Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Tom Horn Gaming

21...80 спеціалістів
Київ, Братислава (Словаччина), Malta

1 відгук

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

As a candidate for the HR Business Partner role in your company, I wanted to share some feedback on my experience during the recruitment process. While I believe in the value of constructive feedback for growth and improvement, I felt compelled to outline areas where the process could be enhanced:

1. Recruiter needs to ensure that they are available for scheduled interviews or block off days when they won’t be available to avoid confusion and inconvenience for candidates. Apparently, I chose a day when the recruiter was off and it was mentioned casually when I pointed out after the interview was missed.

2. Technical glitches with scheduling software can be frustrating, especially when they occur twice. Candidates shouldn’t have to remind recruiters to send meeting links.

3. Sending a broken link to schedule an interview is definitely not ideal.

4. The job description promises remote work options from anywhere, but then the reality turns out to be different.

5. And finally a typical refusal message shortly before a scheduled interview saying:
“...All of us really enjoyed meeting you and learning about your skills and experiences...”

I haven’t had the chance to attend the interview yet, by the way.
But apparently, I made an impression on your team somehow :)

I suggest ensuring that your recruitment processes align with brand values and provide a positive experience for candidates, regardless of the outcome. Especially considering the positive image the company portrays on social media. I hope my feedback helps you improve the processes in the future. Because it was not painless, smooth, or comfortable for me at all.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.