Проходила співбесіду десь тиждень тому на позицію PM.
Рекрутер Марія дуже приємна, гарно все пояснила. Далі був етап тех інтерв’ю, яке проводила Євгенія. І все би нічого якби все інтерв’ю не було російською мовою , максимально не комфортно. У вакансії ніде не пишуть що треба знати іноземну мову — російську) Судячи зі всього це офіційна позиція компанії і краще про це зазначати у вакансії, я б тоді просто не тратила свій час.
Ну і з моїх відчуттів шукають того, хто буде стояти з батогом над розробниками. Але тут уже про підходи до роботи, тому тут кожному своє
Я рідко лишаю коменти на ДОУ, але це мене дуже тригернуло.
Дякуємо за ваш відгук.
Нам прикро, що Ви мали неприємний досвід під час співбесіди.
Хочемо наголосити, що наша компанія на 90% україномовна.
Нам важливо, щоб наші кандидати відчували себе зручно під час співбесід. Під час відбору, ключовими є рівень знань та відповідність навичкам.
Ми також не відмовляємо кандидатам, які розмовляють російською. Відношення до кандидатів у нас таке саме, як і до співробітників — з повагою до їхніх мовних уподобань.
Ми врахуємо ваш відгук, і в майбутньому будемо уточнювати у кандидата якою мовою йому комфортно спілкуватись. Надіємось це допоможе уникнути подібних ситуацій і забезпечити комфорт для всіх учасників процесу.
Щодо нашої офіційної позиції: з першого дня війни ми активно підтримуємо ЗСУ та не продаємо ліцензії на росії.
Бажаємо вам успіхів у майбутніх пошуках!
Хочу розповісти про свій кейс процесу працевлаштування в цю компанію.
Рекрутер Марія спочатку швидко відповідала, і начебто все було чудово. Мене запросили на перший етап. Заходжу на міт, в зазначений час, далі отримую поваідомлення: вибачте, можемо перенести на 15 хвилин. Начебто дрібниця, здалось мені, я звісно погодився, зачекав, прйшов перший етап і на наступний день був запрошений на «технічний прескрін». Чудово, подумав я, знову ж таки, виділяю на це час, заходжу по раніше обговореному часу — рекрутер каже мені що забула надіслати інвайт технічному спеціалісту, який має проводити цей етап, і тому, цитую:
«Він напевно навіть не знає про цю зустріч, зараз я зв’яжусь з ним і запитаю, за 5 хвилин відпишусь вам». Думаю, окей. Просто чекаю. Чекаю 30 хвилин, рекрутер не відписує нічого, сам надсилаю фолоу-ап і через деякий час отримую відповідь, що не рекрутер не може додзвонитись до спеціаліста, ну і потім, за декілька годин, отримую фідбек що можна провести цей етап на наступний день на той же час. Вже були певні сумніви, але погоджуюсь, заходжу на наступний етап в четвер, відповідаю на всі технічні питання, і, цитата: «Дякую, повернемось до вас з фідбеком сьогодні ввечері». Чудово, подумав я, але звісно ніхто фідбек не надіслав, сказали чекати до понеділка, бо йде відбір ще людей на останній етап, і після всіх «технічних пресскрінів» буде відомо хто пройшов на останній етап. Окей, чекаю, понеділок, 5 вечора — отримую фідбек що вакансія вже закрита :)
Тож, якщо поважаєте свій час — точно не сюди :)
Проходила в компанії співбесіду з рекрутером та керівниками. Процесс відповіді був дуже швидким, дівчинка-рекрутер надзвичайно ввічлива, тактовна та компетентно відповідає на усі запитання, окрім того, ще й приємна у розмові та дуже «людяна». З керівниками також було приємно спілкуватися, змістовні відповіді та інформація, яка, окрім того, що дає розуміння посади, обов’язків, задач та схеми роботи компанії, ще й дуже заряджає та мотивує.
Взагалі, отримала купу задоволення, натхнення та мотивації, поки проходила тестове та співбесіди. І, хоч не отримала омріяний оффер, та надзвичайно вдячна за цей період, який тільки укріпив мої бажання та цілі щодо кар’єри. Дуже дякую компанії.
Під час спілкування стосовно вакансії очікуйте, що HR може в зручний для нього момент прочитати повідомлення і ничого не відписавши забути про вас. Пощастить, якщо після це відбудеться відразу після відповіді на питання про розмір зарплаткі, як це було в мене))
Ходив в компанію на технічку співбесіду місяць тому (27.10). Був здивований, що вимагають працювати в офісі під час карантину. Відповіли мені через місяць (26.11). Отримав відмову, тому що компанія не готова до повного ремоуту в даний момент. Якщо ваша компанія свідомо ризикує здоров’ям своїх працівників, будь ласка, пишіть про це великими літерами в описі вакансії, щоб люди не гаяли час.
Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.
Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.
5 відгуків
RSS