29 листопада 2023 12:40

Yuriy Dukhnich

У VoiceSpin я працював майже 4,5 років, це вже критерій.
Коли ви будете думати обирати, чи не обирати VoiceSpin, то зважте на відкритість команди. Фахівець, чи Лід, або Менеджер — їм не байдуже. Вони завжди приділяють увагу та допомагають.
ТОП менеджмент компанії орієнтований на людей, і опікується командою. І вони відкриті до ідей команди.
VoiceSpin це Telecom, відповідно, ключове питання — це комунікація :). Тож моя перша порада — спілкуйтесь з Лідами та Менеджерами. Не соромтесь просити поради, або ділитися ідеями. Моя друга порада — поєднуйте свої потреби з можливостями вдосконалення процесів компанії. «Мені потрібно А» — слабкий варіант. А ось «Мені потрібно А, щоб покращити Б» — це вже шлях до перемоги.

Підтримали:  Anna Tolok

LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.