4 липня 2024 19:50
Вітаю, ось і прийшла моя черга залишити перший негативний відгук.
Я подавалась на позицію Lead UX Designer.
1. Комунікація з рекрутером була прийемна на початку. Після особистої розмови з Lidia Navtaliani отримала інформацію, що наступним кроком є тестове.
2. Зробивши тестове, отримала відмову (без жодних пояснень). Коли попросила пояснення чому відмова і чи можуть надлати фідбек на тестове, то жоден з мейлів з якими я комунікувала на протязі рекрутингового процесу не відповів.
3. Пішла шукати рекрутера в LinkedIn. Знайшла, написала. Там було купа вибачень і дуже дивної поведінки. Переписка довжиною в кілька тижнів. Отже висновок такий, рекрутер не бачив моїх проектів (а це як виявилось мало бути зроблено перед тестовим завданням — її провтик, а коли побачили сказали, що: «По UI: рівень виконання на платформі не відповідає нашим очікуванням.». Хоч якесь пояснення, але в результаті: мій час потрачений на виконання тестового ніхто не компенсував і навіть не спробував дати відгук.
Порада кандидатам — не виконуйте безкоштовних тестових, в цій компанії не цінують ваш час.
Оксано вітаю!
Щиро вдячні за ваш відгук. Кожен кейс вчить нас чомусь новому.
Ми з вами дійсно приємно і ефективно поспілкувались на інтервʼю 12 червня.
В мене залишились виключно позитивні враження від нашого інтервʼю.
Ми проаналізували нашу комунікацію з вами. Згідно із нашою АТС:
7 червня — запрошення на інтервʼю
12 червня — інтервʼю з рекрутером
12 червня — рекрутер засабмітив скоркарту (позитивний відгук)
12 червня — вас перевели на Тех Таск стейдж
12 червня — вислано тестове завдання
17 червня — ви надіслали виконане тестове завдання
17 червня — реджект від Хайрінг менеджера по тестовому + відсутнє портфоліо.
19 червня — реджект леттер надіслано
19 червня (ввечері) — анреджект за вашим проханням, оскільки ви пообіцяли надіслати портфоліо
26 червня — ви надсилає своє портфоліо
26 червня — Хайрінг менеджер повторно розглянула ваш профайл і прийняла знову рішення про відмову. Більш того, хайрінг менеджер самостійно знайшла вашу роботу, проаналізувала дизайн сайту: www.behance.net/moskvaok, і нажаль, все ж таки залишилася при своїй думці.
Як рекрутер я намагаюсь зробити процес найму комфортним і ефективним для всіх кандидатів. І я дійсно отримувала від вас час від часу повідомлення, але як бачите з таймінгу, наведеного вище — ми намагалися максимально швидко надавати фідбеки і комунікувати з вами.
Рішення про відмову або прийняття на роботу грунтується з багатьох факторів, включаючи оцінку інтервʼю, портфоліо, тестового завдання і тд.
По сукупності цих оцінок компанія віддала перевагу іншим кандидатам.
Мені шкода, що у вас склалося невірне враження, що вам не надали фідбек, але як бачите, ми намагалися тримати вас в курсі справ. Перепрошуємо, якщо вам здалося, що цього недостатньо.
Нажаль відмова — це частина процесу, яку мені, як рекрутеру, відверто прикро переживати навіть знаходячись на стороні компанії.
Бажаємо вам успіху у пошуці нового місця праці!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.