Windmill Digital

81...200 спеціалістів
Київ, Львів, Дніпро, Миколаїв, Лондон (Велика Британія), Baar (Switzerland), Lisbon (Portugal), New Jersey (USA), Pune (India)

27 січня 18:46

Serhii Hubernachuk

Проходив співбесіду на UI/UX і враження від компанії негативні. Пройшов технічне і все наче було ок, дали тестове. Хоча я не фанат тестового, але вирішив зробити, сказали «Всього на 8 годин».

І тут почалися проблеми. Спочатку в тестовому пропустили узагальнення, яке було досить важливим. На мої запитання відповіли «Роби так, без цього». Ну ок.
Коли я скинув саме тестове вони тиждень не відповідали, я триччі пінгував їх.

Сказали, що скинуть попередній фідбек, а потім буде дзвінок, де я зможу презентувати своє ріщшення і описати процесс його прийняття. В кінці кінців прислали відмову з фідбеком, без можливості захистити моє рішення. Ще і фідбек був ну явно зроблений за 30 хв на колінках.

Якось так, непрофесіоналізм.

Підтримали:  Nataliya Luchak

LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.