Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×

Temy

81...200 спеціалістів
Київ, Львів

1 квітня 2021 11:40

Ярослав Характерник, Golang Developer в DocHQ

Katerina Moshkola пише сьогодні в LinkedIn:

Ищу FronEnd React девелопера в нашу компанию Temy.co

(в моєму профілі LinkedIn останні 3 роки це Go, а раніше PHP, жодного Frontend)

Ваші рекрутери вже роками відправляють спам без ознайомлення, навіть поверхневого, з профілем кандидатів, ось попередній приклад


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Ярославе, щиро дякую, сьогодні я хочу поділитися з вами нашою методикою написання описів вакнсій, а ви скажіть, чи то має сенс.

Перше: я не розумію чому українські рекрутери, коли пишуть вакансію для українських розробників — то роблять це англійською мовою. Ми робимо опис вакансій українською або російською мовами, бо віримо, що рідною мовою інформація сприймається краще. Девелопери можуть отрімувати 8 — 10 пропозицій в Лінкедині щодня, і звертають більше уваги на той опис, що сприймається легше. Можливо, в більшості випадків рекрутери просто копіюють той опис вакансії, що отримали від замовника, якій, звісно, написаний англійською. Шановні рекрутери, будь ласка, не лінуйтеся перекласти опис на рідну мову.

Друге: опис проекту — це зазвичай, просто біда. Таке враження, що майже всі українські рекрутери просто копіюють опис компанії-клієнта з лікедину. Агов! не робіть так! то маркетинговий текст, він ніяк не привабить девелопера на проект. Ми в нашому описі завжди намагаємося розповісти про проект щось цікаве, що дізналіся від клієнта: історію створення стартапу, плани на майбутнє, чому фаундер вважає, що проект важливий і буде стрімко розвиватись. Погодьтеся, всі прагнуть працювати на проекті, явий має значення для суспільства. Сюди ж буде добре додати технічні «ізюминки», якщо проект почінаєтся з нуля, або на мікросервісах, або є можливість згодом очолити команду і стати тім лідом, тощо.

Третє: склад команди на проекті. Це питання нагальне, воно буде задано і найкраще відразу на нього відповісти прямо в описі вакансії, розповівши про те, хто вже працює на стороні клієнта, хто у нас, кого плануємо ще знайти в цей проект. Чи є PM або Скрам Майстер, де він, де знаходиться клієнт, коли у вас сінкапи, чі є співробітники, що працюють у іншіх часових поясях. Дуже добра ідея це писати одразу в описі вакансії, ми так робимо.

Четверте: блок Must Have. Іноді здається, що в цей блок намагаются напхати взагалі все, що колись чули, бо цей блок складають програмісти, і вони, звічайно ж, хочуть собі ідеального кандидата. Але ж такого не буває, щоб все було ідеально. Тому не бійтеся повернутися до девелоперів і з’ясувати що на цій вакансії дійсно Must Have, а що — Nice to Have. У нас зазвичай в блоці Must Have тільки 2 пункта: кількисть років досвіду по головній технології та наявність англійскої мови. ВСЕ.

П’яте: зазвичай на проекті, куди відкрита вакансія вже процює хтось з нашої команди і ми собі подумали, а чому б не записувати коротеньке відео інтервью з девелоперами, які б краще розповіли про більш техничні нюанси проекту, про архітекруту, чому вони шукають собі на проект ще інженерів, тобто, те, що краще девелоперам розкажуть самі девелопери. Тому майже в кожній нашій вакансії є лінк на коротеньке відео інтервью.

Шановна громадо! будь ласка, в коментах розкажіть, що ви думаєте про наш підхід і як ви думаєте ми ще б могли покращити опис наших вакансій? А ось приклад такої вакансії — bit.ly/python_march_2021_ukr

Дякую!

Ваш підхід це проігнорувати критику помилок ваших рекрутерів з року в рік, написати простеню «як треба», а потім прорекламувати вакансію.

Ваша відповідь показова, ви хоч щось зробили щоб виправити відношення спеціалістів до вашої компанії? Бо з кожним роком відношення буде все гірше.

Підтримали: Mykhailo Horshenin