Про компанію.
Vymex — українська IT-компанія, яка розробляє екосистему для закриття базових потреб бізнесу: комунікація, зберігання файлів, база знань для співробітників, найм та звільнення людей, описи процесів, інструкцій і т.і. Продукти екосистеми дозволяють будувати бізнес правильно із самого початку її створення, уникаючи частих помилок у налаштуванні структури компанії.

Реліз Beta відбувся влітку 2022 року. За прогнозами експертів, за п’ять років після виходу застосунку, його ринкова вартість перевищить $2 млрд.

Головна місія компанії.
Потреби людства необмежені, що не скажеш про ресурси планети. Саме те, як ми комбінуємо ці ресурси й впливає на стан планети. За даними Startup Genome Report 92% компаній припиняють свою діяльність у перший рік роботи з багатьох причин. Одна з головних — це не ефективно налаштовані базові потреби в компаніях. Ми зробили акцент виключно на закритті базових потреб, за допомогою яких управління бізнесом буде більш структурованим, зрозумілим та ефективним, що надалі призведе до раціонального використання ресурсів планети.

Продукти екосистеми.
Продукти Vymex закладають функціонал для управління бізнесом, пошуку роботи та спілкуванні в одній екосистемі. Кожен з продуктів закриває певний ракурс роботи компанії та користувача в системі. На разі є 4 продукти:
• vHub — продукт для створення та менеджменту бізнесу, який містить усі необхідні інструменти для налаштування базових потреб компаній.
• vCo-f — продукт для співзасновників, який спростить комунікацію та аналіз актуальної інформації.
• vRise — продукт, який полегшує пошук роботи та найм співробітників. Система має базу актуальних вакансій та резюме. Компанію можна легко перевірити за відгуками та оцінками попередніх працівників.
• vChat — продукт для комунікації в системі. Месенджер стає доступним одразу після реєстрації та має два напрямки листування: корпоративне та особисте.
Усі продукти доповнюють один одного та полегшують компаніям шлях до масштабування.

Vymex team.
Розуміючи складність реалізації продукту, в команду наймають спеціалістів рівня Middle та вище. Люди з великим досвідом роботи зазвичай обирають кращі технології та методи для реалізації цілей. З такою командою робочі процеси набирають більших обертів та ставлять високі стандарти до продукту.

У компанії більш як 40 людей, які мають досвід роботи в Vintage, Parimatch, Projector, Toyota, Lexus, Credit Agricole, в проєктах ООН тощо.

На разі команда працює у такому складі:
• 2/3 команди — IT-інженери
• 70% — фахівці рівня Middle/Middle+
• 30% — фахівці рівня Senior

Що ми пропонуємо.
Офіс у центрі Києва. Креативний простір Kooperativ дає можливість вільного вибору робочого місця, користування терасами, парковкою, капсулами сну, душем тощо.
Гнучкий графік роботи. Можна працювати в офісі або віддалено. Ми надаємо перевагу роботі в офісі задля кращого розуміння продукту та ефективній комунікації в команді.
Конкурентоспроможну заробітну плату з регулярним переглядом і підвищенням.
Цікаву та креативну команду. Це люди з невпинною жагою до створення чогось нового та турботою один про одного. Якщо знадобиться порада — тобі обовʼязково допоможуть;
Можливість розробляти продукт, який змінить стандарти ведення бізнесу, що згодом вплине на весь світ.
Якщо все, що ми описали тобі підходить і цілі компанії надихають, надсилай своє резюме та портфоліо. Давай разом робити ненормальні речі та створювати нові продукти, які принесуть користь людству.

Більше цікавого про компанію та команду знайдеш на сайті:
vymex.com

Щоб краще зрозуміти внутрішню культуру Vymex, залишаємо посилання на фільм про команду де кожен співробітник ділиться власним досвідом роботи в компанії.
youtu.be/lcymr7LXhuk