19 грудня 2024 13:31
проходила співбесіду на позицію Operation Specialist у відділ HR. загально — досвід не найкращий, мʼяко кажучи.
мене знайшли на лінкедін, сорсер Владислав Папуга був приємний у спілкуванні. ми з ним переписувалися по вакансії, він щось пояснював мені, я відповідала на додаткові запитання, скинула CV. домовилися зідзвонитися.
зідзвон був вже з іншою дівчиною, Юлією, з нею теж все пройшло нормально, дуже приємна дівчина, детально відповіла на мої запитання стосовно роботи.
далі була співбесіда з трьома керівниками. почав зі мною спілкуватися Максим (?). спочатку все було ок, потім він поставив запитання стосовно моєї минулої роботи і три рази не давав мені почати відповідати. як тільки я починала розповідати, він перебивав і повторював своє запитання, уточнень особливих в цих перебиваннях не було, кожен раз казав «структуровано розкажіть про ваш робочий день».
далі було перше «тестове» від нього ж. можливо керівникам не передали, що я маю рівно 0 досвіду в HR і знаю як побудовані процеси в такому відділку дуже поверхнево (я це і сказала перед завданням, що поверхнево розумію і все). завдання було поставлено дуже абстрактно, і я з третього разу зрозуміла що від мене хочуть. і то, не знаючи ніяких процесів, як я можу дати відповідь на запитання: «як би ви описали процес прийняття людини на роботу?»
логічно, що не дуже детально.
потім було ще одне тестове, але вже від іншої керівниці — Карини (?). з нею було комфортно, вона терпляче слухала, давала час подумати, підказувала. дуже їй дякую. але як тільки включився Максим, стало некомфортно. він взагалі не слухав що я казала до цього Карині, бо повторив декілька моїх відповідей так, ніби я їх не казала. вже тоді була думка піти зі співбесіди, бо коли тебе не слухають, виникає питання «а нащо я витрачаю свій час і нерви?».
і далі була розмова з третьою керівницею. вона дала мені завдання «написати» пост про дезодорант. пост про дезодорант людині, яка проходить співбесіду на по факту райтера для скриптів в HR відділ. там продажами в постах не пахне взагалі. а так вона вирішила перевірити мої скіли в досвіді роботи, який був 5 років тому (вона це бачила, бо перед цим називала мені дати моїх попередніх робіт). це наскільки я зрозуміла її хід думок і мотиви, але це «тестове» було взагалі не релевантним від слова зовсім. була дуже впевнена в собі, але коли я питала конкретні запитання про переваги цього дезодоранту в неї, як в продажника (вона їм назвалася), мені давалася відповідь типу «він класний, я от користуюся». навіть якби мені дали таке «тестове» в діджитал агенції і давали б мені такі відповіді на мої запитання, в мене були б сумніви щодо компетентності цих людей. а тут так взагалі, до чого це?
загальне відчуття після — жахливе, дуже жалкувала що не пішла звідти на самому початку. таке відчуття було, ніби пройшла допит (а це я вже бачила нижче тут у відгуках про компанію). незрозумілі мені були і запитання про комфортне/некомфортне спілкування, а саме «що для вас перехід на особистості?» (я сказала, що для мене це неприпустимо). у відповідь кажу: «ну якщо мене назвуть дурою, то це перехід на особистості». всі хором посміялися. чого — незрозуміло. до чого тут уточнювальне запитання — незрозуміло.
і багато інших деталей, які горять як червоні прапорці особисто для мене. зняла свою кандидатуру з вакансії, хоча думаю що мене після цієї співбесіди і не взяли б. то і слава Богу. бо з тим, які там керівники на співбесіді, я боюся дізнатися, як з ними працюється.
Доброго дня, Аня!
Дякуємо за ваш відгук та за час, який ви приділили співбесіді. Ми цінуємо вашу відкритість і готовність поділитися своїми враженнями.
Розуміємо, що співбесіда може бути стресовим процесом, особливо коли мова йде про нові сфери, з якими раніше не було знайомства. Ми завжди намагаємося створити комфортні умови для кандидатів, щоб вони могли повною мірою розкрити свій потенціал. Завдання, які ми пропонуємо на співбесіді, мають на меті перевірити аналітичні здібності, здатність працювати з інформацією та демонстрацію навичок, зазначених у резюме.
Іноді під час співбесіди між кандидатом і компанією можуть виникати розбіжності в комунікації. Це є цілком нормальним і навіть корисним, адже дозволяє зрозуміти, чи збігаються очікування обох сторін. Тому ми бажаємо вам знайти команду та вакансію, де ви почуватиметеся комфортно.
Бажаємо успіхів у подальших пошуках!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.