Welltech

200...800 спеціалістів
Варшава (Польща), Лімасол (Кіпр), Україна

21 грудня 2021 14:11

Vitalii St, Senior Investment Analyst в Farmak

Хотів би поділитись своїм досвідом «свіпраці» з компанією Amazing Apps.
10-го серпня рекрутер з компанії написала в LinkedIn з пропозицією розглянути позицію Investment Analyst. У свою чергу я відписав списком запитань, які мене цікавили (у чому полягає робота, хто керівник та інше). Рекрутер запропонувала зідзвонитись та обговорити. 18-го серпня ми зідзвонились і, поспілкувавшись, якихось конкретних відповідей на свої запитання я не отримав, наступним кроком була пропозиція поговорити з керівником щодо даної позиції. Отже, ми спочатку погодили час та дату, проте, так і не змогли зідзовнитись, так як у керівника терміново виникли справи, ну що ж, подумав я, буває, можемо запланувати іншу дату. Інтерв"ю з Керівником відділу казначейства також пройшло безрезультатно, якихось конкретних відповідей на свої запитання я не отримав, єдине, що дуже мені в"їлося в пам«ять — це відповідь Керівника на моє запитання «Кого саме ви шукаєте, у вас є картинка вашого ідеального кандидата», так це наступна відповідь «Мы ищем человека, который не будет много задавать вопросов, а будет сразу все понимать»... Тим не менш, після етапу інтерв«ю — наступний етап — це підготувати завдання. І тут починається найцікавіше. Отримав я завдання у вівторок 31-го серпня, будучи дуже завантаженим на тому тижні, я зміг переглянути завдання лише у неділю 04 вересня і, розуміючи, що часу пройшло вже чимало, а попередньо ми не проговорили дедлайни, я написав рекрутеру у Linkedin з уточненням чи актуальним є ще завдання, що можливо позиція уже була закрита, на що вона мені відповіла: «Так, актуально».
Наступним моїм повідомленням було визначення дедлайну для самого себе, я сповістив, що зможу направити у середу-четвер. Так от, щодо завдання, не буду вдаватись в деталі, але завдання було поділено на 2-і частини, перша — аналіз ринку, 2-а суто продуктова, конкуренти, їх переваги, взаємодія покупця з додатком (Customer Journey Map). Хочу ще раз підмітити, що позиція — Investment Analyst — ані фінансових моделей, ані будь-чого зв’язнjuj з інвестиційною діяльністю не було. Так от, на все про все я витратив близько 20+ годин, щоби виконати завдання і відправив рекрутеру у виконане завдання у заздалегідь погоджений дедлайн. Пройшов четвер, пройшла п’ятниця — від рекрутера ніяких повідомлень. У понеділок я вирішив написати сам, коли мені слід очікувати зворотній зв’язок. Рекрутер відписала, що буде завтра. Завтра, тобто у вівторок зворотнього зв’язку я не отримав. У середу після обіду отримую наступне повідомлення від рекрутера: «Мы решили финализировать с другим кандидатом».
Я, розуміючи, що завдання було виконано на високому рівні, з деталізацією, і абсолютно здивований таким повідомленням, без будь-яких пояснень, пишу Вікторії наступне:
«Ви не поважаєте час інших людей, і відповідь „Фіналізіровать с другим кандидатом“ без будь-яких деталей для мене є абсолютно неприпустимою, я ні в якому разі не буду рекомендувати вашу компанію нікому»
Далі ми вирішили з Вікторією зідзвонитись, і що з цього стало зрозуміло:
1) На етапі співбесіди я не проявив ніякого інтересу, коротко кажучи, компанія не побачила «агня в маіх глазах» — це рекрутер так вирішила сама
2) Все що мені було цікавим — це подивитись на завдання
3) Вони не думали, що я його буду виконувати, а коли я запитав, чи вони ще нікого не знайшли — вони дуже здивувались, що я все-таки вирішив його виконувати
4) Завдання, яке я отримав — перевіряла і готувала людина, яка взагалі немає жодних компетенцій, що стосується даної позиції — Investment analyst
Таким чином, підсумовуючи все вищесказане, я вперше за всі свої інтверв’ю зіштовхнувся з таким відношенням, я ніколи і нікому не буду рекомендувати дану компанію. Я дуже надіюсь, що люди, які прочитають цей коментар тричі подумають над тим чи дійсно варто витрачати свій час на цю компанію.


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Віталій, щиро дякую за ваш фідбек про участь у процесі рекрутменту в Amazing Apps. Уся наша команда розуміє важливість позитивного candidate journey і нам прикро, що у вас залишилися негативні враження.

Ми з рекрутером Вікторією проаналізували ситуацію, що склалася, і погоджуємося з вами, що нами було допущено ряд помилок. Усі недоліки, які мали місце, ми опрацьовуємо для уникнення їх повторення у подальшому.

Ще раз дякую за те, що поділилися своїм негативним досвідом. Ми зробимо усе можливе для вдосконалення процесу рекрутменту і покращення candidate experience на кожному етапі.

З повагою,
Наталія Литвин
Recruitment Lead Amazing Apps