22 березня 2023 23:22

Serhii Dmytriiev, QC Engineer в SoftServe

Не знаю як працювати в цій компанії — бо не працював, але маю дивний та неприємний досвід комунікації (якщо це можна так назвати) з Юлія, Lead Recruiter. Надсилаючи своє резюме в лютому, прочитав відгук про тижневу відсутність відповіді, але не придав великого значення.
В кінці місяця написала Юлія у телеграм, уточнила пару питань і запропонувала прийти на інтерв’ю. Найближчий вільний слот часу був за тиждень. Погодився.
В день інтерв’ю зранку пише Юлія, що велике навантаження та каже, що треба перенести співбесіду. Ну ок, у всіх бувають форс-мажори. Але відповіді «на коли» переносимо так і не було. Через пару днів написав самостійно, але відповідь на питання отримав ще через кілька днів, що все ще немає вільних слотів. В цілому, тут я вже й не дуже чекав на щось. Але вирішив через тиждень знову перепитати. Та тієї відповіді досі немає.
Звісно, я можу зрозуміти високе навантаження і навіть дуже високе навантаження...але комунікація такого рівня прям вражає *facepalm*


LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Сергію, доброго дня!
Вдячна вам за відгук, ми вже в процесі опрацювання наших мінусів та вирішуємо питання з каналами зв‘язку для можливості надавати відповідь вчасно нашим кандидатам. Також до нас доєдналася скілова рекрутер для посилення напрямку найму.

Була рада проговорити в телефонному режимі з вами цю ситуацію. Бажаю вам успіхів та лишаємось на зв‘язку!