2 жовтня 2023 17:01
14 лип 2023 11:44 отримав повідомлення від Valentyn Sabotovych на Djinni з приводу вакансії Customer Success Manager. Я зашерив свої контакти ввечері того ж дня, але замість повідомлень просто отримав маркер «Роботодавець зазначив, що ви не підійшли один одному» без фідбеку. imgur.com/yVHkNtc
28 сер 2023 16:07 я сам відгукнувся на позицію Senior Account Manager від Bohdan Khraplyvyi на Djinni; я також відписав повідомлення, що раніше мені писав Валентин, і що я вирішив спробувати ще раз. Відповіді я так і не отримав, вакансію зробили неактивною в районі минулого/цього тижня.
Overall:
1. Мені, як експерту в сфері Account/Customer Success, не дуже зрозуміло чим саме я не підхожу до команди YozmaTech, особливо коли ніхто адекватно не дає фідбек.
2. Читаємо відгуки і маємо наступну картину. Кому пощастило, той майже обожнює компанію, і не видає мінусів. Кому не пощастило, в того настільки негативне враження, що взагалі не хочеться мати справи з YozmaTech. І довіри чомусь більше до негативних відгуків
P.S.: коли раніше вивчав веб-сайт компанії, побачив наступну фразу «We can provide the following costume made solutions that will fit your goals and budget». Я так розумію, повинно було бути слово «custom», але щось пішло не так
imgur.com/nSxsf6W
Вітаю, Ярослав.
Компанія YozmaTech приносить свої вибачення за те що принесла вам незручності під час опрацювання вашої заявки.
На жаль, іноді, через велику кількість аплікантів ми не завжди встигаємо надати розгорнутий відгук на всі подані резюме.
Дякуємо Вам що залишили свій відгук, він зробить нашу компанію кращою.
Ми обовʼязково проведемо ретроспективу по даному інциденту та впровадимо корегуючі дії для того щоб подібні ситуації не траплялись у майбутньому.
Слава Україні!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.