Ukietech

21...80 спеціалістів
Івано-Франківськ, Чикаго (США)

5 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Нещодавно згадували з друзями про наші роботи у early 20 і ніяк не можу пропустити цю «цікаву» співбесіду, на яку я сходила раді цікавості якось в 2012 на позицію інтерна маркетолога — пані рекрутер чомусь вирішила самостверджуватись за мій рахунок — підмітивши всі мої помилки в резюме, а потім попросила піти розповісти анекдот групі девелоперів в сусідній кімнаті, мабуть пропрацьовувала стрес інтерв`ю на мені. Жарт я розповіла, комплексів у спілкуванні у мене нема, але залишилось доволі дивне відчуття опісля.
Відповіді як такої я так і не отримала від компанії, але дуже рада, що не працювала в цій там, оскільки це доволі дивний психологічний клімат для старту. Щиро сподіваюсь що зараз компанія знаходиться на іншому розумінні процесів та комунікацій.

Підтримали: Yaroslav Smyslov

Працював там 4 роки тому і це була моя перша робота в ІТ після закінчення курсів. Були і негативні моменти в плані менеджменту та процесів, але компанія була на ранній стадії і люди всьому тільки вчились. На даний момент я бачу активно ростучу компанію з мотивованою командою людей,які всьому навчились самі та далі розвиваються. Приємно бачити обличчя з котрими працював на конференціях, адже зі всіх компаній в яких я працював Ukietech залишив найтепліші спогади в плані corporate culture і в них все ще попереду) Якщо погуглити ви не знайдете крутої інфи про СЕО, який є вихідцем з Wall Street але зате є команда, яка успішно драйвить бізнес.

Був на співбесіді, в Івано-франківську, дуже сподобалось приємні ввічливі люди, знаходиться в центрі в прикольному місці, хоча і не пройшов технічну частину але тімлід підсказав що підучити і розяснював моменти де я «плавав». Враження склкалось позитивне, рекомендую.

Це була моя друга компанія і перша серйозна робота маркетолога в ІТ сфері. Починали ми у 2012му з 5 людей у Івано-Франківському офісі, за три роки виросли до 25, а зараз уже, здається, близько 40.

Я починала з джуніор маркетолога (нас тоді було 2є у відділі), а через три з хвостиком роки йшла з керівної позиції в маркетингу — тоді нас уже було 5 людей у відділі маркетингу та 3 в продажах. Досвід колосальний, особливо для початку кар’єри. Хоча, з ростом компанії, почали приходити спеціалісти і з більшим стажем.
Ukietech — це не класичний великий аутсорс, де працюють лише на одному проектом, але це і не типовий стартап. Окрім веб-дизайну і розробки для зовнішніх клієнтів з Пн. Америки (різного розміру, індустрій та апетитів), ми працювали над двома власними стартапами — один на американський real estate ринок, і один контентний проект для української аудиторії по всьому світу.

Ukietech — це такий собі гібрид. Можливості для розвитку спеціаліста — і по вертикалі, і горизонтально по суміжних напрямках — дуже унікальні. Особисто мені вдалось здобути дуже цікавий досвід не лише як маркетолог, а й як сейлс і проджект менеджер. Дуже цінно для маркетолога попрацювати пліч-о-пліч з пограмістами — вчишся розуміти тонкощі процесу розробки, тай вони від тебе перебирають фокус на потреби користувачів веб продуктів. У нас було «learning by doing, by learning again» :). Кожен вкладається в результат. Якщо не викладається — це зразу помітно, бо компанія невелика, всі у всіх на долоні). Хороше «відчуття ліктя» — завжди можна було сподіватися на підтримку та допомогу колег — головне бажання розібратися в новій задачі.

У невеликих компаніях легше нахапатися різнопланових умінь та навичок або ж самому будувати проекти і процеси спочатку (для сініор та менеджмент рівнів). У великих, поки в тебе не керівна роль, краще виходить відточувати конкретний набір скілзів. В Ukietech якраз спрацював перший сценарій.

Тут був цікавий комент про «охорону праці»)) Перерви, камери і тд. Маючи з цим порівняти, скажу, що кожна компанія грає по своїх правилах — у когось вільний графік, а в когось дрес-код і штрафи, десь прислухаються до твоїх ідей і прохань, а десь можуть звільнити сьогодні без попередження. Оф.оформлення навіть не коментуватиму, бо це глобальна проблема країни — великі столичні компанії в цьому далеко не виняток. Плюси і мінуси є всюди — тут уже хто на що згоден підписатись. В Ukietech було якраз помірно гнучко — і правила свої, і процеси водночас старались налагодити грамотно та забезпечити комфорт в офісі і команді.

А от колектив завжди був просто чудовий, як на підбір :) Про це мабуть ходили легенди, бо десь від 70% кандидатів звучало «я чув, що у вас дуже класна команда». І зокрема моєю найбільшою гордістю була команда маркетингу, яку нам вдалось побудувати — я йшла з компанії у зв’язку з переїздом в Київ, знаючи що залишаю і проект і напрямок у надійних руках.

Тому й досі, як буваю в місті, хочеться навідувась до старих друзів, які зараз на піку розвитку компанії. Успіхів, колеги ;)

Так як це був мій перший крок в ІТ компанію, а до цього я працював системним адміністратором, то прийшовши на співбесіду все здавалось прекрасним. Відношення, спілкування, дружня та приємна атмосфера в порівнянні з звичайними не ІТ компаніями.
Пройшов співбесіду й після того менеджер з персоналу недавав ніякої інформації орієнтовно місяць часу. Але все ж таки зателефонували й запросили більш детальніше ознайомитись зі мною. Все пройшло вдало й домовились про зарплату й інші моменти.
Компанія підійде для студентів — котрі хочуть мати галочку в резюме що вони десь вже працювали в ІТ компанії. Оскільки зарплату достойну в цій компанії не отримаєш навіть після тривалого часу роботи.
Курс долара весь час був на користь компанії й часто відрізнявся від реального. Потім керівництво подумало що можна платити не по курсу долара а просто зафіксувати зарплату в гривнях.
Графік роботи в компанії наступний:
з 9 до 18 та зверніть увагу — обідня перерва з 13 до 13:30 тобто не година а 30 хвилин і людям приходиться або ж бігти й десь поїсти цих 30 хвилин або ж мати їду з собою що не всім зручно. Є маленька кухня в якій є 1 мікрохвилька та чайничок й посуда — де їжу можна розігріти та поїсти тільки в обідній час, ну а оскільки обід в даній компанії 30 хвилин та 25 людей на той час працювало й з них 15 лишалось в офісі поїсти то розігріти свій обід не завжди й не зразу вийде.
В якості компенсації ще пів годинної перерви власники компанії придумали ще дві перерви по 15 хв на протязі робочого дня до 18 години. І саме в той час можна пити чай чи просто відпочити від пк — весь інший період ти маєш сидіти за пк й працювати в поті чола і нікого нецікавить твоя продуктивність.
На даний момент обідню перерву збільшили до 40 хв та дві перерви скоротили до 10 хвилин.
Є ще наступний графік роботи:
з 11 до 20 — обід приблизно в той же час. Таке можливо 2 раза в тиждень.
Якщо ви йдете з роботи вчасно тобто о 18 годині — це недобре впливає на карму, якщо приходите зранку наприклад в 9:15 на вас поглядують і ви розумієте всю свою вину тільки від погляду.
Для прикладу був цікавий момент — коли ми релізились і мій так званий робочий день закінчувався о 18 години а всі зміни залили о 17 на продакшен — і ніхто не попередив щоб прийти на 11 й працювати до 20 бо буде реліз о 17 годині. Коли я в 18.30 ато й в 19 пішов до дому — мені так й сказали що я непереживаю за проект. Попрацювати довше не біда — але для чого тоді жосткий графік роботи? Можна зробити гнучкий як і в більшості ІТ компаній. Ну або ж в такому випадку платити овертайми як це робиться в США. Власник компанії це прекрасно знає оскільки вже довгенько проживає на території США в Чікаго.
На роботу людей офіційно не оформляють. Через певний період роботи в компанії пропонують оформитись як ПП — але податки за тебе не платять — ти їх сам платиш.
Заслуженим героям галери власник дає подарунки — наприклад айфони, айпеди, мак буки — раз в рік але це дуже приємно, особливо тоді коли з 20 людей котрі працюють в компанії 17 людей отримує бонуси в якості грошей в конвертах, вище вказаних подарунків а інші троє мають зрозуміти що вони погано працюють і таким чином їх наказують й сьогодні бонус вони не отримають навіть ті хто вже працює більше ніж 2-3 роки в компанії — хоча переважний термін скільки протримуюється людина в даній компанії це пів року.
Для того щоб бути впевненим що всі добре працюють — власник проставив собі айпі камери по всьому офісу — щоб добре бачити кожного хто працює чи не працює та чим займається в даний момент часу.
Щодо офісу — претензій немає — він розміщений в центрі міста комфортні столи й все таке інше, бувають печенька на кухні, які ти звісно ж можеш зїсти тільки в перерву 15 хвилинну або ж пів годинну :-). Іто при умові що вони будуть.
Кожен день всі працівники мають надсилати звіт що вони робили на протязі дня власнику компанії. Тобто не клієнту чи іншим особам з вашого проекту а саме власнику.
Самі працівники — хороші люди окрім тих хто любить просто лизати те саме місце за фінансову винагороду власникам компанії.
Галера тримається на плаву за рахунок стартапа який вони свого часу розпочали робити та активно просувати на території США. В нашому місті Івано-Франківськ кожен мабуть знає що в Юкітек неварто йти працювати якщо маєш вибір між Юкітек та іншою ІТ компанією міста.
Набиратись досвіду чи то в програмуванні чи то в QA чи то в інших галузях немає в кого. А ті в кого були знання — немають бажання й часу ділитись корисною інформацією з іншими учасниками як проекту так й взагалом.
Зарплату платять з періодичною затримкою на 5-10 днів. Ну але платять — правда по свому курсу нікому невідомому. Буває що штрафують за те що запізнився або ж й просто так недодають гроші.
Рекомендувати працювати в даній компанії можу тільки студентам в яких вже абсолютно немає вибору куди йти працювати та й якщо їх не беруть на курси великих компаній. Бо ж після курсів ймовірність що їх візьмуть на роботу вища ніж після стажу в Ukietech.
Постарався бути максимально обєктивним. Можливо чогось недодав, можливо когось образив. Якщо так — вибачайте.

Підтримали: Christina Petryk

Ярославе, дуже прикро, що у Вас залишились тільки такі враження про нас. Як і більшість ІТ- компаній, ми ростемо, розвиваємось та удосконалюємо як і систему управління персоналом, так і корпоративну культуру нашої компанії. Проте дивно, що Ви вирішили висловити свою думку тільки через кілька років після того, як покинули нас :-) Зі своєї сторони ми бажаємо Вам успіху у Вашій теперішній роботі!!!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.