WLTech.AI (WebLab Technology)

21...80 спеціалістів
Таллінн (Естонія)

11 лютого 19:52

Michael Demidoff

Я чудово розумію, що гостінг і ігнор — це сучасний тренд у HR, але не думав, що настільки. Після успішного виконання тестового завдання мені сказали комунікувати з Daria Sliusarenko. Вона написала мені в Djinni, попросила почекати й пообіцяла повідомити заздалегідь, щоб узгодити дату технічного інтерв’ю.

Без проблем, почав чекати. Пройшло 6 днів тиші, тож я вирішив нагадати про себе — буває різне, розумію, що може бути завал. Наступного дня Дарія відповіла, що ще не було вільних інтерв’юерів, і запропонувала провести інтерв’ю в п’ятницю.

Далі я пройшов усі три (!) етапи інтерв’ю — від технічного до фінальної розмови з СТО. Усі технічні експерти були чудовими, жодних зауважень. Після дзвінка з СТО він сказав, що Дарія відпише мені наступного дня.

Пройшло 5 днів. Я нагадав про себе — у відповідь тиша. Через 3 дні знову написав — те саме. При цьому вона щодня заходить на Djinni.

І ось мені цікаво: чому ця людина не може знайти кілька хвилин свого дуже важливого часу, щоб просто повідомити, що я не підійшов? До речі, повідомлення досі не прочитанні :)

Підтримали:  Taras Kudelia

LinkedIn

4 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Дякую за відгук. Памʼятаю інтервʼю з вами.
Мені шкода бачити, що сталася така проблема в процесі. Це не нормально. Приношу вибачення від всієї команди і особливо від себе.
Ми зазвичай не тягнемо з результатами і я б сказав, що ми швидко даємо фідбек на останніх етапах.

Ми пропрацюємо зміни.

Дякую. Вважаю, що інцидент вичерпаний ;)

Доброго вечора, Михайле!

Дякую вам за ваш чесний відгук. Ми справді розуміємо, наскільки це розчаровує — витратити стільки часу, пройти всі етапи, і в результаті залишитися без відповіді і ми визнаємо свою помилку. Ми дуже цінуємо ваш час і зусилля, і те, що ви опинилися в такій ситуації, — це сигнал для нас, що потрібно вносити зміни.
Ми вже обговорили дану ситуацію всередині команди і переглядаємо внутрішні процеси, щоб комунікація з кандидатами була максимально прозорою та вчасною.
Я вдячна вам за терпіння та відкритість і щиро перепрошую за завданий дискомфорт в комунікації зі мною.