14 червня 2023 11:13
Все буває вперше, от і я пишу свій перший негативний відгук. Як дехто з коментаторів нижче вірно підмітив, слово «контора» ідеально описує стан процесів та відносин тут.
Можно довго описувати всю ситуацію і історію, але опишу в коротких тезах.
Плюси:
1. Онбординг. Для мене проводили дуже детальний онбординг і реальні таски дали лише коли склав асесмент у мого ліда. Зараз наскільки я дізнавався, такого не проводять і одразу кидають в роботу.
2. Цікавий і складний проект і продукт. З ним насправді було цікаво працювати.
3. Сильна технічна команда. Довелось попрацювати з декількома класними розробниками і дизайнерами. Звісно з всього є виключення, але в цілому картина приємна.
А тепер по мінусам:
1. Процеси. Як їх не було, як я приходив, так їх і нема і появою не пахло. Все робиться реактивно, коли щось трапилось. Змінювати дизайни втиху від аналітика та розробника по дзвінку хеда — легко. Потім з цим щось потрібно робити — допроситись про правки будь добр чекай пару днів, якщо взагалі помітив вчасно. Малювати екрани без вимог — раз плюнути. Підганяти потім вимоги до дизайнів — ізі. (Зараз може це і змінюється, але що було, то було)
2. Менеджмент. Пріоритети, як і вимоги змінюються майже не щодня. Сьогодні ти працюєш над одною таскою, завтра виявляється шо вона не в пріоритеті і ти зря місяць (а то і два) витратив. Післязавтра тобі дають третю таску і всі з високим пріоритетом. Як це розрулювати — сам вирішуй, але все потрібно тут і зараз. Це стосується і розробки. Планування наперед якогось базового навіть — немає або лише в голові у когось. Середній термін роботи БА в компанії —
3. Документація. Ну, вона є. Якого рівня і актуальності — вже інше питання. Часто так буває, що в документі одно, на проді друге, на стейджі третє, а в фігмі четверте. Що є правда і як має бути — питання, на яке дізнатись відповідь не легко.
4. Договір. Дуже уважно читайте пункт про розірвання стосунків. Все там є чистою правдою і буде застосовано.
5. Брехня. Коли я поняв, що діло пахне жареним наприкінці 2022 року, я майже прийняв інший офер, але повівся на розказні щодо того який я класний, що мене тут лідом бачать і тд і тп і відмовився від тої пропозиції. А зря, краще б не вірив і тоді вже пішов.
6. Розірвання стосунків. Цього коментаря би і не було, якби не цей пункт. Бог з ним всим іншим, але нормально закінчити співпрацю тут також не вміють (ну або мені так з менеджером пощастило). При завершені роботи, ти домовляєшся про конкретний скоуп задач, що потрібно передати наступникам, ти його робиш, узгоджуєш і потім дізнаєшся вже ПІСЛЯ того як доступи всі забрали, що документи фігня і їх не прийнято. Круто, правда? Розрахунок по факту мав бути за місяць роботи (включно з відпускними) — по факту лише шиш. Ані відпускних, ані грошей за два з половиною тижні роботи. Це в той день я дізнаюсь, коли мої рідні в Херсоні проснулись від підриву дамби і з цим потрібно було щось робити.
Смущает противоречие:
«Також хочу відзначити деякі аспекти Вашої роботи: відсутність самостійності, розуміння продукту (після півроку роботи в компанії), ініціативи, бажання щось зробити добре і якісно, а також досконально розібратися в функціоналі, що проробляється»
НО
«Вам запропонували підвищення заробітної плати на досить високу суму, так само компанія пішла на всі умови, які просили.»
Резюмируя: «Вы работали так плохо, что мы решили поднять Вам ЗП» :D
Діалог як завжди) Я про одне, мені про інше)
По порядку:
1. Мають робитись за документами. Але Ви не згадали, що так було у Вас завжди до березня цього року і тільки останні проекти (не мої) почали робитись за таким принципом.
2. Чомусь Ви не згадали про відсутність планування і міскомунікацію бачення формату документів від різних менеджерів. З моєї сторони потрібно було настояти спочатку на розробці якісного документу, дати на вичитку qa і девам, затвердити з ними і тільки потім давати в розробку.
3. По роутингу більше всього питань) Перший документ, на який Ви посилаєтесь, писала інша людина в компанії, і я цей документ лише актуалізовував. Єдиний коментар про якість, який я чув, був дословно: «Роутиг написаний не дуже» і все. Тому не розумію суть претензії в даному випадку до мене :) А QA до мене не звертались з пропозицією актуалізації документу і буквально Ваші слова на дейлі: «{Імʼя QA}, напиши плз інструкцію по використанню в конфу, деталі уточни у Нікіти і дева». Після чого я пояснив деякі деталі функціоналу в мессенджері і на цьому все.
4. Так
5. І на тому дякую.
6. Саме цікаве. Так, було озвучено закриття трьох документів: роутинг 1, роутинг 2 і контрагенти. Документи по Роутинг 1 і Роутинг 2 Ви вичитували і прийняли на одній з останніх зустрічей, але вже після звільнення я дізнався, що їх таки не прийнято і вони написані погано :) Дізнався про це з Вашого коментаря тут. Далі, контрагенти. Функціонал складний. Було оговорено, що якщо я його не завершую (за Вашою логікою я мав вкластись в 4 дні нотіс періода на всі 3 таски), то не отримую зп за два тижні. По факту не тільки не отримав двотижневу зарплату, а і відпускні, і 4 дні нотіс періода, які Ви самі і дали.
Про Херсон і підтримку колег. Нічого не можу сказати, бо я прийшов задовго після початку війни і не знаю, чи була якась комусь допомога чи то знову просто слова. З того що бачив своїми очима в чатах — ніхто не ходив в відпустку з самого початку війни, прибрали взагалі всі бонусі і лише в лютому почалось покращення з відпустками і курсами англ мови. Можливо турбота про співробітників і була, але я запізнився на роздачу таких бонусів і підтримку. Думаю новенькі також про це можуть тільки мріяти.
З приводу Романа. Чому він має про це згадувати в відгуку про компанію і яким чином я маю знати, що він змінював коментар три рази? (до речі, коментар можна видалити лише через підтримку і не можна відредагувати) :)
5 коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.