9 серпня 2024 11:01

Serhii Synytskyi

Всім привіт!
В агенції працюю більш як 5 років і хотів би поділитися своїм досвідом.
Сюди я приходив на позицію Junior PM, зараз Strong Middle PM, і цей час став для мене не лише професійним, але й особистісним зростанням. Я здобув тут великий досвід, адже за цей період я отримав змогу глибше зрозуміти та опанувати всі тонкощі діджитал маркетингу.

Також, хочу відзначити, як компанія проявила себе під час викликів, які принесли нам карантин і війна. Webpromo не лише витримала ці важкі випробування, а й продемонструвала максимальну лояльність та підтримку своїм працівникам. Компанія забезпечила стабільність та комфорт, що безперечно підкріпило мою відданість та мотивацію працювати далі.

Одним зі значних переваг роботи в Webpromo є гібридний графік, який дає можливість поєднувати роботу в офісі та віддалено. Це дозволяє зберігати баланс між професійним і особистим життям, що є великим плюсом.

Корпоративна культура в Webpromo мене справді вразила, оскільки я раніше не зустрічав подібного на своїх попередніх роботах. Атмосфера всередині колективу підтримується завдяки різноманітним спільним заходам — від освітніх та розважальних до професійних івентів. Святкові подарунки та корпоративи також грають важливу роль у зміцненні командного духу. Особливо варто відзначити ставлення керівництва до співробітників: завжди є можливість поділитися новими ідеями для проєктів або обговорити важливі професійні питання.

Стосовно розвитку, важливо сказати, що частиною Webpromo також є академія webpromoexpert, що дасть Вам можливість отримати безкоштовно доступ до великої кількості курсів зі спікерами. Що в свою чергу дасть тобі крутий буст в знаннях та розвитку

Зараз компанія зазнає змін, але процеси ще не ідеальні. Іноді це може призводити до затримок у роботі. Але, я вважаю, що це нормально, оскільки помічаю прогрес у процесі змін.

Це класне місце для кар’єрного зростання та професійного розвитку у сфері цифрового маркетингу. Webpromo надає відмінні можливості для розвитку, підтримує своїх співробітників і створює атмосферу, що сприяє швидкому розвитку.

Також слід усвідомлювати, що робота в клієнтському сервісі є певним викликом, що передбачає стрес і відповідальність, пов’язані з результатами, що впливають на дохід клієнта який в свою чергу відображається на лояльності, настрою клієнта

Маю надію мій відгук тобі допоможе прийняти рішення стосовно майбутньої роботи!)


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.