Репутація українського ІТ. Пройти опитування Асоціації IT Ukraine

UKEESS Software House

81...200 специалистов
Львов

11 июня 19:36

Maxim Sleptsov, Software Engineer в eKreative

Пройшов перший етап співбесіди, витратив декілька днів на тестове і, нажаль, не отримав фідбеку, більше тижня повідомлення ігнорують. Це був перший випадок, коли я погодився виконати тестове завдання і лиш переконався, що це справді пуста трата часу. Дуже прикро, що така практика все ще присутня.


LinkedIn

1 комментарий

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Максиме, доброго дня!
Як писала вам в листуванні, мені дуже прикро, що ви отримали негативний досвід і, сподіваюся, що я змогла відповісти чому ситуація склалася саме таким чином і вам довелося тривалий час очікувати на фідбек від нас.
Кожна компанія обирає яким чином перевіряти знання своїх потенційних майбутніх колег. Чи то тестові завдання під час співбесіди, чи давати його додому і не стресувати людину (як обрали, власне, ми). Виконувати тестове — також особистий вибір кожного кандидата. Проте це аж ніяк не є пустою тратою часу! Ми цінуємо, що людина приділяє зусиль і, направду, таким чином можемо краще оцінити про технічні навики кандидатів.

Ми справді не маємо жодного вхідного повідомлення від вас, яке прийшло би після нашої з вами останньої невеличкої переписки в лінкедіні. Передивилась всі можливі чати, які використовую в роботі, але той діалог був останнім... В жодному разі ми не мали на меті нікого ігнорувати, бо намагаємося завжди надавати кандидатам фідбеки незалежно від результату (проте людський фактор нашої роботи інколи стає на заваді швидким відповідям).

Ще раз дуже перепрошую за цю незручну для нас обох ситуацію. Мені шкодА за те, що сталось.
Сподіваюся, ми залишимося в дружніх стосунках і поточне непорозуміння не буде на заваді нашому майбутньому спілкуванню :)
З повагою, команда UKEESS Software House.