Terrasoft Ukraine — провідний виробник корпоративного програмного забезпечення класу low-code, BPM і CRM, чиї продукти відомі під брендом Creatio. Компанія входить до міжнародної групи компаній Creatio, штат якої налічує понад 600 співробітників, а клієнти представлені в 110+ країнах світу.
Зусилля R&D направлені на розробку інтелектуальної low-code платформи та чотирьох продуктів:
Серед наших клієнтів — Mazda, BNP Paribas, OTP Bank, OMD, Heinz, ПУМБ, Сандора, Rozetka, Intertop та багато інших.
R&D центр — це 20+ Scrum команд, що працюють у трьох напрямках: розроблюють платформу, low-code інструменти чи продукти Creatio. Стек технологій та певні інженерні практики різняться в залежності від специфіки команди. Детальніше можна прочитати за цим посиланням.
Команди випускають оновлення кожні 5 тижнів, дотримуючись принципу Continuous Delivery / Continuous Integration. Протягом цього періоду R&D проходить 8 етапів: створення беклогу на основі аналітики та відгуків користувачів, розробку, Unit-тести, автоматичне Acceptance тестування, дослідницьке тестування, Acceptance тестування, Staging & pre-production та врешті production. Вихід нових версій Creatio базується на принципах зворотної сумісності, які підтримуються для всіх публічних API та моделей даних.
Основний стек:
Ключові принципи роботи R&D:
Як працюється в Terrasoft Ukraine?
Ми запитали наших колег, чому їм подобається працювати в Terrasoft Ukraine. Ось ТОП-3 їхніх відповідей: