TrustEtics

21...80 спеціалістів

4 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Вже місяць як я працюю Project Manager в TrustEtics і з впевненістю можу сказати, що це дуже крута компанія, що швидко розвивається! Компанія молода, але, з іншого боку, це відмінний привід показати себе і покращити свої навички працюючи з різними проектами!

Мелісо, нам дуже приємно, що ти стала частиною нашої команди. Ми цінуємо твій ентузіазм і впевнені, що разом досягнемо результатів. Успіхів у твоіх проектах!)

Всім привіт) працюю UI/UX дизайнером у компанії TrustEtics приблизно півроку. Незважаючи на те, що компанія молода, вона дуже перспективна і динамічно розвивається, залучаючи все більше цікавих та різноманітних проектів, загалом атмосфера в компанії дуже крута. Власники компанії дійсно сприяють розвитку навичок співробітників, надаючи можливості та потрібну техніку, мені наприклад дістався новенький Макбук :)
Робота буде тут завжди, її буде багато і у вас буде гарна можливість прокачати свої софт та хард скілі, так наприклад я добре прокачав рівень своєї англійської за час роботи в компанії) всім рекомендую!

Підтримали: Lena Boshkova

Дякуємо за ваш відгук!)

Нам також дуже приємно співпрацювати з вами, бачити твій внесок у спільні проекти надихає. Бажаємо вам подальших успіхів і нових досягнень разом з нами!

пропрацювала я в TrustEtics 2 тижні. Якщо стисло: жорсткий мікроменеджмент та невиплата заробітньої плати.

влаштувалася я на позицію менеджера з продажів і перше здивував «гнучкий» графік, а саме дзвінки о 10й ранку і о 18-30 щодня. Тобто розпочати раніше я можу, а ось завершити нажаль ні)
струкура компанії — це 2 людини, хлопці працюючі фултайм в одній компанії вирішили відкрити свій бізнес. На співбесіді казали що є маркетинг менеджер та рекрутер, виявилось що це одна особа, знайома хлопців, яка при запиті може вивчити що треба (а в реальності нажаль знань у маркетингу не має зовсім).

спочатку за свої робочі години звітувала на дзвінках (вони ж стабільно двічі на день то ж не дивно), на другому тижні ввели програму для запису годин, аналог джири темпо.

за 2 тижні зрозуміла що ми не підходимо один одному і повідомила що звільняюсь, за договором я це мала зробити і пропрацювати ще 2 тижні, але хлопці вирішили попрощатися одним днем.

Оговорили суму виплати, сказали чекати десь 2 тижні. Написала через 2 тижні — сказали чекати місяць, проблеми з грошима. Увійшла у положення, хлопці навчаються вести бізнес тощо, але за місяць кажуть що заплатять третину від оговореної суми, оскільки лише ці години затрекані в системі (я не була попереджена що мені треба вносити дані заднім числом) і додають «дАкумент» про невиконання обовʼязків (затрекано мало годин). рука не підіймається назвати договіром, написаний він на російській мові, без підписів і тд.

Що скажу — нехай буде на совісті. Зараз треба боротися за бренд, за впізнаваємість, за відгуки. Нажаль не всі це розуміють. І шкода що люди зараз не виконують свій же договір — повна оплата за години роботи та попередження про звільнення за 2 тижні (про те що години мають бути внесені в письмовій формі в договорі немає інформації).

Марина, ми змушені відповісти на ваш відгук, який, на нашу думку, містить неточності і неправильно відображає умови вашої роботи в нашій компанії. Ваші заяви про «жорсткий мікроменеджмент» не відповідають дійсності і свідчать про ваше небажання виконувати роботу згідно з нашими стандартами. Ми були змушені ввести додатковий контроль за виконанням завдань через ваше ігнорування корпоративних обов’язків.

Ми чітко попереджали про необхідність точного трекання робочого часу, який є критичним для звітності перед нашими інвесторами. Це є важливою частиною нашого робочого процесу, про яку вас інформували ще під час співбесіди.

Також хочу зазначити, що під час вашої роботи у нас ви активно шукали інші робочі місця, що неодмінно впливало на вашу продуктивність. Рівень вашого володіння англійською мовою також виявився значно нижчим, ніж було заявлено, що стало очевидно під час виконання робочих обов’язків.

Рішення про розірвання співпраці було прийняте на основі вашого недотримання договірних зобов’язань та корпоративних норм. Ми готові захищати нашу репутацію і протистояти некоректним звинуваченням, що можуть зашкодити добробуту нашого бізнесу.

Ми хочемо додати, що ваше рішення про звільнення було раптовим і сталося відразу після того, як вас попросили оформити ваш профіль LinkedIn відповідно до корпоративного стилю нашої компанії. Це є частиною наших зусиль забезпечити єдиний і професійний імідж компанії в соціальних мережах, що важливо для підтримки нашого бренду.

У нашій компанії ми робимо все можливе, щоб забезпечити комфорт та підтримку наших співробітників. Ми надаємо необхідні ресурси та створюємо умови для продуктивної роботи, але коли співробітник відмовляється виконувати поставлені задачі та дотримуватися умов договору, ми не можемо це терпіти. Наші корпоративні стандарти та обов’язки чітко визначені, і ми очікуємо їх дотримання від кожного члена нашої команди.

Нам шкода, що наша співпраця завершилася таким чином, але ми вважаємо, що рішення про припинення співпраці було правильним кроком, що захищає інтереси нашої компанії та її співробітників.

Я работаю в компании TrustEtics и могу с уверенностью сказать, что это отличная компания для работы и карьерного роста. Это быстро растущая компания, которая всегда ищет новые идеи и решения. Коллектив у нас дружный, а работа интересная и динамичная. Мы постоянно учимся чему-то новому и стараемся использовать последние технологии. Рада работать здесь и всем рекомендую!

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.