Привет всем)
Делюсь своим опытом работы в RSG
Буду честен и скажу, что такое правильное взаимодействие в команде не часто встретишь, таких «заряженных» людей.
С положительных моментов могу выделить:
— Коммуникация в команде — она всегда открытая и прозрачная. Сообщения всегда ясны и понятны, и я ценю открытость и готовность поделиться своим мнением.
— СЕО всегда на связи и включается, когда это реально необходимо
— С ребятами приятно работать, а ещё приятнее отдыхать. Достаточно часто выбираемся вместе на пятничные посиделки в бар или прям в офисе можем устроить тусовку.
— Так как я «человек оркестр» и мне нравится быть задействованным во многих процессах — рад что меня ценят не только как технического рекрутера, но и дают возможность участвовать в задачках других отделов, где пригодиться моя техническая экспертиза.
Працював у Глобалі з 2018, та пішов на початку 2020 під час ковідної паніки. Працював у ЄБУ, скорочено від embedded business unit :)
Колектив був класний окрім пари токсик людей. Середній вік колег на рівні 35 років, були люди і старше 50, тому відчувалась різниця поколінь, коли сам тільки вийшов з універу.
З плюсів:
— регулярно переглядали компенсацію, платили вище середньої по ринку, була пряма кореляція між перформансом та компенсацією
— класні проекти у health care, automotive, IoT, по комп’ютерних мережах, тощо
— крутий менеджмент, тімлід та ПМ були супер
— згадуючи середній вік, колеги були дуже досвідчені
— якщо проект скорочують, то попадаєш на бенч на
З мінусів:
— багато бюрократії, на все треба заводити тікет
— швидкий темп роботи, замовнику постійно треба-треба-треба (але погоджені з замовником овертайми оплачували)
— усюди треба ходити з перепусткою, майже на кожних дверях є сканер
— техніку давали таку собі, вибирати особливо не доводилось
— туалетні кабінки напіввідкритого типу з ДСП стінками, тому ніякої приватності
Загалом компанія гуд, тим паче для першого досвіду
Я відгукнувся на вакансію, яка була виставлена рекрутером цієї компанії, після чого мене попросили зробити тестове завдання на виконання якого давалося 4 дні. Через 3 дні я відправив готове тестове завдання, на що не отримав відповіді, я розумію що рекрутер може бути завантажений і відгуків може бути дуже багато, але рекрутер прочитав повідомлення з моїм тестовим і нічого не відповів, через 10 днів я відправив рекрутеру повідомлення з питанням, коли я зможу отримати результат перевірки тестового, це повідомлення було прочитано і проігноровано. Ще через тиждень, я написав що це не коректно давати тестове після чого починати повністю ігнорувати, так як на тестове я витратив свій час, як ви вже здогадалися це повідомлення було теж прочитане і успішно проігноровано.
Висновок: я не знаю, як там усе влаштовано в цій компанії, але можу з упевненістю сказати, що вони абсолютно не цінують час кандидатів. Мені здається, що нормально було б скинути хоча б якийсь фітбек за тестовим завданням, як мінімум відповісти, що був найнятий інший кандидат або що найм на цю вакансію припинився.
Якщо причиною того що мені не відповіли є те, що було занадто багато кандидатів, які виконали тестове і на перевірку кожного з них не вистачило часу, то як на мене це абсолютно не моя проблема, що рекрутери компанії не вміють правильно оцінювати свої можливості і розсилають занадто багато тестових завдань
Проходила интервью в PandaTeam, хочется отметить профессиональный подход HR и адекватность СЕО компании.
Отвратительная компания. Никому не пожелаю здесь работать. Сначала просто задерживали зарплату неделями. Затем после ухода мне с января так и не выплатили зарплату за 2 недели работы. После месяцев обещаний перестали отвечать на сообщения, а так называемый «СЕО» отморозился и не захотел ничего решать. Им наплевать на вас как на разработчика.и вас будут использовать, пока не найдут кого-то подешевле.
До рекрутера, хеда питань не маю в плані організації та проведення співбесід, все приємно. Проходила відбір на посаду рекрутера, в описі вакансії 3 етапа: кол з рекрутером, перевірка англ та співбесіда з хедом рекрутменту. На початкових етапах рекрутер також сказала: буде 3 етапа. Пройшла всі етапи і на співбесіді з хедом мені запропонували зробити тз. Типу логічно, що пройшовши 3 етапи, я від нього не відмовлюсь. Але це було дивно, бо на початку по тз ані слова і таке відчуття, що мене обвели :) Зробила тз, тобто 4 етапи. І тут фід: не фіда щодо тз, щодо моїх скілів, як спеціаліста, щодо кожного етапу, що довчити, над чим попрацювати. Відповідь, я такого ніколи не бачила: нажаль топ-менеджмент не ухвалив вакансію. ЯК, просто як можна розмістити вакансії на сайтах, проводили етапи з кандидатами, витрачали час, щоб в кінці сказати, що нема апруву. Спочатку йде апрув, а потім вже процес найму. Це максимально дивно, шкода свого часу.
Всім привіт! Два роки тому я почала навчання в GoIT, в травні минулого року вже отримала офер програмістом в компанії ARHS Spikeseed, через чотири місяці після цього мені зробили офер з Amazon.
Про навчання в GoIT, все дуже сподобалось з самого початку (до цього ходила трохи на інші курси, але програма у них не відповідала реаліям працевлаштування, тому після довгих пошуків та позитивних відгуків, пішла в GoIT, та ні разу не пошкодувала). Програма навчання максимально актуальна, матеріал легкий для розуміння, мали доступ до багатьох ресурсів, домашні завдання інтерактивні та цікаві, ментори дуже доступно подають матеріал, також дуже цікаві командні проекти, які давали крутий досвід та їх можно додавати в резюме, що я і зробила (на співбесідах дуже часто питали про ці командні проекті).
Почала шукати роботу вже за кордоном, відправила свої резюме десь у 6 компаній, відповідь я отримала від 4 з них: одна компанія запросила відразу на технічну співбесіду яку я не пройшла, одна запропонувала стажування, ще одна запросила на співбесіду з HR, потім технічне завдання, потім технічна співбесіда, яку я пройшла (майже всі питання були по тому матеріалу що ми вивчали на курсах а також багато про командні проекти) та в кінці я отримала офер, на який я погодилась. Працювала програмістом з React та Java. Java я ніколи не вчила, але на проект потрібна була людина з знанням обох мов, тому мені зробили міні курс з джави та я почала працювати. Відчуття, що ти нарешті працюєш програмістом були круті, згадувались командні проекти з курсів, але це відчуття було в рази краще. Остання компанія від якої я отримала відповідь та запрошення на співбесіду була Amazon, але я не була впевнена що пройду, та в таких компаніях процес співбесід йде ну прям дуже довго в кінці травня минулого року я відправила резюме, офер отримала аж в вересні після всіх співбесід (а їх будо багато). Посада на яку я подавалась була не програмістом, але є можливість перейти в той відділ та працювати програмістом, тому я вирішила прийняти цей офер.
Загалом, я рекомендую курси GoIT та дуже їм вдячна за надані знання та досвід.
В компанії WeDo я працював 2 роки як sales і account manager.
За що я люблю цю компанію? В першу чергу за відсутність бюрократії. Через те, що компанія невелика, а її кофаундери молоді і в той же час професійні менеджери, я мав повну свободу дій і відчував в нашому спілкуванні поважне і рівне ставлення до себе.
Робота в компанії була для мене надзвичайно цікавим періодом, коли ми разом пробували, факапили і досягали успіху в IT-діяльності. В WeDo, завдяки грамотно побудованим процесам, я виріс як менеджер, зі стартових позицій з нульовим айті досвідом до розуміння, як все працює.
В розрізі sales/account діяльності ця компанія підійде вам, якщо ви претендуєте на щось більше, аніж на роботу по скрипту. Тут ви зможете творити, втілювати і будувати! Якщо ці слова вам резонують — можливо в вас станеться match!
Всім привіт! Рік назад я взяв курс Full Stack Developer у GoIT і одразу поринув у навчання. Ментори в GoIT були обізнаними та досвідченими і могли чітко та лаконічно пояснити складні теми. Крім того, навчальна програма була добре розроблена та відповідала останнім тенденціям і технологіям.
Я зміг добре зрозуміти фундаментальні поняття та розвинути практичні навички за допомогою практичних проектів і завдань.
Однією з речей, які мені найбільше подобались, був акцент на практичному досвіді. У нас було багато домашніх завдань та проектів, що дійсно допомогло закріпити концепції, які ми вивчали на заняттях.
Нарешті, GoIT надала багато підтримки та ресурсів для учнів. Ми мали доступ до кар’єрних послуг, програм наставництва та репетиторських послуг, якщо нам потрібна була додаткова допомога.
Я почав шукати роботу десь на курсі React, але удача посміхнулась вже під сам кінець навчання. В кінці 2022 я отримав сертифікат про закінчення навчання, а вже через тиждень був інтерном у компанії SteelKiwi.
Загалом, я б настійно рекомендував курси від GoIT всім, хто хоче почати кар’єру в галузі інформаційних технологій. Я отримав там чудовий досвід, і я думаю, що ви теж.
Балатувалась на роль дизайнера. Дали об’ємне тестове завдання, дали 5 днів на його виконання, а відповіді я чекала більше аніж 2 тижні. І відповідь була дуже коротка — «не сподобалось». На прохання розгорнутого фідбеку сказали, що відповіді не мають, а якщо б і мали, то не сказали, бо це все субʼєктивно). Не має сенсу робити такі тестові
I have been working at Mappitall for more than 1.5 years and I am proud to be a part of this great company. First of all, our CEO Volodymyr assembled an excellent team that is working effectively to realize his vision. I am delighted with my colleagues, with whom we quickly find a common language and work for results. During the time I have been working at Mappitall, the company has been developing rapidly. I like flexible working schedules, diverse interesting projects and professional growth. Thumbs up for Mappitall!
Працюючи в компанії InventorSoft, я відчуваю себе як частина великої та дружньої родини. Компанія забезпечує своїх працівників чудовими умовами роботи та можливостями для розвитку. Я дуже вдячний за таку прекрасну робочу атмосферу та раджу всім приєднатися до команди InventorSoft.
Нещодавно TAMGA запустила два нових проекти: Ekassa та CapitalKo!
Ми не звикли стояти на місці, тому в березні можемо презентувати одразу два новостворених проекти!
Їх мета дуже схожа — підтримувати фінансово малі та середні бізнеси у Польщі. Але є і різниця.
Ekassa — це онлайн сервіс швидкого кредитування підприємців, які хочуть відкрити власний бізнес.
ekassa.pl
CapitalKo — сервіс фінансування вже існуючого малого та середнього бізнесу, які прагнуть розвитку та масштабування.
capitalko.com
Сутністю проектів є грошова підтримка підприємців. Наразі проекти працюють на території Польщі, проте, у перспективі, вже скоро розпочнуть свою роботу на всій території Європи!
TAMGA розвивається з кожним днем та не збирається зупинятись на досягнутому!
Увидел рекламу на ютубе, думаю — попробую.
с 5го(!) раза смог заполнить профиль (дай боженька здоровья ЮАйщикам)
Прошел первый созвон, на созвоне дамочка с Аргентины сказала, что завтра будет фидбек.
На созвоне я сказал что я из Украины и не могу делать лонг-терм планнинг бо ракетой уебать может в любой момент.
Как дамочка и сказала — на следующий день получил фидбек. В фидбеке сказано — мы не можем дать вам работу ибо нехуй (читай — ты хохол, и не надежный)
We believe that each talent deserves to find the best place of work.
Unfortunately, at this time we won’t be able to offer you a position that would be fully satisfying for you.
(ц)
Працюю в компанії більше двох років, тому хотілось би написати невеличкий фідбек:
Жахливо! Жахливо, як все сходиться з тим, що розказують про компанію HR😅
Все стало зрозуміло ще на початку навчання, адже стажерам так пояснюють інформацію, що детальніше уже немає куди. Були лекції, презентації та практика протягом трьох тижнів Карл! , а не як на багатьох інших роботах тобі один раз показали, а потім роблять винуватим в тому, що ти не зміг запам’ятати елементарне(ні)
Кайфую від своєї роботи, тому що вона не монотонна, а дуже різноманітна, що навіть не встигаєш зрозуміти як пролітає час. Можу впевнено сказати що такий вид діяльності допоміг мені не погано так прокачати свою увагу, пам’ять, мультизадачність, тайм менеджмент і освідомлення відповідальності.
Компанія піклується про своїх робітників. Наприклад, за часів пандемії, коли не працював транспорт, компанія оплачувала таксі щоб всі мали змогу працювати, та не лишитися без роботи.
В самому офісі дуже комфортні умови, фрукти, солодощі, кава/чай, багато настолок, завжди є інтернет та світло завдяки власному генератору. Саме найголовніше те, що тут працюють дуже крутезні люди, просто обожнюю свій коллектив за різносторонність, розуміння, скіловість (завжди можно навчитись чогось новому) та адекватність, тому що тебе завжди приймуть таким, який ти є та допоможуть в будь-якій ситуації.
Короче кажучи — компанія здорової людини 100000/10
Я працюю в Alpacked вже 3 місяці, і я повинен визнати, що компанія мені подобається. Одним з тих аспектів, які я найбільше ціную, є акцент на постійне навчання та розвиток. Є багато можливостей для вивчення нових технологій та навичок, що дуже позитивно вплинуло на мій особистий та професійний ріст. Регулярно отримую feedback щодо своєї роботи, тому я завжди знаю, як покращити свої навички та маю зрозумілий шлях професійного розвитку.
Команда Alpacked складається з різних людей та має різноманітні навички, але ми здатні працювати безперешкодно разом. Підтримка та співпраця дозволяє нам вчитися один від одного та ділитися знаннями, що робить роботу дуже приємною. Факт того, що я живу не у Києві не заважає мені працювати повністю віддалено, що значно полегшує баланс між роботою та особистим життям.
Також повинен зазначити, що компенсація в Alpacked відповідає актуальному ринку праці, і завжди виплачується вчасно. Це дозволяє мені зосередитися на роботі та не хвилюватися про фінансові питання.
Ще одна річ, яку я ціную в Alpacked, — це те, що компанія є невеликою, тому в ній панує своя атмосфера, люди краще знають один одного і це теж допомагає у різних робочих процесах. Керівництво чудове та дійсно підтримує співробітників, що допомагає створити позитивну робочу культуру.
Загалом, я рекомендую Alpacked як чудове місце для роботи для будь-кого, хто шукає можливостей для навчання та зростання в сприятливому середовищі.
Курс «Supreme BA». Намагалася втриматися від оцінок і писати лише факти. Побачила багато гарних відгуків на доу.
Але для мене є суттєва різниця між відгуком «сподобався курс» і «я щось використала з цього курсу».
Кейс. Протягом курсу не змінювався. Стосувався виявлення і аналізу верхньорівневих вимог розробки додатку з 0 на стадії пресейлу. Тож юзер сторі, маінд мапу, планування релізу та діаграми можна було робити лише найпростіші на його базі, очевидно що пояснювати якісь складніші (релізні, наприклад) процеси було неможливо.
Рівень учасників і команди. Заявлений в курсі — для БА з досвідом 2+ роки. Я попала в команду з 4ма учасниками. Один з них не приймав участь в обговореннях. Лише одна учасниця мала досвід в айті проекті (з її слів). В презентації роботи ми постійно мінялися з іншою дівчиною, інші не хотіли презентувати, аргументовоючи це як «я не можу презентувати, я хвилююсь». Учасники часто задавали питання, що не відповідають рівню ба 2+ років, типу що таке аксептанс критерії, що таке альтернативне флоу, ченж реквест. Курси не перевіряють рівень досвіду, тож ви можете опинитися в некомпетентній команді. Попросила змінити команду. В новій команді були більш досвідчені ба, але також був лише один лідер, що постійно представляв результати.
Лекції та воркшопи.
Маргарита Кузменкова мала з нами 2 лекції та один воркшоп. Було багато обговорень, багато систематизованого теоретичного матеріалу, ділилася практичними порадами з досвіду, дала багато покрокових інструкцій як запланувати і провести дискавері, як зробити стейкхолдер ліст, з чого почати будувати процеси.
Одним з завданнь було інтерв*ю з замовником. На 40% питань, від давав не зрозумілі вимоги (типу зробіть щоб не лагало, покладаюсь на ваш ресерч) або рекомендував звернутись в фін або юр відділ. Нагадувало гру в недосвідченого замовника або непідготовленої людини. Але в нас не стояла мета зробити пропоузал від команди, а на базі зібраних вимог робити юз кейсі, готуватися до наступної стадії інтерв*ю або робити реліз план. Якщо б замовник давав цікаві і повні, можливо верхньорівневі технічні вимоги, працювати над кейсом було б значно цікавіше.
Воркшоп про техніки інтерв*ю був в більшості в тому щоб задати і отримати питання.
Воркшоп про створення юз кейсів, юзер сторі мав на меті робити юзер сторі в вільному або Ghekrin форматі на основі результатів інтерв*ю.
Воркшоп про побудову бізнес процесів. Мотивована лектор. Були важливі питання про розуміння теоретичних понять, лектор поділилася кроками з чого почати побудову процесів. Але сама концепція практики побудови процесів була «провальна». Без загально прийнятих нотацій, просто квадратиками і ромбиками побудуйте актівіті діаграму. В мене склалося враження, що люди після цього курсу так і будуть робити діаграми.
Теплейтів для створення проектної документації було багато, з практичними прикладами.
Оптимізація бізнес процесів мені запам*яталась тим, що було багато теорії. З корисного — чек ліст.
Домашки. За весь курс, 3 домашки, що майже дублювали задання на воркшопі. У домашок були дедлайни на здачу. Фідбек по домашкам було отримано в останній день курсу. До команди був прикріплений ментор, на питання в особисті вона не відповідала, в чаті теж активності не було. На питання «де домашки» в загальному чаті відповіли, що ментори дуже заняті, але скоро перевірять. Перевірив дз не ментор, а стороння людина з фідбеоком: «Все добре, дз прийнято».
Перенесення занять. Було 2 перенесення, і куратор вибачився і обіцяв надати додаткові матеріали. Після нагадування, їх додали до матеріалів курсу.
Таймінг. Воркшопи починались вчасно, закінчувались з запізненням на
Загальний чат. Складався с анонсів наступних лекцій, лінків на міти, моїх питань.
Нетворкінг. З усього чату з 41 людини, лише 6 прийняли участь в знайомстві. В лінкедіні додала трьох людей з курсу. Спілкування було лише під час роботи над кейсом.
Працюю в цій компанії трішки більше чим 1,5 роки. Скажу одразу, мене абсолютно ніхто не просив писати відгук, це повністю моя ініціатива. В мене вже немалий багаж робіт за плечима, а точніше 9 офіційних роботодавців і біля десятка підробіток в більш юному віці. І Oak-Tree Technologies — це найкраще місце, де мені доводилось працювати. Тут не дають плюшок і безкоштовної кави, тут нема PS і тенісного столу, тут нема брендованих чашок, записничків, рюкзаків (хоча якось футболки і реглани були :)) Але тут панує взаємоповага, довіра і відчуття того,що кожен в команді важлива складова. Тут керівництво вміє прислухатись і чути. Тут команда, яка допоможе один одному чим зможе. Тут не знають що таке мікроменеджмент чи бюрократія. Це місце де ти можеш сидіти на одному місці і тобі ніхто нічого не скаже, або можеш розвиватись і це помітять і оцінять. В нас нема і ніколи не було офісу, в нас нема таймтрекерів, в нас нема KPI і інших методів «мотивації», тут просто зібрались люди, які розуміють за що вони працюють. Мені чесно приємно бути частиною цієї чудової команди, саме команди, а не компанії, бо тут головне саме люди, а не назви чи ділові принципи. Якщо вам пощастить отримати офер від цієї компанії, бажаю вам перевірити всі мої слова на практиці) Всім peace (окрім русні)!
Работал в Авебе 4 года и 6 месяцев. За это время вырос с Джуна, до Тим Лида.
Да, это именно я, тот человек, который разворачивал большую часть тестовых заданий на вакансию SEO Джуна))) Поскольку я уже не работаю в Авебе, могу ответить на пару популярных вопросов от соискателей, ибо наболело слегка))
1. «Почему меня не позвали на собес, я же старался и сделал тестовое?» — «Сделал» и «Сделал правильно» это совершенно разные вещи. Все вопросы, которые есть в тестовом это БАЗА, которую нужно самостоятельно выучить. 75%+ соискателей не могут сделать правильно кластеризацию по 9 запросам. Так как это база, вам стоит самостоятельно с ней хорошо разобраться.
2. «Почему не давались фидбеки по-тестовому?» — Посчитайте сколько времени вы делали тестовое задание. Поделите это время на 2. Именно столько нужно времени, чтобы дать вам развернутый, понятный фидбек, который оставит вас без вопросов (и то, к сожалению, не факт). Также не забывайте, что такой фидбек должен быть индивидуальный. Посчитали время?)) А теперь умножаем его на это на 10-20...50 тестовых в неделю...На это физически нет времени, при всем понимании.
3. «Почему я должен/должна делать тестовое бесплатно? Вы же его потом на своих проектах используете!» — Стоит понять, что пока вы Junior, вам необходимо показать желание работать и развиваться, а также ту базу, которую вы смогли нормально освоить самостоятельно, чтобы получить работу. Когда станете Senior, тогда агентства и компании будут бегать за вами и предлагать хорошие условия, лишь бы вы к ним перешли. Если вы уже на этапе тестового задумались о том что тестовое не нужно, то вам не в Авеб, возможно в другой компании такого не нужно.
4. «Почему HR задает детские вопросы?» — рекрутеры/HR задают необходимые вопросы которые им помогут лучше узнать, понять и оценить ваши ценности, чтобы найти максимально подходящего для компании.
Даже к примеру если HR спрашивает «Кем вы видите себя через 5 лет?» он хочет оценить:
Строите ли вы планы на жизнь
Определили ли вы для себя цели, которые хотите достичь ближайшее время...
В любом детском вопросе есть скрытый смысл, даже в вопросе «Как у вас дела?» и не стоит недооценивать такие вопросы.
Працюю в Boosta графічним дизайнером вже більше півроку і хочу поділитися своїми враженнями)
По-перше, я для себе відзначила класний процес онбордингу. Все зрозуміло та структуровано, як я люблю! У команді всі привітні, зустріли, допомогли з усіма питаннями. Видали класну техніку (ноут, планшет пенсіл до нього), а також доступи до всіх необхідних ліцензованих софтів. Мені як дизайнеру це було дуже важливо.
По-друге, хочу відзначити круту атмосферу всередині компанії та турботу. Люди щирі та драйвові, тут є культура «допомоги» один одному. Робоча атмосфера натхненна!
По-третє, мені було важливо не стояти на місці, і я бачу, що тут вкладають ресурси в розвиток команди. Ще у мене завдання неоднотипні, цікаві і це не може не радувати:)
Також є корпоративна англійська, компенсації навчання (курси, вебінари, конференції) і багато іншого.
Ще з плюсів — можна працювати як на ремоуті, так і з офісів (є 2 в Києві та 1 у Львові).
Ну і звісно, не менш важливо те, що компанія покриває волонтерські збори спеціалістів та підтримує Україну❤️
Відгуки про IT-компанії України
RSS