9 серпня 2024 11:01
Всім привіт!
В агенції працюю більш як 5 років і хотів би поділитися своїм досвідом.
Сюди я приходив на позицію Junior PM, зараз Strong Middle PM, і цей час став для мене не лише професійним, але й особистісним зростанням. Я здобув тут великий досвід, адже за цей період я отримав змогу глибше зрозуміти та опанувати всі тонкощі діджитал маркетингу.
Також, хочу відзначити, як компанія проявила себе під час викликів, які принесли нам карантин і війна. Webpromo не лише витримала ці важкі випробування, а й продемонструвала максимальну лояльність та підтримку своїм працівникам. Компанія забезпечила стабільність та комфорт, що безперечно підкріпило мою відданість та мотивацію працювати далі.
Одним зі значних переваг роботи в Webpromo є гібридний графік, який дає можливість поєднувати роботу в офісі та віддалено. Це дозволяє зберігати баланс між професійним і особистим життям, що є великим плюсом.
Корпоративна культура в Webpromo мене справді вразила, оскільки я раніше не зустрічав подібного на своїх попередніх роботах. Атмосфера всередині колективу підтримується завдяки різноманітним спільним заходам — від освітніх та розважальних до професійних івентів. Святкові подарунки та корпоративи також грають важливу роль у зміцненні командного духу. Особливо варто відзначити ставлення керівництва до співробітників: завжди є можливість поділитися новими ідеями для проєктів або обговорити важливі професійні питання.
Стосовно розвитку, важливо сказати, що частиною Webpromo також є академія webpromoexpert, що дасть Вам можливість отримати безкоштовно доступ до великої кількості курсів зі спікерами. Що в свою чергу дасть тобі крутий буст в знаннях та розвитку
Зараз компанія зазнає змін, але процеси ще не ідеальні. Іноді це може призводити до затримок у роботі. Але, я вважаю, що це нормально, оскільки помічаю прогрес у процесі змін.
Це класне місце для кар’єрного зростання та професійного розвитку у сфері цифрового маркетингу. Webpromo надає відмінні можливості для розвитку, підтримує своїх співробітників і створює атмосферу, що сприяє швидкому розвитку.
Також слід усвідомлювати, що робота в клієнтському сервісі є певним викликом, що передбачає стрес і відповідальність, пов’язані з результатами, що впливають на дохід клієнта який в свою чергу відображається на лояльності, настрою клієнта
Маю надію мій відгук тобі допоможе прийняти рішення стосовно майбутньої роботи!)
Немає коментарів
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.