Trueplay

21...80 спеціалістів
Київ, Варшава (Польща)

6 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Пропрацював в компанії Trueplay майже 2 роки і хочу поділитися своїм досвідом.

Є декілька речей, які мені найбільше сподобалися в компанії Trueplay.
👉🏼 продукт. Він унікальний на ринку, цікавий та складний. Майже ніхто не розробляє схожі програми лояльності.
👉🏼команда. З командою комфортно працювати, завжди можна розраховувати на підтримку та гарне відношення коллег .
👉🏼амбіції. Команда прагне ростити продукт та клієнтську базу
👉🏼startup culture. Свої ідеї можна досить просто донести до керівництва, вони відкриті до зворотного зв’язку.
👉🏼social benefits. Все дізнаєтесь, коли отримаєте оффер.

Для людей, які люблять працювати в стартапах в гарному сенсі цього слова, та полюбляють B2B SaaS продукти — однозначно рекомендую дане місце роботи.

Підтримали: Alina ShevchenkoYuliia Trotsiuk

Мені написали з компанії за місяць після відгуку на позицію. Потім повідомили, що позиція закрита, але є інша, і моє резюме будуть розглядати. Пройшов ще місяць і нічого не змінилося. Періодично нагадувала про себе рекрутеру Аліні Шевченко, проте в обіцяні строки відповідь так і не отримала

Ольго, вітаю!

Від імені нашої рекрутингової команди приношу щирі вибачення, що ми дійсно повернулись до вас зі зворотнім зв’язком пізніше, ніж домовлялись. Наразі ми знаходимося на етапі швидкого розвитку, і деякі наші процеси у рекрутингу ще потребують вдосконалення як, наприклад, швидкість відповіді кандидату та вдосконалення стандартів комунікації.

Дякуємо за розуміння.

З повагою,
Аліна Шевченко, Senior Recruiter в Trueplay

Мала неприємний досвід спілкування з цією компанією. Відповіли на відгук на вакансію майже через місяць, одразу інтерв’ю з СОО на півгодини, що вже було досить дивно. Одразу запросили на наступний етап спілкування з СЕО, який просто не прийшов на інтер’ю. Обіцяли переназначити зустріч, але пропали зі зв’язку і навіть не відписали на мій запит, що у них щось змінилося. Хочу звернути увагу, що це поведінка топ-менеджерів, така неповага до кандитата, якого самі запросили і згаяли чужий час. Якщо топ менеджери компанії з такою зневагою ставляться до кандидитів на роль топ менеджера, то яка там корпоративна культура взагалі? Про бізнес етику тут нічого не чули навіть.

Kate, вітаю! Дуже дивно це читати, бо під час обох співбесід ви говорили зворотнє: що вам приємно з нами спілкуватись та ви зацікавлені рухатись з нами далі щодо позиції HRD у нашій компаній. Жодного незадоволення під час спілкування ви не проявили, але зараз залишаєте такий специфічний відгук.

Тепер щодо ваших коментарів:
1. Відповіли на відгук на вакансію майже через місяць, одразу інтерв’ю з СОО на півгодини, що вже було досить дивно — Ви відгукнулась на нашу вакансію на DOU 16 лютого, 23 лютого ми запросили вас на співбесіду, а вже 28 лютого відбулась наша перша онлайн-зустріч. Отже, це тиждень, а не місяць. Далі: ми вам одразу запропонували наш flow у першому листі-запрошенні, що зустріч буде тривати тридцять хвилин та відбудеться з СОО — ви підтвердили, ніяких заперечень або коментарів з вашого боку не було. Ця зустріч відбулась згідно домовленності.

2. Одразу запросили на наступний етап спілкування з СЕО, який просто не прийшов на інтер’ю — Повертаючись до flow: під час першої зустрічі вам було запропоновано наступний етап flow — це зустріч із CEO, і знов ви підтвердили, що вам такий формат ОК та ніяких заперечень або коментарів з вашого боку не було. В той самий день ми надали позитивний зворотній зв’язок та запросили вас вже на зустріч із CEO, ви погодились. Друга зустріч відбулась 2 березня без CEO (нажаль через технічні проблеми з онлайн-підключенням, що під час війни трапляється по об’єктивним причинам). Ми принесли свої вибачення, ви проявили високий рівень емпатії та ніякого негативу з цього приводу у вас не було: ні під час, ні після зустрічі.

3. Обіцяли переназначити зустріч, але пропали зі зв’язку і навіть не відписали на мій запит, що у них щось змінилося — так, ми домовлялись про нову зустріч, але не фіксували дату (знову так, у вас тоді не було заперечень з цього приводу). Ми ще знаходимось на етапі вибору фінальних кандидатів і з того часу ще не було вільних часових слотів для призначення нової зустрічі.

Дякуємо за вашу небайдужість до нашої компанії та за час, який ви присвятили нашому спілкуванню.

Працюю в компанії майже 3 роки. Пережили разом криптозиму і ковід — кращої команди для того, щоб пережити такі світові кризи, знайти дуже важко. Найголовніше для мене — була і є можливість реалізувати свої шалені ідеї в піарі і рекламі. Керівництво зацікавлене в тому, щоб ви приймали рішення і росли як спеціаліст, а не вказувати вам, що робити і все контролювати. Відкрита комунікація — обговорюємо успіхи, аналізуємо проблеми. Тут точно сподобається тим, кому горить і стати краще, і розвивати продукт, яким можна пишатись.

Підтримали: Tselovanskaya NataliaIrina LIrina K

Работаю в компании Trueplay почти 3 года на позиции Manual QA) пришла зеленым джуном, но компания помогла дорасти до Team Lead QA и дальше поддерживает в смене направления) всегда есть разные мнения и разные люди в командах и это нормально если человек нацелен работать, а в этой компании работа всегда есть и работа не тривиальная) всегда интересные задачи и идеи их воплощения в жизнь) Dream Team)

Проработал в компании 8 месяцев front-end разработчиком. По началу был некий баланс между устаревшим шаблонизатором на базе jspx и ЗП близкой к потолку, но в конечном итоге очередное осознание отсутствия перспектив развития себя, как специалиста, победило во мне и я уволился. Техническое состояние продукта сильно запущено. Устаревшие технологии, постоянно что-то ломается. Тор менеджмент отвратительный. Овертаймы приветствуются. В каждом следующем канбан-спринте требования сделать быстро, но не качественно, что только усугубляет техническое состояние продукта в целом. В команде есть хорошие, но недооцененные специалисты на которых по сути и держится продукт. Бухгалтерия понравилась. ЗП платят регулярно и в сроки.
Итого: если ты классный специалист и тебе все нипочем, то смело проси максимально допустимую сумму. В остальных случаях в компании делать нечего.

Підтримали: Serhii NykyforovIrina Lisovska

Рома, спасибо тебе за такой эмоциональный отзыв и что делаешь нас лучше публичным мнением, но и в процессе работы ты бы тоже мог это делать на 1:1 встречах.

Хотелось бы поправить несколько моментов, с твоего же разрешения.
В первую очередь, ты у нас был в роли фронтенд лида и получал соответствующую зарплату. А то вдруг ты захотел вернуть финансовую разницу за 5 месяцев :)) и нет, это не очевидно для тех, кому ты хотел рассказать про свой опыт работы с нами.

Сложности с продуктом были, да, и мы всех и честно предупреждаем о состоянии дел еще на этапе собеседования. Сейчас систему уже стабилизировали, но из-за некоторых фронтенд нюансов и невыполнения обязательств — ребятам пришлось рисовать новые костыли и овертаймить. Спасибо.
Кстати, овертаймы оплачиваются, точно так же как и предоставляется график работы, который ты подстраиваешь так, как тебе удобно.
Жаль, что и это ты не указал.

Итого: компания расширяется, команда растет, появилась команда автомейшен куа, запускается новый продукт версии 2.0 — мы продолжаем нанимать профи у которых есть навыки грамотной и взрослой коммуникации.

В любом случае, опыт есть опыт и ты сможешь сделать продуктивные для себя выводы, как и мы, ведь релиз со звездочкой дал понять уровень моральной и профессиональной подготовки каждого участника команды 😉
Успехов с запуском своего продукта или поиском нового проекта.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.