VanOnGo

21...80 спеціалістів

28 травня 2024 14:53

Yehor Kosmovskyi, UI/UX | Product Designer в Infinity Technologies AG

Ось і моя черга написати відгук про цю компанію, а точніше про процес найму в компанію. Проходив співбесіду з рекрутером Анастасією. Атмосфера на інтерв’ю приємна і тепла, отримав тестове завдання та виконав. Отримав дуже багато приємних відгуків стосовно тестового завдання і те, що я один з небагатьох, хто пройшов з пулу кандидатів. Ок. Настає час призначення технічної співбесіди. Мені все сподобалось, я зробила тестове і мені пообіцяли домовитись про технічне інтерв’ю, отримую доступний час на проведення співбесіди, іскра інвайт на мітинг на пошту. Через два дні дуже різко захворів головний дизайнер, і ми переносимо співбесіду на точно визначену дату та час. Думаю, ну ладно, буває. Потім співбесіда знову переноситься. У рекрутерки Анастасії, як завжди, проблеми з комунікацією з колегами, чомусь вони постійно її не відвідують.

Потім був третій етап співбесіди з СЕО, котрий, ви не вгадаєте, теж переносився. Як на початку співбесіди виявилось, що я єдиний кандидат, котрий дойшов до цього етапу і послухав, як від мене всі в захваті. Співбесіда з СЕО пройшла доволі легко, як на мене, це за планом повинен був бути останній етап, але ні, мені призначають ще одну співбесіду. Думаю, ну ладно, на всяк випадок хочуть ще переконатися.

Відповідь на незаплановану четверту співбесіду, котра, до речі, була через тиждень, бо у колег, як завжди, немає вільних слотів але все таки назначили. Пройшла четверта співбесіда: Так от, мені обіцяли дати відповідь протягом дня або на наступний день. Але фідбек я так і не отримав. Почекавши ще трошки, я вирішив нагадати, що мені повинні надати відповідь за останньої співбесіди, на що я отримав відповідь:

Привіт. Фідбек в цілому позитивний. Однак у нас ще є одна фіналістка, і мали сьогодні також фінальне інтерв’ю, але перенесли на вівторок, то поки я не маю рішення :(

Цікаво, подумав я, почекаю ще трішки, вже було просто цікаво. Через декілька днів я вирішив привітатися з рекрутеркою Анастасією котра постійно була в мережі, але вона не відповідала. Ще через декілька днів я запитав, що по фідбеку, на що отримав відповідь:

В кінці дня має бути.
Вгадайте що? Правильно, відповіді не було.

Вибачте, але це дуже непрофесійна бізнесова поведінка. Дивлячись на нашу комунікацію, я не дуже міг зрозуміти політику компанії стосовно найму та комунікації.

Я написав, повинен був отримати фідбек стосовно співбесіди, і ще я хочу підкреслити, що я пройшов не три, а чотири співбесіди і тестове завдання. Терміни розгляду і дати співбесід постійно переносяться, і це все вже тягнеться чотири тижні. Якщо ви не можете надати фідбек, будь ласка, скажіть про це, а не годуйте обіцянками.

На що я отримав відповідь від рекрутерки Анастасії тільки через два дні:

Рекрутерка Анастасія щиро просила вибачення за таку ситуацію. Казала що повністю розуміє миє розчарування щодо затримок у процесі рекрутингу. І що її особисто, як представник команди, відчуваю велику відповідальність і хоче бути чесною . Визнала що дійсно мають систематичні проблеми з затримками фідбеків, і що не має наразі рішення, а у зв’язку з святами до 9 травня, скоріше за все, не отримає. Також я не може гарантувати, що рішення буде позитивне по вашій кандидатурі.(Я і не просив) ну і т.д

Тобто ви повністю визнаєте що у вас не налаштовані бізнес процеси в компанії?!

Те що у вас не налаштована внутрішня комунікація?!

Тобто у зв’язку зі святами до 9 травня? Тобто 9 травня це для вас свято? Щось мені підказує, з якою країною ви співпрацюєте.

Коротше, якщо ви не любите сніданки навіть не думайте відгукуватися на вакансії цієї компанії.


LinkedIn

Немає коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.