогенерації ще не автоматизовані і треба буде налагоджувати флоу лідогенерації разом з командою, беручи активну участь у цьому в взаємодії з сейлз менеджером, на що кандидат відповів позитивно, відзначивши побажання працювати саме в команді.

По-друге, сейлз менеджер попереджав про запізнення наперед так само як і про перенос мітингу, так як в нього виникли накладання по дзвінкам з клієнтом та він не мав змоги при’єднатися завчасно.

Досить цікаво також чути такий відгук, враховуючи те, що аби достучатися до Давіда в слак в нашої команди займало зазвичай декілька годин, а в останній день так взагалі — відповідь ми отримали лише через 4-5 годин після останнього контакту з ним. Опісля чергового нашого повідомлення та дзвінка без відповіді він просто виявив бажання завершити роботу одним днем.

На жаль, в нашому розумінні роботи в команді має на меті також бути на зв’язку зі своїми колегами, адже через ситуацію в країні всі працюють віддалено, а тому треба розуміти що протягом робочого дня будь-які питання будуть вирішені швидко і еффективно.

По-третє, як пізніше ми зрозуміли, Давіду заважала бути на зв’язку та вирішенні робочих питань його попередня — теперішня робота на апворк, яка і досі триває і скоріш за все буде тривати, навіть у випадку співпраці з іншою компанією найближчим часом. На жаль для нас варіант співпраці з лідген спеціалістом, який не попереджає і не повідомляє, що він ще десь працює, та через що не може бути на зв’язку повний робочий день не підходить, що ми відповідно і повідомили данній людині.

По-четверте, оплата була здійснена за той час та той об’єм роботи що він зробив у повному обсязі, тому обвинувачення про те, що хтось не компенсував зарплатню — є наклепом і нісенітнецею. Наша компанія завжди виконує і виконувала фінансові зобов’язання як перед робітниками, так і перед державою.

До речі, цікаво що Давід сам виявив бажання першу неділю попрацювати неофіційно, не закладаючи ніяких офіційних договорів, аби подивитися як ми працюємо з його слів. Після цього ми отримали ситуацію згадану вище. Більше того, нам вдалося лише підписати з ним NDA про неразголошення процесів, документів та деталей роботи з клієнтами та всередині компанії, на як потім згодом виявилося недійсний за жодними реєстрами номер ФОП. А після того як він опублікував свій відгук, він прямо пригрозив одному з наших менеджерів, що буде порушувати NDA та викорустовувати надані матеріали у власних цілях як буде нагода: «и да, ваш документик по лидогенерации ( там описывается ваш бюджет и icp) возможно мне еще пригодится, если буду работать на аутстаф.»

Ну і по-п’яте, про об’єктивність та адекватність данного відгуку можна судити по тій кількості бруду та переходів на особистості які були використані Давідом, який з його слів сумлінно працював та витрачав його «дорогоцінний час» на наші задачі, як у відгуку, так і в особистому листуванні з нашими співробітникам. Хотілося б лише побажати данній людині відповідного до його відношення як в роботі так і в житті та удачі в пошуках нової компанії-додатку до основної роботи.

DevKit

Працюю в EvoPlay вже майже 7 років. Влаштовувався на позицію Wordpress developer, за цей час встиг побувати в різних командах і в кожній з них дуже дружня атмосфера.

Загалом стільки років пропрацювати в одній компанії для мене це дивно але тут є карєрне зростання, можливість експериментувати, виявити ініціативу яку згодом нагороджують.

Для професійного зростання компанія завжди придумую щось нове що не дасть застаріти в проф. та софт скілах.
Постійно проводяться навчальні івенти по типу курсів, виступів, тренінгів, а також є можливість самому побути в ролі доповідача. Є велика онлайн бібліотека з професійних напрямків, а також велика увага приділена психології.

Гарні умови праці, все що необхідно для роботи можна без проблем отримати.
Все що стосується КЗОТ компанія дотримується, це і відпуска, сікдеї, оплачуємі лікарняні та можливість піти у відпустку за свій рахунок)
Також додам що команда HR завжди готова допомогти у вирішення різноманітних питань з робочих процесів, тай в цілому з ними завжди приемно спілкуватися)

Велика увага в компанії виділена на різноманітні культурні заходи по типу тімбілдінгів та корпоративів.
Хочу виділити що організувати Team building в команді дуже просто і в цьому завжди допоможе команда people partners, а більшість забаганок оплачує компанія.
В офісі є зони відпочинку та ігрові де можливо відвліктися від роботи та переключити думки.

З моїх спостережень за стільки років хочеться сказати що EvoPlay це дружній колектив, професійні люди готові до різних викликів, це волонтери які допомагають як людям так і тваринам, це нові знайомства та справедлива оптала професійних навичок.

Зважаючи на всі + хочу порекомендувати компанію EvoPlay та висловити вдячність що дала змогу проявити себе.

Загалом робота в Alpha Serve сильно перевищує мої очікування! Дуже класні люди, цінності, бачення, підхід до вирішення питань. Працюю тут кілька місяців, але наразі таке відчуття, ніби хочу тут працювати все життя;) Цікаві проекти, завдання, мотивація, стратегічні цілі, швидкий розвиток. Думаю, що компанія скоро буде № 1 в рейтингу на DOU, бо тільки найкращі враження! Рекомендую подаватися на вакансії в Alpha Serve, бо хочеться, щоб всі були щасливі, а тут щастя є;)

Дякую❤️

На мою думку найбільш лояльніша компанія. Відсутній трекінг часу, всі один одному довіряють, всі спілкуються на рівних, вищий менеджмент тримає в *курсі справи* всю компанію, періодично навідуються у всі офіси, спілкуються. Всі питання/ проблеми що виникають вирішуються з блискавичною швидкістю. Є можливість вибору проекту. Також компанія має багато можливостей для росту, навчання. Високий поріг прийому кандидатів на роботу що забезпечує високий тех рівень на проекті;)

Підтримали: Lalita TemnykNazar Smal

Привіт, залишаю свій фідбек по співпраці з цією компанією.

Працював в даній компанії півтора+ роки, був повністю задоволений пакетом опцій, що запропонувала компанія. Компанія дійсно піклується про своїх співробітників допоки ті їй потрібні.
На жаль залишив компанію через різницю в обіцянках\реальності (в першу чергу через русню і проблеми з внутрішніми процесами компанії (була запланована ротація(до початку війни) -> на початку літа вона розпочалась і мене почали виводити з проекту (нагодувавши впевненістю в тому що точно буде новий проект) -> проект не знайшли + бенч був переповнений і мені не запропонували привабливої опції для мене))
Я вважаю що якби була краща комунікація між мною, TSL та PMом то цю ситуацію можна було б вирішити до початку мого ротейшена(для прикладу відкласти його), але так не сталось.

Сам-ап:
1)Крута компанія з багатьма плюшками(гнучка в багатьох моментах, але те що стосується опцій щодо виплати компенсації тут зовсім не гнучке(для тих хто сам веде фоп))
2)Не варто у всьому довіряти PM бо можете залишитись без роботи))

Підтримали: Alona Lutsenko

Дмитре, привіт.

Дякуємо за те, що ти був частинкою SoftServe і що чесно поділився своїм досвідом. Нам сумно, що ми припиняємо з тобою співпрацю.
Ми намагались зробили максимально можливе, щоб підшукати для тебе проєкт, який би тобі підійшов у ті часові рамки і обставини, які у нас були.

Так як ти сказав, комунікація була невчасною, і ми всі винесли з цього урок. Ми бажаємо тобі успішного продовження твоєї кар’єри на проєкті, який максимально тобі підходитиме.

Ну і сподіваємося на швидке відновлення бізнес-активності клієнтів в Україні, яке дасть нам змогу запропонувати тобі нові цікаві проекти у SoftServe!

Привіт)
Працюю в itjet вже 2 роки та дуже задоволений цим періодом
Тут я познайомився з класною командою, які з задоволенням допоможуть вирішити будь-яку проблему, а після робочого дня складуть компанію під час настільних ігор або звичайних довгих розмов
itjet прислуховується до команди, тут думки та пропозиції кожного враховуються
Завдяки itjet я отримав перший досвід та продовжую отримувати нові навички постійно, адже кожен проект є цікавий та по-своєму корисний
В itjet цінується довіра, тому графік роботи у кожного плаваючий (нічна зміна топ) та є можливість працювати з дому
Офіс в центрі Києва з класним видом (особливо ввечері)
За потреби, itjet дає топові девайси
Усе це робить робочий процес нереально комфортним та цікавим
Itjet — рекомендую!

Макс, як же швидко летить час, вже 2 роки😱 кайфуєм від роботи з тобою
p.s. не працюй по ночам😬

← Сtrl 1... 496497498499500...1779 Ctrl →