25 травня 2021 11:24

Vladislav Petik

Проходив співбесіду на позицію графічний дизайнер. Спочатку була коротка розмова з HR, де мені описали головні переваги компанії, та вимоги вакансії, в мене також запитали зарплатні очікування та побажання, що мені особливо сподобалось, це те що мені сказали що презентація тестового буде наживо у них в офісі. Після першого етапу було коротке листування з HR, що до того чи готовий я до пониження зарплатних очікувань, на що я надав ствердну відповідь.

Другий етап був спілкування з HR і менеджером по зовнішнім комунікаціям, розмова була в руслі очікувань та пропозицій, в кінці розмови мені сказали, що відправлять тестове за результатами обговорення, якщо мені його надішлють то готові оплатити тестове завдання.

Третій етап тестове — було креативне завдання, де головною ціллю був пошук ідей та створення комунікацій, логотипу, оформлення для умовного івенту.
Я виконав тестове завдання і надіслав його у повному обсязі у зазначений період, на що в мене запросили дані для оплати і повідомили що тестове відправляють на рев’ю. Через 6 днів я написав сам HR, що до фідбеку. На що мені відповіли — «...В цілому завдання виконано добре, але зараз ми не готові продовжити спілкування по позиції Graphic Designer...»

Позитивні штуки:
1. Приємне спілкування, перші етапи відбувались на професійному рівні.
2. Хоч не велика, але оплата тестового, це рідкість.

Негативні штуки:
1. Мені обіцяли «живу презентацію», але її не відбулось, не дивлячись на те що «В цілому завдання виконано добре».
2. Мені не писали, що до відмови, до поки я сам не написав листа.
3. Доволі дивний фідбек — «...завдання виконано добре», але ні. Без пояснення причин, якгось хоч короткого фідбеку на саме тестове.

В мене доволі сумбурні враження, з одного боку професійне спілкування, компенсація тестового, а з іншого відмова без пояснення причини, та відсутність обіцяної «живої презентації», до якої я готувався. ¯\_(ツ)_/¯


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Добрый день, Владислав!
Благодарим вас за ваш фидбек!
Спасибо за то, что отметили наши сильные стороны. Мы также положительно относимся к критике, ведь любая критика — это зона роста, а для нас важно становиться лучше.
Действительно, данная ситуация имела место быть, и мы бы хотели принести свои извинения. Мы уже работаем над тем, чтобы дать вам развернутый фидбек. Мы выйдем к вам на связь, чтобы обговорить все детали. Надеемся на продолжение диалога в позитивном ключе!