12 липня 2024 22:08
Працювала в компанії на позиції Junior SEO трохи більше року — враження неоднозначні. Почну з хорошого:
1. Для новачків у цій сфері — це дуже хороше місце: тут дають хороші фундаментальні знання, і за 3 місяці можуть з нуля зробити доволі хорошого спеціаліста. До того ж, компанія оплачує навчання у своїй же академії, що не може не тішити.
2. Дружній колектив. Не можу говорити за інші відділи, але у відділі SEO всі готові прийти на допомогу, чи щось пояснити.
З хорошого — напевно все. Перейдемо до того, що залишило негативні враження:
1. Заробітня плата. Будемо чесними, ми всі працюємо не за ідею. У Вебпромо ще на співбесіді попереджали, що зарплата не конкурентна — тому я знала на що йду. Для новачка у SEO це і так було добре — здобувати знання і при цьому ще й отримувати кошти. Але у Webpromo ще треба поборотися за свою зарплату — кожен місяць було щось не так — то не порахують якийсь проект, то щось зайве нарахують — ще той квест. До речі, минуло майже три місяці, як я пішла з компанії — а мені ще досі не виплатили всі кошти. До того ж, немає жодних гарантій, що ви вийдете на ту заробітну плату, яку вам обіцяли рекрутери.
2. Офісні дні. Це дивно звучить, але у Вебпромо двічі на тиждень ти зобовʼязаний ходити в офіс. І аргументи про проблеми з транспортом (після того як перестала працювати частина синьої гілки в Києві) — не працюють. Як на мене, немає жодної необхідності змушувати працівників відвідувати офіс (Зважаючи на те, що інтернет працює через раз, і не завжди є світло).
3. Відсутність комунікації з керівництвом. Є якась поверхнева ілюзія, ніби керівництво дослухається до ваших думок та ідей — з вами спілкується hr, запитує, що вам не подобається — але, по факту, жодних істотних змін не відбувається.
Підсумовуючи:
Компанія дає хороший розвиток і підтримку на старті, є можливість опанувати сферу маркетингу з нуля. Колектив завжди прийде на допомогу, якщо щось не зрозуміло. Але зважаючи на вищезгадані недоліки, вигорання від такої роботи прийде дуже і дуже швидко.
Окремо вже є свіжий статус по оплатам.
Затримка виплати оплати повязана з 1 проєктом, котрий ти рахувала за КП.
Нарахування бонусу йде по факту отримання оплати, інформація про актуальний статус оплат в тебе є і керівник з тобою в діалозі і дата коли ми очікуємо 2 частину по твоєму бонусу, котрий мав зайти ти точно знаєш цей статус.
Окремо ти задавала питання, по проєкту, котрий ми стартували по роботам після твого звільнення. Ми не нараховуємо бонуси, якщо проєкт залучається після того, як спеціаліст завершив співпрацю з компанією.
Окремо важливо, аби в коментарях було включено питання, по роботам, котрі не були виконані згідно планів, котрі були в твоїй роботі, було б добре теж додати дану інформацію.
+ формат звільнення, без відпрацювання двох тижнів, оскільки для тебе було критично по срокам перейти в нову компанію, було погоджено додатково.
1. Інформація про актуальний статус оплат? Так, маю — всім працівникам надіслали оплату, про мене забули.
2. " Ми не нараховуємо бонуси, якщо проєкт залучається після того, як спеціаліст завершив співпрацю з компанією." — це ми дійсно узгодили з керівником. І хоч я проробила роботу, але нехай)
3. Які саме роботи мною не були виконані? Я звільнилася в кінці місяця, повністю закривши звітний період.
4. Законодавством не визначено відпрацювання двотижневого або іншого строку перед звільненням за власним бажанням, і до того ж, я попередила керівника про своє звільнення за два тижні до нього.
1. Оплати не було в період. Будь ласка давай діяти згідно фактів.
Окремо керівник тримає на контролі питання і ти про це знаєш, а не «вибиваєш» кошти.
2. По проєкту котрий не був клієнтом компанії в момент твого звільнення.
3. Список робіт окремо буде переданий керівником, по тим роботам котрі не були виконані та здані клієнту.
4. Це оцінить твоя нова компанія, оскільки ці визначення вказані в кодексі і ти прийняла його, коли прийшла в компанію і підписала згоду, про погодження положень, котрі вирішила порушити і дякую, що це визнаєш.
Софія, привіт!
Дякую за розлогий коментар, де ти підсвічуєш сильні та слабкі сторони компанії зі свого досвіду співпраці.
Звісно, ми компанія котра з самого початку існування зрощувала молодих спеціалістів. Далі ми сформували окремий напрямок — академія, та для наших спеціалістів всі курси є безкоштовні, навіть без додаткових kpis по проходженню та здачі, якщо перевести цінність курсів, то очевидно цінність роботи в команді суттєво зростає.
1. Заробітня плата відповідає тому, що ми беремо спеціаліста з нуля, без досвіду та компетенцій і окрім навчання, з першого дня спеціаліст в компанії отримує ЗП, навіть на випробувальному етапі співпраці. Звісно ми зацікавлені в збільшенні виплат та залученні спеціалістів з досвідом, та логіка закладалась саме в форматі вивчення талантовитих спеціалістів і нам дійсно це вдалось зробити і людей котрі пройшли нашу школу і їх досягнення ти знаєш (коментар Івана нижче, один з таких прикладів талантів Webpromo).
З приводу виплати коштів, котрі тобі винні, це якесь очевидне непорозуміння, інформацію передав на керівника на наступному тижні зробимо ревізію, оскільки ми ніколи і ні з ким за 16 років компанії не мали боргів після завершення співпраці. З приводу гарантій на заробітню платню звучить цікаво, оскільки мотивація залежить від ставки, котру ти отримувала без затримок не зважаючи на всі зовнішні фактори і % котрий залежить від рівня завантаження і ефективності, зрозуміло, що не всі спеціалісти показують однакові результати та бонусна частина може відрізнятись.
2. Офісні дні це правило компанії.
Ми відразу попереджуємо, про те що у нас є дні в офісі, та на старті співпраці очевидно ти прийняла умови, але наразі це викликає «дивування», та якщо взяти приклад саме твій, то згадай скільки часу виділили в офісі тобі на розбір питань і наскільки це пришвидшило твоє навчання та інтеграцію.
3. Так, ми тільки впроваджуємо культуру HR та системність в роботі, в цьому можуть бути недоілки. Та в нашій культурі та онбордінгу відкрита інформація про питання, побажання, покращення і ділог зі мною чи з керівником відділу, в ті дні коли команда в офісі і я в офісі, чому ти не скористалась, якщо тебе турбували окремі питання, думаю це питання до тебе. Але покращувати культуру змін потрібно і цим займаємось та продовжимо даний трек!
Дякую за твій коментар!
4 коментарі
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.