27 лютого 13:36
Доброго дня!
Декілька разів проходила співбесіду до цієї компанії.
На початку спілкування, щоразу, рекрутер постійно був на зв’язку та запевняв, що я ідеально підходжу на цю вакансію.
Підчас першої співбесіди мені описали прекрасну картинку корпоративної культури та лояльності компанії до потреб своїх працівників, що справило дійсно гарне враження та бажання бути дотичним до цієї культури.
Коли проходила співбесіду вперше, наприкінці спілкування рекрутер пообіцяла узгодити наступний етап спілкування з керівником протягом 2х днів, але коли за 3 дні я так і не отримала жодної інформації, у відповідь на моє повідомлення мене запевнили у тому, що ще трішки і наступний етап узгодят. Минув тиждень і я отримала відмову через відсутність досвіду саме у цій сфері.
Коли за пів року мені написала інший рекрутер та запропонувала цю ж вакансію, я одразу перепитала чи не стане причиною відмови те, що я працюю в іншій сфері, мене запевнили, що ні.
Далі була перша співбесіда і мені знов обіцяли зворотній зв’язок протягом 2х днів.
Я почекала тижень — жодного повідомлення небуло.
Коли я перепитала, чи можна трактувати відсутність зворотного зв’язку як відмову, то отримала таку відповідь:
«Добрий вечір!
З моменту нашого спілкування пройшов тиждень — не вважаю, що пройшло багато часу для поспішних висновків!
Перепрошую, якщо виникло таке відчуття.
Хочу тобі подякувати за наше знайомство та приємне спілкування)
На жаль, поки не готові запросити тебе на другий етап спілкування, оскільки зробили вибір на користь іншого кандидата, більш релевантного для нас зараз 🙏»
Коли я перепитала чим інший кандидат виявився кращим, то отримала таку відповідь:
«Ми зробили вибір на користь кандидата з досвідом у гемблі, кандидатка розуміє специфіку роботи в цій ніші.
Відразу хочу зазначити, що розглядали ми кандидатів з різних ніш та сфер.»
Нажаль, перше враження виявилось оманливим і газлайтинг по підношенню до кандидатів для цієї компанії схоже норма.
Співбесіда тут — дарма витрачений час.
Маріє,хочемо почати з того, що ми вдячні вам за ваш відгук та відвертий зворотній зв‘язок щодо вашого досвіду спілкування з нашою компанією. Ваші слова дуже важливі для нас, і ми ретельно розглянули кожен аспект вашого листа.
По-перше, ми хотіли б вибачитись за будь-які непорозуміння або розчарування, які ви могли відчути через недостатню чіткість та затримки в наданні зворотного зв‘язку.
Рекрутинг — це важливий та важкий процес, і іноді нам доводиться витрачати додатковий час для ретельного аналізу кожного кандидата. Проте ми завжди намагаємося забезпечити оперативний фідбек.
На жаль, на першому етапі скринінгу, команда рекрутингу не завжди має змогу надати детальний фідбек через велику кількість відгуків, але обов’язково надає лаконічний.
Щодо вашої конкретної ситуації, ми б хотіли пояснити, що прийняття рішення про відбір кандидата на певну позицію — це складний та мінливий процес. При розгляді кандидатів ми враховуємо багато різних чинників, таких як досвід, навички та розуміння специфіки роботи в даній сфері. У вашому випадку, хоч ваші навички та досвід безумовно вражаючі, ми зробили вибір на користь кандидатів для розгляду на другому етапі, які, як і мають прямий досвід у гемблі або мають розуміння специфіки даної сфери, так і кандидатів з інших сфер, але імпонують нам по цінностям та вайбу, що є найбільш важливим для цієї позиції та потреб нашої команди на даний момент.
Ми розуміємо ваше розчарування та бажання розуміти, як саме було прийнято це рішення. Ваші відгуки допомагають нам покращувати наші процеси та забезпечувати кращий досвід для кожного кандидата, навіть у випадках, коли результат не відповідає очікуванням.
Ще раз хочемо висловити вам подяку за час, який ви відвели на спілкування з нашою командою!
Бажаємо успіхів!
1 коментар
Підписатись на коментаріВідписатись від коментарівКоментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.