Symphony Solutions

200...800 спеціалістів
Львів, Амстердам (Нідерланди), Антверпен (Бельгія), Бостон (США), Ряшів (Польща), Краків (Польща), Скоп'є (Македонія)

2 червня 14:24

Denys Porplenko, Senior Big Data Engineer в TRG Research and Development

Сьогодні у мене була дуже неприємна розмова з Halyna Yurkiv (IT Recruiter у Symphony Solutions). Нижче я опишу деякі моменти, можливо, це допоможе поліпшити деякі мінуси.

Нижче суто моя думка що могло бути не так, можливо у когось є інший погляд на ситуацію.
1. Організація мітингу. Мітинг без подій у календарі. Я попросив додати наш мітинг у календар, щоб я міг бачити картину мітингів на день і не забути про нього. Мені Halyna Yurkiv сказала що вона сама мене набере. Як і де — незрозуміло. Мені довелося пам’ятати цю подію.
2. Вода-вода. По резюме, яке я відправив, видно скільки років я працюю (багатенько), в яких компаніях і так далі. Але мені Halyna Yurkiv почала докладно описувати як брати лікарняні, що конкретно покриває страховка, і чим відрізняється gross від net зарплати. Комент: це дуже тривіальна інформація серед компаній, яка просто витрачала час.
3. Зарплатні очікування. Я описав свою ситуацію, що у мене зп очікування дуже гнучкі: я сказав скільки я зараз отримую, сказав з якою зп я почав шукати новий проєкт, сказав про оффери які вже маю. Моя позиція проста: у мене немає точної цифри «до двох знаків після коми», як і немає чіткої вилки. Але мені на це сказали: «Ви ллєте багато води та нічого конкретного не говоріть», а потім додали «Ми не впевнені, що у Вас є оффери». Зрештою я сказав цифру — але це було просто «пальцем у небо».
4. Поспіх. Мене підганяли пройти наступні інтерв’ю завтра (п’ятниця) та у понеділок. Причина в тому, що є вже два кандидати, і вони можуть «злитися». Я відповів, що у мене 30 пропозицій, я хочу поговорити та дізнатися за проєкт в інших компаніях. На що я отримав відповідь «Ви збираєте оффери, щоб вибрати хто більше заплатить». На це я вже сильно розсердився і сказав, що я не женусь хто більше заплатить на «200-300 доларів». Я хочу дізнатися, що роблять інші компанії, дізнатися проєкти та зрозуміти що я більше хочу робити. Тому я і не говорю Вам точну зп — тому що це не особливо важливо для мене.
5. Поточна компанія. Я пояснив, що в поточній компанії йде угода про продаж мого проєкту, і є варіант, що мене також продадуть. І що я чекаю найближчим часом на результати цього продажу. А поки дивлюся на ринок вакансій, у разі «плану Б». На це я отримав комент: «Я зрозуміла, ви збираєте оффери, щоб компанія зробила Вам контр-оффер».
6. Прощання було таким, буквально: «Ви виносите мені мозок! До побачення» і завершила дзвінок.

За весь час мітингу я тричі казав, що нехай роль дістанеться іншим кандидатам, я знайду щось інше. Але мене не дуже слухали.

На завершення додам, що під час і після спілкування з Halyna Yurkiv я себе відчув тим «гребцем на галері» (вибачаюсь за грубе слово) і це було дуже неприємно. Це, напевно, було найповажніше інтерв’ю за всю мою кар’єру.


LinkedIn

6 коментарів

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

І недавно мені з бухгалтерії написали шоб 9600 гривнів готівкою приніс бо переплатили ...

Підтримали: Denys Porplenko

Видно що в вас чуття добре, я мав на жаль можливість короткий час в даній компанії попрацювати то тут реально відчуття що ти гребеш на галері і тебе всі підганяють. Навіть не скажеш що то міжнародна компанія.

Підтримали: Denys Porplenko

Денисе, доброго дня!
Нам дуже прикро, що вам довелося зіткнутись з такою поведінкою з боку нашого працівника. Ця ситуація є недопустимою для нашої компанії і наразі ми з’ясовуємо усі деталі вашого спілкування з Галиною. Ми повернемося до вас з більш розгорнутою відповідю потягом найближчого часу.
Дякуємо, що поділились з нами цим відгуком.

*най не поважніше інтерв’ю за всю мою кар’єру.

Денисе, доброго дня!
Нам дуже прикро, що вам довелося зіткнутись з такою поведінкою з боку нашого працівника. Ця ситуація є недопустимою для нашої компанії і наразі ми з’ясовуємо усі деталі вашого спілкування з Галиною. Ми повернемося до вас з більш розгорнутою відповіддю протягом найближчого часу.
Дякуємо, що поділились з нами цим відгуком.

Доброго дня, Денисе!

Ми хотіли б повернутись до Вас з більш детальним фідбеком по тому, що було зроблено за цей час з боку Symphony Solutions щодо даної ситуації.

Дякуємо за Ваш фідбек, який допоміг нам побачити прогалини у комунікації з кандидатами та покращити внутрішні процеси для забезпечення якості роботи рекрутерів.

Наразі, компанія запускає регулярний опитувальник усіх кандидатів, щодо їх думки про процес рекрутингу: якість інтерв’ю (всі етапи), спілкування та організація процесу рекрутером (повнота наданої інформації, швидкість відповідей, культура спілкування). Цей показник слугуватиме одним з КРІ для повноцінної оцінки роботи рекрутера.

З боку менеджменту було проведено ряд розмов з Галиною щодо її дій в даній ситуації та комунікації з кандидатами загалом.

Ще раз приносимо свої вибачення та продовжуємо покращувати якість досвіду кандидатів.

З повагою,
Symphony Solutions