Відгуки про IT-компанії України

RSS

Своє питання про те, кого там з якого сільмагу вишкребли знімаю.
Реально не здогадувався, що це BAT IT, AppCake etc. ліжечка переставляють назви змінюють, а прахвессіаналки лишаються ті самі. Невдобно вийшло 😄

Отака вона — зворотня сторона щопівторарічних ребрендингів: з одного боку, зовсім вже зелені лохі не знайдуть архіви на 100500 не дуже улесливих відгуків про шарагу, та, можливо, вляпаються; з іншого ж, викриття тіпа-нової компанії на гучному зашкварі завжди більш нищівне, ніж черговий вибрик вже прославившихся, в результаті — генерація тих самих архівів на 100500 відгуків, але вже більш свіжих та вже зовсім на поверхні.
Отаке воно цікаве — питання доцільності постійних перейменувань та пошуків нових евфемізмів для чогось, що інакше як помийкою не назвати.

Працюю C++ розробником, закінчивши курси у цій же компанії.
Курси це взагалі окрема тема, такий собі КМБ, який дасть вам основу для подальшого розвитку і працевлаштування. На лекціях можна підтягнути знання про плюси, блокчейн, розробку під різні платформи і багато інших тем. Після завершення лекцій і здачі домашніх завдань можна попрацювати над груповими проектами, які подекуди досить нетривіальні і надають поштовх до глибокого занурення в тему.

Компанія надає гнучкий графік, комфортні умови праці, чіткі та прозорі умови кар’єрного зростання, оплачувану самоосвіту, за кожним співробітником закріплюється наставник, який складе для вас індивідуальний план розвитку, в який ви іноді можете самі вносити пропозиції і таким чином розвиватись у цікавому для вас напрямку. Працювати в Apriorit — означає бути впевненим у завтрашньому дні, знаходитись у оточенні справжніх професіоналів своєї справи та насолоджуватись своєю роботою. З упевненістю можу рекомендувати дану компанію.

Проходила співбесіду на позицію E-mail marketing спеціаліста з релокейтом. Також чекала відповідь, але, якщо чесно, задоволена результатом. Замість того, аби відмовити мені після першої співбесіди, HR відділ знайшов варіант, як зробити і мені і їм краще)
Релокейт був незручним, тому мені запропонувати розглянути іншу вакансію з гарними умовами. Довго затягнувся процес саме розгляду і підбору вакансії, адже у мене було декілька співбесід в компанії на різні позиції. Проте вважаю, що очікування було того варте:
— співпало моє побажання і реальна з/п
— мені дали можливість працювати повністю remote
— потрапила в чудовий колектив з підтримкою на перших етапах і впродовж всієї роботи

Проходжу випробувальний період у компанії на посаду QA.

Почну зі співбесід. Проходили в декілька етапів, ± процес, як і в більшості компаній, але в моєму випадку рекрутер та технічний спеціаліст зробили це не допитом, як часто буває, а крутою та цікавою бесідою, були відкритими та ввічливими. Це враження друге. До речі, також швидкі відповіді по результатам етапів співбесіди та фідбеки по якості їх проходження.
Першим враженням було те, що після запрошення на співбесіду надали корисні матеріали про компанію, її продукти та сервіси, посилання на відеоматеріал та статті. Також приємно та зручно для ознайомлення.
Але це тільки початок вражень від Рінгостат та НПГ.
Окремо слід зазначити онбординг спеціаліста: підтримка впродовж всього випробувального терміну з момента прийняття пропозиції. Одразу відчуваєш себе потрібним, отримуєш відповіді на будь-які питання чи контакт, до кого слід звернутись, та з мінімальним рівнем стресу через зміну оточення тощо, як буває при зміні компаній.
Крута та позитивна команда, особливо тім лід — відчувається небайдужість до того, що робиться. Цікавий власний продукт, великий, і з попитом на ринку.
За два місяці нудьгувати взагалі не довелось. Задачі є постійно, і постійно різноманітні. Документація з адаптації, онлайн академії для навчання співробітників, кар’єрна драбина, зрозумілі KPI, документація з модулів і логіки їх роботи — все є в зручному форматі. Документація оновлюється за необхідності, можна пропонувати власне бачення та побажання щодо будь чого. Якщо є питання, то формулюй, і чим більше запитаєш — тим краще, але спочатку переконайся, що власними силами не знайшов відповіді.

І список можна продовжувати ще на декілька абзаців або навіть сторінок.

Загалом, почуваєшся своїм з перших днів і надалі. Виникає бажання працювати та виконувати задачі, є мотивація вивчати і покращувати продукт, а також свої софт та хард скіли.

P.S. хочеться ще додати, що є додатковий пункт для того, щоб пишатись та лишити гарний відгук — це українська компанія, що у важкі часи розвивається, підтримує нашу країну, та людей, серед яких окремо слід виділити наших захисників.
Дякую, Рінгостат, за гарний та корисний час, та за можливість бути одним із вас. III → I
Сподіваюсь, що я тут надовго😉💪

Працюю в компанії 5-й місяць. Мій відгук може бути релевантним для свічерів та джунів, які прагнуть перейти в performance-маркетинг. Додам дисклеймер, що я описую виключно власний досвід)

1. Найм

Перша очна співбесіда була відразу з керівником. Тестове об’ємне та цікаве, відображає реальні робочі задачі та добре знайомить з новою нішою.В процесі виконання мій інтерес до позиції та мотивація тільки виросли.
Баррейзинг я проходив вперше. Раніше про цей термін не знав. Очікування про «бар» склав на основі матеріалів від компанії, і ці очікування повністю збіглися з реальністю.
Зворотній зв’язок після кожного етапу найму отримував швидко. Від моменту подачі резюме до джоб оферу пройшло не більше 2,5 тижнів.

2. Онбординг

Якщо описати процес онбординг в Cpamatica одним словом, я оберу термін «адаптація». Я отримав сповна часу та можливостей для знайомства з індустрією.
Занурення в робочі задачі було систематичним та поступовим. В команді вітається культура задавати питання, на які ви отримаєте грунтовну відповідь.
Також в компанії налагоджена програма знайоства н’юкамерів з усіма підрозділами.

3. Робота на цілі та результат

На випробувальний період я отримав чіткі та зрозумілі цілі і завдання. Аналогічна постановка цілей відбувається щоквартально. Пріоретизація задач відбувається залежно від впливу на кінцевий результат. Я розумію, що очікують від мене як працівника, і це унеможливлює стрес на роботі.

4. Відкритість та прозорість

У компанії діє горизонтальна та відкрита комунікація. Кожен працівник знає про результати роботи компанії та її підрозділів. Компанія регулярно збирає та враховує фідбек команди.

5. Атмосфера

10 з 10. У команді панує привітна та товариська атмосфера. Це місце класних людей та сильних професіоналів. Компанія забезпечує умови для максимально комфортної та продуктивної праці.

Підтримали: Anya LeskivEvgeniy Prima

Вітаю! Моєму розчаруванню немає меж.
Гід в готелі поводить себе так, неначе я йому грошей винна. Я спитала його номер телефону, а він мене послав на гарячу лінію. І це вже не перший раз гіди від JoinUp так себе поводять. Усюди затримки годинами, водії не знаю маршрути до готелів (сиділа з гугл картою і показувала йому маршрут (!). Не раджу брати тури цього оператора, кожен раз якась лажа.
В мене все. Сподіваюсь мій відгук побачать багато українців. Треба вже відноситися до гостей з повагою, хоча б за те, що ми платимо вам чималі гроші.

I strongly recommend Label Your Data because they prioritize the development of their employees, cultivate a positive work environment, and consistently aim for progress and improvement.

Підтримали: Andrii KokutunLiudmyla Boichun

Добрый день!
Хотела откликнуться на вашу вакансию на jobs.dou.ua/...​oftcery/vacancies/239962

но у вас сломался сервис, на который перекидывает вакансия для передачи резюме и другой информации. На какую почту можно скинуть всю информацию?

Привіт!

Дякуємо, що написала про збій! Зі своєї сторони бачимо, що все працює.
Додатково написали тобі на пошту для зʼясування проблеми та можливості відгуку.

Бажаємо успіхів!)

I was impressed by how well-structured the process is. From the very beginning, it was explained clearly to the candidate (me:)). The communication throughout was smooth and clear.
Candidates should be prepared to spend a significant amount of time on the task, but it’s worth it because you can see that an equal amount of time was spent on reviewing it, which eliminates any frustration in the end. It was the first time that the test task was thoroughly reviewed, and clear feedback was provided. TY.

Thank you for such a warm feedback, Valeria! We are happy to know it was a pleasant experience for you! It was my pleasure to collaborate with you during the hiring process 💛

Мала доволі негативний досвід «працевлаштування». Після виконнання тестового завдання та проходження співбесіди, hr сказала, що, можливо, буде ще один етап, але це не точно, та запевнила, що дасть знати завтра-післязавтра. Коли минув вже тиждень, я написала сама, на що отримала щось накшталт «Прикро, але ви нам не підходите». А після моєї заяви, що про це можна було й трошки раніше написати, hr просто видалила наш чат в Telegram. Дуже професійно, що тут скажеш.

Анастасія, на жаль, або на радість ми беремо далеко не всіх, і відмова це нормально. Мені особисто дуже прикро, що в вас залишились негативні емоції з приводу спілкування з представником нашої компаніЇ. Є пояснення від HR, проте ми будемо намагатись, щоб комунікація наших співробітників була більш своєчасна.

Працювала в компанії майже рік, і хочу сказати що тут працюють талановиті та професійні люди. З плюсів хочу відзначити такі моменти :
— Дуже дружній колектив і всі один одному допомогають
— Завжди вчасно виплачують ЗП за рік моєї роботи затримок жодного разу не було
— Надання техніки
— Хороший соціальний пакет який завджи вдосконялюють HR .
Вдячна СІА за перший свій досвід в IT

Підтримали: Олександр Пак

Чудова компанія, гарний офіс, дружній колектив, будь-яке питання вирішується швидко, до тебе прислухаються і тебе цінують :)

Марʼяна, дякуємо за відгук! Раді, що працюємо та розвиваємось разом)

Перше, що підкорило — це швидкість прийняття рішення — отримала офер через 4 дні після першого контакту з рекрутером.
Друге — привітна атмосфера відкритості, яка панує в компанії. Це проявляється в спілкуванні на «ти» з усіма, включаючи співвласників бізнесу. А також, в All staff зустрічах, які проводяться за результатами кварталу і де керівники звітують перед усім персоналом про результати роботи компанії.
Третє — Сергій(менеджер з оптимізації бізнес-процесів) занотовує жарти, які він чує під час роботи від колег і відправляє їх у формі дайджесту. Це дуже дотепно і мило.
Мені дуже подобається працювати в Вайз Ай Ті.

Підтримали: Андрій Кулак

У компанії працюю з 2018 року, на поточний момент це 5 років і 2 місяці. Починав свій шлях від Junior SEO фахівця, зараз перебуваю на позиції SEO Team Lead, з портфелем клієнтів топ-сегмента компанії Webpromo. Упродовж цього шляху, можу зі стовідсотковою впевненість підкреслити такі позитивні риси, яким компанія відповідає і мені дуже імпонує:

— Гнучкість. Як у плані масштабування/зміни внутрішніх процесів, так і в плані ставлення до співробітників. Компанія йде на зустріч і готова пропонувати або знаходити альтернативні шляхи. Наприклад, у 2019 році в мене був релокейт з України в іншу країну, де я і живу донині. На той момент, принаймні у відділі SEO не було алгоритмів роботи віддалених співробітників, але... як результат: у той момент часу наші шляхи з Webpromo не розійшлися, а були знайдені альтернативи.
— Експеременти. Насамперед це стосується проєктів компанії. Якщо є нестандратні, експериментальні роботи, що виходять за рамки стандартних SEO робіт, але можуть бути застосовані в конкретному проєкті — це все можна здійснити в рамках роботи, тим самим підвищивши свій скілл як фахівця. Звичайно, це не вимога, а тільки якщо є бажання на подібне у фахівця.
— Кар’єрне зростання. На прикладі мене, можна переконатися, що якщо вірити Лінкедіну — цілком можна пройти шлях від самого початку в SEO до тімліда, в рамках однієї компанії та всього за 2 роки і 7 місяців. Крім того, є можливість розвитку і в суміжну галузь, наприклад, лектором на seo-курсах у WebPromoExperts.
— Внутрішня атмосфера. Напевно, саме цього мені найбільше і не вистачає після релокейту. Час, проведений в офісі — один із найкращих саме через якийсь внутрішній вайб, за яким я дуже сумую. Але, коли відвідую Київ, із величезним задоволенням заїжджаю до офісу, щоб цим вайбом підживитися на майбутнє 🙂

Підбивши підсумок, можу з упевненістю сказати, що Webpromo — компанія, яка підійде фахівцям, як для старту своєї кар’єри, так і для розвитку вже наявної. А всі необхідні для цього інструменти, тут є!

Пропрацювавши в JBW 2 роки та 3 місяці на посаді PM, я залишився задоволений співпрацею і зберіг позитивні враження про цей досвід. Звичайно, всюди є свої плюси та мінуси, але тут переваг значно більше, ніж негативних сторін.

Одним з перших плюсів компанії є її лояльність до співробітників. JBW забезпечує відповідну потребам сучасну техніку, а офіс зручно облаштований і створює комфортну робочу атмосферу. Формалізму та зайвої бюрократії немає, процедури та правила лише доповнюють робочий процес, а не заважають чи стають його сенсом. Все організовано з фокусом на результат, а не заповнення купи документів та звітів.

З форматами роботи все ок. Ви можете працювати з офісу, у гібридному форматі або віддалено (за домовленістю з керівництвом). Важливо якісно виконувати свої функціональні обов’язки і (бажано) бути проактивним у питаннях оптимізації процесів чи виконанні завдань. Виконання KPIs та планів це маст. Також компанія цінує розгорнутий фідбек та рекомендації і впроваджує їх. Для цього HR команда регулярно використовує опитування та зустрічі.

Щодо плюшок, все на гарному рівні. JBW забезпечує співробітників медичною страховкою, можливістю проходження курсів англійської мови і компенсує витрати на спортивний зал. Окрім цього, є усі можливості для професійного розвитку, такі як платні спеціалізовані курси, семінари, лекції та навчальні програми. Також в компанії регулярно проводяться тімбілдингові активності (івенти в офісі та корпоративні тренінги).

Крім того, в JBW є різноманітні додаткові зручності, такі як пінпонг, приставка, великий вибір настільних ігор, караоке та спортивний куточок (і ще багато приємних дрібничок).

Якихось критичних недоліків чи ред флагів за час роботи я не помітив. Компанія відкрита, прозора, постійно розвивається та працює над вдосконаленням. В критичних умовах (ковід, війна, блекаути) оперативно організували релокейти, віддалену роботу, забезпечували павербанками, блоками живлення та усім необхідним для роботи, а в офісі налаштували безперебійний доступ до світла та інтернету.

Загалом — це чудове місце для реалізації потенціалу, досягнення кар’єрних цілей, поглиблення професійного досвіду і вдосконалення хард + софт скілів. В компанії крута експертиза в SEO, розробці, дизайні та створенні контенту. Тому, якщо ваша спеціалізація пов’язана з цими напрямками, можу рекомендувати JBW.

Підтримали: JBW Soft HR Team

Працюю в Digis майже рік.

Чесно кажучи, я навіть і не мріяв, що знайду таку компанію, де дійсно дружній колектив, і всі один одному допоможуть/підкажуть. Інтернатура тут забустило мене як розробника. Дуже круто що дають можливість працювати віддалено. Під час масових вимкнень допомагали обладнанням. Також є великим плюсом, що компанія допомагає нашій армії. Певне, є відчуття, що таких інших компаній не існує, і хочеться тут залишитись надовго. Коли я був на бенчі, компанія хотіла мене влаштувати на інший проект, що власне, так і вийшло, і я цьому дуже радий. Digis, на мій погляд, є яскравим прикладом відмінної IT — компанії в нашій країні, і де дуже круто розвиватись як IT — спеціаліст)

Підтримали: Fedir NiahlovIlona Flokos

Працюю в компанії майже рік на посаді Senior PHP в Laravel напрямі. По процесах в компанії все окей, ЗП отримую завжди вчасно, немає надмірного менеджменту, трекерів і всякого такого. Комунікація супер, будь які питання вирішуються швидко.

Проектом задоволений також. Наскільки мені відомо — це норма, що і клієнти і проекти тут хороші.

Працюю віддалено, синхронізуюсь по робочих годинах з клієнтом, вимог в компанії до чіткого графіку роботи «від дзвінка до дзвінка немає». Під час блекаутів працював з офісу, бо там є печиво і чай)) (ну і генератор зі старлінком як бонус).

В порівнянні з ЕПАМом в якому я пропрацював близько року тут відчувається більше свободи, простіше вирішувати якісь питання, менше бюрократії, ну і вища ЗП

An Outstanding Collaboration Experience with Lexima Company

Working with Lexima Company has been a distinct pleasure. Their professionalism, attention to detail, and super-responsive nature has made our collaboration an incredibly positive experience.

Their clarity in providing job requirements is commendable. It was never a case of ambiguity or unnecessary back-and-forth. Their transparency and directness have played a significant role in helping us successfully close five vacancies together (including C-level positions), in a fairly short time, which is no small achievement.

What stood out for us is their punctuality. Responses from Lexima were always prompt and timely, which significantly streamlined our interactions. Their commitment to maintaining timelines is something we deeply appreciated and helped us in effective decision making.

In a world where reliability is key, Lexima Company is a shining beacon. Their responsible nature and steadfast reliability truly sets them apart, and we can confidently say that any collaboration with them is bound to be a success.

We highly recommend Lexima Company to all looking for a business partner that exemplifies dependability and efficiency. Rest assured, you will be as pleased with their performance as we are.

Підтримали: Nadezhda Zhukova

Thank you for taking the time to share your positive experience collaborating with Lexima Company. We are delighted to hear about the outstanding partnership you have had with our team.

Thank you once again for your positive feedback.

Best regards
Lexima.Tech

Пройшов курс Product Management. До цього проходив різні курси на Coursera і інших платформах і вже мав практичний досвід роботи на різних продуктах.

Мені викладачі курсу допомогли зрозуміти і оцінити свої наявні навички, а також знайти пробіли в знаннях. Головне, тепер у мене є більш цілісна картина роботи над продуктом.
Рекомендую як базу для всіх хто хоче розуміти чим займаються Продакти і як з ними працювати.

Курс від Hillel добре підійде тим хто ще вагається. Наприклад, тим хто хотів би працювати Продактом, але якось страшно. Або тим хто вже працює, але є сумніви щодо потрібних знань і навичок. Або, як у моєму випадку, я просто хотів прояснити для себе як працюють Продакти і як мені з ними працювати більш ефективно.

Для профі навряд чи варто проходити, це все ж обзорний курс в якому не розбираються окреми теми детально.
Дуже дякую, Hillel School

← Сtrl 1... 253254255256257...1778 Ctrl →