ZONE3000

понад 1500 спеціалістів
Харків, Львів, Дніпро

15 травня 14:51

Georgii Cherenkov, Голова Организации в Громадська Організація "Інформаційні Технології України"

«Нам важливо аби наші клієнти досягали своїх цілей з відмінним результатом. Для цього залучаємо висококласних фахівців ринку з необхідною експертизою. Ми завжди відкриті для спеціалістів, які люблять те, що роблять, і роблять те, що люблять»
Сергій Скуріхін, СЕО ZONE3000

3ий місяць мені присилають одну й ту ж вакансію. Маю відповіді:
— сорі не підходите
— сорі, оверкваліфайд
Та ще маю окремий досвід по іншій вакансії, там щось типу Хеда юніту, або CoE, не суть важливо:
— був на інтев’ю з HR та відмовився від вакансії (деталі нижче)

Щодо останнього твердження: є організаційня іерархія (або субординація). Це база в книжках. Це не «я керівник — ти дурак, ти керівник — я дурак», а звичайна логіка. Це не лід розробників, який майже ні на шо не впливає. Це посада, від якої залежить не тільки питання рейза зп, а й взагалі який буде тім композішен, хто буде, кого не буде (якщо взагалі потрібні зміни) з підлеглих. Більше того, кожен підлеглий, має право самостійно зайняти посаду керівника (ну, я думаю, в компаніях це ок, коли люди ростуть всередині). Але менеджмент вище вирішів що жоден з підлеглих НЕ може виконувати роль того, кого шукають. Тобто підлеглі НЕкомпетентні перейти з виконувача обов’язків до повноцінної роботи (якщо взагали є ВО). АЛЕ компанія погодила що ті, хто НЕ може виконувати роботу, МОЖУТЬ перевірити керівника (співбесіда). Тобто це прикол =))) На це питання отримав відповідь «Ну ми так робили, робимо и все ок».

Через 3 місяці «Вітаю, в нас відкрита вакансія.....»

Щодо інших деталей рекрутменту — питань нема, наче був задоволений.

Ах да, якщо я нічого не забув це на той же проект все (тобто, як я пам’ятаю компанія сервісна, але вакансії наче з одного аккаунту/кліенту)

Підтримали:  Oleh

LinkedIn

5 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Доброго дня, Georgii!
Дякуємо за зворотний зв’язок. Ми щиро цінуємо, коли кандидати діляться своїм досвідом — це допомагає нам краще розуміти, як виглядає наш процес з різних боків. Щодо інтерв’ю та структури команди: дійсно, в межах процесу на цю позицію ми залучаємо до розмови членів команди, з якими потенційно доведеться співпрацювати напряму. Для нас це важлива і виправдана частина флоу, водночас ми розуміємо, що такий підхід може сприйматися по-різному, і вдячні вам за відвертість.

Вітаю. Я думаю, що «долучати до розмови» трохи не те, що реально було. Але такі правила в Вашій компанії — тому або приймаєш, або ніт. Ви пояснили свою позицію, я свою. Час показав.
Але, я думаю... Ні, я впевнений, що на одне CV давати два різні фідбека (від не підходе, до оверкваліфай) протягом кварталу — явно показник що щось не так. Ну і, зазвичай, це ок. Сьогодні одні вимоги, завтра інші. Але ж третій раз.

Дивно що акцент зроблений на тій частині, яка, в принципі, не показує проблеми (якщо порівнювати ситуації).

Доброго дня, Georgii!
Ми ще раз переглянули наші внутрішні записи, але наразі не бачимо інформації про повторні пропозиції щодо цієї вакансії. Якщо у вас залишилися будь-які деталі, які могли б допомогти краще зрозуміти ситуацію — будемо щиро вдячні, якщо поділитеся ними на пошту [email protected].

Ну я ж про то і кажу. Що Ви не в курсі що пропонували одну й ту ж вакансію людині, яка
— спочатку не підійшла
— потім «ви оверкваліфайд»

Ви кажете «так і є, у нас все ок, дублів нема». Чим я можу допомогти? Я інформацію доніс, ім’я та прізвище моє є. Дампу Вашої бази кандидтів в мене нема. Якщо у Вас нема дублів — ну логічно що Ви і в 4 раз напишите як вперший.
В мене проблеми нема що Ви пишите (зараз такі часи що це навпаки супер), просто прикол що людина вже не підійшла, потім оверкваліфайд, а потім знову приходите. Ну тут від 1 до 2-3 проблем, які, якщо є бажання, можна вирішувати. Ну або забити. М’яч суто на Вашій стороні.

Доброго дня, Georgii!
Ми справді хочемо розібратися в ситуації. Якщо у вас буде можливість поділитися з ким саме з рекрутерів у вас був діалог у другий і третій раз, будемо вдячні. Якщо ж ні — також цілком розуміємо і вдячні вам за вже наданий зворотний зв’язок.