16 липня 2024 10:07

Anastasiia Kuznetsova, Копірайтер в Webpromo

Працюю у Webpromo майже 1,5 року на позиції редактора (копірайтера) блогу. З перших днів роботи компанія мене здивувала у найкращому сенсі цього слова, і продовжує дивувати і сьогодні.

1. Перше, що варто виділити, це колектив. За весь період не було жодного разу, коли колеги відмовили б у пораді або допомозі. Всі люди — справжні фахівці своєї справи, які готові підтримати, похвалити та вислухати. При цьому до твоєї думки прислухаються, а ідеї реалізуються.

2. Професійне зростання. На початку співпраці у мене було мало досвіду у диджитал-маркетингу. Натомість курси від Академії, офлайн та онлайн івенти, воркшопи та просте спілкування за кава-брейком допомагають постійно підвищувати експертизу. Це відображається і на задачах: ти не стоїш на місці, і по мірі професійного зростання отримуєш нові, більш складні (але цікаві) таски. Для мене, як для творчої людини, дуже важливо не стояти на місці та пробувати себе у нових форматах.

3. Умови роботи. Гібридний формат відвідування офісу допомагає тримати контакт із колегами, а також не сходити з розуму вдома при відключеннях світла 🫠 до того ж, офіс обладнаний всім необхідним для комфортної роботи. Кавою та чаєм вже нікого не здивуєш, а от наявність безперебійного інтернету та світла — ось це вже рівень!)

4. Корпоративна культура. Саме вона мене здивувала, адже на попередніх місцях роботи із цим не стикалася. Це відображається на атмосфері всередині колективу, яку зміцнюють спільні івенти (освітні, розважальні, професійні), подарунки до свят та корпоративи. Варто зазначити і про ставлення керівництва до співробітників: завжди можна запропонувати нові ідеї щодо проєктів та обговорити «наболіле» професійне питання.

Підсумовуючи, у Webpromo все робиться на найвищому рівні не тільки для клієнтів, а ще й для співробітників. Це комфортне місце, де ти можеш зростати професійно, і тебе за це цінуватимуть і мотивуватимуть. Впевнена, що це — лише початок, і далі компанія ставатиме лише кращою!


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.