TEAM International Services, Inc.

800...1500 спеціалістів
Львів

1 лютого 2021 15:59

Yuri Bonya, Scala Developer в Daxx

Пропрацював в Київському офісі 10 місяців, і враження від компанії в мене залишилися неприємні.

Плюси вже не раз наголошували, повторюся трохи:
- офіс в Києві зручно розташований і з вікна гарний вигляд на місто
- подяка Христині за облаштування офісу і вирішення побутових питань
- в доковідні часи цікавою була пропозиція працювати час від часу в інших офісах (Медельїн, Люблін, Харків)
- компанія є членом ACC, тому B1/B2 віза до США робиться за спрощеною процедурою
- більшість людей в офісі дружні і адекватні, середня атмосфера по офісу позитивна
- офіс достатньо просторий (open space), є і кабінети
- багатьом можуть бути цікаві галузі, в яких працює компанія (Oil & gas, RPA, Healthcare)

Мінуси роботи в компанії:
- робота на стаціонарних комп’ютерах. Після локдауну компанія стала заручницею такого рішення і не змогла забезпечити ноутбуками (на початку осені питання ще не було вирішено). Робота на MacBook офіційно не підтримується (як загроза безпеці), але фактично люди працюють на власних ноутах. Робота по RDP в умовах карантину була, м’яко кажучи, некомфортною (привіт вимкнення світла і постійні прохання перезавантажити твою машину присутніх в офісі)
- якщо зважати на те, як ставляться в посольстві до контракторів американських компаній, то є ризик отримати довгострокову відмову при отриманні візи
- компанії слід ретельніше підбирати співробітників, аналізуючи їх лідерські якості та токсичність. Судячи з мого проекту, команда ризикує отримати неробочу атмосферу, сварки та пласкі жарти
- в компанії не цікавляться станом справ на проекті, доки не стане занадто пізно. Роль аккаунт-менеджера суто номінальна, він виконує роль захисника замовника чи компанії, але ніколи не розробника. Про retention manager чи people partner в компанії якщо й чули, то дуже мало — про мої враження від роботи спитали тільки після мого рішення полишити компанію
- компенсація невикористаних днів відпустки при звільненні відсутня (точніше, залежить тільки від доброї волі замовника)
- компанія практикує звільнення заднім числом, тобто офіційна дата закінчення контракту і реальна оплачувана не співпадають

Для мене наведені мінуси є достатнім приводом не рекомендувати компанію, доки в ній не зміниться ставлення до контракторів. За всю історію свого працевлаштування це було вперше, коли я не отримав компенсацію за близько 16 робочих днів, ще й з таким поясненням, що це все був бонус і я його не отримаю (хоча моєю роботою замовник був задоволений і я йшов перед підвищенням). Компанія вже отримала результат у вигляді розміщення проекту в іншого аутстаф-партнера, тож може зробити відповідні висновки.


LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

Шановний Юрію, дякуємо за відгук. Кожен відгук надає важливу інформацію, з якої ми робимо висновки і шукаємо шляхи покращення нашої роботи. Зараз ми активно працюємо над вдосконаленням умов для комфортної віддаленої роботи наших команд. У кожної негативної ситуації завжди є дві сторони учасників, і, нажаль, іноді бачення однієї сторони відрізнється від погляду іншої. Нам дуже шкода, що у вас залишилися негативні враження від співпраці з нашою компанією, і ми сподіваємось, що ви знайшли для себе прийнятний варіант.

Підтримали: Liudmyla Minenko

Те, що мені помітно зараз — це бажання загасити пожежу після кожного негативного відгуку. Думаю, що варто робити реальні зміни, а не шукати, хто ж напише гарний відгук після поганого. Ну і лайки від менеджерів та HR під схвальними постами — ви дійсно думаєте, що це спрацює?