3 відгуки

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Вітаю! Не люблю писати негативні відгуки, тим паче про компанію, в якій працюють мої друзі. Проте моя ситуація вкрай неприємна і компанії є над чим замислитись.
Я пройшла всі етапи відбору на 2D Artist: тестове, перша співбесіда і технічне інтерв’ю. Моїм рекрутером була Руслана Бардюк. Співбесіда з Русланою була нормальною, все пройшло добре.
Після пройденого тестового була технічна співбесіда з Арт-директором, на якому він сказав, що я надіслала тільки PNG, але не надіслала PSD, в якому мала бути продемонстрована нарізка намальованого персонажа. А я надсилала)) Руслана просто не передала його. Чому?
Саме технічне пройшло дуже приємно. Завершили на позитивній ноті і що мої друзі будуть раді мене бачити в компанії, і що через пару днів буде відповідь. Арт-директор попросив мене ще надіслати процес пошуку кольору, але так як цього не було зазначено в тестовому, я його не зберегла, тому ще декілька годин після технічного відновлювала цей процес по залишкам слоїв. Знов надіслала Руслані з проханням передати.
Пройшов тиждень. Відповіді не було. Тоді я написала Руслані з проханням повідомити рішення компанії, бо я знаходжусь в невизначеному положенні. Руслана сказала, що все ще не має відповіді і обов’язково повернеться, коли отримає її через тиждень. Через пару днів я вже від своїх друзів дізналась, що обрали іншого художника.
З того часу пройшло 3 місяці, але відповіді все ще немає :) Зі мною так ніхто і не зв’язався!
Я адекватна людина і все цілком розумію. І велику кількість роботи, і перевантаження, і що навіть після всіх пройдених етапів відбору я можу не підійти. Так буває. Компанія обирає для себе і своєї команди кращого спеціаліста. Але не повідомити про це і просто проігнорувати людину, яка пройшла всі етапи і так багато часу витратила на вас — це не просто непрофесійно, це нелюдяно. Я дуже чекала на відповідь, бо була вкрай зацікавлена у співпраці. Шкода, що таке відношення до кандидатів. Успіхів і розвитку компанії і її співробітникам)

Іветто, добрий день. Дякуємо вам за за те, що поділися своєю думкою. Я згодна, що давати фідбек, навіть негативний, потрібно, щоб ми мали можливість виправитися та вдосконалитися. Тому хай як нам не було прикро, дякуємо, що звернули нашу увагу.

Нам шкода, що для вас цей процес був неприємним і спричинив невизначеність. Приносимо вибачення за затримку відповіді та будь-які неточності в передачі інформації. Ми вже здійснили внутрішній аудит процесу найму та уникатимемо подібних ситуацій у майбутньому.

Уже надіслали на вашу пошту лист з фідбеком арт-директора та його позицією щодо вибору кандидата. Я щиро перепрошую за цю ситуацію і дякую, що попри ваше розуміння ви повідомили нам про проблему. Сподіваюся, що розвиток вашої кар’єри буде саме таким, яким ви його бачите! Успіхів на цьому шляху.

Спілкуються мовою агресора, заперечують збройну агресію рф. зокрема, QA manager Denis Azanov стверджує, що він поза політикою та його рідна мова рососійська, і як тільки ми торкнулись мовного питання, почав грубити.

Добрий день, Ольго! Я та мої колеги повністю підтримуємо вас у прагненні комунікувати українською мовою. Водночас нам прикро бачити, що ви зробили висновок про наше заперечення збройної агресії країни-терориста.

Як європейська мультинаціональна компанія ми за демократичні цінності та повністю на боці України в російсько-українській війні. Також принципово не наймаємо кандидатів з РФ та Білорусі, не співпрацюємо з тамтешніми бізнесами. А працівників з України, що вирішили захищати Батьківщину, компанія підтримує матеріально.

Ваш зворотній зв’язок це привід для нас іще раз обговорити внутрішні комунікаційні політики, зокрема мовні. І компанія, і кожен з її працівників прагнуть вдосконалюватися. На шляху до досконалості трапляються помилки, але ми виправляємо їх, у тому числі з вашою допомогою.

Сподіваюся, що зараз ви в безпеці. Нехай день буде мирним!

Проходив співбесіду в данну компанію. Після інтерв’ю з рекрутером було 4 перенесення технічного інтервю з різних міфічних причин. Повідомлення про необхідність перенесення отримувата за 10-15 хв до самого запланованого дзвінка. В пусту витрачені часові слоти і час. На притензії з мого боку отримав не дуже адекватну реакцію.

Підтримали: Dmitriy Bagrov

Антоне, добрий день!

Дякуємо, що повідомили нам про це. Наша HR Business Partner уже зв’язалася з вами, щоб отримати детальніший фідбек для покращення наших рекрутингових процесів.

З повагою, TechTellent.

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матеріалів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.