Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Відгуки про IT-компанії України

RSS

Проработал 1 год и 6 месяцев. Коллектив хороший и профессиональный. СЕО очень помогал команде в нелегкое время, но потом просто взял и уволил всю команду без каких либо объяснений. Обманули с пересмотром ЗП, после увольнения ЗП не выплатили.

Dear Denis,
We are sorry to have you leaving with hurt feelings. Thank you for explaining the nature of your feedback during our 1-1 and I assure you that we’re doing our best to prevent situations like this in future.
I’d also like to specify that although we did not call it a “review” the company paid:
— Double salaries for 2 months in a row (14 salaries in 2022);
— Full salaries for 2 weeks off work (at the beginning of a full-scale war thrusted upon Ukraine by russia);
— Offered compensation for power stations;
— Offered full relocation support;
— Our CEO personally offered his financial support as a 0% interest loan to those in need and those who used his offer had their end-of-contract payment revised accordingly.
I personally have always cherished your contribution during our team events and 1-1s and I believe that you’d be a perfect fit to any organization that is able to invest in mobile innovations at this point of time.

Хочу дати відгук на рахунок рекрутерів в даній компанії. Відгукнувся на одну з вакансій та мав HR Interview з Olena Vasechko та Iryna Mordvynova. Був приємно вражений легкістю спілкування та хорошою атмосферою під час співбесіди.
Технічну співбесіду не проходив так, як вже отримав офер від іншої компанії, але початок знайомства в Numerical Technologues LTD був хорошим.

Підтримали: Volodymyr Shynkarov

Работал в компании месяцев 10. Был на должности iOS dev в прекрасной команде iOS. Проект был интересный, сложный, в компании люди общительные, отзывчивые и в целом всё супер, кроме одного НО! На 11 месяц директор просто решил закрыть отдел Мобайл в составе 7 человек. На прямой вопрос — за что меня уволили? Конкретного ответа не было. Я понимаю если бы СЕО написал сообщение с причиной закрытия отдела, по-людски чтоб было.
А закрытие отдела было в тоне *всем пока, я закрыл отдел сегодня, вы все уволены*.
Итог: мне там нравилось работать и общаться с людьми, но такое окончание работы у меня впервые за 5 лет. Выводы делайте сами.

Підтримали: Denis Stadnichenko

Dear Yevhen,
Thank you for sharing your employee experience with Nemesis. We take every feedback seriously and learn as we grow.
Indeed, we made a very tough decision by postponing all cost-affected projects after years of nurturing and long-lasting trials.
Sometimes one man is not enough to skyrocket a project, it takes the whole team’s effort to make it possible.
I’m sure, any company that’s ready to invest in mobile innovations would be happy to have you aboard.

Співбесіду проводять дуже приємні люди, ціль яких — не знайти тему, в якій ти не розбираєшся, а дізнатися твій рівень знань та досвід. Під час роботи над проектом всі члени команди завжди готові допомогти та підказати. Сам проект та задачі надають можливість розвиватись як розробнику та спробувати себе в різних ролях.

Працюю у компанії майже рік і дуже приємно вразили від самого початку рівень доброзичливості і відкритості людей. Команда наповнена проффесіоналами, які в робочий час можуть бути серйозними профі, а після роботи — веселими товаришами. Я неймовірно радий політиці компанії стосовно розвитку і росту мене як працівника, де я безпоссередньо зацікавлений у своєму розвитку і це заохочують. Я дуже вдячний компанії за можливість працювати з цікавими проектами, рости і насолоджуватися цими процесами!)

Дякуємо за щирий відгук, Петю!
Для KnubiSoft важливо сприяти розвитку тіммейтів і рости разом з ними. Раді, що наші цінності сходяться!

Так, нажаль, є така велика проблема з затримками і не виплатами в компанії.
Ще коли приходив працювати, звідсіля чув про затримки і не виплати, але не вірив, бо зі мною ж все ок було, на той час.
Пішов з компанії в вересні 2020, з того моменту компанія виплатила в кращому випадку 25% від загальної заборгованності.
Досі чекаю, але підсвідомо вже не сподіваюся колись побачити чесно зароблені гроші))

Підтримали: Eugene

Працював у компанії Plerdy понад 2 роки на позиції SEO Specialist. Прекрасна компанія з прекрасними співробітниками! Відсутність будь — якої бюрократії дозволяє комунікувати абсолютно зі всіма членами компанії. Компанія надає всі можливості для розвитку, підвищення скілу та реалізації теорії на практиці. Окрема подяка CEO Андрію та SEO Team Lead Олександру, що направляли мої навички та вміння у правильному руслі і показували мої точки росту. Також слід відмітити колектив — він чудовий! Завжди можна не тільки провести весело час, а й отримати поради. Бажаю стрімкого росту компанії, збільшення штату та ще більше Enterprice проектів. Дякую вам за все, приємно було мати справу з професіоналами!)

Підтримали: Andriy Chornyy

Дуже дякую! Тобі теж успіхів та нових цілей!

Уже півтора року працюю на посаді Manual QA в компанії ORIL. І хочу відзначити, що це дійсно чудове місце, де можна гармонійно розвиватись, підвищувати свій професійний рівень і при цьому зберігати work-life balance.

Дуже імпонує той факт, що компанія дбає про персональний розвиток своїх працівників. В ORIL завжди підтримують ініціативу щодо проходження курсів, тренінгів, покращення рівня англійської мови. Також організовуються різноманітні івенти, тімбілдинги, різного роду активності, де завжди можна провести класно час із колегами.

Теж неможливо не відмітити, настільки дружелюбна і приємна атмосферу панує в компанії. Відчувається, що основною цінністю є люди, і за цим стоїть кропітка робота рекрутерів.

Я дійсно радію, що стала частинкою ORIL, тому однозначно рекомендую цю компанію для майбутнього працевлаштування.

Велике дякую від команди рекрутерів ;)

В компанії працюю більше 1,5 року.
Тепла атмосфера в компанії допомагає розкритися та відчути себе бажаним. Команда дружня , завжди готові підтримати найшаленішу твою ідею).
Багато цікавих завдань, дають можливість рости та розвиватися.
Щаслива що ми знайшли один одного)

Підтримали: Serg Lifinsky

Пропрацював в AgileEngine рівно рік. Це дійсно класне місце із класними людьми.

Був на двох проєктах — обидва цікаві з чудовим менеджментом і командою. Я займав джуніорську позицію, і всі люди з команди так чи інакше допомагали та давали нові знання, за що дуже вдячний.

Компанія дбає про співробітників: допомогла на початку повномасштабного вторгення, допомогла під час блекаутів, регулярно донатить на ЗСУ.

Рекомендую. В майбутньому буду радий повернутись в AgileEngine.

Євген, дякуємо тобі за такий теплий відгук! Щасливі чути про твій позитивний досвід роботи з нами 😌 Бажаємо професійних успіхів і, сподіваємося, до зустрічі в AgineEngine🚀

На Джинні зі мною зв’язався рекрутер Артем Рєпік. Через 20 хвилин я відповів що так, вакансія цікавить, відкрив резюме та контакти. І... Все, рекрутер зник. На подальші мої повідомлення ніхто не відповідав.

P.S дуже цікаво бачити практично аналогічний відгук від 15 березня

Андрію, привіт!
Раді, що ситуація прояснилася. І дякуємо вам за коментар та фідбек, для нас це важливо :)

Гарного й спокійного вам дня!

Хотіла б поділитися своїм досвідом проходження hiring процесу в Develux.

Починаючи від знайомства та закінчуючи оффером — hiring був одним з найпродуктивніших і найпрофесійніших, які я коли-небудь проходила. Всі етапи пройшли дуже швидко, а головне — якісно!
Команда рекрутингу була доброзичливою, відкритою та зацікавленою у моїх навичках та досвіді. Ставили чудові питання і давали мені чітке уявлення про те, що я можу очікувати від роботи в компанії. Скажу чесно, я зловила повний метч із командою та їхньою культурою.

На разі, вирішила обрати іншу пропозицію, виключно за особистих причин, не звʼязаних з Develux, оскільки вони ТОП!

Я хотів би висловити подяку команді за чудовий досвід. Переконана, що компанія продовжить успішно розвиватися та досягати високих результатів.

У мене залишилися максимально позитивні емоції від Develux та бажання повернутись у майбутньому!

Щиро рекомендую це місце як новий крок у кар’єрі!

Минуло лише 9 місяців, як я приєдналася до команди Talent Acquisition як рекрутерка, а за відчуттями, ніби пів життя працюю з цими неймовірними людьми.

Скажу чесно, до Lemon.io я взагалі не могла уявити, що так буває :) Свобода дій, прозорість в усьому та шалене натхнення від команди. Коли я почала працювати в компанії, в Києві ще не було коворкінгу, і перший час я не бачилася зі своїми тіммейтами. Але навіть повністю дистанційний формат не завадив тому, аби відчувати сильний зв’язок та турботу.

Під час постійних відключень світла та масованих обстрілів компанія зробила все і навіть більше, аби ми почувалися так комфортно, наскільки це можливо. Нам орендували 2 офіси в Києві, а також safe house в Португалії, куди можна було переїхати в будь-який момент.

Для мене Lemon.io — це про підтримку, можливість розвиватися, розуміння та приналежність до найкрутішого ком’юніті!

I have been working in the team for about a year as a database developer. Great team of professionals ready to solve interesting and new tasks of digital mapping. The whole world — is map.

Підтримали: Olena KozhushnaAnastasia Limareva

Пропрацював в агенції майже 3 з половиною роки. В принципі, погоджуюсь з тим, що написала Альбіна, але все-таки напишу від себе про основні переваги та недоліки, якими їх побачив я.

Отже, найголовніша перевага, як на мене це можливість для швидкого кар’єрного зростання. Якщо ви взагалі без досвіду або з невеликим досвідом, але здібні та з великими амбіціями і при цьому англійська хоча б рівня B1, то у вас будуть усі можливості для того, щоб в найкоротші терміни дорости до рівня мідлл і вище. Цьому, в першу чергу, сприяє велике різноманіття клієнтів. Тут тобі і клієнти з великими бюджетами і з малими, і еком і лідген, і стартапи і клієнти з історією, хочуть рекламуватися тільки фб, а є такі, що одразу всюди, плюс географія клієнтів взагалі не обмежена. З таким різноманіттям точно не вийде робити все рутинно і для того, щоб робити гарні результати для будь-якого клієнта доведеться грунтовно розбираться в темі і тому поверхневих(шаблонних) знань тут буде недостатньо. Це стимулює швидке навчання. По-друге, швидкому навчанню сприяє те, що в командах дуже френдлі атмосфера і кожен за необхідності може проконсультувати чи допомогти, якщо виникли складнощі.
Ну, і пару прикладів по можливостям зростання:
— Я, прийшов в компанію в листопаді 2019 на позицію мідла, вже в липні 2020 підвищили до сіньйора, а в квітні 2021 став тім-лідом.
— Колега, що прийшла до мене в команду в червні 2021 без досвіду чисто з пройденими недокурсами по таргетингу, в грудні 2021 вже була апнута до мідла, в липні 2022 дійшла до сіньйора, а в лютому 2023 вже стала тім-лідом.
Як на мене непогані можливості для зростання, аби тільки було бажання та клепка в голові) В цілому якщо ви заслуговуєте на підвищення, то ніхто вам палки в колеса ставити не буде, бо всі зацікавленні аби у вас була достатня мотивація.

Кому б не радив йти:
а) людям з великим досвідом, які до цього працювали по певним процесам і принципам і не готові у випадку необхідності переналаштовуватися під підходи, які прийняті в агенції
б) людям у яких з досвіду тільки робота в арбітражі. Як показує досвід, то в агенції ваші пепередні знання йдуть тільки на шкоду.
в) у вас поганий рівень англійської.

З приводу виплат. Тут неймовірна повага керівництву, що:
а) ЗП завжди приходить вчасно. За 3,5 роки не було жодної затримки.
б) керівник притримується принципу «Краще я виплачу зайвого, ніж до мене будуть питання, що я комусь чогось не доплатив»
в) зп привязана до валюти і приходить в валюті
г) в умовах війни максимально сфокусувалися на тому, щоб втримати клієнтів та знайти нових. У підсумку доходи співробітників за час війни навіть виросли.

Ще з потенційних мінусів(навіть не стільки мінусів а реалій) до яких треба бути готовими, якщо збираєтесь подаватися на вакансію в UAWC.
Суттєва частина зп залежить від бонусів. У випадку джуна це 20-30% від ЗП, у випадку тім-ліда це — 35-80% від ЗП. Але це не той випадок коли ви декілька місяців взагалі не отримуєте бонусу, а раз в півроку отримуєте. Ні, бонус є кожного місяця, а от його розмір уже може коливатися в тих діапазонах, що я описав. Бонус якщо сказати грубо — залежить від кількості та якості проектів, які є на команду. І сума бонусів формується не на основі індивідуального внеску кожного, а на основі загальних результатів команди.

Ну, і підписуюсь під кожним словом Альбіни нижче) Я вже не став ті ж самі пункти ще раз писати)

Компанію приємно здивувала з першого знайомства: я шукав роботу на джуніор позицію і мене сама знайшла рекрутер Archysoft, хоча зазвичай джуни самі стукають до компаній.

Наразі Archysoft є аутстаф компанією, тому необхідно було пройти 2 інтервью — з Archysoft та на сторонній проект.
Не зважаючи на те, що ви, скоріш за все, будете працювати на проекті з командою з іншої компанії, Archysoft буде підтримувати з вами зв’язок та у разі якихось проблем на проекті, допоможе їх вирішити або знайде інший проект.
Також час від часу в компанії проходят зустрічі з колегами і корпоративи.

За більше ніж півроку, що я працюю в Archysoft, жодного разу не пожалкував що влаштувався сюди.
Компанія дуже чесна і порядна.
Компанія активно розвиваєтесь та розвиває своїх співробітників.
Компанія компенсує курси на декількох платформах та сертифікацію своїх співробітників.
Час від час у вас будуть технічні one-to-one, де ви зможете обсудити подальші плани розвитку себе як спеціалісту.
Також співробітники компанії проводять тех-мітінги за різними темами, де діляться знаннями.

Загалом у компанії комфортна атмосфера та гарний колектив.
Рекомендую!

рекрутер присилає тестове в якому треба зробити 2 завдання, орієнтований час як написано в самому тестовому це 4-16 годин на завдання, після того як я вибачився і написав що нажаль немає часу робити тестове, мені написали, що воно як виявляється оплячується і взагалі 2 завдання не обов’язкове( якщо таке віднощення до кандидата на початку, то що буде далі

У Panem вже 2 роки :)
Цікаво те, що перший раз я відмовилась від пропозиції роботи, бо була не впевнена у своїх силах, то було давно і певно вже ніхто не памятає))
але керівники повірили в мої сили, багато-багато чому навчили і вчать доцихпір, найперше це своїм крутим прикладом.

Дуже ціную колектив Panem-у. Тут усі з однієї сторони, різні, хтось творчий, в когось день розписаний по хвилинах, хтось може настільки вникнути в роботу, що забуде пообідати.
А з іншої ця «різність» дає змогу поглянути на задачу з різних сторін і придумати круте рішення!

І, що найважливіше, це підтримка, розуміння та вміння залишатись на позитиві навіть у складні моменти.

Panem дає можливість розвиватись, в нас є курси SEO та PPC, техаби і просто спілкування між собою, адже це теж важливо.

Також тут є змога працювати з різними як по складності так і по сферам діяльності проектам, тому тут ніколи не буває нудно.
Так як я працюю з сайтами, то в моєму випадку це різні CMS-ки (Wordpress, Opencart, Shopіfy...), різні задачі, різні структури сайтів. І купа усього цікавого попереду:)

Тому рекомендую Panem усім, хто прагне розвиватись, завжди бути вкурсі усіх google апдейтів, новинок у рекламі, трендів маркетингу і завжди «тримати марку».

за звернення до служби підтримки компанії MEGOGO.

6.2.9. Користувач розуміє і погоджується з необхідністю сплати додаткових комісій третім особам, які забезпечують здійснення платежів за Разовий доступ або за інші платні Доступи до Контенту. Розмір комісії може відрізнятися в залежності від способу оплати.

Звертайтеся, якщо будуть ще питання — ми поруч і допоможемо..." Когда указываешь, что цена должна быть указана полностью согласно ст.15 частина 3 закона «Про захист прав споживачів» zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text. И что деньги, которые незаконно были Мегого взяты, надо вернуть. В ответ «...Ваше звернення передано у відповідний відділ — просимо очікувати зворотнього зв’язку (воно буде розглянуто у порядку черги)...» То есть, никаких извинений, ничего. Уже три дня, как минимум, тишина в ответ. Я так думаю, что ребятам нравится платить штрафы в размере 30 процентов от предоставленных услуг.

Підтримали: anonymous

Вітаємо!

Інформація про встановлений за замовчуванням регулярний платіж вказана в момент оплати послуги на всіх етапах, а також в Угоді користувача (пункт 6.2.6.4). Щомісячний платіж завжди можна вимкнути протягом терміну дії передплати самостійно або при зверненні до служби підтримки.

Усі звернення до служби підтримки розглядаються у порядку черги. Розгляд може займати трохи більше часу в залежності від кожного конкретного запиту.

Ми шкодуємо, що у вас залишилися неприємні враження та дуже хочемо допомогти і розібратися більш детально в ситуації. Для цього просимо вас написати нам на електронну пошту ([email protected]) лист із зазначенням дати, часу і каналу звернення до нас. Ми обов’язково перевіримо інформацію і приймемо необхідні заходи.

Дуже вдячна за курс IT Бізнес Аналіз, який успішно закінчила в березні, він був максимально наповнений матеріалом! Кожна лекція відповідала моєму запиту та перевершила очікування.
Хочу дуже подякувати викладачам, Владу та Лолі, за максимально насичені та продуктивні 2 місяці роботи. Дуже доступно та зрозумвло викладений матеріал. Дякую за чіткі відповіді на запитання студенів. Це точно ті викладачі у яких хочеться навчатися!

Дякую А-level за цю програму та викладачив, які є практикуючими спеціалістами в цій сферіі! Курси від А-level точно вартують уваги!

Підтримали: Адміністратор A-Level

Валентина, дякуємо вам за теплий відгук! Бажаємо натхнення і активного розвитку в обраному вами напрямку.

← Сtrl 1... 338339340341342...1759 Ctrl →