Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Відгуки про IT-компанії України

RSS

Проходив співбесіду в данну компанію. Після інтерв’ю з рекрутером було 4 перенесення технічного інтервю з різних міфічних причин. Повідомлення про необхідність перенесення отримувата за 10-15 хв до самого запланованого дзвінка. В пусту витрачені часові слоти і час. На притензії з мого боку отримав не дуже адекватну реакцію.

Підтримали: Dmitriy Bagrov

Антоне, добрий день!

Дякуємо, що повідомили нам про це. Наша HR Business Partner уже зв’язалася з вами, щоб отримати детальніший фідбек для покращення наших рекрутингових процесів.

З повагою, TechTellent.

Працюю в DevelopsToday протягом останніх шести місяців і хочу поділитися своїми враженнями щодо моєї короткої, але насиченої робочої подорожі.
Ця робота в компанії стала для мене новим викликом в сфері IT, і я не міг би бути більш вдячним за цю можливість. Спочатку мене прийняли в колектив з відкритими обіймами і надали всю підтримку та ресурси, щоб я міг навчатися і розвиватися.
Шість місяців пройшли дуже швидко, і за цей час я зрозумів, що робота в сфері front-end розробки — це не лише моя професія, але і моя пристрасть. DevelopsToday допомогла мені зрозуміти, наскільки цікаво та захоплююче може бути створення веб-додатків та інтерфейсів.
Компанія працює віддалено та має гнучкий графік, що є великим плюсом для мене. Також в компанії проводяться різні активності: English speaking clubs — де можна покращувати англійську мову, Friday party — ігрові та інші заходи. Також мені подобається професіоналізм та приємна атмосфера в команді, завдяки чому можна комфортно працювати та швидко розвиватись.
Загалом, це мій позитивний досвід роботи в DevelopsToday.

Оскар, дякуємо за твій відгук! Раді, що наша компанія стала для тебе можливістю для навчання та розвитку. Твоя пристрасть до front-end розробки — це велике надбання для нас, і ми раді бути частиною твого професійного росту. Продовжуй далі творити та надихати! 🚀👨‍💻💡

Altum — це комплексний злагоджений організм, де ти можеш завжди розраховувати один на одного, та на міцну підтримку. Робочі процеси налагоджені ідеально, ти повністю розумієш, що від тебе очікують, без підводних каменів та непорозумінь. Дружня атмосфера на мітингах та тісна комунікація всередині команди надихає на продуктивну роботу та нові щоденні досягнення. Щодо персонального кар’єрного росту — то компанія, як ніхто інший, зацікавлена у твоєму професійному розвитку, про що свідчать кар’єрні плани та salary review. Тому маю лише позитивні враження від роботи в Altum спейсі)

Підтримали: Olha StepaniakOksana Maznyk

Великий плюс компанії за можливість працювати з дому. Своєчасні виплати зарплати. Бухгалтер Людмила просто чудо в спілкуванні :) Рекрутинг пройшов доволі швидко, всі потрібні девайси видала компанія. Відчуваю себе дуже комфортно.

Підтримали: Lera ShlanchakMaryna Korenevska

Анастасія, дякуємо за твій відгук. Бажаємо, щоб тобі було за нами комфортно і стабільно працювати. Ми завжди відкриті до комунікації)

Варто відзначити Competera як єдину компанію, яка після 1,5 місяці і 5 інтерв’ю не потрудилась надати жодного фідбеку з приводу відмови. У відповідь на моє пряме запитання, що було причиною відмови після 1,5 місяців активної комунікації -🗿. Затягування процесу найму на такий довгий термін , де у кандидата зростає впевненість у наймі з кожним пройденим новим етапом і потім зникнення без жодним пояснень відміни вважаю як мінімум дивним

Підтримали: Igor BLena Pisarieva

Інно, вітаємо!
Дякуємо вам за ваш час упродовж проходження інтерв`ю з Competera.
Наш рекрутинг процес побудований таким чином щоб і ви, і ми були точно переконані, що це perfect match.
Перепрошуємо за тривале очікування додаткового зворотнього зв’язку.
Рекрутер, з яким ви спілкувалися пішов у відпустку і, на жаль, ще не встиг надати розширений фідбек. Із задоволенням повернемося з відповідями на ваші запитання з початку наступного тижня.
Ще раз дякуємо вам за інтерес до Competera і бажаємо успіхів у пошуках нових можливостей!

Була на співбесіді в Skelar. Дуже сподобалась комунікація с рекрутером Nadiia Shymanska. Все завжди було вчасно та якісно. Дякую за такий процес рекрутнгу, це показує компанію :)

Підтримали: Vladyslav IvchenkoIryna Franchuk

Проходив навчання у NetLS.Мої враження — чудова компанія, дуже задоволений і не пожалів, що тут навчався. Хороший та дружній колектив, завжди допомагали у будь-яких питаннях. В офісі є все необхідне для комфорту. Олександр Гуценко, який є одним з професійних спеціалістів, дуже добре себе показав як наставник (ментор) та дав багато знань з розробки ПЗ на С# з навчальної програми. Компанія має все для того, щоб розвиватися швидко на ринку і досягти великих висот.
Отже, бажаю NetLS стрімко зростати, досягати великих рейтингів на ринку та щоб все у вас було чудово. У Вас все вийде! NetLS — найкращі!

Підтримали: Olena DobrianskaОльга Яцюк

Я Працюю в КМА ( раніше TLM ) на посаді QA Engineer більше року, та це моє перше знайомство зі світом ІТ.
Я дуже задоволений всім, що є в цій компанії:
— дуже круто налаштовані всі процеси
— Якісна та своєчасна допомога з усіх питань, що виникають
— Реалізація різноманітних ідей
— Дуже гідний соц. пакет
— Є можливість розвитку в компанії практично у будь-якому бажаному напрямку.

В цілому в КМА все прагне максимального максимуму, при цьому враховується якість як продукту, так і дбайливе ставлення до фахівців.

Ця компанія — місце, де працювати — було круто! Вільний графік, можливість відвідувати крутий офіс в центрі міста, наказувати Шнура в теніс)) Тут я відчував, що мої зусилля справді цінувалися і це давало бажання вчитися, і робити трохи більше. Я працював тут на двох проєктах і виріс з QA до AQA. Проєкти були досить складними, але задачі цікавими, іноді бувало потрібно багато вникати в роботу, і наш лідер постійно запроваджував нові підходи до вирішення задач. Таким чином, робота не ставала рутиною, як буває зазвичай.
Колектив і керівник Георг заслуговують окремих слів — це як родина: завжди підтримка, жарти, які зрозумілі тільки колу обраних (адресовано Кновіо тімі), що мені найбільше подобалося. Я любив ходити у офіс, мабуть тому я так прив’язався до людей; тут відчуваєш себе частиною чогось більшого, справжнього, а не просто робочий номер. Трохи більше ніж 3 роки пройшли, як один день. Дякую за все )

Дякуємо, Олеже!Надзвичайно приємно отримати такий щирий відгук! За ці роки ми теж дуже «привʼязались» до тебе. Ми щасливі були співпрацювати з таким професійним фахівцем і такою хорошою людиною як ти! Кожне твоє слово дуже цінне і відгукується по особливому для нас! Знай, що ми завжди раді тебе бачити і завжди чекаємо в нашому офісі на теніс, ті самі жарти😉 і смачну каву!Надіємось ще буде змога попрацювати разом🤗Дякуємо тобі, що був частинкою нашого "ISG"💙

Привіт, поділюсь враженнями після проходження Full stack developer React/Node.js.
Програма курсу як для мене побудована гарно, бо я з професії яка ніяк не повʼязана з ІТ.
Дуже сподобалась система з чіткими дедлайнами та перевіркою завдань, отримання фітбека, це викликало задоволення.

По матеріалам які надавали це конспект, дві онлайн конференції на тиждень і записи з них і вишня на торті це записи Олександра Репети який дуже гарно і цікаво пояснює матеріал.

В кінці теми робили проекти які були підсумками пройденого, але через те що таких хто робить проекти багато :) раджу робити підсумкові по темам і паралельно робити ще якісь унікальні. Це допоможе знайти роботу і виділитись на фоні інших

Навички які здобув допомогли знайти роботу на якій нарешті зможу заробити своїми знаннями, а не фізичною працею, думаю це був гарний вибір для мене.
Працевлаштувався в RoboCode навчаю та навчаюсь разом з дітками :)

В компанії не так давно, але за той час що я працюю тут, а це 4 місяці я переконався в тому що це саме та компанія яку я давно шукав для себе. Я намагався потрапити до Blackbit 2 рази. Перший раз неправильно зробив тестове, але мені дали час на переробку, але, оскільки на той час було багато роботи у компанії в якій я тоді ще працював, я відмовився від продовження тестового. Друга спроба була через рік, на цей раз тестове я зробив як треба і після невеликої бесіди з PM (бесіда англійською мовою) мене взяли у команду. Команд тут декілька і можна, за потреби, переходити з однієї у іншу. У всіх командах колектив однаково дружній і допомагає новачкам, та і не тільки новачкам, а й вже тим хто довго працює в компанії, якщо такі звертаються по допомогу. Оскільки компанія німецька, а працюють в ній люди з різних країн, спілкування в командах виключно англійською мовою, виключення київський офіс. До речі офіс в Києві знаходиться в супер крутому місці — UNIT.Сity. В наших реаліях офіс необхідний, оскільки в ньому завжди присутній інтернет та світло. Звісно можна працювати віддалено, як вам зручно. Що стосується робочого процесу, то з самого початку твоєї роботи компанія надає доступ до курсів Pimcore, які ти можеш проходити у вільний від роботи час, або якщо ти новенький то тобі дають тиждень, а іноді і два, щоб ти вивчився і міг виконувати задачі. Компанія зацікавлена в тому щоб ти продовжував вдосконалювати свої навички та був зацікавлений працювати в компанії. Work-life balance також присутній. Задачі є на будь-який смак, тобі не будуть давати задачу над якою тобі потрібно працювати і день і ніч. Задачі ускладнюються поступово, усе залежить від твоїх навичок і того на скільки швидко ти засвоюєш Pimcore. За весь час мені ще не давали задачу яку б я не зміг зробити, адже як тільки в тебе з’являються труднощі з задачею, тобі приходять на допомогу колеги. Blackbit це саме та компанія в якій хочеться працювати.

Підтримали: Bohdan SheikoOleksandr Sttrizhakov

Мав розмову з Віталієм. Це людина, як я відчув, і професіонал

Це не перша моя айті компанія, але вона дісно вирізняєтсья серед конкурентів!
Всі дуже приємні, ввічливі, хоча втємні та веселі. Сильні команди реальних експертів, які можуть допомогти зростати або щось підказати. Дуже приємне ком’юніті та здорове ставлення до працівників (особливо хочеться відмітити СЕО, що починає кожен манслі міт з нагадуваннь турбуватися про ментал хелс та ходити у відпустки)!
Приємно, що тут і дають зростати і чують своїх співробітників і не перевнтажають їх до вигорання. Також радує підхід без мікроменджменту! Від тебе чекають результатів та тобі довіряють

Я працюю в КМА вже 3 роки на посаді іOS Developer’a.
За цей час ми розробили багато прикольних застосунків у різних нішах, деякі займають перші місця рейтингів в AppStore. Компанія дуже ретельно відноситься до відбору співробітників тому вся команда максимально професійна. Ніякої бюрократії та марнотратства часу, всі питання вирішуються дуже швидко.
Окремий респект СЕО — таких керівників я ще не зустрічав хоча працював в багатьох компаніях, американських та європейських.
Ніяких затримок зп за весь час роботи, соц пакет, дуже гнучкий графік, віддалена робота та карʼєрний зріст — це тільки частина ніштяків у Kiss My Apps ;)

Думаю, після 2-х років роботи тут, можу висловити свою думку, яка ґрунтується на досвіді.

Почну з головного — люди. Віддати належне нашому рекрутинг та HR відділу за сильну команду фахівців. В силу мого стека я стикаюся з різними департаментами і в кожному з них люди, які точно знають свою справу, класні професіонали, які завжди допоможуть, поділяться експертизою. І це особливо круто, коли починаєш вивчати щось нове — тут без допомоги знаючих людей нікуди. У цій компанії є реальні можливості для професійного росту.
Цікаві проєкти як одна з основ компанії. Цікаві у плані технологій, цікаві у плані логіки та функціоналу.

Наступний момент — менеджмент. Приємно, що відчувається розуміння та підтримка з боку керівництва. Це і про робочі моменти, і про життєві ситуації.
Твоя проактивність завжди вітається. Твої пропозиції щодо покращення проєкту, щодо впровадження нових технологій або бест-пректис. Приємно працювати в компанії, де тебе слухають та чують. Завжди можна прийти з пропозицією та обговорити її. І потім ми це імпліментуємо чи доопрацьовуємо ідею.

І не менш приємний момент — твою гарну роботу, твою залученість до проекту цінують.

Підтримали: Yuliia Savchenko

Якраз підходить до завершення мій випробувальний термін на посаді Contributing Editor в Netpeak Journal. Мені сподобався процес найму та онбордингу, все швидко і чітко. Компанія готова йти назустріч обставинам працівників, таким як інший часовий пояс чи необхідність інколи ставити роботу на паузу, щоб допрацювати пізніше. Також одразу дається всі необхідна інфа щдо компанії, плюс онбординг-спеціаліст перші два місяці постійно на зв’язку і до нього можна звернутися щодо організаційних питань.

Будьте готові до того, що на ваш відгук на тільки но створену вакансію, на жаль, не нададуть відповіді. Ігноруючі рекрутери — це норма.

В 2016 з посади Customer Support розпочався 7-річний досвід роботи в IT сфері на різних посадах, з різними людьми, в різних компаніях.

До того, як потрапила в Intellectsoft після багатьох спроб і невдач в пошуку колективу, з яким справді відчутний командний дух і небайдужіть до цілей і прагнень компанії, здавалось, що всі гучні лозунги на сайтах більшості роботодавців — це лише слова, які не підкріплені нічим, коли справа доходить до співпраці.

У випадку з Intellectsoft ще на етапі співбесід, які розділили на 5 етапів, де першопочатково брали участь 600 людей, стало зрозуміло рівень відданості і дбайливості з якою ставиться компанія до підбору правильних для себе працівників.

Мені пощастило пройти ці етапи і отримати шанс змінити напрям свого професійного росту. Попри те, шо в мене були сумніви, шодо моїх технічних навиків для цієї позиції, було легко довіритись процесу рекрутменту, а пізніше — інтернатурі, оскільки професіоналізм і цілеспрямованість у всіх була відчутна ще з першого інтерв’ю. В процесі — не стикалась з моментом, коли б не було до кого звернутись за порадою чи запитанням.

Всі, починаючи від HR, бугхалтерів, менторів, закінчуючи менеджерами та навіть CEO в тій чи іншій мірі роблять все можливе, шоб ти почувався комфортно, завжди мав до кого звернутись, глобально — дбають про прозорість та відкритість в команді, про екологічні відносини між працівниками.

Можу говорити багато хорошого про те, шо компанія дбає про своїх працівників (страховки, відпустки, програми розвитку і тд) — і це все справді дуже цінно.

Проте тут хотліа б зазначити те, шо суб’єктивно для мене виявилось найціннішим:
1 — Колектив з чудовими людьми, які надихають бути кращими у всьому щодня.
2 — Команда, яка дивиться глибше, ніж пункти в резюме, враховує людські якості і обирає найкраще їхнє застосування.
3 — Надання можливості рухатись вперед та самореалізовуватись.

Вдячна Intellectsoft та сподіваюсь на свій подальший розвиток тут.

Підтримали: Yuliia BilykTimur Chystiak

На тому тижні проходив співбесіду у компанії CodeIt на позицію Senior QA+. Всього було 5 этапів, тому опишу кожен із етапів:

1. Інтерв’ю з рекрутерем: В мене була Олеся. Крутий підхід до кандидата. Дуже розгорнуто дала загальні положення по вакансії і по проекту. На всі питання дала повну відповідь, навіть деякі технічні.

2. Вчитель Англійської мови: Викладач з Каразінського університету. Звідти нічого поганого не може бути:) Все круто!

3. Технічна співбесіда: В мене був Антон техлід. Поганяв дуже круто як і по теорії, так і по практиці. Дуже все сподобалось, були деякі питання, які я записав для майбутнього вивченя. Технічним рівнем спеціалістів я дуже задоволений у цій компанії.

4. Інтерв’ю з менеджером проекту: На ньому Ірина розповіла про проект і розказали всі деталі по ньому. Перевіряли англійську. Як все побудовано в команді і що відбувається в середині проекту розказала детально. Я задоволений.

5. Інтерв’ю з мененеджером КУА юніту: Співбесіда була 2 години, перевіряли англійську, але ми так і не встигли пройтись по всім питанням, які в неї були. На цьому етапі питання стосувались роботи в середині команди і менеджментом. Співбесідою не задоволений зі своєї сторони, бо міг підготуватись краще, щоб більш детально описати мої лідські якості. А так всім іншим задоволений — питання всі були відповідно до рівня Senior QA+.

Тому від мене позитивний фідбек.

Після технічної співбесіди не отримав жодного фідбеку, через кілька тижнів мені на джині написала рекрутер з якою я вже до цього спілкувався по вакансії по е-пошті, з пропозицією поспілкуватись і розповісти про компанію. На повідомлення що я чекаю від них фідбек після технічного вже більше двох тижнів вона нічого не відповіла.

← Сtrl 1... 125126127128129...1759 Ctrl →