4 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Ось і моя черга написати відгук про цю компанію, а точніше про процес найму в компанію. Проходив співбесіду з рекрутером Анастасією. Атмосфера на інтерв’ю приємна і тепла, отримав тестове завдання та виконав. Отримав дуже багато приємних відгуків стосовно тестового завдання і те, що я один з небагатьох, хто пройшов з пулу кандидатів. Ок. Настає час призначення технічної співбесіди. Мені все сподобалось, я зробила тестове і мені пообіцяли домовитись про технічне інтерв’ю, отримую доступний час на проведення співбесіди, іскра інвайт на мітинг на пошту. Через два дні дуже різко захворів головний дизайнер, і ми переносимо співбесіду на точно визначену дату та час. Думаю, ну ладно, буває. Потім співбесіда знову переноситься. У рекрутерки Анастасії, як завжди, проблеми з комунікацією з колегами, чомусь вони постійно її не відвідують.

Потім був третій етап співбесіди з СЕО, котрий, ви не вгадаєте, теж переносився. Як на початку співбесіди виявилось, що я єдиний кандидат, котрий дойшов до цього етапу і послухав, як від мене всі в захваті. Співбесіда з СЕО пройшла доволі легко, як на мене, це за планом повинен був бути останній етап, але ні, мені призначають ще одну співбесіду. Думаю, ну ладно, на всяк випадок хочуть ще переконатися.

Відповідь на незаплановану четверту співбесіду, котра, до речі, була через тиждень, бо у колег, як завжди, немає вільних слотів але все таки назначили. Пройшла четверта співбесіда: Так от, мені обіцяли дати відповідь протягом дня або на наступний день. Але фідбек я так і не отримав. Почекавши ще трошки, я вирішив нагадати, що мені повинні надати відповідь за останньої співбесіди, на що я отримав відповідь:

Привіт. Фідбек в цілому позитивний. Однак у нас ще є одна фіналістка, і мали сьогодні також фінальне інтерв’ю, але перенесли на вівторок, то поки я не маю рішення :(

Цікаво, подумав я, почекаю ще трішки, вже було просто цікаво. Через декілька днів я вирішив привітатися з рекрутеркою Анастасією котра постійно була в мережі, але вона не відповідала. Ще через декілька днів я запитав, що по фідбеку, на що отримав відповідь:

В кінці дня має бути.
Вгадайте що? Правильно, відповіді не було.

Вибачте, але це дуже непрофесійна бізнесова поведінка. Дивлячись на нашу комунікацію, я не дуже міг зрозуміти політику компанії стосовно найму та комунікації.

Я написав, повинен був отримати фідбек стосовно співбесіди, і ще я хочу підкреслити, що я пройшов не три, а чотири співбесіди і тестове завдання. Терміни розгляду і дати співбесід постійно переносяться, і це все вже тягнеться чотири тижні. Якщо ви не можете надати фідбек, будь ласка, скажіть про це, а не годуйте обіцянками.

На що я отримав відповідь від рекрутерки Анастасії тільки через два дні:

Рекрутерка Анастасія щиро просила вибачення за таку ситуацію. Казала що повністю розуміє миє розчарування щодо затримок у процесі рекрутингу. І що її особисто, як представник команди, відчуваю велику відповідальність і хоче бути чесною . Визнала що дійсно мають систематичні проблеми з затримками фідбеків, і що не має наразі рішення, а у зв’язку з святами до 9 травня, скоріше за все, не отримає. Також я не може гарантувати, що рішення буде позитивне по вашій кандидатурі.(Я і не просив) ну і т.д

Тобто ви повністю визнаєте що у вас не налаштовані бізнес процеси в компанії?!

Те що у вас не налаштована внутрішня комунікація?!

Тобто у зв’язку зі святами до 9 травня? Тобто 9 травня це для вас свято? Щось мені підказує, з якою країною ви співпрацюєте.

Коротше, якщо ви не любите сніданки навіть не думайте відгукуватися на вакансії цієї компанії.

Проходила співбесіду з рекрутером Анастасією десь чотири місяці тому. Трохи запізнілий відгук, але все ж. Мені все сподобалось, я зробила тестове і мені пообіцяли домовитись про тех інтервʼю, якого я так і не дочекалась( Все годували завтрами, бо працівники то на конференціях, то не можуть зібратись разом в один час. Такий собі рекрутер процес. Коли отак пропадають після тестового, мені здається, що компанії просто шукають хто їм зробить роботу за дарма. А тестове, на хвилиночку, задизайнити форму для створення нового ордеру для їх продукту. Але дякую вам урок, більше я на таке не поведусь.

Підтримали: Даша Науменко

Алла, ми дуже вдячні за ваш відгук. Ми щиро вибачаємося за будь-які непорозуміння чи незручності, які ви можливо відчули під час нашого рекрутингового процесу. Ваші коментарі дуже важливі для нас, і ми завжди прагнемо до постійного вдосконалення наших процесів.

Нажаль, є деякі речі, які від нас не залежать. Ми відправляємо всім кандидатам фідбеки та опитувальники про якість рекрутингового процесу, але як нещодавно виявилось, деякі листи так і залишаються в чернетках рекрутингової системи з невідомих технічних причин (хоча позначені як відправлені). Наразі ми робимо все можливе що б розібратись в системі та полагодити це.

Щодо тестового завдання, ми розуміємо і були готові, що кандидати можуть сприймати його саме так, але ми дійсно мали на меті використовувати його лише для більш точної оцінки навичок кандидатів.

Ще раз дякуємо, ваш відгук, він допоможе нам зрозуміти, як можемо поліпшити цей процес, і ми вдячні за ваше розуміння!

Працюю у компанії менше ніж пів року, тому хочу залишити невеликий відгук, власне варто відразу відмітити високий рівень організації процесу хайрінгу, декілька етапів інтерв’ю з різними членами команди було гарно прокомуніковано та заплановано, тому все пройшло швидко)


Стосовно тем які обговорювали на кожному з етапів, то мені здалось все доволі грунтовно і доцільно, а особливо мені сподобались презентації продукту і команди. 
Технічні етапи базувалися на актуальних практичних задачах, що було дуже цікаво, за це теж big love.



Швиденько і якісно заонбордили, познаймився з командою з деталями) після n-ї кількості мітингів, хочу виділити що в продукті задіяно дійсно багато професіоналів, людей які реально знають що вони роблять) Комунікувати з такими людьми справжнє задоволення )) 



Загалом все проходить доволі класно, мене тішать налаштовані процеси, актуальні та ємкі мітинги, абсолютна готовністю кожного допомогти коли потрібно. 



Однозначно, рекомендую компанію до співпраці.👍

Хлопці й дівчата не дуже поспішають із фідбеком. Я після технічної співбесіди вже місяць «жду». Рекрутерці про себе нагадував, ігнорує. Це у мене вперше таке)

Підтримали: Sabina RustamovaMarina Chepurnaya

Ігор, щиро перепрошую, що так сталось. Ми працюємо над покращенням рекрутмент процесу, в тому числі і комунікації. Такі коментарі, як ваш, є класним бустером для змін. Наприклад, ми придумали спосіб як швидше отримувати фідбек після технічного інтервʼю та вже імплементували його в процес. Звичайно, не можу запевнити, що віднині ми завжди будемо ідеальні у всьому, адже це неможливо, бо є людський фактор. Але точно можу сказати, що ваш коментар є корисним і дякую вам за це. Сподіваюсь, ви знайшли проєкт та команду мрії і бажаю успіхів на всіх майбутніх інтервʼю!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.