Відгуки про IT-компанії України

RSS

Подивіться уважно на цю коМАНДУ, а вірніше компанію, через той же opendatabot. Там Саня Санич прикольний тіп, а бенефіціар ше прикольніше. Особливу увагу зверніть на бенефіціара і його список бізнесів. І одразу всім стане зрозуміло, чого такий гівенний сервіс, і сама компанія. Просто замість тисячі слів.

opendatabot

Качанко Олександр Олександрович

Боровик Володимир Олександрович

тестовє — не відповідае тому хто його дивиться. Не вартую витрачати на них свій час.

Працюю в компанії вже 3 місяці — і поки тільки приємні враження. Атмосфера здорова, найліпшіша команда🫶 Усі відкриті до спілкування й готові допомогти, якщо щось неясно. Онбординг пройшов безболісно, підтримка була від перших днів.

Є багато різних приємних бонусів, усе організовано зручно. Робочий процес комфортний, працювати приємно. Рада працювати тут 💚

Пройшов курс Project Management у школі Hillel — і це був неймовірно корисний та надихаючий досвід. Щиро вдячний школі та особисто викладачу Євгену Новику за якісний підхід, відкритість та бажання ділитися реальними знаннями.

Навчальний процес був цікавим і динамічним. Ми не просто вивчали теорію, а й глибоко занурювалися в практичні інструменти: Jira, Confluence, робота з тасками, документацією та аналітикою стала набагато зрозумілішою. Особливо цінним був блок про підходи до розробки, моделі взаємодії в команді та ризик-менеджмент.

Окрема подяка школі за завжди оперативну комунікацію та підтримку. Відчувається турбота про студентів і реальний фідбек у процесі навчання.

Рекомендую курс усім, хто хоче зробити перший крок у сферу управління проєктами або систематизувати вже наявні знання.

Я в компанії майже рік на позиції Lead Generation Manager.

У колективі легко й приємно працювати — тут завжди можна розраховувати на допомогу й підказку, якщо щось не ясно. Особлива подяка моєму керівнику, який багато чому мене навчив та завжди готовий підтримати.

Тут допомагають не лише у професійному зростанні, а і в складних життєвих ситуаціях.
Коли я зіткнулась із серйозними проблемами зі здоров’ям, компанія відреагувала з розумінням і максимальною підтримкою — і це було дійсно важливо для мене.

В цілому, Magnetics — це не просто місце роботи, а середовище, де можна розвиватись, навчатися і почуватися цінним.

Підтримали: Eka Gubeladze

Пропрацював в компанії 6 років.
Це були чудові роки наповнені цікавими задачами і не менш цікавими людьми.
Починав я у ролі BE Engineer, а з часом дійшов до позиції BE Tech Lead.
В компанії знаходяться дуже талановиті люди, які завжди раді поділитися своїм досвідом з тими, хто хоче слухати і вчитись.

Якщо спробувати формалізувати основні особливості роботи в компанії, то я би виділив:
— комунікація і атмосфера — я завжди відчував, що я можу вільно спілкуватися з будь-ким у компанії. С-левел завжди відкритий до будь-якої розмови. Це створює атмосферу в якій просто приємно працювати.
— сфокусованість на результаті — компанія не просто намагається заробити грошей, а докладає зусиль щоб робити найкращі рішення для своїх клієнтів. Це дуже важливо, якщо ви також маєте бажання робити круті продукти.
— професіоналізм — два попереднії пункти дозволяють фокусуватись на задачах і набирати власну компетенцію. Плюс завжди є хтось з ким можна порадитись і отримати корисний фідбек.
— регулярні PDP та підтримка ініціатив — у якості прикладу наведу підтримку компанією технічного літературного клубу — за кожну прочитану книжку компанія донатить на Зброїні Сили!

Загалом — Трембіт це чудове місце для того щоб працювати, прогресувати і створювати дійсно круті продукти!

Вже понад рік працюю PPC-спеціалістом у LotoPlay. Вперше за довгий час я відчуваю, що не просто «відпрацьовую задачі», а розвиваюся в крутій команді, де цінується твій вклад і бачення.

Особливо подобається свобода дій і довіра. Тобі дають відповідальність, але й не залишають наодинці з викликами, що для мене особисто дуже цінно. Завжди можна звернутися до колег, подискутувати, отримати пораду і відчути, що ти — частина спільної справи.

Атмосфера легка, без напруги. Ніхто не мікроменеджерить, але всі тримаються професійного рівня. Є чітке розуміння, що робимо, навіщо, і до чого прагнемо — і це дуже мотивує.

Якщо ви хочете працювати в компанії, де справжня командна робота та можливість для розвитку — LotoPlay точно не розчарує. Тут підтримують твій професійний ріст, дають шанс на ініціативу та забезпечують атмосферу, де кожен може проявити себе.

З Вами звʼяжеться рекрутер. Буде надсилати 1 повідомлення в добу (десь після 20.00).
Після домовленності щодо зарплатних очікувань рекрутер просто зникне)
Максимально аматорська та непрофесійна поведінка.
Не рекомендую.

Підтримали: Dmitriy Tkach

За час моєї роботи компанія суттєво виросла — як у кількості спеціалістів, так і по міжнародних локаціях. Це середовище, де ти не просто виконуєш задачі, а маєш реальну можливість впливати на зміни, пропонувати та впроваджувати нові процеси відповідно до викликів часу, масштабування, нових країн та проектів.

Компанія дає унікальну можливість прокачати досвід у вирішенні нестандартних кейсів, побудові нових підходів і систем, а також завжди має необхідні ресурси для цього. Особливо цінною є підтримка команди — як у щоденній роботі, так і в кризових ситуаціях. Наприклад, під час повномасштабного вторгнення чи блекаутів в Україні — миттєва згуртованість, розробка risk-management планів, відкритість менеджменту до ініціатив і реальна допомога в їх реалізації.

Це місце, де тобі довіряють, де важлива твоя думка, і де є з ким і для чого зростати.
Звичайно, бувають і конфліктні ситуації — як і в будь-якій живій організації. Але є розуміння, що ці ситуації не ігноруються, а з ними працюють: намагаються вирішити, підтримати, зробити висновки, щоб не повертатися до них знову. Тут цінують не «ідеальність», а те, як ми знаходимо рішення у складних обставинах — і це справді формує сильну культуру довіри та розвитку

Неймовірна компанія, що дбає про своїх співробітників. Можливість професійного зростання, класний колектив, тімбілдінги, комфортний робочий процес, особистий підхід керівництва до кожного працівника, людяність і відкритість, перманентний поступ вперед — це все про QwertySoftware.
Приналежність до Кверті це почесно, приємно і вартує багато!

Подавався на позицію Senior Manual QA Engineer на джині.
Окрім звичайних логичніх вимог про експертність, були ще технічні вимоги по інструментам:
— writing SQL queries using PostgreSQL and Clickhouse,
— testing API via Postman
— Use Charles, Android Studio, Xcode.
— Grafana, Kibana, and Graylog

Були 2 співбесіди: HR + технічна та технічна з СТО та продукт менеджером.
Ще до співбесід моє CV було отримано та проаналізовано, де в мене не було практичного досвіду з Clickhous, Charles, Android Studio, Xcode, Grafana, Kibana, and Graylog. Але я мав уявлення що це за інструменти, для чого вони, та розібратись з ними в мене не буде проблем за короткий час.
Питань по SQL мені не задавали взагалі, питали про мій досвід, які були проекти, які були складнощі, пріорітети тестування, тобто адекватні на цю позицію, а про інстременти було лише одне питання «який у мене досвід з ними». Я сказав правду, що знаю для чого ці інструменти, але досвіду у мене не було, тому що проекти, на яких я працював, не потребували цих тулзів. І після першої співбесіди були дійсно надії, що це не стане проблемою. Але отримав відмову зі словами «ми побачили, що інструменти тобі знайомі на більш загальному рівні — без достатнього практичного досвіду, а в межах цієї ролі дуже важливо мати впевнене володіння з перших днів». Уявляєте моє здивування цими словами після двух співбесід? Потім ще були слова «ми знали про відсутній досвід, але технічна співбесіда мала на меті перевірити базу, рівень підготовки та глибину знань у ключових для нас напрямках».

Доречі я запитував ейчара «що буде на другій співбесіді, як краще відготуватись». Відповідь: «точно не можу сказати, будуть як технічні, так і не технічні запитання». Тобто це мені ніяк не допомогло підготуватись та зрозуміти очікування СТО чи продакта від моїх відповідей«. друга технічна співбесіда була назначена на наступний день після фідбеку після першої співбесіди.

Моє запитання «чи очікували вони, що я буду сидіти ти вивчати по декілька годин всі 6 інстурментів перед співбесідою без реального практичного досвіду (який обов’язковий, як я вже дізнався після відмови) » було проігнороване.

Як підсумок: 1) змарнували мій час, тому що я ніяк не міг покращити свої шанси серед інших кандидатів, які напевно мали такий досвід. Але те що я не мав, про це було відомо ще на початку. 2) не дали зрозуміти очікування для другої співбесіди, щоб я якось краще підготувався.

Я не кажу, що я ідеальний кандидат, але розібратись в тулзах — це справа кількох днів і відмовляти людини через це — ну як на мене не ок. Тим більш, вони зазначили, що вакансій відкрито декілька у різні департаменти.

Враження більш негативні.

Підтримали: Dmitriy Tkach

Працюю 8 місяців у Empat на позиції Backed Developer. Хоч я працюю віддалено в форматі outstaff, я був приємно вражений рівнем внутрішньої підтримки у компанії: жвавий обмін досвідом між командами, зрозумілість та налагодженість процесів, ефективна комунікація з менеджментом та внутрішні івенти, які проливають світло на загальну картину по стану справ та наявних можливостях у компанії. Також сподобалось уважне ставлення до робочого навантаження та можливість продуктивно обговорити питання/побажання на регулярних фідбек сесіях.
Загалом — рекомендую. Приємно працювати в атмосфері позитиву та порядку)

Для мене Емпат дуже виділяється серед інших компаній де працював до цього як мінімум декількома речима.
— Тут на найвищому рівні комунікація компанії з командою, вона відбувається кожного тижня, команда завжди вкурсі всіх успіхів та челенджів з якими ми стикаємось, так само як і індивідуальних досягнень працівників, новин з усіх відділів, всіх конференцій на яких ми були, публікацій, нововведень в процесах та підходах, та багато іншого.
Це дає відчуття приналежності до команди, її цілісності та розуміння спільних цілей, що є дуже важливим.
— Компанія росте і робить це органічно та думаючи про співробітників. Бачу що Емпат росте не за рахунок вигорання існуючих співробітників, а за рахунок підсилення команди новими класними і ще більш скіловими людьми, розвитку команди, постійному покращенню процесів, культурі фідбеку та відкритій комунікації.

Як наслідок дуже комфортно та справді цікаво працювати і коли бачу що у нас з’явилися нові вакансії одразу пригадую кого зі знайомих можу покликати, це багато вартує)

Підтримали: Anastasiia Tymoshenko

Хочу поділитися своїм негативним досвідом взаємодії з компанією Pin-Up.

Я пройшла два етапи співбесіди. Перший, з рекрутером — усе відбувалося добре: приємне спілкування, фідбек надали вчасно. Але далі — фінальна співбесіда з тімлідом, і після неї почалося те, що важко назвати професійним ставленням. Тімлід пообіцяла надати фідбек протягом двох днів. Минуло два дні — тиша. Минув тиждень — нічого. Я сама ініціювала контакт і написала рекрутерці Вікторії. У відповідь — фраза про те, що фідбеку ще немає, але буде наступного тижня. Наступив тиждень — і знову мовчання. Пишу ще раз, повідомлення прочитано, але проігноровано. З часом знову нагадую про себе — отримую обіцянку, що Вікторія перевірить інформацію і надасть відповідь. І, звісно, після цього — знову нічого. І найгірше тут навіть не у відсутності результату, а в повному ігнорі з боку компанії. Невже так складно знайти кілька хвилин, щоб написати відповідь? Я ж знайшла час і можливість прийти на два етапи співбесіди. А з боку компанії — відсутня елементарна ввічливість і повага до кандидата. Фінальна співбесіда відбулася 28 квітня, на даний момент вже пройшло майже 3 тижні і відповіді досі немає (тімлід після фінальної співбесіди обіцяла надати фідбек на протязі 2 днів!!!), мої повідомлення читають і ігнорують.

Тож, якщо ви цінуєте свій час, нерви і професійну гідність — щиро раджу обходити цю компанію стороною.

Підтримали: Dmitriy Tkach

Тема: «Artigaming: как убить репутацию компании одним рекрутером»

Если вы хотите увидеть эталон непрофессионализма, хамства и полного пренебрежения к кандидатам — добро пожаловать в Artigaming. Личный опыт общения с их рекрутером Ириной Антипиной превзошел все ожидания.
Что не так с их «рекрутингом»?
Полное отсутствие уважения к кандидату
Месяц игнора после собеседования → внезапная ссылка на встречу без единого слова.
Ни извинений, ни объяснений — будто так и надо.
Нулевая обратная связь
После этапов собеседований — тишина.
Ни отказа, ни дальнейших шагов — просто игнор.
Вывод
Artigaming демонстрирует:
— Некомпетентность HR — если рекрутер не умеет даже договориться о встрече, о каких кадровых стратегиях может идти речь?
— Токсичную корпоративную культуру — такое отношение к людям говорит о многом.
— Полный бардак в процессах — видимо, в этой компании считают, что кандидаты должны быть «благодарны уже за возможность общения».

Ирина Антипина — живое подтверждение того, как один некомпетентный сотрудник может испортить впечатление о всей компании.

Рекомендация
Если вам дороги ваше время и нервы — обходите Artigaming стороной. На рынке достаточно компаний, где рекрутеры ведут себя как профессионалы, а не как случайные люди: Ирина Антипина из «уличного кадрового агентства».

Підтримали: mykola-bereznyak

Не раджу витрачати час на тестові завдання від Energise.pro. Після його отримання виконаного тестового рекрутер із компанією забула про строки його перевірки, які надала, та про обіцянку надати розгорнутий фідбек(надіслали загальні фрази і покращити навички у тулі яку я не використовував при виконанні тестового(видно шаблончик використали)).

Підтримали: Dmitriy Tkach

Ми розуміємо, що процес відбору — це завжди про зусилля, очікування та емоції, особливо коли мова йде про виконання тестового завдання. Саме тому ми намагаємось будувати комунікацію відкрито, з повагою до кожного кандидата.

У вашому випадку:
▫️ тестове завдання було отримано 10 травня ввечері;
▫️ фідбек надано 13 травня — у межах погодженого терміну (до 3 робочих днів);
▫️ також ми запропонували надати детальніший зворотний зв’язок у нашому з вами листуванні, однак, на жаль, відповіді від вас не отримали.

Фідбек, який ви отримали, був сформований на основі коментарів технічної команди після аналізу завдання. Ми завжди індивідуально підходимо до оцінки, навіть якщо стислий формат не завжди дозволяє передати повну глибину наших висновків. У разі потреби — завжди готові деталізувати, про що також було згадано в комунікації.

Ми дякуємо за участь у процесі та за те, що поділились враженням.
Бажаємо вам розвитку, нових можливостей і лише позитивних професійних історій попереду.

З повагою,
команда Energise.pro

Перейти до дискусії

Хочу поділитися своїм досвідом взаємодії з Gorilla Partners на етапі співбесіди на позицію CEO Gorilla Affiliate. Мій професійний шлях навчив мене цінувати структурованість процесів, ясність комунікації та професіоналізм на всіх рівнях. На жаль, у цьому випадку я зіткнувся з повною їхньою протилежністю.

Співбесіда спочатку планувалася як панельна, за участю рекрутера, HRD Мариною та CEO. Однак організація виявилася вкрай хаотичною: рекрутер взагалі не брав участі у розмові, старша рекрутер не змогла відповісти на базові питання щодо структури компанії, ставки по оплаті та KPI ,стратегії та умов роботи. На моє запитання щодо Назви посади і Ставки — послідувала дивовижна відповідь: назва посади і зарплата буде визначена пізніше, вже в офері. Також прозвучало зізнання, що в компанії «не встигають із процесами» !!!

CEO підключився із запізненням і вів розмову вкрай непрофесійно: під час відповідей на прості питання помітно нервував, кілька разів просто повторював мої ж слова. Коли я перейшов до запитань про стратегію, маржинальність і розподіл бюджету, він на 10-й хвилині... відключився, заявивши, що мої питання переадресує старшому рекрутеру. За роки моєї практики я вперше бачу CEO, який фактично втікає з діалогу, не відповівши на жодне ключове питання.

Мій висновок: Gorilla Partners продемонструвала відсутність внутрішньої координації, стратегічного бачення та чітко вибудуваних бізнес-процесів. Професійний рівень команди кадровиків та управлінської команди викликає обґрунтовані сумніви. Якщо ви шукаєте стабільність, експертність і зрозуміле керівництво, рекомендую ретельно оцінити ризики перед ухваленням рішення про співпрацю з ними.

Підтримали: mykola-bereznyak

Рекрутинг на рівні вуличної торгівлі: ганьба для компанії
Мій досвід взаємодії з рекрутинговою командою NewGMedia — це справжній приклад того, як не потрібно підбирати персонал. Почнемо з «чудового» спілкування з рекрутером Марі. Я подавався на позицію Head of Affiliate, і процес нагадував дешеву самодіяльність. Повідомлення зі смайликами «💪», безкінечні перенесення часу інтерв’ю і повна відсутність чіткої структури. Але це був лише пролог до основного «шоу».

Співбесіда з Head of Recruitment — це просто комедія. Людина, що обіймає ключову позицію, з нульовим розумінням термінології у сфері affiliate-маркетингу. На найпростіші пояснення процесів ця особа реагувала так, ніби вперше в житті про це чує — з виряченими очима та відкритим ротом. На питання про воронки, трекінг і партнерські мережі створювалося враження, що я говорю китайською мовою. Як людина з таким рівнем розуміння специфіки може оцінювати кандидатів? Відповідь — ніяк.

Далі — більше. Після «яскравої» співбесіди рекрутер Марі, яка активно обіцяла фідбек «так-так, ні-ні, не затягуємо», просто зникла. Через два тижні, після нагадувань, я отримав геніальне пояснення: «Я лежала в лікарні». Очевидно, всі мають повірити, що процес комунікації в компанії зав’язаний на одній людині, і відсутність зворотного зв’язку — це «норма».

І нарешті, щодо «відгуків». Нескладно здогадатися, що більшість із них — це творіння рук співробітників, які старанно відмивають репутацію компанії в мережі. А насправді — це рекрутинг на рівні вуличної торгівлі шкарпетками, а не підбір професіоналів у digital-сферу.

Моя порада: якщо хочете витратити час даремно і отримати співбесіду з людиною, яка не розуміє, про що говорить кандидат — ласкаво просимо в NewGMedia. Для всіх інших — оминайте цей фарс стороною.

Всім привіт!
Також хочу лишити коментар стосовно процесу рекрутингу.
Надіслав тестове завдання в зазначений термін, очікую на фідбек вже четвертий тиждень :)
Шкода витраченого часу, буду радий отримати вже хоч якусь відповідь

Підтримали: Dmitriy Tkach

Мене взяли на декретне місце і не попередили

Друзі , хочу поділитися своєю прикрою історією співпраці з компанією Langate. Одразу обмовлюсь , що юридично я не зможу це довести, так як офіційно мене «скоротили» одним днем після 3-х місяців роботи.

Почну спочатку , в мене як дизайнера з профільною освітою і 8-ма роками комерційного досвіду був певний вибір щодо співпраці з компаніями. Я обрала саме харківську компанію , де мені дуже сподобався на співбесіді керівник відділу . З першого дня я дізналась , що цей керівник звільнився . Але розумію , так буває . Далі в мене почались 2 місяці випробувального періоду, де я співпрацювала з різними відділами , активно навчалась та втілювала проекти в життя .

Далі стається цікавий факт , мені кажуть , що я не пройшла випробувальний період через «невихованість» . Беру це в лапки свідомо , адже в мене ніколи , ні в одній з компаній не було проблем з комунікацією, це можна легко перевірити з будь якого з моїх роботодавців.

Але , далі стається цікава річ , мені пропонують залишитись ще на місяць "випробувального терміну"на що я відмовляю, і це є в переписці. Але керівник маркетингового відділу дуже наполегливо мене просить залишитись, і я даю цьому шанс.

І саме в ці дні виходить дизайнер з декрету і починає працювати на пів ставки і розповідає мені , що вже через місяць буде працювати на повну ставку. В мене взагалі не промайнула думка , що тут тільки одне місце , а людей двоє , тільки ця дівчина в компанії 6 років , а я — 2 місяці. Тобто зрозуміло , що її вклад і мій — неможливо порівнювати.

В останній день мого випробувального строку мені повідомляють , що моє місце — скорочено. І мене одразу видаляють зі своїх чатів і закривають аккаунт протягом 15 хвилин.

Любі друзі , я за те щоб у нашій країні нарешті люди перестали брехати і навчались поважати один одного!

Підтримали: Dmitriy Tkach
← Сtrl 123456...2113 Ctrl →