31 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Подався на позицію Head of Information Systems, але отримав відповідь у стилі: «Ваш досвід не релевантний, бо ми використовуємо інші методології та фреймворки».

Цікаво, а які ж? Waterfail? Chaos-Driven Development? Meeting-Oriented Architecture? Бо якщо не ITIL, Agile чи Lean, то, мабуть, це магія Excel-менеджменту, де всі процеси живуть у таблицях, а головний принцип — «так завжди робили». 🤷‍♂️

Сергію, дякуємо за твій відгук! Нам дуже шкода, що нам не вдалося надати достатньо аргументів. Ми цінуємо твою відкритість та зворотній звʼязок— це допомагає нам покращувати процес. Обов’язково врахуємо твій фідбек в майбутньому. Бажаємо успіхів у подальшій кар’єрі!

Працюю в компанії на позиції Engineering Manager.
Hiring процес пройшов зрозуміло і приємно.
Мій випробувальний термін був запланований на 6 місяців, але завдяки хорошому перформансу мені його закрили за трохи більше, ніж 4 місяці. Це одразу дало відчуття, що робота дійсно цінується, а зусилля помічаються.
Процеси в компанії налаштовані добре, що дозволяє фокусуватись на ключових завданнях, а не витрачати час на «хаос». Дуже подобається працювати над продуктом, яким користується така кількість людей, в тому числі я сам і мої близькі.
У нашій команді кожен чітко розуміє свою роль, але завжди готовий допомогти іншим. Інженери, аналітики, product owner, дизайнери — усі налаштовані на результат і створюють атмосферу співпраці.
Мій безпосередній менеджмент є професійним — керівник завжди готовий обговорити всі питання, які виникають, а також допомогти у вирішенні непростих ситуацій. Я розумію, що вимагається від моєї ролі, і отримую фідбек, коли це необхідно.
Це компанія, яка не просто ставить високі цілі, але й створює умови, щоб ці цілі досягалися. Якщо ви шукаєте місце, де можна розвиватись професійно, працювати над значущим продуктом і відчувати, що ваш вклад важливий — ця компанія для вас.

Компанія, якій завжди недостатньо твого досвіду.
Ситуація наступна:
— бачу вакансію тут на DOU, стек +/- мій, вимагають мінімум 4 роки досвіду;
— надсилаю резюме, в якому поміж іншого вказано, що я пропрацював 4 роки 2 місяці у тому ж домені;
— отримую у відповідь «...на жаль, не можемо запропонувати вам взяти участь у конкурсі на цю посаду, оскільки поточний проєкт вимагає більшого досвіду роботи...»;
— мораль: за можливості, вчіть у школі арифметику.
P.S. Навіть не впевнений, що «краще», те, що спеціалістка з найму штампує однакові відповіді навіть не глянувши у резюме, чи те, що вона не у змозі визначити тривалість безперервного часового інтервалу між двома датами. Так тримати. Без сумніву, з подібним підходом до організації робочих процесів у вас все буде добре)

Богдане, дякуємо за відгук!
Вдячні вам за інтерес до вакансій Uklon.
Нам дуже прикро, що ми не змогли запропонувати вам взяти участь у конкурсі на цю посаду, оскільки поточний проєкт вимагає більшого досвіду та ширшого технічного скілсету, про що рекрутер написала вам у зворотньому зв’язку.
Гарного дня!

Привіт!

Хочу поділитись своїм досвідом відгуків на вакансії в компанії та проходження етапів співбесід.
За останні півроку відгукувалась на вакансії в Uklon двічі.
Вперше на вакансію People Partner в лютому, вдруге на вакансію Personnel Officer в квітні.
Маю максимально різний досвід проходження цих етапів, можливо це залежить від того факту, що вакансії закривали 2 різних рекрутери, але можливо причина не лише в цьому.

Мій лютневий досвід взагалі пройшов без взаємодії рекрутера — відгукувалась на вакансію і тут на порталі, і через форму на сайті компанії.
Відповіді чи листа, що на данному етапі компанія готова розглядати мою кандидатуру на вакансію я так і не отримала, хоча вакансія ще тривалий час була активною на джоб бордах.
Хоча звісно я розумію, що наразі це не рідкість коли компанія не встигає опрацьовувати та надавати лист-відбивку всім кандидатам.

Мій другий відгук на вакансію в квітні увінчався зовсім іншим результатом.
Впродовж звичного часу для обробки відгуків на вакансію я отримала лист-фідбек від рекрутера Ксенії Кравченко про те, що компанія наразі не готова розглядати на мою кандидатуру, оскільки мій досвід не є релевантним для цієї посади.
Хоча направді він був, з моєї сторони був факап, так як я не розкрила детально цей досвід в своєму резюме. Про що я написала у відповідь на лист Ксенії.

Після чого Ксенія оперативно продовжила зі мною спілкування та запросила на пре-скрін інтерв’ю, після проведення, якого мені оперативно надали фідбек та запросили на наступне інтерв’ю з лідом команди.

Обидва інтерв’ю були максимально професійними та комфортними.
Після зазначеного терміну очікування фідбеку я отримала від Ксенії максимально розгорнутий та кандидато-орієнтований фідбек-відмову чому компанія прийняла рішення рухатись з іншим кандидатом.

Весь процес та спілкування залишив по собі приємні враження.
Дякую Ксенії за професійність та емпатичність.
Її робота відчутно вирізняється з-поміє середньостатичного процесу найму на ринку))

Кароліно, привіт!
Щиро дякуємо за розгорнутий відгук!

Чудово, що у тебе залишились позитивні враження від спілкування з нашим рекрутером.
На момент твого відгуку на позицію People Partner ми вже закрили дану вакансію, і зазвичай на лендінгу приходить автоматично фідбек, нам шкода, що через технічні обставини ти не отримала тоді відповідь. Круто, що ми все-таки змогли дізнатись більше про твою експертизу та розповісти тобі про нас.
Ми раді, що у висновку твій candidate experience залишився на високому рівні.

Бажаємо карʼєрних успіхів!

В липні відгукнувся на позицію Marketing Research Specialist Senior. 
Мені швидко написала Ann Mukoida та домовилися про співбесіду.
Співбесіда пройшла добре)
Далі отримав фідбек який був дивним для мене:
1. Мені сказали, що в мене завеликий досвід для позиції, а позиція була Senior рівня. Я написав що в мене 4 роки досвіду і підходжу на цю позицію.
2. Відповіді чекав 4 дні (рекрутер була у міні-відпусці).
3. Після цього отримав відповідь, що рекрутеру здалося, що мені буде не цікаво на позиції, але це вже моє рішення вирішувати цікаво мені чи ні.
4. Далі ще цікавіше — у рекрутера та колег виникли питання щодо мого досвіду у розробці та проведенні дослідження, створення дизайнів дослідження, розробки методологій, створення анкети, хоча перед цим я для них був занадто досвідчений для цієї позиції. Де правда?)
5. І тут в мене виникло ще більше питань. І до того ж про свій досвід проведення досліджень я розповідав на співбесіді. І я не зрозумів куди ділася вся інформація, де я в деталях розповідав про всі дослідження, які проводив від етапу дизайну до презентацій результату.
6. І в кінці цього всього затягнутого процесу пройшов інший кандидат на позицію про що мені повідомили згодом.


Як висновок, я розчарований в такому процесі рекрутменту, тому що через уточнення, сумніви та фантазії рекрутера, щодо мого інтересу та не врахуванні мого досвіду, я не зміг попасти на 2 етап рекрутмет-процесу та в не встиг попасти на позицію.

Владе, привіт!
Дякую за зворотній зв’язок. Я поважаю твою позицію і дякую, що відгукнувся на вакансію. Мені прикро, що попри твій інтерес до нас і доволі приємне знайомство, між нами сталася якась дискомунікація і ти отримав такий досвід. Я обов’язково візьму твої зауваження до уваги.

Привіт!

Хочу поділитись своїм досвідом проходження співбесіди на посаду «Corporate B2B Sales Specialist», тому що, була вражена крутою професійною роботою рекрутера Ані Дорошенко. Я в своєму житті мала достатньо співбесід і бачила різних рекрутерів, але Аня мене дуже приємно вразила.
Після перегляду резюме на джоб-сайті Аня зі мною звʼязалась оперативно, провела зустріч, де супер детально все розповіла про вакансію і компанію і відповідала на всі мої запитання, оперативно призначила співбесіду з керівниками відділу, постійно була на звʼязку, прописувала наступні кроки, модерувала співбесіду, дуже приємна та професійна.

А також мені дуже сподобались керівники напрямку продажів Костянтин Тимчик та Олександра, з якими була дуже тепла співбесіда, дуже відкриті, приємні та професійні люди.

Мені все дуже сподобалось, але я обрала інший напрям і компанію, але суто через особисте спілкування і особисті вподобання, тому що, працюватиму з кумиром.

Дуже шкода було відмовлятись від подальшого діалогу в Уклоні, бо реально дуже сподобалась все і умови і колектив, і ставлення і рекрутер.

Дякую за такий досвід, тепер знатиму, що існує такий крутий рівень підбору персоналу в компанії)

Антоніно, вітаю! Нашій команді дуже приємно за такий відгук. Удачі в новій компанії та класних проєктів;)

Привіт. Дуже класно побудований процес найму!

Хочу відзначити:
1. Рекрутерку Анастасію , яка постійно була на звʼязку і попереджала про наступні кроки;

2. Багатоетапний процес найму. Проходять дійсно кращі, з якими приємно драйвити інновації;

3. Наявність тестового завдання. Для мене це показує зрілість компанії, коли без виконаного тестового ти не можеш далі рухатися. Також це можливість оцінити рівень задач

Тарас, вітаю! Дякуємо за ваш відгук, це додаткова мотивація покращувати власні результати. Гарного дня:)

Привіт! Дуже лояльно ставлюсь до уклону, знаю, як тут цінують співробітників. Але маю питання до відділу рекрутингу. Якщо ви вказуєте ім’я відповідального рекрутера, то думаю, що вона має відповідати на питання кандидатів щодо конкретної позиції. Трапилась така ситуація: я написала спеціалісту Віталіні Гаврилюк, отримала відповідь тільки через три дні, а на друге запитання чекаю відповіді вже з 26 вересня, вже 10 днів...
При тому позиція висить на dou, як активна. Буду вдячна за зворотній звʼязок.

Дарино, вітаю!
Мені прикро, що через людський фактор, склалась ця неприємна ситуація. Для мене особисто, важливо, щоб кандидати отримували вчасно якісний фідбек.
Маю надію, що під час телефонної розмови нам вдалось прояснити ситуацію і покращити твій негативний досвід.
Твій відгук допоможе нам стати кращими та виправити свої помилки.
Вдячна за твою увагу до компанії Uklon!

Привіт! Поділюсь своїм досвідом проходження співбесід на позицію business analyst.
Як це було у мене — інтервʼю з рекрутером, інтерв’ю з Team Lead BA та BA однієї з продуктових команд, тестове завдання та його захист офлайн в офісі.

Хочу подякувати команді рекрутингу за такий професійний та налагоджений процес.
Все структуровано та зрозуміло від початку до кінця. Окрема подяка Варі, бо вона зробила максимум, щоб мені, як потенційному кандидату, було комфортно проходити всі етапи.
Я завжди знала коли чекати фідбек та мала можливість задати всі питання, які виникали у процесі. Це говорить про те, що компанія дійсно цінує мій час.
Що стосується технічного інтерв’ю та тестового завдання, то з цим теж все добре. Логічні та зрозумілі питання, які допомагають потенційному кандидату продемонструвати свої знання та навички.

Для мене це був найкращий досвід проходження співбесід ☺️

Аліна, привіт! Дякуємо за твій відгук. Це дуже цінно та надихає☺️

Привіт! Працюю в компанії з 21 року. З перших днів роботи був приємно вражений рівнем процесів і підходів як в продуктовому так і технологічному плані. До цього працював в аутсорсинговій компанії і довелося бачити дуже багато західних (здебільшого US) проектів від стартапів до ентерпрайз рішень. Так ось в Uklon — в середньому все набагато краще ніж там. І ще не кажучи за різні моделі бізнесу і залученість до продукту, який ти робиш: не підлягає ніякому порівнянню. Тут нормальний SDLC, побудований на Канбані з працюючим CI/CD, все в докер імеджах і куберах на AWS і це все підтримує дуже скілова DevOps тіма. Буквально на все в графані і табло є метрики — командно-процесні, бізнесові, технічні.

Звісно ідеального нічого немає і тут є до чого прискіпатися якщо пошукати. Але особисто для мене є декілька ключових факторів, які мотивують тут працювати:
— професійна команда
— культура, рівень прозорості і довіри
— соціальна відповідальність.
Що ще відмітив би — це очікування від кандидатів дещо вищий ніж в середньому по ринку. Повірте — в мене є з чим порівнювати.

Вадим, привіт! Дякуємо за твій відгук.

Привіт:) хочу поділитись своїм відгуком щодо проходження співбесіди на позицію Senior Lawyer.

Знайшла вакансію на одному з сайтів пошуку роботи, відправила резюме. Мене запросили на співбесіду. Співбесіда тривла біля 40 хвилин. Через декілька днів після співбесіди рекрутер надіслала лист на електронну пошту, в якому повідомила, що перевагу надали іншому кандидату.

Попри це, переглядаючи інші вакансії на сайтах пошуку роботи, я помічала, що вакансія залишається опублікованою і оновлюється.

Через місяць зі мною зв’язалась інша рекрутер компанії Uklon щодо цієї ж вакансії з пропозицією пройти співбесіду на цю ж посаду. Я повідомила, що щодо цієї посади вже мала співбесіду з іншим рекрутером компанії.

Для мене, як, думаю, і для багатьох інших кандидатів, було б значно корисніше, якби у зворотньому зв’язку була зазначена реальна причина відмови. Рекомендую звернути увагу на даний момент.

Підтримали: Vitaliy Pavlichenko

Привіт! Дякуємо за ваш відгук. Ми проаналізували даний кейс. Uklon активно розвивається, в компанії відкрилася аналогічна вакансія в Legal, з пропозицією по якій вам зателефонувала рекрутерка.

Ми обов‘язково врахуємо даний випадок на майбутнє.

Гарного дня!

Привіт, хочу поділитись своїм відгуком шодо інтерв’ю на People Partner позицію :)

1. Дуже дивно чути, що піджимає час інтерв’ю — це не дало змоги мені, як кандидату, задати усі важливі для мене запитання.
2. Хотілося задати питання по процесах і задачах безпосередньо на цій ролі, я цього не змогла зробити, тому що питання на ці відповіді знає лише лід PP команди. А поспілкуватись з ним можна лише у випадку, якщо «пощастить» потрапити на 2й етап. Ця ідея здається мені безвихідною. Коли і кому я маю задавати важливі для мене запитання — незрозуміло.
3. Далі. З тим, щоб поспілкуватись на 2 етапі з лідом команди, потрібно чекати, тому що кандидів на цю позицію багато. Можна і не дочекатись. Тобто якщо спростити — рекрутер так мені і сказала. Ок. Навіщо було тягнути мій час, якщо вже були кандидати, які більше підходили на цю роль?
4. Я не дочекалась. Мені відмовили до 2 етапу. Фідбек наступний: "ми надали перевагу кандидату, з яким ми спілкувались раніше (тобто, який пройшов другий етап). У мене два запитання: 1 — чому мене та мої навички порівнюють з іншої людиною, а не з тим, наскільки мої скіли підходять на цю вакансію? 2 — як можна порівнювати мене (яка не пройшла 2й етап, і ви не змогли на 100% оцінити мої скіли) з кандидатами, які мали можливість бути на 2 етапі, і яких ви мали змогу оцінити на 100?? Як на мене — це абсолютно нерівні умови оцінювання. Бажаю вам переглянути ваш рекрутмент процес, та процес оцінки кандидатів.

Марусю, привіт! Прикро, що у вас склались такі враження про спілкування з нами. Дійсно, хтось може відправити відгук раніше і просунутися етапами співбесіди далі. Тоді як з вами ми встигли пройти лише перший етап. Оскільки в процесі знайомства з вами ми знайшли perfect match кандидата і прийняли рішення запросити до команди, то надали вам чесний фідбек. На жаль, процес відбору не може залежати від кількості кандидатів, адже ціль рекрутменту — забезпечувати бізнес необхідною експертизою по потребі.
Це не зовсім так, що вас та ваші навички порівнювались з іншою людиною. В даному випадку команда обрала кандидата, який раніше заметчився з позицією.
Ми раді знайомству з вами та вдячні за цікавість до нашої компанії!

Привіт :) поділюсь своїм досвідом проходження інтервʼю на позицію business process analyst.

Спойлер: компанія шукала зрілого фахівця (в мене 5+ років досвіду), але відмовили мені через відсутність досвіду роботи з RACI matrix (досить хардовий скіл).

Інтервʼю з наймаючим менеджером тривало близько півгодини. Питання на інтервʼю були досить стандартними, особливо про досвід та мої успішні кейси НЕ уточнювали.
Загалом, не найкращі враження (порівнюючи в досвідом схожих інтервʼю в intelias, Ajax та моїм власним досвідом найму).

Щодо рекрутера: почалось все бадьоро, але після інтервʼю і обіцяних дат надання фідбеку була повна тиша, поки я сам не почав нагадувати про себе.
Дату фідбек у двічі переносили в двічі не надавали його, поки я сам не писав.

Загалом, я розумію, що рекоутеру легше відповісти на один такий коментар на доу ніж писати умовних 100 фідбеків в телеграм/джинні/пошту. Але загалом, тоді рекрутеру краще не надавати термінів надання фідбеку, щоб не протерміновувати їх :)

Звертаю увагу, що мій фідбек стосується виключно мого досвіду проходження інтервʼю, а не роботи компанії загалом :)

Бажаю компанії успіхів та розвитку, круто бачити так користуватися хорошим українським продуктом :)

Мав можливість поспілкуватися з командою протягом декількох інтерв‘ю і мої враження є дуже позитивними. Рекрутер постійно була на зв‘язку зі мною і попереджала у разі затримок. Зволікань зрештою не помітив, всі етапи видались мені добре налагодженими. Питання на інтерв’ю були цікавими, особливо зазначив, що до уваги береться не лише технічна складова, а і soft-skills. Це справляє враження, що мною цікавляться як особистістю в цілому, а не тільки як технічним спеціалістом. Власне технічне інтерв‘ю мені також сподобалось, мав питання щодо мого досвіду і питання по стеку
Сподіваюсь, що в майбутньому ще видасться нагода попрацювати разом, адже компанія створює цікаві та корисни продукти, має гарну репутацію на ринку та надає достойні умови співпраці

Я приєдналась до команди Uklon півроку тому. Дуже рада, що тоді між нами стався perfect match, а від першого інтерв’ю до офера пройшов всього тиждень. Звичайно, так може бути не з усіма позиціями, бо зараз команда стрімко росте і кількість кандидатів справді велика. Але познайомившись ближче з тімкою рекрутерів, можу з впевненістю сказати, що вони вміють вишукувати скарби до команди.
Під час інтерв’ю зі мною на зв’язку постійно була рекрутер Настя, розгорнуто відповідала на всі запитання, класно організувала подальший флоу. Онбординг також був комфортний. Процесам у компанії приділяють багато уваги, тому newcomer може легко зорієнтуватися. І поряд завжди є People Partner (Олю, привіт!), який не дасть вам загубитися 🙂
Усі ці півроку компанія динамічно розвивається. І є відчуття, що це такий собі розгін. Тож, якщо ви бачите меседжі Uklon про те, що we drive challenges, будьте певні, що так і є.
Дуже ціную бути в команді увесь цей час!

Спочатку після першої бесіди з Анастасією здалось, що це буде найприємніший та найшвидший процес відбору евер. Проте комунікація тривала більше двох місяців, а після фінального інтерв’ю перестали відповідати на повідомлення, і жодного фідбеку не було отримано. Крім того, якщо ви зазначаєте, що оплачуєте тестове у будь-якому разі і навіть запитуєте номер картки, то було б професійно виконати обіцянку. Залишились тільки негативні враження після відбору як такого, в той час як від людей — лише позитивні.

Підтримали: Max VitsenkoDaria Kruzhylina

Олю, доброго дня!
Нам щиро шкода, що етапи інтерв‘ю затягнулись в часі. Безперечно моя помилка, що виникло технічне ускладнення з оплатою ТЗ — була зобов’язана впевнитися, що ви отримали оплату одразу. Оплата ТЗ — must have згідно з політик хайрингу. Маємо значні трансформації у команді, тому потрібен був додатковий час для залучення наших експертів та конструктивного фідбеку. Ще раз дякуємо за цікавість до нашої компанії та вакансії. Будемо залишатися на зв’язку, цінуємо вас як спеціаліста, сподіваємося ще матимемо нагоду поспілкуватися у майбутньому. Вдячні за ваш час!

Насамперед хочу подякувати за надану можливість прочеленджити себе на роль Head of FP&A та за знайомство з професіоналами вашої команди, а саме Мариною, CFO, та Вікторією, Deputy CEO. У мене залишились тільки позитивні враження від всього процесу хайрінга. Релевантні питання та цікаві задачі під час відбору! Окреме дякую рекрутеру Анастасії за ефективні комунікації та якісне виявлення мотиваційних факторів.
З повагою бажаю подальших успіхів з пошуком професійного кандидата, а потенційному кандидату з фінансової сфери рекомендую звернути увагу на відкриту позицію — Head of FP&A поки вона актуальна!

Щиро вірю що це чудова компанія, але при пошуку людей ставлення трохи дивне. Пару прикладів, після отримання CV ти отримуєш у відповідь питання які дають зрозуміти що CV особливо ніхто не дивився)) Ну але це ладно, можливо це стандартна практика, але банально повернутися з фідбеком після інтерв’ю — для чого?)) Я радив би Вам передивитися відношення до цього процесу, так як люди, які витратили свій час, точно заслуговують на зворотній зв’язок, який би він не був.

Ігорю, ще раз перепрошую, що зникла з комунікації через банальний людський фактор, була впевнена, що вам написала. Вдячні вам за приділений час та фідбек. Зі свого боку, намагаюся не допускати таких помилок попри велику кількість комунікацій. Дякую за розуміння, буду вдячна за можливість продовжити наше спілкування в майбутньому.

Працюю тут 1 місяць. Оффер отримав через півгодини після інтервʼю. Чудовий онбординг, є час на те щоб вникнути в те, що відбувається. Непоганий коворкінг на Подолі, надається паркінг. Приємно працювати на український продукт, яким сам користуюсь. Більше зможу написати через рік-два ;)

Сьогодні 1 рік 3 місяці і 14 днів, як я в команді :) Політ нормальний, з продуктом не прогадав, Уклон — помітний і важливий для України продукт. Подобається, що фічі які приходять в роботу, робляться саме для розвитку. Подобається, що виділяється час на тех.борг. Подобається, що в 99% випадках приймаються надані розробкою естімейти, без вижимання. Дуже подобається як бренд позиціонується і просувається в соц.мережах, зайдіть в Тікток Уклона, там смішне))

З нюансів, коли комусь кажеш що працюєш в Уклоні, люди спочатку думають, що ти таксист :)

Дуже зацікавали вакансія Project Manager в компанії, тому що для мене важливо робити щось дійсно значиме для суспільства, якими вважаю продукти Uklon. Але відправивши заявку на відкриту вакансію тричі (спочатку через просту подачу заявки в LinkedIn, потім напряму написавши HR, потім відгукнувшись на вакансію тут) — не отримала жодної відповіді. При тому, що від LinkedIn отримувала повідомлення про те, що мою заявку переглянули і HR дивилася мій профіль.

Як на мене, то відповідь кандидату обов’язкова незалежно від того підходить він компанії чи ні. Тому тут прочитала багато позитивних відгуків, а власне враження поки що скласти не можу, не дуже приємний осад залишився після такого досвіду.

Вікторіє, привіт! Дякуємо за активну зацікавленість у нашій компанії. Ми перевірили ваші відгуки, бачимо їх. Через досить велику кількість відгуків на дану вакансію команда рекрутмента ще не мала змоги в такий короткий час дійти до опрацювання вашого CV.
Тож обов’язково чекайте на фідбек від нас. Гарного дня!

Працюю в компанії майже два роки.
Прийшов на позицію Business Analsyt, згодом, дійшов до BA Team Lead.

Твердо можу сказати, що це одна із кращих українських компаній, в яких я працював. Серед переваг, по якім компанія точно виділяється серед інших на ринку:
• Інноваційність
○ Компанія завжди намагається використовувати нові підходи та технології при плануванні та розробці
• Системність та процесність
○ Від етапу спілкування з рекрутером до випуску фічі у прод — ви будете розуміти що і як треба робити
• Відсутність бюрократії у прийнятті рішень
○ Завжди висока швидкість прийняття рішень, та можливість впливати на продукт та рішення компанії
• Великий український продукт, яким користуються мільйони користувачів
• Компанія регулярно бере участь у благодійних заходах, та сприяє роботі благодійних фондів (в наш час це дуже важливо)

Навіть під час повномасштабного вторгнення, компанія змогла згуртуватися, швидко змінити та налагодити процеси, і пройти перші місяці із мінімальними втратами для співробітників.

Точно можу сказати, що радий бути частиною команди Uklon і розвивати продукт.

Мала лише одну співбесіду з Head of Recruitment, Дарією, але цієї години було цілком достатньо, щоб зрозуміти, що команда рекрутерів крута, атмосфера здорова, плани масштабні, прозорість в комунікації цінується. Маю з чим порівнювати 😉

Работаю в компании больше года. Еще не было момента, чтобы пожалел о своем выборе.
Большая, украинская, и очень амбициозная компания. Которая даже во время войны ставила в приоритет завершение построенных ранее планов, развитие, сохранение людей и команд в их первоначальном составе.
Важно то, что когда ты получаешь цель — ты можешь ее достигать различными способами. Подходы, процессы, софт — все учитывается и все максимально гибко. Как лиды, так и инженеры способны реально влиять на процессы, в которых они работают. В сочетании с технологически классным продуктом — это дает очень много вариантов для применения знаний и развития.
По соц пакету — без вопросов, ± стандартно по рынку. Отпуск, больничные без справок, страховка и т.д.
И конечно же добавляет мотивации создание продукта, который сам часто используешь!

Мій шлях в цій компанії почався 2 роки тому. Я прийшов в цю компанію на позицію менеджера КЦ. Шукав тимчасову роботу, яку можна було б поєднувати із навчанням (окреме дякую за рекрутинг Ксюші Дербєнцевій). За півроку зміг перейти із роботи в КЦ, до роботи за спеціальністю , спокійно поєднуючи її із навчанням. Після переходу на нову посаду познайомився більше із усім колективом компанії, і чесно кажучи колектива крутіше ніж в Уклоні , не зустрічав (команда Infosec взагалі 🔥).
Кожен гравець цієї команди — справжній фахівець і мастер тої справи, якою займається. Абсолютно кожен, викладається на повну та живе тою роботою , яку робить. Всі колеги дуже дружні і готові завжди допомогти один одному, якщо хтось цього потребує. Ця віданність спільній справі, бажання зростати і розвиватись , а також дружній колектив, та чудові умови роботи (компанія дуже піклується про кожного свого гравця) , роблять уклон таким фантастичним, яким він є. Влаштовуючись, я шукав тимчасову роботу , а знайшов сім‘ю , в якій всі унікальні, талановиті , та завжди готові допомогти тобі у будь-якому питанні.
Багато крутих моментів було, і впевнений, ще більше — буде.
Uklon то є 💪🔥❤️

Майже два місяці працюю в компанії, процес рекрутингу був найшвидшим і найпрофесійнішим в моєму житті — завдяки рекрутеру Анастасії.

Не секрет, що процес має багато кроків, і кожен не лайтовий — проте він відображає динаміку роботи компанії вцілому, і особисто для мене — став крутим мотиватором «взяти цю вершину» — я дуже рада що наші погляди зійшлися.

Через декілька днів після офферу мені провели неймовірний онбордінг, де піпл партнер Оля розповіла про всі тонкощі «життя в офісі», та пояснила, що вона може бути тим самим якорем допомоги при питаннях, які хвилюють!

Це компанія, яка показала мені, що я можу набагато більше, ніж я думала. Дуже цінно і круто зʼявитись в команді креативних, талановитих, толерантних та дуже яскравих людей, які люблять і вірять в те, що створюють — усі лаври Юлії.

За весь час роботи не знайшла жодного мінусу — компанія створює ідеальні робочі умови в яких тільки сильніше розгоряється бажання працювати (наприклад відсутність вертикальності управління, довіра до тебе і тому, що ти робиш).

А так, тут і чудова піпл тім! Є можливість працювати віддалено, хоча і є шикарний офіс. Видно, що команда вкладається і викладається.

Приємно бути частиною того, що справді грандіозно. Впевнена, що все вийде!

Вчера столкнулся с очень непрятной ситуацией и вцелом с гнилым отношением к клиентам данной компании.
Вызвая вечером такси с парка позняки, увидел новый тип поездки Shared, где несколько участников объединяются по одному маршруту, и решил попробовать
1. в клиентском приложении приходит уведомление, что машина прибыла уже со вторым участником.
2. сажусь в машину на переднее сидение и поворачиваюсь назад к человеку чтобы поздороваться, а оказывается там никого нету.
3. водитель говорит что без понятия что за Shared поездка и показывает на совем приложении что у него обычный заказ.
4. звонит по громкой связи на сапорт уклона, где спустя несколько минут разбирательств ему говорят прервите поездку и высаживайте клиента.
5. я говорю что у меня же забукана поездка, которая уже начаась, даже деньги списались.
6. водитель выгояняет с машины.
7. звоню на горячую линию уже я, объяснив всю ситуацию, на что обещают разобраться и перезвонить через одну минуту.
8. проходит 10 минут, никто не звонит, я стою на холоде в летней одежде. В итоге звоню снова, очередной раз объясняя всю ситуацию, обещают снова перезвонить.
9. перезванивают, приносят извинения, обещают разобраться в багах процессов или приложения, и в качестве компенсации обещают вернуть деньги на карту и подать машину за свой счет чтобы я добрался домой.
10. я жду машину около тоже 10 минут, приходит в приложение сообщение что машина не найдена(хотя на карте их куча рядом ездит)
11. я снова перезваниваю, они снова извиняются, и говорят, что не будет машины.
12. в итоге я уже около 30 минут стою на холоде и разбираюсь с этой ситуацией.
13. машина так и не приехала, меня в итоге обманули.
14. я звонил еще несколько раз, но ответили: «сори, да мы обещали вам машину в качестве извинения, но ее не будет»

Итог: быдло сервис и отношения к клиентам. Если у вас есть баги в приложении, которые вы тестируете на проде, а именно, на клиентах, то имейте хоть немного совести, чтобы не вести себя столь гнилым образом. И если жметесь компенсировать свой непрофессионализм, то хотябы не обещайте этого!

Підтримали: Serhiy OliyarnikDaria Kruzhylina

Вадим, добрый день!

Спасибо за ваш комментарий! Нам жаль, что у вас случился такой опыт взаимодействия с нашим продуктом, наша команда работает как над улучшением апки, так и над сервисом.
Поведение водителя и службы поддержки оказалось недопустимым и мы хотим разобраться в данном кейсе.
Пожалуйста, поделитесь вашим телефоном или номером авто, чтобы мы могли это сделать ( для удобства можно в личные сообщения).

Спасибо!

Очень понравилось собеседование, все вопросы по теме. Ребята все позитивные и веселые, отличный стек технологий. Надеюсь еще будет возможность поработать вместе в будущем) Рекомендую

Привет!
Благодарим за твой отзыв! Будем рады вместе поработать:)

Работаю в компании уже больше двух лет. Пришел на позицию РО, сейчас СРО. Карьерный рост на лицо))
Хочется отметить очень крутую команду профессионалов, которая максимально заряжена на результат.
Созданы все условия для достижения результатов. Есть четкие и понятные стратегические цели. Отдельно выделены автономные команды, которые драйвят свои продукты. Приветствуются и ценятся любые идеи.
Современная и профессиональная команда менеджмента.
Отдельно хочется отметить крутой технологический продукт.
В течении последних лех компания и продукт демонстрируют стремительный рост как в бизнес показателях, так и в количестве сотрудников и, соответственно, команд (выросли более чем в 2 раза)
Нравится корпоративная культура. Хороший соц. пакет, страховки и т.д.)
Ну и самое важное для меня — это максимальные цели, которые компания ставит перед собой. Каждый день есть ощущение, что ты должен быть первым).

Спасибо Uklon за возможность участвовать в развитии крутого продукта! :)

6+ лет назад случайно попал в колл-центр уклона, когда совсем маленьким был. Как-то так и завертелось. Почти на глазах микростартап вырос в компанию, которой по силам тягаться с мировыми игроками в своей нише, используя рыночные инструменты и современные подходы. Для меня это основной критерий компании «здорового человека». Очевидно, что компания не пришла бы к таким результатам, если бы с ней было что-то не так.

Не буду перечислять плюсы и минусы, потому что не люблю сильно нахваливать. Скупо и по-мужицки скажу, что тут хорошо.

Сомневающимся рекомендую.

Из плюсов:
— Есть интересные и сложные задачи
— Использование современных технологий
— Хорошая атмосфера в коллективе
— Практика Knowledge Sharing
— Лучше, чем во многих других компаниях, настроены процессы
Из минусов:
— Большее, чем в других компаниях количество этапов собеседования

Привет, Вова! Спасибо за твой отзыв!
Мы каждый день меняемся и развиваемся, и очень ценим время всех ребят, с которыми ведем диалог о сотрудничестве. Поэтому на сегодняшний день собеседования практически на все позиции в Uklon проходят в один, максимум два этапа :)

Из плюсов:
Хорошая компания. Особенно в плане технологий.
Если вы мид могу однозначно сказать что вам будет чему научиться и получить опыт!
По оплате тоже все гуд.
Тут реально ценят работу сотрудников, и пересматривают вам ЗП не по понку а по своей инициативе! Это я считаю очень круто!
Минимум бюрократии
Очень адекватный менеджмент как проекта так и по людям
Интересные задачи

Из минусов:
1-ое собеседование на камеру с техническими вопросами от HR. Лично мне было неудобно и не очень прикольно. ИМХО: Неуважение к тому кто пришел на интервью.
У меня скверный характер — я не очень прижился
Личное мнение — Да со мной сложно, но и вы не без греха — порой некоторые фразы меня цепляли сильно — не знаю насколько это можно считать минусом, возможно я слишком «чувствительный», но я к такому не привык, я привык когда со мной «мягко» общаются, иначе я злюсь и меня на 3-4 раз уже не отпустит за пару дней)
Неудобные стулья там где мы сидели. Сорри гайз — но у меня болела от них 5 точка)

Итог: ИМХО: Если все так сравнить и взвесить то однозначно плюсов больше и стоит идти если есть оффер.
PS: Если что забыл дописать велкам в коменты: обсудим)

Підтримали: Daria Kruzhylina

Привет, Максим! Благодарю за отзыв и откровенность! Любая обратная связь для нас — возможность для развития нашей компании. Со времени нашей последней встречи мы «прокачали» себя. От подходов в разработке, программ обучения и шеринга знаний, подходов в рекрутинге, коммуникациях и уж, если разговор зашел, до стульев (у нас сейчас Aeron ;-) .
Мы значительно выросли в штате и при этом умудрились остаться гибкими.

Наше сотрудничество было около 3х лет назад, но мы помним каждого. Благодарю лично за достойное участие в создании нашей общей истории Uklon.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.