Проходив співбесіду в цій компанії, але так і не отримав фідбек. Не дуже приємний досвід, сподівався хоча б на коротку відповідь.
Хочу поділитися своїм враженням від спілкування з рекрутером Людмилою. Хоча ми не зовсім підійшли один одному за деякими критеріями і я не розпочала тут свій новий кар’єрний шлях, я все ж таки вважаю важливим залишити відгук про наше спілкування.
Людмила — надзвичайно приємна дівчина, яка швидко відповідала на мої запитання, надавала чіткі інструкції та професійно вела співбесіду. Я була вражена її професіоналізмом і впевнена, що компанія знайде саме тих спеціалістів, яких шукає.
Якщо спілкування з Людмилою є таким приємним на початку, то я впевнена, що і в середині компанії все на високому рівні.
Дякую за чудовий досвід!
Процес відбору в Zeely був одним з найцікавіших для мене з усіх відборів за мою кар’єру. Тестове завдання було добре продумане і містило в собі взаємодію з існуючою продуктовою командою, що дало змогу відчути вайб всередині компанії, отримати хороші інсайти та корисний зворотній зв’язок.
В результаті я працюю в Zeely продакт-менеджером вже рік. Відчуваю, що за чей час я дуже сильно виріс з точки зору продукту, аналітики та розробки.
Я з упевненістю можу рекомендувати Zeely як відповідального роботодавця для тих хто реально дуже горить своєю справою і хоче долучитися до створення інновацій. Ціную чудові умови праці, прозорість процесів і можливість постійно розвиватися.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
4 відгуки
RSS