Відгуки про IT-компанії України

RSS

Вже більше року тут в Adaptiq і хочу поділитись своїми враженнями. Дуже радий, що на етапі вибору тоді, обрав саме проект в Adaptiq та свій проект :) Досвід проходження інтерв’ю дуже позитивний, швидкий і, що важливо гнучкий — компанія, рекрутери та HR завжди йдуть на зустріч. Тут працюють професіонали, які готові вислухати, обговорити, дати фідбек по етапах та підібрати пропозицію, яка максимально підходить вашим скілам та досвіду :+1:

Приємні умови роботи пропонують.

Вливання в робочий процес було дуже комфортним, а колеги при будь-якому запиту могли вийти на дзвінок і допомогти порадами. Дуже тепла і дружня атмосфера в команді.

Підтримали: Inna Kindras

Более года работаю в Admix Global на позиции English Copywriter. Хотя изначально откликнулась на вакансию переводчика. Благодарна, что мне дали возможность попробовать себя в написании текстов, ведь именно это оказалось мне по душе.

Очень нравится разнообразие задач, ведь никогда не становится тесно в рамках одного типа работы.

Именно здесь я научилась делать лингвистические пируэты над текстом и генерировать хлесткие метафоры. Если вы ищете команду, в которой хочется развиваться, то это отличное место)

Для тех, кто ценит свой психологический комфорт:

* Менеджмент на высоком уровне. Никаких задач «на вчера» или в 5 утра в воскресенье;
* Качественная коммуникация с руководством. Здесь нет жуткого лакейства или притворной глорификации;
* Позитивная, нетоксичная обстановка в коллективе.

Все это сводит уровень стресса на работе к нулю и позволяет концентрироваться на своей эффективности.

Особисто мій досвід в цій канторі тільки 2 роки. Але мене тут все влаштовує. Назву сильні сторони компанії — це робота на різних ІоТ проектах, а не просто верстка сайтіків, круті тусовочки майже кожного тижня (які під час війни перейшли більше в благодійні), і офіс (світлий та просторий, є генератори, душ, спортивний куток, все що треба під час блекаутів). До нас в офіс навіть приходять працювати знайомі та друзі, які не мають офісів у Львові. Тому тут круто.

Неймовірна команда і крутий продукт! Кожен день був сповнений челленджу, який завжди вдавався завдяки підтримці колег.

Щоб у кандидатів не складалося враження, що там все так дорбе, хочу поділитися і своїм досвідом. Коли влаштовувався на роботу, то була домовленість, що перший місяць я працюю на парт-таймі, потім фул-тайм. Перший місяць все було ок, я зробив декілька сторінок, невеличкий вебсайт і всі таски, які на мене були назначені. Коли прийшов момент вирішення питання працевлаштування на фул-тайм, то почалися якісь незрозумілі речі. То там ще щось не готово, то потрібно ще трохи почекати. В результаті домовилися ще на 1 місяць парт-тайму, але задач в наступному місяці майже не було. Ніякої внятної відповіді мені ніхто не зміг дати, що взагалі відбувається і що буде далі. В результаті я просто знайшов іншу роботу, але з цієї не йшов, бо було вже просто цікаво що буде далі. А далі не було нічого, взагалі. Просто ні задач, ні пояснень, нічого, тому я просто сказав, щоб видалили мій обліковий запис і що я робити вже нічого там не планую. З таким відношенням до людей я категорично не раджу цю компанію.

Проходила співбесіду в keiki на позицію product manager з рекрутеркою Юлією.
Перше, що хочеться відзначити — це професійність Юлії. За весь свій карʼєрний шлях я пройшла чимало співбесід і ця одна з найкращих.
З моменту подання CV до першого етапу співбесіди пройшло всього 2 дні. На ітервʼю я була приємно здивована і рівнем підготовки до співбесіди і водночас моральним аспектом проведення відбору (ніякої натягнутої атмосфери, таке відчуття, що не співбесіду проходиш, а спілкуєшся з коллегою на цікаві професійні теми за чашкою кави).
Фідбек після співбесіди я отримала в озвучений термін — на наступний день. Юлія повідомила, що на цю позицію зараз є кандидат на фінальному етапі співбесіди та запропонувала почекати з плануванням другого етапу інтервью декілька днів щоб не витрачати час, в разі якщо кандидат прийме оффер. І так і сталося, кандидат прийняв оффер та Юлія мені про це повідомила навіть раніше нашої домовленості, за що я щиро дякую.
Попри те, що наше співпраця не склалась, я дуже рада мати таку классну і проффесійну коммінукацію. Юлія залишила про себе чудове враження і як спеціаліст, і як людина. Дякую за це!

Было собеседование на позицию Senior HR, на котором выяснилось, что информация от рекрутера не совпадала с описанием вакансии, которая обсуждалась на интервью с потенциальным руководителем. Обратной связи после собеседования не было никакой — считаю это неприемлимым и недопустимым, такой подход работает против развития Company HR branding и демонстрирует свое неуважительное отношение к кандидатам.

Привіт!Нарешті я пишу свій відгук про Hillel School (Андрію, привіт!!!)). Закінчую курс Recruitment&HR. Школа крута, це якщо одним реченням. Багато практики, ексайтінг діалоги з викладачами, цікаві лекціі (включаючи технічних спеціалістів). Я обирала серед кількох курсів і не пожалкувала, що зупинилась на Hillel. Ханя, Женя, Саша, Андрій, Оксана я вам безмежно вдячна, що ділилися своїм досвідом, часом, знаннями та позитивною енергетикою. Дякую школі, дякую всім причетним, дякую керівництву за розуміння на початку повномасштабної війни, але головне дякую за те, що колись у засновників з’явилась ідея зробити такий проект.

Працюю у HYS майже пів року. Скажу чесно, досі знаходжусь під враженням. Чудовий соціальний пакет, зарплата на хорошому рівні, класний колектив, кожний турбується один про одного. Дійсно сучасна компанія із дуже справедливим підходом. Готовий працювати тут довго та кар’єрно рости.

Хочу проговорити про декілька моментів, з якими я зіштовхнулася за період роботи в цій компанії на посаді ПМа.

1. Договір
Навряд чи вам нададуть на ознайомлення договір перед тим як ви фактично його підпишите.
Які можуть виникнути проблеми?
Від 30 до 60 робочих днів — це кількість днів за які ви маєте попередити роботодавця про звільнення. Вам може здаватись, що вийде домовитись піти раніше? Шанс десь 1 до 10.
Вас будуть годувати сніданками, перенаправяти від HR до керівника та назад, але піти раніше навряд чи дозволять. Навіть якщо ви вже зробили все від себе можливе — передавати свої проєкти на когось іншого також квапитись ніхто не буде.
Зато умови для самої компанії — чудові. максимум за 10 к.д. попередження працювника, що з ним більше не хочуть мати справ.
Тебе не хочуть відпускати? Плати штраф за кождень день скорочення твого працевлаштування :) и це тариф з з трьома нуликами.

2. HR
Дар’я Костенко — Head of HR, але не професіонал, якого допускати до HR взагалі не можна. Вважає себе вищою за будь-кого, і може на звичайний запит зробити щось з боку HR сказати, що вона дуже зайнята і взагалі, «что ты хамишь мне». Вважає, що якщо ти пішов на співесіду в іншу компанію, то ти обов’язково мав попередити про це HR відділ, ще й з претензією це говорячи.

3. Відношеня на роботі
Компанія загалом працює з Upwork. Нормальна практика коли беруть в роботу проєкт і з великими ризиками намагаються його виконати, хоча працівники кажуть, що такі проєкти брати на варто і з ними буде більше проблем.
Нормальна практика також коли на проєкті змінюється за рік 3-5 розробників.
ПМів використовують як звичайний витратний матеріал, на який вішають 10 проєктів і ти маєш їх вести, все встигати з купою репортів та ін.
4. Позитивні відгуки на цій сторінці
Так, мій позитивний відгук тут теж є. Думаєте ці всі люди писали їх добровільно? Ні, тебе прям змушують, і постійно нагадують поки ти його не напишеш. Тому, робіть висновки самостійно.

Я прошла курс Project Manager 12, который длился 2,5 месяца и включал в себя две проектные работы (индивидуальную и командную). Очень приятно, что в курс входили speaking club. Занятий было немного, около 7. Но вполне достаточно, чтобы вспомнить английский и подготовится к интервью. Очень пригодилось проходя собеседования.

Сам курс проходил достаточно интенсивно и интересно. Спасибо преподавателю Станиславу за отличные лекции, юмор и личные кейсы, которые помогли быстрее разобраться с темой.
В конце курса помогли оформить CV и дали много советов по трудоустройству.

Отдельное спасибо карьерному центру, именно они помогли мне найти работу. Буквально через неделю-две как курс закончился и все проекты были сданы, мне написал Кристиан из карьерного центра и предложил пойти на собеседование, которое я прошла успешно и теперь официально PM в айти)
Спасибо GoIT за такое яркое начинание!

Підтримали: Ruslana Kurnosova

Працюю в компанії з 2020 року. За час роботи в IdeaSoft отримала можливості розвиватись як професійно, так і особисто. За що я дуже вдячна команді рекрутерів і, звичайно ж, нашій турботливій HR-команді. У мирний час була велика кількість розважальних заходів, що дають співробітникам відпочити, і заходів, орієнтованих на підвищення кваліфікації всіх бажаючих.

Також хочеться згадати те, як відреагувало керівництво компанії 24 лютого 2022 року. Оперативно було створено канали із забезпечення безпеки всім співробітникам та їхнім сім’ям.

IdeaSoft піклується про тебе і твоє кар’єрне зростання і ти відчуваєш це на всі 100%.

Підтримали: Татьяна Ютина

Усім привіт!
У компанії Cpamatica я працюю вже близько пів року (відділ фінансів).
На разі можу сказати, що реальність перевершила мої очікування.
Роботу я змінила у період війни, це було досить ризиковано зважаючи на обставини, проте ще ні разу я не пошкодувала про свій вибір.
Процес hiring побудований розумно, я не відчувала стресу та дискомфорт, від етапу до етапу, я все більше переконувалась, що хочу бути частиною команди Cpamatica.
Практичне завдання мені було цікаво виконувати і що найголовніше воно дійсно перевіряло наявність у мене знань, які я наразі застосовую у свої роботі. HR команда завжди готова була допомогти та відповісти на мої запитання (а у мене їх було чимало). Співбесіди завжди проходили у дружньому форматі.
Після прийняття оферу тебе не покидають на призволяще, у мене було багато цікавих зустрічей з тім лідами різних проектів, які допомагали мені освоїтися і зрозуміти яким чином працює компанія, які є проекти, як вони функціонують, як вони заробляють кошти, як вибудовуються всі процеси.
Cpamatica дає відчуття того, що ти компанії потрібен: починаючи від різноманітних бенефітів для співробітників (компенсація курсів, страхування, сніданки/обіди, забезпечення технікою, подорожі, вечірки і тд) закінчуючи матеріальним винагородженням за твої зусилля.
Тут стимулюють тебе розвиватися, ставати кращим, ти можеш обговорити будь-яке питання, якщо щось не розумієш.

У зв’язку з останніми подіями і як причина масові відключення світло, компанія швидко зреагувала на незручності і забезпечила усім можливим аби я могла працювати в нормальних, комфортних умовах.

Ще можна дуже багато чого написати але висновок один — Cpamatica це дуже круте місце для реалізації своїх можливостей.
Дякую усім хто розпочав цей крутий проект і хто на разі працює над розвитком компанії.
100 із 10 :)

Підтримали: Anna Leskiv

Аліна, дякуємо за відгук!
Він також 100 із 10:)😊

Дякую компанії, що почала підтримувати мобілізованих працівників.

Всім привіт! Не рекомендую працювати в компанії Uppeople! Мала змогу попрацювати тут 2 тижні, як зрозуміла, що керівники тут больні на голову. Чому я так говорю? А ось чому.
По-перше, коли я прийшла в цю агенцію, то помітила дуже велику тікучку. Десь за два тижні пішло більше 6-ти працівників разом зі мною. Керівники ставлять до тім лідів забагато вимог, що люди просто йдуть через місяць півтора з роботи.
По-друге, дуже сильний контроль. Фаундер Ед просив своїх підлеглих надавати йому паролі від особистіх аккаунтів, що б він міг сам читати переписки та як рекрутер комунікує з кандидатами. Якщо ти не закрив за перший місяць хоч 1 вакансію — тебе звільняють. Тобто для фаундерів нормально звільняти людей, які стараються та працюють, але не змогли закрити вакансію. «Ну если ты стараешься, показываешь кандидатов — это не окей. Если ты даже закрыл легкую вакансию, хоть 2 — это не окей. Мы должны быть очень супер мотивированные и целиться в оффер с первого кандидата.» Тобто ти працюєш в рабських умовах з контролем твоїх особистих аккаунтів та ще й під страхом звільнення в будь-яку хвилину.
По-третє, тут до вас ставляться як до куску м’яса. Ви — ніхто. Якщо ви не влаштовуєте фаундера Еда, то вас звільняють, навіть якщо ти намагешься працювати, бути вмотивованним. Зі мною пішла тім-лід, яка працювала тут 2 роки. Вона пішла після того, як трапилась не дуже гарна розмова рекрутерів та фаундера Еда. Він тільки казав про те, що немає грошей, що будуть звільнення, що його не влаштовує, якщо ти закрив вакансію, оффер злетів і тому подібне. Говорив про штрафи, або перегляд зп в меншу сторону.
Вчора мені написав мій коллега, який жалівся на агенцію, що після того як я пішла, фаундери закрутили гайки так, що вже не має сили працювати та дихати.
Тому думайте самі, бррр сюди знов піти працювати.

Увы после первого собеседования с HR так и не получил обратной связи ну бывает)

Працював в DevShore по контракту. Круто, що працюєш напряму з командою клієнта, а всі твої запитання менеджить компанія. Все спокійно, без овертаймів.

I have joined Zaelab 8 months ago, and this is one of the best companies I have worked with:

1. Zaelab is remote-friendly, you can work from any part of the world
2. You always have opportunities to grow by learning new things and working with different projects and teams
3. People matter — Zaelab cares about employees
4. Amazing atmosphere — you work with strong professionals who have a number of interests beyond their work responsibilities

I strongly recommend you to join us if you are looking for interesting tasks, transparent communications and positive networking

Колаборанти, співпраця з москалями! Ахтунг!

Дякую за дуже якісну та круту співпрацю! Професійність та чудові комунікаційні навики Алли вище будь яких похвал!

← Сtrl 123456...1346 Ctrl →