Щиро вірю що це чудова компанія, але при пошуку людей ставлення трохи дивне. Пару прикладів, після отримання CV ти отримуєш у відповідь питання які дають зрозуміти що CV особливо ніхто не дивився)) Ну але це ладно, можливо це стандартна практика, але банально повернутися з фідбеком після інтерв’ю — для чого?)) Я радив би Вам передивитися відношення до цього процесу, так як люди, які витратили свій час, точно заслуговують на зворотній зв’язок, який би він не був.
Працюю тут 1 місяць. Оффер отримав через півгодини після інтервʼю. Чудовий онбординг, є час на те щоб вникнути в те, що відбувається. Непоганий коворкінг на Подолі, надається паркінг. Приємно працювати на український продукт, яким сам користуюсь. Більше зможу написати через рік-два ;)
К комментарию ниже, для них это норма, не только вообще не давать никакого фидбека, а в принципе никак не реагировать на отправку резюме, думаю они их не смотрят
Дуже зацікавали вакансія Project Manager в компанії, тому що для мене важливо робити щось дійсно значиме для суспільства, якими вважаю продукти Uklon. Але відправивши заявку на відкриту вакансію тричі (спочатку через просту подачу заявки в LinkedIn, потім напряму написавши HR, потім відгукнувшись на вакансію тут) — не отримала жодної відповіді. При тому, що від LinkedIn отримувала повідомлення про те, що мою заявку переглянули і HR дивилася мій профіль.
Як на мене, то відповідь кандидату обов’язкова незалежно від того підходить він компанії чи ні. Тому тут прочитала багато позитивних відгуків, а власне враження поки що скласти не можу, не дуже приємний осад залишився після такого досвіду.
Вікторіє, привіт! Дякуємо за активну зацікавленість у нашій компанії. Ми перевірили ваші відгуки, бачимо їх. Через досить велику кількість відгуків на дану вакансію команда рекрутмента ще не мала змоги в такий короткий час дійти до опрацювання вашого CV.
Тож обов’язково чекайте на фідбек від нас. Гарного дня!
Працюю в компанії майже два роки.
Прийшов на позицію Business Analsyt, згодом, дійшов до BA Team Lead.
Твердо можу сказати, що це одна із кращих українських компаній, в яких я працював. Серед переваг, по якім компанія точно виділяється серед інших на ринку:
• Інноваційність
○ Компанія завжди намагається використовувати нові підходи та технології при плануванні та розробці
• Системність та процесність
○ Від етапу спілкування з рекрутером до випуску фічі у прод — ви будете розуміти що і як треба робити
• Відсутність бюрократії у прийнятті рішень
○ Завжди висока швидкість прийняття рішень, та можливість впливати на продукт та рішення компанії
• Великий український продукт, яким користуються мільйони користувачів
• Компанія регулярно бере участь у благодійних заходах, та сприяє роботі благодійних фондів (в наш час це дуже важливо)
Навіть під час повномасштабного вторгнення, компанія змогла згуртуватися, швидко змінити та налагодити процеси, і пройти перші місяці із мінімальними втратами для співробітників.
Точно можу сказати, що радий бути частиною команди Uklon і розвивати продукт.
Мала лише одну співбесіду з Head of Recruitment, Дарією, але цієї години було цілком достатньо, щоб зрозуміти, що команда рекрутерів крута, атмосфера здорова, плани масштабні, прозорість в комунікації цінується. Маю з чим порівнювати 😉
Работаю в компании больше года. Еще не было момента, чтобы пожалел о своем выборе.
Большая, украинская, и очень амбициозная компания. Которая даже во время войны ставила в приоритет завершение построенных ранее планов, развитие, сохранение людей и команд в их первоначальном составе.
Важно то, что когда ты получаешь цель — ты можешь ее достигать различными способами. Подходы, процессы, софт — все учитывается и все максимально гибко. Как лиды, так и инженеры способны реально влиять на процессы, в которых они работают. В сочетании с технологически классным продуктом — это дает очень много вариантов для применения знаний и развития.
По соц пакету — без вопросов, ± стандартно по рынку. Отпуск, больничные без справок, страховка и т.д.
И конечно же добавляет мотивации создание продукта, который сам часто используешь!
Мій шлях в цій компанії почався 2 роки тому. Я прийшов в цю компанію на позицію менеджера КЦ. Шукав тимчасову роботу, яку можна було б поєднувати із навчанням (окреме дякую за рекрутинг Ксюші Дербєнцевій). За півроку зміг перейти із роботи в КЦ, до роботи за спеціальністю , спокійно поєднуючи її із навчанням. Після переходу на нову посаду познайомився більше із усім колективом компанії, і чесно кажучи колектива крутіше ніж в Уклоні , не зустрічав (команда Infosec взагалі 🔥).
Кожен гравець цієї команди — справжній фахівець і мастер тої справи, якою займається. Абсолютно кожен, викладається на повну та живе тою роботою , яку робить. Всі колеги дуже дружні і готові завжди допомогти один одному, якщо хтось цього потребує. Ця віданність спільній справі, бажання зростати і розвиватись , а також дружній колектив, та чудові умови роботи (компанія дуже піклується про кожного свого гравця) , роблять уклон таким фантастичним, яким він є. Влаштовуючись, я шукав тимчасову роботу , а знайшов сім‘ю , в якій всі унікальні, талановиті , та завжди готові допомогти тобі у будь-якому питанні.
Багато крутих моментів було, і впевнений, ще більше — буде.
Uklon то є 💪🔥❤️
Майже два місяці працюю в компанії, процес рекрутингу був найшвидшим і найпрофесійнішим в моєму житті — завдяки рекрутеру Анастасії.
Не секрет, що процес має багато кроків, і кожен не лайтовий — проте він відображає динаміку роботи компанії вцілому, і особисто для мене — став крутим мотиватором «взяти цю вершину» — я дуже рада що наші погляди зійшлися.
Через декілька днів після офферу мені провели неймовірний онбордінг, де піпл партнер Оля розповіла про всі тонкощі «життя в офісі», та пояснила, що вона може бути тим самим якорем допомоги при питаннях, які хвилюють!
Це компанія, яка показала мені, що я можу набагато більше, ніж я думала. Дуже цінно і круто зʼявитись в команді креативних, талановитих, толерантних та дуже яскравих людей, які люблять і вірять в те, що створюють — усі лаври Юлії.
За весь час роботи не знайшла жодного мінусу — компанія створює ідеальні робочі умови в яких тільки сильніше розгоряється бажання працювати (наприклад відсутність вертикальності управління, довіра до тебе і тому, що ти робиш).
А так, тут і чудова піпл тім! Є можливість працювати віддалено, хоча і є шикарний офіс. Видно, що команда вкладається і викладається.
Приємно бути частиною того, що справді грандіозно. Впевнена, що все вийде!
Вчера столкнулся с очень непрятной ситуацией и вцелом с гнилым отношением к клиентам данной компании.
Вызвая вечером такси с парка позняки, увидел новый тип поездки Shared, где несколько участников объединяются по одному маршруту, и решил попробовать
1. в клиентском приложении приходит уведомление, что машина прибыла уже со вторым участником.
2. сажусь в машину на переднее сидение и поворачиваюсь назад к человеку чтобы поздороваться, а оказывается там никого нету.
3. водитель говорит что без понятия что за Shared поездка и показывает на совем приложении что у него обычный заказ.
4. звонит по громкой связи на сапорт уклона, где спустя несколько минут разбирательств ему говорят прервите поездку и высаживайте клиента.
5. я говорю что у меня же забукана поездка, которая уже начаась, даже деньги списались.
6. водитель выгояняет с машины.
7. звоню на горячую линию уже я, объяснив всю ситуацию, на что обещают разобраться и перезвонить через одну минуту.
8. проходит 10 минут, никто не звонит, я стою на холоде в летней одежде. В итоге звоню снова, очередной раз объясняя всю ситуацию, обещают снова перезвонить.
9. перезванивают, приносят извинения, обещают разобраться в багах процессов или приложения, и в качестве компенсации обещают вернуть деньги на карту и подать машину за свой счет чтобы я добрался домой.
10. я жду машину около тоже 10 минут, приходит в приложение сообщение что машина не найдена(хотя на карте их куча рядом ездит)
11. я снова перезваниваю, они снова извиняются, и говорят, что не будет машины.
12. в итоге я уже около 30 минут стою на холоде и разбираюсь с этой ситуацией.
13. машина так и не приехала, меня в итоге обманули.
14. я звонил еще несколько раз, но ответили: «сори, да мы обещали вам машину в качестве извинения, но ее не будет»
Итог: быдло сервис и отношения к клиентам. Если у вас есть баги в приложении, которые вы тестируете на проде, а именно, на клиентах, то имейте хоть немного совести, чтобы не вести себя столь гнилым образом. И если жметесь компенсировать свой непрофессионализм, то хотябы не обещайте этого!
Вадим, добрый день!
Спасибо за ваш комментарий! Нам жаль, что у вас случился такой опыт взаимодействия с нашим продуктом, наша команда работает как над улучшением апки, так и над сервисом.
Поведение водителя и службы поддержки оказалось недопустимым и мы хотим разобраться в данном кейсе.
Пожалуйста, поделитесь вашим телефоном или номером авто, чтобы мы могли это сделать ( для удобства можно в личные сообщения).
Спасибо!
Очень понравилось собеседование, все вопросы по теме. Ребята все позитивные и веселые, отличный стек технологий. Надеюсь еще будет возможность поработать вместе в будущем) Рекомендую
Проходив співбесіду на позицію графічний дизайнер. Спочатку була коротка розмова з HR, де мені описали головні переваги компанії, та вимоги вакансії, в мене також запитали зарплатні очікування та побажання, що мені особливо сподобалось, це те що мені сказали що презентація тестового буде наживо у них в офісі. Після першого етапу було коротке листування з HR, що до того чи готовий я до пониження зарплатних очікувань, на що я надав ствердну відповідь.
Другий етап був спілкування з HR і менеджером по зовнішнім комунікаціям, розмова була в руслі очікувань та пропозицій, в кінці розмови мені сказали, що відправлять тестове за результатами обговорення, якщо мені його надішлють то готові оплатити тестове завдання.
Третій етап тестове — було креативне завдання, де головною ціллю був пошук ідей та створення комунікацій, логотипу, оформлення для умовного івенту.
Я виконав тестове завдання і надіслав його у повному обсязі у зазначений період, на що в мене запросили дані для оплати і повідомили що тестове відправляють на рев’ю. Через 6 днів я написав сам HR, що до фідбеку. На що мені відповіли — «...В цілому завдання виконано добре, але зараз ми не готові продовжити спілкування по позиції Graphic Designer...»
Позитивні штуки:
1. Приємне спілкування, перші етапи відбувались на професійному рівні.
2. Хоч не велика, але оплата тестового, це рідкість.
Негативні штуки:
1. Мені обіцяли «живу презентацію», але її не відбулось, не дивлячись на те що «В цілому завдання виконано добре».
2. Мені не писали, що до відмови, до поки я сам не написав листа.
3. Доволі дивний фідбек — «...завдання виконано добре», але ні. Без пояснення причин, якгось хоч короткого фідбеку на саме тестове.
В мене доволі сумбурні враження, з одного боку професійне спілкування, компенсація тестового, а з іншого відмова без пояснення причини, та відсутність обіцяної «живої презентації», до якої я готувався. ¯\_(ツ)_/¯
Добрый день, Владислав!
Благодарим вас за ваш фидбек!
Спасибо за то, что отметили наши сильные стороны. Мы также положительно относимся к критике, ведь любая критика — это зона роста, а для нас важно становиться лучше.
Действительно, данная ситуация имела место быть, и мы бы хотели принести свои извинения. Мы уже работаем над тем, чтобы дать вам развернутый фидбек. Мы выйдем к вам на связь, чтобы обговорить все детали. Надеемся на продолжение диалога в позитивном ключе!
Работаю в компании уже больше двух лет. Пришел на позицию РО, сейчас СРО. Карьерный рост на лицо))
Хочется отметить очень крутую команду профессионалов, которая максимально заряжена на результат.
Созданы все условия для достижения результатов. Есть четкие и понятные стратегические цели. Отдельно выделены автономные команды, которые драйвят свои продукты. Приветствуются и ценятся любые идеи.
Современная и профессиональная команда менеджмента.
Отдельно хочется отметить крутой технологический продукт.
В течении последних лех компания и продукт демонстрируют стремительный рост как в бизнес показателях, так и в количестве сотрудников и, соответственно, команд (выросли более чем в 2 раза)
Нравится корпоративная культура. Хороший соц. пакет, страховки и т.д.)
Ну и самое важное для меня — это максимальные цели, которые компания ставит перед собой. Каждый день есть ощущение, что ты должен быть первым).
Спасибо Uklon за возможность участвовать в развитии крутого продукта! :)
6+ лет назад случайно попал в колл-центр уклона, когда совсем маленьким был. Как-то так и завертелось. Почти на глазах микростартап вырос в компанию, которой по силам тягаться с мировыми игроками в своей нише, используя рыночные инструменты и современные подходы. Для меня это основной критерий компании «здорового человека». Очевидно, что компания не пришла бы к таким результатам, если бы с ней было что-то не так.
Не буду перечислять плюсы и минусы, потому что не люблю сильно нахваливать. Скупо и по-мужицки скажу, что тут хорошо.
Сомневающимся рекомендую.
Из плюсов:
— Есть интересные и сложные задачи
— Использование современных технологий
— Хорошая атмосфера в коллективе
— Практика Knowledge Sharing
— Лучше, чем во многих других компаниях, настроены процессы
Из минусов:
— Большее, чем в других компаниях количество этапов собеседования
Из плюсов:
Хорошая компания. Особенно в плане технологий.
Если вы мид могу однозначно сказать что вам будет чему научиться и получить опыт!
По оплате тоже все гуд.
Тут реально ценят работу сотрудников, и пересматривают вам ЗП не по понку а по своей инициативе! Это я считаю очень круто!
Минимум бюрократии
Очень адекватный менеджмент как проекта так и по людям
Интересные задачи
Из минусов:
У меня скверный характер — я не очень прижился
Личное мнение — Да со мной сложно, но и вы не без греха — порой некоторые фразы меня цепляли сильно — не знаю насколько это можно считать минусом, возможно я слишком «чувствительный», но я к такому не привык, я привык когда со мной «мягко» общаются, иначе я злюсь и меня на
Неудобные стулья там где мы сидели. Сорри гайз — но у меня болела от них 5 точка)
Итог: ИМХО: Если все так сравнить и взвесить то однозначно плюсов больше и стоит идти если есть оффер.
PS: Если что забыл дописать велкам в коменты: обсудим)
Привет, Максим! Благодарю за отзыв и откровенность! Любая обратная связь для нас — возможность для развития нашей компании. Со времени нашей последней встречи мы «прокачали» себя. От подходов в разработке, программ обучения и шеринга знаний, подходов в рекрутинге, коммуникациях и уж, если разговор зашел, до стульев (у нас сейчас Aeron ;-) .
Мы значительно выросли в штате и при этом умудрились остаться гибкими.
Наше сотрудничество было около 3х лет назад, но мы помним каждого. Благодарю лично за достойное участие в создании нашей общей истории Uklon.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
16 відгуків
RSS