20 січня 14:01

Nazar Kravets

26.12.24 пройшов перший етап, HR-співбесіду з Анастасією Штих. Співбесіда тривала близко години і, загалом, пройшла добре. Пообіцяли повернутися протягом тижня.

Я намагався нагадати про себе Анастасії в лінкедіні 02.01 та 06.01, однак мої повідомлення були проігноровані.

Станом на 20.01.25 я не отримав жодного фідбеку від Анастасії (я перевіряв спам).

Маю визнати, що мене дуже розчарувала така комунікація з компанією, і такий ігнор тільки відштовхує та нівелює будь-яку зацікавленість у продукті.

Тому, раджу навчитися надсилати принаймні листи-відмови після співбесіди:)


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Назар, вітаю!
Дякуємо вам за ваш фідбек. Ми щиро цінуємо вашу відкритість та готовність ділитися своїми думками, оскільки це допомагає нам вдосконалювати наші процеси.
Для нас надзвичайно важливо надавати зворотній зв’язок усім кандидатам, і ми стараємось робити це якомога якісніше. Ми розуміємо, що це, зрештою, людський фактор, який може призвести до непорозумінь. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб такі ситуації траплялись якомога рідше.
Приносимо вам свої найщиріші вибачення за даний інцидент і за будь-які незручності, які він міг спричинити. Фідбек вже надіслано вам в особисті повідомлення.
Бажаємо вам потужного розвитку та натхнення на вашому майбутньому робочому місці. Ми впевнені, що ваші навички і досвід принесуть великий успіх у новій ролі!

Дякую, що відреагували. Анастасія звʼязалася зі мною та надала зворотній звʼязок.