Відгуки про компанію Whirl Software на DOUhttps://jobs.dou.ua/companies/whirl-software/reviews/2019-12-15T16:26:20+02:00Yan Pomerantsev про Whirl Software2019-12-15T16:26:20+02:00Yan Pomerantsevhttps://dou.ua/users/yan-pomerantsev/https://jobs.dou.ua/companies/whirl-software/reviews/41670/?utm_source=reviews-rss<p>Собеседовался в Октябре 2019 года на позицию Delivery Lead. Ребята, не смотря на отрицательные отзывы здесь и на ******.it очень адекватные и их идеология ориентированная на людей (people first) подкупает. Что меня лично впечатлило — это то, что Фаундер не кичливый человек, ноль пафоса и даже об этом не говорит, если случайно не узнаешь про это. Второе, что впечатлило — это то, что команда принимает коллегиально решения (а не Delivery Lead), чувствует полностью свое вовлечение, а также ответственность. Это крутой челендж для менеджера и соответствует лучшим американским практикам, т.к. тут директивно не «порулишь» и надо прокачивать свои переговорные скилы, а также уметь найти компромисс так, чтобы и овцы целы и волки сыты!</p>Oleg Protsenko про Whirl Software2019-09-18T12:36:46+03:00Oleg Protsenkohttps://dou.ua/users/oleg-protsenko-2/https://jobs.dou.ua/companies/whirl-software/reviews/40698/?utm_source=reviews-rss<p>Співпрацював з компанією недовго, буквально місяць. <br>Компанія позиціонує себе більше як РнД центр, принаймні донедавна. Компанія належить до так званих «бірюзових», хоча останнім часом їм це кліше не надто подобається, вони декларують, що йдуть власним шляхом, а саме: що це компанія для людей і про людей. </p>
<p>Що було добре:<br>1) якщо ви любите приходити до офісу зі своїми тваринами, полюбляєте різні фішечки та бенефіти типу офісного масажу, безкоштовних обідів, безлімітної кави, горішків, фруктів та алкоголю = це компанія для вас<br>2) компанія вітає будь-які прояви командної самоорганізації в роботі та дозвіллі, також час від часу запрошує зовнішніх тренерів та коучів, як от психологів (про протистояння до вигорання), медиків (курс домедичної допомоги), команда могла на кілька днів піти на зовнішні курси по джава, тощо.<br>3) компанія декларує, що в ній немає менеджерів, і структура пласка. Є тільки ментори, які є більш досвіченими, але по факту вони є частково менеджерами, оскільки вирішують питання на біль високому рівні. Якщо ви любите впливати на рішення в компанії та не переварюєте, коли вам вказують що робити і як, — то розгляньте цю компанію — тут ви будете впливати на рішення. і більшість рішень, в тому числі як розвивати продукт, ви зможете приймати разом в команді.<br>4) проактивність дуже вітається і до кожного співробітника ставляться як до досвіченого, мачурного та само-керованого працівника, за яким не треба бігати та вмовляти попрацювати</p>
<p>Але будь-яка свобода чогось коштує, і час від часу бенефіти обертаються іншим боком:<br>1) керівники компанії можуть міняти правила гри на льоту і залежно від особистих симпатій, та особистої дружби з засновниками, те, до чого ви домовлялися, може бути перекручено і подано зовсім в інакшому світлі. Як результат — компанія час від часу некрасиво розстається зі співробітниками. <br>2) системна проблема менеджменту, яка полягає в невизнанні менеджменту як такого, одже фактично відсутнє операційне та стратегічне керівництво, а від цього ростуть інші серйозні проблеми, як от: <br>2.1) затримки компенсації за договорами до кількох місяців, <br>2.2) не завжди зрозумілі тактичні рішення, як от переїзд з ремонтом офісу під час кризи з виплатою<br>2.3) все якось часом виглядає ad-hoc, неорганізовано, на вчора, інколи без вихідних. пояснення — ми працюємо з партнерами з Середньої Азії — там завжди так<br>2.4) не було відчуття, що є стратегічне бачення розвитку у засновників. Кожен в цій компанії по-своєму стратег, одже займається не зовсім своєю справою.<br>3) Попри декларації про «для людей», «ми проти мікроменеджменту» , я чомусь ловив недовірливі погляди засновників, які супроводжують поглядом всіх хто кудись іде. Схоже на паранойю та бажання контролювати всіх і вся.<br>4) немає основних процесів, немає вхідного механізму перевірки на психологічну та ціннісну сумісність з підходами компанії, від чого багато людей закінчують співпрацю за своєю ініціативою чи навпаки.</p>
<p>Чи задоволений я тим коротким періодом співпраці? Так, це був хороший досвід, в тому числі досвід про те, як можна робити RnD, але як не можна робити всю компанію. Я бажаю компанії подальшого розвитку і процвітання, і коли мій відгук колись прочитають засновники, то раджу їм сприймати це виключно як корисний фідбек. Для того, щоби той «бірюзовий» плід добре ріс та розвивався, навколо його треба помістити міцний nutshell з операційного та стратегічного керування, керування ризиками, сейлів тощо, який буде оберігати той незрілий плід і дати йому вирости. Втім, це лише моя думка, колишнього делівері ліда, який дуже недовго співпрацював з компанією.</p>