Прийшов час осідлати справжнього Буцефала🏇🏻Приборкай норовливого коня разом з Newxel🏇🏻Умови на сайті

Symphony Solutions

200...800 специалистов
Львов, Жешув (Польша), Бостон (США), Антверпен (Бельгия), Амстердам (Нидерланды), Краков (Польша), Скопье (Македония)

20 ноября 17:13

Dana Kushpler, Outreach Specialist в Symphony Solutions

Минуло 4 місяці, відколи приєдналася до команди Symphony Solutions. До цього мала досвід співпраці як зі значно більшою, так і з «бутіковою» ІТ компаніями, а ще 8 років управлінського досвіду в не-ІТ галузях. Тому сміливо називаю Symphony Solutions компанією, в якій є і працює корпоративна культура, і поважаю топ-менеджмент за те, що транслює її в діях.

Найцінніші тут для мене: привітна атмосфера, яка базується на довірі до працівника, відкритості до ініціативи, втілення нових ідей, професійному виконанні завдань моїми колегами. Agile mindset — щоденна і в кожному завданні база всіх процесів, якої дотримуються і керівництво, і всі команди. Завдяки продуманому і постійному плануванню діяльності команди, в мене немає непотрібних зустрічей чи завдань, які зависають і зникають. Навантаження роботою велике, але для мене воно не створює стресу і не призводить до вигорання, бо завдяки agile+scrum я знаю коли і що робитиму, а також я впевнена у підтримці від колег, коли вона справді потрібна. Я ціную те, що коли й виникають помилки чи проколи, ми всією командою аналізуємо їх і вирішуємо що змінимо. Тут не шукають винних і тим більше не цькують.

Я б охарактеризувала компанію, як таку, що зростає, тому тут чудово працювати тим, хто прагне професійного розвитку, набирати кар’єрних обертів і готовий до ініціативи, пропозицій та їх втілення.

Додаткове і приємне: сімейна атмосфера в офісі (Львів), доброзичливе ставлення між колегами, уважність від керівництва (постійна інфомація про зміни і процеси на корпоративному рівні управління). Тут затишний, доглянутий офіс, багато рослин, є смачні обіди за кошт компанії, внутрішні тренінги з англійської та з м’яких навичок. Влітку, коли був слабший карантин, часто приходили колеги з дітьми і це абсолютно нормальна практика.

З недоліків: деякі важливі процеси є на етапі становлення, що виливається в проби і помилки, втрату можливостей. Наслідки карантину вплинули як на клієнтів та проекти (деякі важливі скоротилися або зменшилися), так і на можливість культивувати міцні корпоративні стосунки всередині компанії.

Поддержали:  Julia Nosal' Ira Vozna

LinkedIn

Нет комментариев

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Оценка компании: 94/100

Проголосовало 86 сотрудников
  • Компенсация
    92%
  • Условия труда
    96%
  • Карьера
    92%
  • Проект
    93%
  • Лояльность
    93%