18 червня 9:57

Denis Porplenko, Data/DevOps/MLOps engineer в Yuvoh analytics

Я проходив співбесіду на позицію Senior Data Engineer та отримав reject. Це звичайна ситуація у найманні на роботу, але я стикнувся з однією дивною (для мене) ситуацією у цій компанії, цим я і хочу поділитись. Можливо це знання допоможе наступним кандидатам.

Перш за все я хочу сказати що всі з ким я спілкувався на різних етапах інтерв’ю буди дуже приємні та дуже професійні люди, мені сподобався проєкт та люди та серед інших компанії я більш хотів тут працювати. В мене було 3 етапи інтерв’ю у цій компанії, з рекрутером, з менеджером проєкт (схоже на behaviour interview), а також з розробниками (technical interview).

Для мене дивна ситуація була в тому, що після технічного інтерв’ю мене зареджетили тому, що я нервував та давав довгі відповіді там, де можна було сказати коротко (згідно зі словами рекрутер). Але технічні навички мої були оцінені в більшости на «дуже добре». Одну навичку було важко оцінити, тому що інтерв’юери не знали чи то я не знаю відповіді, чи я знаю, але нервуюсь. І це було головною причиною відмови.

Чому це дивно для мене? Я пройшов вже behaviour interview перед technical interview де були схожі питання та мене оцінили на дуже добре. На technical interview я дійсно можливо нервував більш чим зазвичай, тому що то було вже трете інтерв’ю на день, з 6 до 7 вечора та я трішки втомися. Чесно, деякі питання були складні та мені приходилось напружувати мозок. А також перекладати з англійською на українську технічні відповіді. За свою кар’єру, я також провів багато інтерв’ю (як інтерв’юер) у різних компаній, і я не разу не пам’ятаю, щоб у мене, чи у колег, чи взагалі десь, серед технічних навичок в анкети, серед оцінок, був пункт: наскільки людина нервує та дає чітко відповіді на всі запитання.

Я запропонував провести додаткове технічне інтерв’ю, щоб я відповів на питання на які можливо не встиг. Також запропонував провести ще одне behaviour interview яке б оцінило більш мене як я поводжусь у стресовій ситуації. Додам, що зі слів рекрутера, на цій позиції очікується що людина буде автономна, вирішувати сама проблеми с клієнтом і як раз це, на думку розробників — в мене могло виходити незадовільно для компанії. Я відповів що в мене є багато такого досвіду і що деякі довгі відповіді на технічні питання це не репрезентативна ситуація, щоб робити висновок про те як я буду поводитись «з клієнтом».
Але мені сказали ні, технічні спеціалісти побачили як ви довго відповідаєте коли тривожитесь, і це їм дуже не сподобалось. Не сподобалось настільки критично, щоб зробити відмову.

Ще раз хочу підкреслити, що всі з ким спілкувався були дуже ввічливими та професійними, а сама компанія робить дуже крутий проєкт.
Дякую.

Підтримали:  Sergii Stretenko

LinkedIn

1 коментар

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Денисе, дякуємо за розгорнутий відгук та високу оцінку нашої команди і проекту.
Нам також було приємно сілкуватися з вами)
Кожен етап співбесіди є процесом взаємодії з командою та дає можливість зрозуміти, чи наблизились ми до 100% метчу згідно вимог до ролі. Для нас це надзвичайно важливо.
Також нам важливо прозоро і з повагою до кандидата надавати фідбек, не використовуючи шаблонів, а індивідуально, з деталями пояснювати нашу позицію, що було зроблено.
Якщо у вас залишилися питання, я відкрита до діалогу)
Щиро бажаємо вам успіхів!