Відгуки про IT-компанії України

RSS

Я пропрацював у цій компанії понад 6 років. За цей час airSlate серйозно зросла. Від 30 працівників, одного продукту та заробітку в десяток мільйонів доларів компанія перетворилася на міжнародний enterprise з 1000 співробітників, з п’ятьма продуктами та заробітком більше сотні мільйонів.

Цей відгук я розділив на дві частини. Одна — присвячена організації та власне самій роботі, друга — це поведінка компанії в період війни (станом на кінець червня 2022 року). Я описуватиму виключно свій досвід, без жодних «знаю випадок», «чув від колеги» — тільки те, що бачив я сам.

По роботі:

— Це велика компанія, в якій, дивно, але відсутні зайва бюрократизація та «галерний» присмак. С-level менеджмент знаходиться на відстані одного повідомлення у Slack або email. Повна відкритість у питаннях скільки, як і на чому заробляє компанія. Можливість ставити будь-які питання менеджменту анонімно через відкриту для всіх форму.

— Відсутність бюрократизації іноді грає злий жарт. Не всі процеси, що регулюють взаємини співробітників, менеджменту та HR формалізовані, а якщо формалізовані, не завжди виконуються. Нічого критичного, але для тих, хто звик покладатися на суворі процедури, це місцями може викликати дискомфорт.

— Внутрішньокорпоративну культуру визначають дві людини — CTO (фаундер) та CEO компанії. Обидва харизматичні self-made бізнесмени. Останній має максимальний вплив на всі аспекти життя команди, плюс залучений до менеджменту більшості ключових проектів. Стратегічно — це дає добрий результат (людина дійсно обдарована відмінним розумінням динаміки та потреб ринку), тактично — обмежує свободу творчості всередині окремих проектів, які змушені вирівнюватися під бачення CEO.

— Непогані перспективи кар’єрного зростання. Сам я виріс від junior копірайтера до менеджера команди із 25 осіб за 3 роки. Це вимагає зусиль та ініціативи, але немає інших обмежень, окрім вашого професіоналізму.

— Компанія гарантує міцний соціальний пакет — страховка, бюджет на навчання (міг би бути побільше), нормальна кількість днів відпустки та необмежена кількість оплачуваних лікарняних. Обіди, корпоративи, спортзал, масаж — це все включено, якщо комусь цікаво.

— Компанія надає опціонний контракт від якого за 6 років роботи особисто я отримав добрі дивіденди. Це великий плюс, особливо для senior ролей. Головне не забувати питати про їх збільшення при кожній зміні вашого грейду або позиції. Механіка нарахування опціонів, безумовно, потребує більшої прозорості і я рекомендую всім тримати це питання на особистому контролі, тому що потенційно — це дуже хороші гроші.

— Якщо вам це цікаво, то так — airSlate велика компанія-єдиноріг і ви можете стати частиною цієї історії. Компанія має всі шанси стати законодавцем ринку автоматизації цифрового документообігу. Поза сумнівом, це одна з небагатьох найбагатших продуктових компаній, що працюють на ринку України. Ви можете бути впевнені в тому, що це стабільний бізнес, який, до того ж, працює на ринку, що росте з року у рік.

— Кістяк компанії знаходиться у Києві. Для переважної більшості співробітників це означає відсутність вечірніх дзвінків і полегшення комунікації, а також швидкість прийняття рішень.

Поведінка компанії у воєнний час (відомі мені факти без інтерпретацій):

— Так, у компанії до війни був R&D офіс у Санкт-Петербурзі. Кількість співробітників там була близько 5-7% від усієї компанії.

— CEO компанії послідовно проводить політику, яку коротко можна описати так: «Компанія однаково боротиметься за кожного співробітника компанії, незалежно від того, де він знаходиться, хто за національністю та який паспорт має». Зі зрозумілих причин ця теза зустрічає опозицію у багатьох членів київської команди.

— На початку військових дій компанія запропонувала релокацію співробітникам російського офісу та велися розмови про його закриття. Станом на червень 2022 року якась частина співробітників точно залишалася і працювала в РФ. Їхня кількість і форма організації трудових відносин з компанією мені не відомі.

— За березень та квітень місяць від співробітників з російським громадянством на волонтерські ініціативи та допомогу ЗСУ (йдеться лише про ті ініціативи, до яких мав відношення особисто я) надійшло ~ $10,000. Пишу це для того, щоб визначити громадянську позицію принаймні якоїсь кількості людей, які там працюють.

— Компанія надала фінансову та логістичну допомогу у релокації співробітників з України та їхніх сімей до Польщі.

— Компанія зобов’язалася виплачувати 100% зарплати всім військовослужбовцям ЗСУ з-поміж співробітників компанії (це зобов’язання виконується) протягом усього терміну військових дій.

— На сайтах продуктів компанії були розміщені банери з проханням до користувачів донатити до благодійних фондів, які допомагають Україні.

— Топ-менеджмент компанії організував збір серед інвесторів та залучив близько ~500 тисяч доларів фінансової допомоги для гуманітарних організацій в Україні.

— До будь-якої пожертви співробітника компанії на ЗСУ чи волонтерку (при умові, що вони здійснюються через перевірених волонтерів з числа співробітників) компанія додає 50% зі свого бюджету.

Підтримали: Tanya Lisnyak

Була на декількох етапах співбесіди з компанією, і з впевненістю можу рекомендувати MaxBill за комфортну атмосферу та професіональний підхід. На всіх етапах співробітники були дуже уважні та привітні, особлива подяка HR Олександру за чудову координацію :)

Підтримали: Саша Злобенко

Анастасія, дякуємо за теплі слова!

Українське ІТ це дуже згуртована спільнота, ми впевнені, що згодом у нас ще буде шанс на співпрацю!

Як я попав у Лампу?
1. Відкрив джин;
2. Попав в сеті рекрутера;
3. Дорога до офісу, зустріла приємна HR-ка, запропонувала воду з лимоном;
4. Інтерв’ю по флатеру;
5. Не пройшов інтерв’ю по флатеру;
6. Інтерв’ю по Андроіду;
7. Пройшов інтерв’ю по Андроіду.
8. Все

Працюю в компанії вже більше шести місяців. Це мій перший досвід роботи в офісі після довгострокового рімута. На даний момент складається думка що кращої роботи на офісі чим у Лампі не може бути. Привітливий колектив, постійні івенти на любий смак, корпоратіки і великі корпоратівиЩа. За півроку в лампі знайшов не тільки нових колег ай нових друзів. На рахунок керівництва (сео, діректорів, хазяїнів, фаундерів ect.) немає ніякого бар’єру, приймаються любі скарги і пропозиції, всі готові тебе вислухати і допомогти. З даною ситуацією в країні склалась думка: напевне якщо б я не працював в Лампі скоріш за все я б виїхав за кордон.

P.S. радянського союзу в компанії не виявлено, все доволі демократично або бунтарно =)

Сергій Король все добре розписав, трохи додам...

Пропрацював 9 років, починаючи з it-enterprise, після з’явилася компанія SmartTender (мова піде за неї, був у ролі техліда в команді prozorro).
Були різні моменти (як позитивні, так і негативні), багато чого досягли (компанія сильно змінилася).
Головний плюс (для мене) — це можна легко змінювати техстек (у багатьох компаніях із цим великі проблеми).
Ну і команда — best ever.
Головний мінус — компанія не розуміє, що робить команда розробки та не бере у цьому участі.

Після початку повномасштабної війни всім довелося тяжко, тут не виняток.
Ухвалювалися такі рішення, що довелося покинути компанію.
Під час звільнення компанія прийняла рішення кинути з оплатою відпускних...

Хочу поділитися своїм досвідом комунікації з Intellias. Він не був надто позитивний. Я подавалася на посаду recruitment marketing manager.

На перших етапах була вражена людиноорієнтовністю команди, соціальною відповідальністю компанії і швидкістю зворотнього зв’язку. Здавалося, це ідеальна компанія, де справді цінують працівників, і панує адекватна дружня атмосфера.
Мені запропонували офер в другій половині дня в п’ятницю, який діяв типово 24 години. Але це значить, що можливості уточнити умови немає, адже в суботу ніхто не буде обговорювати з тобою твою заробітню плату чи інші деталі. Як раз так зі мною і сталося.
У мене виникли питання до зарплати, адже зазначена цифра суттєво відрізнялася від вказаної мною на співбесіді. У мене були інші пропозиції, але я дуже хотіла саме в цю компанію, тому попросила переглянути офер за можливості. Рекрутер сказала, що зможе обговорити це з керівником відділу у вівторок. На моє питання про те, чи є ризик, що вони відкличуть офер, так як 24 години минуть до того часу (адже попереду субота і неділя), мене запевнили, що все ок.
У вівторок мені повідомили, що збільшити зарплату не можуть, тому я в праві погодитися або відмовитися на ту пропозицію, яка була сформована з самого початку. Обміркувавши все, я відмовилася від оферів інших компаній і надіслала лист рекрутеру про те, що хочу працювати з ними, бо цінності важливіші грошей. На що мені відповіли, що не певні в серйозності моїх намірів тепер. А на наступний день відкликали офер.

Я вважаю дуже дивним неготовність компанії обговорювати умови роботи з майбутнім працівником. І вважати людину несерйозною через те, що та попросила про перегляд ЗП — це зовсім не те, що очікуєш від компанії, яка кругом пише про людяність. В моєму розумінні, це мав би бути двосторонній процес, де компанія обирає працівника, а працівник компанію. Це просто базовий принцип. В комунікації виникло непорозуміння, я запропонувала зідзвонитися ще раз з керівником відділу, щоб вживу проговорити все, але на це ніяк не відреагували. В підсумку, компанія попри обіцянки відкликала офер, після того як я на нього погодилася і відмовилася від інших пропозицій, залишивши мене з нічим :)

PS я попросила рекрутера надіслати мені ще раз опитувальник, в якому кандидат дає фідбек стосовно процесу рекрутингу (я заповнила його до того як офер відкликали і хотіла змінити оцінку) . Рекрутер пообіцяв організувати це, але ось вже два тижні з гаком опитувальник мені не приходить. Це також зовсім не свідчить про людиноорієнтовність, на жаль.

Хоч я ще і не працюю в Pecode, але одразу хочу сказати, що з таким підходом до співбесід бажання працювати в цій компанії тільки збільшується. Хочеться подякувати Оресту, завдяки якому інтерв’ю пройшло як проста дружня бесіда (на відміну від деяких інших компаній, де на співбесіді неначе на допиті у прокурора).
Сподіваюся, що пройду технічне інтерв’ю та стану частиною команди!

Підтримали: Orest Iskiv

I have been working at Genius Software for more than a year as a Project Manager, Product Owner and Business Analyst.

During my cooperation, I can say the following:

— The company offers a choice of excellent projects of various levels and niches, from IOT, AI to Blockchain.

— The team is quite friendly and happy to help at any time.

— The management always cares about their employees and the team and ready to listen and help when it’s necessary.

— For mothers on maternity leave, there are excellent options for working part-time. That’s how I started actually.

— There is an opportunity to develop and obtain certificates of various levels (here the company already covers %).

— Well, the most important thing is the bonuses and periodic review of the employment contract and salary.

In general, I really recommend Genius Software to everyone, especially those who want to develop and move forward.

Нещодавно робив тестове завдання на позіцию DevOps. Довго не хотів цього робити, бо вже мав попередній негативний досвід. Тим не менш зробив, бо рекрутер говорив, що я їм сподобався на технічної співбесіді. Майже тиждень чекав на фідбек, хоча багато часу на перевірку там не потрібно, ну то таке. Відгук на тестове... Якщо об’єктивно, є деяки нюанси, але некритични, на зразок використання тегів «latest» у Docker. Деякі ж, м’яко кажучи, здивували. Типу, «чому для Terraform використовували самописні модулі, а не готови, нібито страждає перфоманс. Вважаю, що це як раз плюс — показати вміння юзати не лише готове, а ще й розбиратися що там «під капотом», тим більше, що таки нюанси не обговорювались. Було ще декілька подібних зауважень, суто суб’єктивних.
p.s. Може воно й на користь, що склалося так як склалося.

Хочу поділитись своїм досвідом із проходженням інтерв*ю в дану компаніюна позицію Lead QA. Етапи інтрев*ю складалось із 3-х частин:
1. HR:
2. Технічне:
3. Розмова із CEO:
Що хочу відмітити із хорошого : технічне співбесіда і розмова із CEO була структорована, запитання були по суті.

Що хочу відмітити із не дуже хорошого: HR Victoria Smolyakova із якою на першій зустрічі була обговорена сумма заробітної плати і я погодився на данну сумму. Отже, технічне інтев*ю я успішно пройшов і залишилось формально поспілкуватись із CEO. Після спілкування із CEO — мені відповіли, «дякуюємо за ваш час і ми будемо продовжувати шукати іншу людину» — без ніяких деталей, чому не підійшов і що саме не сподобалось.
Я написав HR щоб дізнатись для себе більше деталей що саме і чому я не пройшов: на що я просто у відповідь побачив смс — вам мала прийти на поштову скриньку відповідь( хоча лист не прийшов, його HR мабуть забув відправити) і да, що не мало важливо — після кожного етапу мені приходилось самому запитувати про фідбек — тому що HR чи забував, чи не встигав його повідомляти.

Отже: враження про компанію на 1 етапі були позитивні, але мабуть компанія знайшла іншого кандидата із очікуванням по заробітній платі меншній, чим була мені запропонована.

Олександр, дуже дякую за ваш відгук.

Шкода, що Ви не дочекалися фідбека cтосовно інтерв’ю.
Щодо рекрутінга, з нашою сторони все було організовано досить швидко і з повагою, як завжди, до кожного кандидата.
Та що стосується пошуку на цю позицію, то він, так, продовжується, тому що і технічний бекграунд і софтскіли для компанії дуже важливі.

Бажаю Вам доброго настрою і успішного пошуку.

Вікторія Смолякова
HR & Global Recruiter

От компании на карту не поступили отпускные после увольнения, штош, оставлю это в истории компании. Может быть кто-то задумается а надо ли им сюда идти работать. Скажу сказу, что отзыв касается ТОЛЬКО отдела сапорт. Не исключено, что айтишники чувствуют себя тут хорошо и к ним отношение более «человечное». Данный текст не новость для высшего руководства, потому никого не удивлю. Надеюсь Вы отлично погуляли на сэкономленные на мне 5000 грн. Про налоговую я также не забыла..

Итак...

Начиная с 2 декабря 2021 года я работала на благо этого бизнеса, получая при этом определенный уровень оплаты.
Случилось так, что я оказалась в Риге из-за войны в Украине и здесь все ценники в евро, жить на украинскую зарплату здесь нереально, особенно зарплату сапорта.
Мне нужно кушать, снимать жилье и так далее. Обычные базовые потребности.
Когда началась война, я уехала и как только оказалась в спокойном и безопасном месте — я начала работу. Это было начало марта..2 или 3 число...

Начался новый проект, и я согласилась помочь и работать на этом проекте добровольно. Но фирма этого не оценила по-человечески. Фирма лишь оценила это в небольшую сумму в час, в качестве доплаты (даже не было пересмотрено уровень оплаты труда, но это ладно, всем понятно, что сейчас все бизнесы стараются экономить).

У меня была предварительная договоренность с руководителем Полиной, что я отработаю еще минимум лето, но ситуация в Украине стала экономически хуже, а я всё еще находилась в Риге. Увы, работать за гривны и жить в Европе — это смешно и невозможно. Особенно на ЗП сапорта. Я нашла работу здесь и сообщила Полине, что я хочу доработать май и уйти. Мне предложили доработать до 6.06, но я не могла себе этого позволить, так как нужно было уже выйти на новое место работы. Я — отказалась. Май был полностью доработан.

Выяснилось ПОСЛЕ выплаты последней ЗП, что компании принципиально, чтобы крайняя дата сотрудничества была 2,06 минимум, тогда я бы получила свои отпускные. Но увы мне не сообщили об этом при общении об увольнении и даже в конце месяца мне не дали понять, что если я уйду на 2 дня раньше — отпускные я также не получу. Не пойму логику компании, так как я могла остаться в графике и тупо взять больничный, что вынудило Полину всё равно искать мне болеющей замену.

Окей.
1) опустим тот факт что у вас проработал сотрудник Олег 4 года в разных условия нагрузки и его уволили одним днем, потому что якобы он не смог организовать рабочий процесс. Жаль, что парень просто жил в погребе почти месяц и чуть не погиб от бомб в своем селе. Олег якобы плохо работал, потому и принято было решение уволить его. Хм...Вам нужно было 4 года для того, чтобы понять, что человек плохо работает? Ну да ладно..

2) уволили еще одну девочку из отдела просто так одним днем, тоже якобы за качество работы Забавно, что все эти новости вскрылись в такой обстановке, когда людям НУЖНЫ деньги больше обычного, но вам всё равно. Окей. Потому если Вы будете плохо работать по их мнению, вы долго об этом не узнаете, а потом узнаете публично будучи удаленным из общего чатика)))

3) спустя 3 месяца работы в компании меня не оформили официально и всё это время компания экономила на мне и просто не платила налоги за меня. Это мы тоже опустим.

4) когда начался «новый проект» я с другими согласилась помочь и работала в смене, где было всего 2 человека и обед это было просто «слово на бумаге». Мы не ходили на обеды, когда нас было всего 2 человека, когда уходит один — второй просто сидел запаре. Да, была не права. Чтобы как то сгладить напряжение, в чатике нам писали «СПАСИБО ДЕВЧЕНКИ» в конце смены) Классная плюшка от компании, ничего не сказать.

5) от компании мы не получили НИЧЕГО: не было помощи в релокации на более безопасное место с начала войны, не было никакой дополнительной финансовой помощи, никто не позаботился о ментальном здоровье сотрудников (можно было просто устроить сессию с психологом), никто не спрашивал как у кого дела. Ток уточняли есть ли комп и можешь ли работать.

Если Вы хотите идти сюда на работу, то только не в отдел Полины Павленко. В отделе её не уважают. работу свою как руководитель она не выполняет, она не смогла создать позитивную атмосферу в коллективе, она только пускает пыль в глаза высшему рук-у, и затыкает рот своему отделу, потому что «менеджеры вопросов не задают». У меня было много разных руководителей, везде были какие-то минусы, но тут обстановка особая. Ток спасибо ребятам. На них всё держится. Мне сообщили, что я не умею видеть позитив, так вот сообщаю позитивное:

— Влад супервизор — няшка и лапочка отдела, с ним было приятно работать. Ты крут.
— девченки на ресепш — Вы лучшие, было всегда приятно видеть Вас на посту с улыбками.
— чай, кофе, конфеты/печенье, массажное кресло, приставка — это есть в фирме.
— офис — классный по интерьеру, в нем было приятно работать. Спасибо что вложились в это.
— эйчары — спасибо Вам за вашу работу и заботу.)
— менеджеры по клинингу — девченки с раннего утра приходили и наводили красоту, было приятно.

Компанию я попросила несколько раз выплатить мне отпускные хотя бы потому что в реально сложный момент для них — я была рядом и помогала. Если им принципиальны 2 дня календарных для выплаты отпускных, в таком случае, я тоже буду принципиальной..

А Вы уважаемый читатель и будущий соискатель — делайте выводы. Спасибо.

В Adaptiq я задоволений рекрутмент процесом, він був швидкий, я знав про усі стадії інтерв’ю, мене технічно перевірили та надали повний фідбек. Фінальне 30 хв інтерв’ю було з VP of R&D і через день я вже отримав свій офер.

Підтримали: Inna Kindras

Працюю в компанії вже майже 2 рокі, на протязі цього часу вдалося попрацювати на декількох проектах... вивчити багато нового та спробувати нову для себе техногологію. Також можу відмітити дружній колектив, заняття англійською, вчасність виплат. Ну і звісно корпоративи та інші івенти.

Разом з командою Applicature я вже 1 рік та 8 місяців на посаді IT Recruiter. Гадаю, що прийшов час написати кілька слів про цю чудову компанію, а особливо про людей які тут є:

В далекому 2020-му році мене взяли на цю посаду без досвіду та без англійської. В мене повірили, чому я був дуже радий. Проте, оскільки я був єдиним рекрутером, то мені довелось опановувати цю професію самому. Це був важкий, та водночас цікавий досвід. Найбільше, що мені імпонувало й подобається зараз — так це підтримка. Вона була і є завжди у будь-чому. Це — дуже круто! 😍

Коли я відчув, що не справляюсь один — я розказав це своєму правлінню і ми почали підсилювати нашу команду. До нас приєднався крутий Recruitment Lead й робота засіяла новими фарбами (у хорошому значенні, звісно ж).

Наразі, ми з командою на тому шляху, що самі запускаємо свій проєкт, а наше правління нас у цьому підтримує та дає всі необхідні ресурси для реалізації нашого проєкту 🥳

Також, я ще хотів зазначити, що компанія не хоче стояти на одному місці й завжди шукає шляхи для розвитку своїх співробітників як в середині компанії, так і зовні. Також, у мене
є відчуття стабільності тут, оскільки є передчуття того, що ми готові до всього 💪

І ще з додаткових, та менш для мене важливих плюшок, та це відсутність бюрократії, віддалена робота, гнучкий графік та велика кількість проєктів, які дозволяють тобі познайомитись з блокчейном не тільки з вікіпедії або інвестування.

Що ж, мені завжди важко критикувати щось, тому із мінусів я б міг виділити відсутність забезпечення технікою, ну бо ж хочеться сидіти з MacBook у кафе і робити роботу, а от свого немає 😅

Більше не придумав, що поганого написати... Загалом, люблю я Applicature 🥰

І ми тебе любимо 🥰 Дякуємо, що Ти з нами! 🤗

Рекомендую. Усі питання вирішили швидко, знайшли крутий проект, спілкування напряму з замовником, достойна зп.

Підтримали: Саша Бондар

Компанія поки досить невелика, але навіть в умовах війни спроможна активно розширювати свій пул проектів, відповідно з’являється необхідність залучати все більше нових співробітників. Коллектив дуже дружній та привітний, менеджмент лояльний та уважний до потреб співробітників, надає можливість навчатися та впроваджує в компанії нові тенденції менеджменту. Наразі в компанії випробовується практика зменшення кількості робочих годин, що має позитивно вплинути на якість виконання проектів. Загалом мені дуже подобається бути частиною цього дружнього коллективу, щоденно бути залученою у нові цікаві проекти, вивчати щось нове та покращувати свої професійні навички!

Підтримали: Anna Pavliuk

Закончил курс QA Manual в Харькове. Тарас ( наш преподаватель ) не давал нам скучать ни на занятиях ни дома при выполнения объёмных и интересных домашних заданиях. HR всегда на связи и помогает как и преподаватель во всех вопросах. Дополнительный курс английского языка и еще уйма интересных ресурсов , видео уроков и тренировок на различные темы которые помогли развитию)
Спасибо команде школы )

Дякуємо за відгук, Тарасе! Успіхів та постійного розвитку 🚀

Працюю в компанії більше року, за цей час не разу не було конфліктів з менеджерами або керівництвом, усі проблеми котрі виникали вирішувались швидко та в процесі діалогу. Атмосфера в команді доброзичлива, усі працюють в злагодженому темпі з метою досягти поставлених цілей. За бажанням є можливість працювати дистанційно.

Підтримали: Anna TymoshenkoAnna Pavliuk

Хотів би залишити відгук на рахунок цієї компанії:
Пропрацював я тут рік і 3 місяці на позиціїї Software engineer і за цей час я можу з впевненістю сказати що компанія дружна всі стараються один одному помогти.
1. Мене взяли без досвіду завжди підтримували, помагали і давали всесторонньо розвиватись.
2. При будь яких необхідностях (фінансових чи технічних) реагували моментально і завжди хотіли помогти.
3. Лояльне і дуже хороше ставлення від керівництва. Величезним плюсом являється і те що керівництво було завжди присутнім на міттингах і помагало в вирішенні любих питань всієї команди.
На кінець хотілось би сказати що я вдячний за шлях пройдений в цій компанії.
Якщо ви новачок або дійсно досвідченний розробник ви точно не пожалієте якщо станете частинкою цієї сімї.

Во время войны не просто найти работу, особенно после смены стека. Спасибо Оресту, что проявил интерес, за дружеское общение, за мотивацию. Отзыв на тестовое получил не в виде пяти строк сухого текста с целью отказать, а аргументированные замечания и рекомендации, что лучше исправить и как. Согласитесь, сейчас не многие компании утруждаются в этом. Это один из тех немногих случаев, когда после собеседования появилась мотивация доделать тестовое.

Підтримали: Orest Iskiv

Подавала свою кандидатуру на вакансію рекрутера. На перше моє повідомлення рекрутер Люксофту відповіла, задала деякі уточнюючі питання. А потім зникла. Повне ігнорування кандидата — ні запрошення на інтерв"ю, ні відмови по тій чи іншій причині. Агов, Люксофт, це по Вашому етично та професійно?.. Як на мене — ні. Я чесно чекала тиждень, писала 2 додаткові повідомлення рекрутеру, а у відповідь — тиша. Але судячи з відгуків навіть на цьому сайті, для вас це — нормальна практика.

← Сtrl 123456...1223 Ctrl →