Двічі подавався на вакансію Roku розробника. Робив тестове завдання. І обидва рази раптово виявлялось, що уже є кандидат, якому зробили офер.
Привіт всім! Хотіла б поділитися своїм відгуком стосовно компанії PlayWorks, в якій я працюю без місяця 4 роки.
Я надзвичайно вдячна за все, що зі мною відбулося в контексті цієї компанії за цей час. Я прийшла на позицію QA і виросла до Ліда. Починала працювати практично сама, а сьогодні в нашому QA департаменті вже 8 людей і у кожного є можливість реалізовувати себе, відповідно до власних прагнень і амбіцій.
Компанія надала мені можливість розвиватися і самій вибудовувати систему роботи. Така свобода дій дуже надихає і дає можливість проявляти всі свої навички і втілювати ідеї.
Компанія надзвичайно підтримала своїх працівників, коли розпочалася війна і я дуже дякую за такий рівень підтримки керівництву PlayWorks.
У нас вирує дружня атмосфера, ми спілкуємося поза роботою, ходимо на піцу і на тімбілдінги і це дуже крутезно — відчувати себе частиною такого крутого ком’юніті!
Ну і, звісно, сама робота мрії! Створювати ігри, в які грають по всьому світу — що може бути цікавіше!
Коротше, з нами класно!
Працював JS програмістом в PlayWorks в 2019 році. Приємна компанія. Адекватний менеджмент та команда.
Сделала тестовое для них 13 августа. Сегодня 26 сентября — ответа нет. Периодически кормили завтраками, у них не было времени посмотреть 2 картинки. Тестовое ушло вникуда, жаль потраченого времени. Безответственные люди
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
4 відгуки
RSS