Symphony Solutions

200...800 спеціалістів
Львів, Амстердам (Нідерланди), Антверпен (Бельгія), Бостон (США), Ряшів (Польща), Краків (Польща), Скоп'є (Македонія)

12 відгуків

RSS
Залишити відгук можна з підтвердженим акаунтом.

Загалом пропрацював в компанії 3 роки з перервами. В якості автотматизатора та Java девелопера. Враження залишилися позитивними.
За час роботи в Symphony Solutions працював як на середніх та і на невеличких проектах. Чудова корпоративна атмосфера, гарний офіс в нідерландському стилі, оплачувані обіди в офісі, надають в постіне користування ноутбук. В свій час неодноразово довелося побувати в бізнетріпах закордоном для налагодження взаємодії з клієнтами. Компанія залишається лояльною, як до нинішніх, так і колишніх співробітників, організовує різні івенти, як онлай, так і офлайн. Вже двічі вертався в компанію, може через деякий час вернуся і знову.
Дякую за досвід та підтримку!

Підтримали: Maria Voino-Danchyshyna

Сьогодні у мене була дуже неприємна розмова з Halyna Yurkiv (IT Recruiter у Symphony Solutions). Нижче я опишу деякі моменти, можливо, це допоможе поліпшити деякі мінуси.

Нижче суто моя думка що могло бути не так, можливо у когось є інший погляд на ситуацію.
1. Організація мітингу. Мітинг без подій у календарі. Я попросив додати наш мітинг у календар, щоб я міг бачити картину мітингів на день і не забути про нього. Мені Halyna Yurkiv сказала що вона сама мене набере. Як і де — незрозуміло. Мені довелося пам’ятати цю подію.
2. Вода-вода. По резюме, яке я відправив, видно скільки років я працюю (багатенько), в яких компаніях і так далі. Але мені Halyna Yurkiv почала докладно описувати як брати лікарняні, що конкретно покриває страховка, і чим відрізняється gross від net зарплати. Комент: це дуже тривіальна інформація серед компаній, яка просто витрачала час.
3. Зарплатні очікування. Я описав свою ситуацію, що у мене зп очікування дуже гнучкі: я сказав скільки я зараз отримую, сказав з якою зп я почав шукати новий проєкт, сказав про оффери які вже маю. Моя позиція проста: у мене немає точної цифри «до двох знаків після коми», як і немає чіткої вилки. Але мені на це сказали: «Ви ллєте багато води та нічого конкретного не говоріть», а потім додали «Ми не впевнені, що у Вас є оффери». Зрештою я сказав цифру — але це було просто «пальцем у небо».
4. Поспіх. Мене підганяли пройти наступні інтерв’ю завтра (п’ятниця) та у понеділок. Причина в тому, що є вже два кандидати, і вони можуть «злитися». Я відповів, що у мене 30 пропозицій, я хочу поговорити та дізнатися за проєкт в інших компаніях. На що я отримав відповідь «Ви збираєте оффери, щоб вибрати хто більше заплатить». На це я вже сильно розсердився і сказав, що я не женусь хто більше заплатить на «200-300 доларів». Я хочу дізнатися, що роблять інші компанії, дізнатися проєкти та зрозуміти що я більше хочу робити. Тому я і не говорю Вам точну зп — тому що це не особливо важливо для мене.
5. Поточна компанія. Я пояснив, що в поточній компанії йде угода про продаж мого проєкту, і є варіант, що мене також продадуть. І що я чекаю найближчим часом на результати цього продажу. А поки дивлюся на ринок вакансій, у разі «плану Б». На це я отримав комент: «Я зрозуміла, ви збираєте оффери, щоб компанія зробила Вам контр-оффер».
6. Прощання було таким, буквально: «Ви виносите мені мозок! До побачення» і завершила дзвінок.

За весь час мітингу я тричі казав, що нехай роль дістанеться іншим кандидатам, я знайду щось інше. Але мене не дуже слухали.

На завершення додам, що під час і після спілкування з Halyna Yurkiv я себе відчув тим «гребцем на галері» (вибачаюсь за грубе слово) і це було дуже неприємно. Це, напевно, було найповажніше інтерв’ю за всю мою кар’єру.

Денисе, доброго дня!
Нам дуже прикро, що вам довелося зіткнутись з такою поведінкою з боку нашого працівника. Ця ситуація є недопустимою для нашої компанії і наразі ми з’ясовуємо усі деталі вашого спілкування з Галиною. Ми повернемося до вас з більш розгорнутою відповідю потягом найближчого часу.
Дякуємо, що поділились з нами цим відгуком.

I was an employee of Symphony Solutions for a little more than 2 years.
During that time, I was able to improve my technical skills and work with some of the best people that I met in IT so far.
Company became like a family to me — and it shown me more than once that they share this feeling(especially when I was on a long sick leave).
Symphony has its own style — something that I haven’t encountered anywhere else before. Office actually feels alive — even though a good half of employees work remotely.
Old Amsterdam Cafe is a unique place — it is possible to both work and relax there, and the coffee with croissants there are just amazing.
Company has a strong QA community — and the Developer staff that makes wonders in terms of client success(clients always stay satisfied with software products they order and receive). Your colleagues won’t abandon you in the hour of need(will support you) — and advisory/problem solving is on the level.
I was involved only in gambling projects — but I have no regrets about this, as they provided me both with a nice backpack of domain knowledge and a deeper understanding of how huge gambling providers function and get their updates/improvements.
I would like to say a huge *Thanks* to everyone whom I worked with — you guys are the best at what you do, and I really appreciate your abilities to withstand stress — I am not an easy person to work with and I know that :) .
Overall, if you look for a friendly environment to work in, if you want to find yourself an interesting and even challenging(in terms business solutions and their complexities) project, if you want to grow professionally and feel like you are a part of something *Big* — then this company is a place for you!

Підтримали: Maria Voino-Danchyshyna

Thank you so much for your kind words, Victor. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We look forward to working with you again in the future!

Минуло 4 місяці, відколи приєдналася до команди Symphony Solutions. До цього мала досвід співпраці як зі значно більшою, так і з «бутіковою» ІТ компаніями, а ще 8 років управлінського досвіду в не-ІТ галузях. Тому сміливо називаю Symphony Solutions компанією, в якій є і працює корпоративна культура, і поважаю топ-менеджмент за те, що транслює її в діях.

Найцінніші тут для мене: привітна атмосфера, яка базується на довірі до працівника, відкритості до ініціативи, втілення нових ідей, професійному виконанні завдань моїми колегами. Agile mindset — щоденна і в кожному завданні база всіх процесів, якої дотримуються і керівництво, і всі команди. Завдяки продуманому і постійному плануванню діяльності команди, в мене немає непотрібних зустрічей чи завдань, які зависають і зникають. Навантаження роботою велике, але для мене воно не створює стресу і не призводить до вигорання, бо завдяки agile+scrum я знаю коли і що робитиму, а також я впевнена у підтримці від колег, коли вона справді потрібна. Я ціную те, що коли й виникають помилки чи проколи, ми всією командою аналізуємо їх і вирішуємо що змінимо. Тут не шукають винних і тим більше не цькують.

Я б охарактеризувала компанію, як таку, що зростає, тому тут чудово працювати тим, хто прагне професійного розвитку, набирати кар’єрних обертів і готовий до ініціативи, пропозицій та їх втілення.

Додаткове і приємне: сімейна атмосфера в офісі (Львів), доброзичливе ставлення між колегами, уважність від керівництва (постійна інфомація про зміни і процеси на корпоративному рівні управління). Тут затишний, доглянутий офіс, багато рослин, є смачні обіди за кошт компанії, внутрішні тренінги з англійської та з м’яких навичок. Влітку, коли був слабший карантин, часто приходили колеги з дітьми і це абсолютно нормальна практика.

З недоліків: деякі важливі процеси є на етапі становлення, що виливається в проби і помилки, втрату можливостей. Наслідки карантину вплинули як на клієнтів та проекти (деякі важливі скоротилися або зменшилися), так і на можливість культивувати міцні корпоративні стосунки всередині компанії.

Дякую Дано, що поділилась своїм враженням про Symphony Solutions. Дуже раді, що ти відмітила цінності, які ми зберігаємо протягом всього шляху, незважаючи на те, що швидко зростаємо. Впевнені, що з такими досвідченими працівниками ми стаємо ще краще, та разом будемо втілювати ідеї та підкорювати нові горизонти.

Компанія, яка дає можливості для розвитку. Хочеш проводити тренінги чи виступати на конференціях, менторити джуніорів чи здати професійну сертифікацію — тебе в цьому лише підтримають :) Та й в принципі будь які ідеї тут вітаються, керівнитцво відкрите до фідбеку працівників. Про крутий офіс та хороші умови праці і так згадували, тому повторюватись не буду — можу лише підтвердити :)

Підтримали: Maria Voino-Danchyshyna

Орест, дякуємо за твій відгук. У Symphony Solutions ми дійсно намагаємось давати багато можливостей для розвитку нашим працівникам. А ще відкриті до ініціатив та пропозицій щодо покращення.

Працюю в цій чудовій компанії Symphony Solutions вже майже 6 років :) Symphony Dino group або ті, хто працює в компанії довше ніж 5 років :) Насправді — це офігенна компанія з безліччю можливостей для працівників :) Майже 3 роки я працювала в Львові на посаді QA Lead і згодом мені випала можливість мувнутися в Польщу в Жешув де наша компанія якраз планувала відкривати офіс! :) В мене була чудова можливість залишитися в улюбленій компанії, але в іншому місті :) Згодом я поміняла кілька проектів і вирішила розвиватися в напрямку розбудови і управління проектами і почала свій шлях Scrum Mastera який триває і досі і який мені успішно вдається поєднувати з позицією QA Lead-a.
Компанія сприяє твоєму розвитку, є дуже багато тренінгів внутрішніх і також можна записатися і вибрати собі тренінг зовнішній і компанія покриє частину витрат, в залежності від твого рівня сініорності.
Чудовий вільний графік і можливість працювати з дому є крутим бонусом!
Про кафе з смачнезною кавою і багацько всяких смаколиків на барі можна писати окремий пост!
Безкоштовні обіди, зелений офіс і можливість працювати не тільки за своїм робочим місцем, але і в чудовому зеленому парку де співають пташки :)
Заняття йоги і стретчингу, манікюр і інші бюті процедури — все в одному офісі і з комфортом для бажаючих!
Приходиш в офіс, надихається красою і працюєш в невимушеній атмосфері нідерландської казки! Ми всі — один оркестр, яким диригує наш чудовий CEO TEO, який власне і втілив цей незвичний концепт в реальність! і я дуже щаслива бути частинкою цього орестру!

В Symphony Solutions я працюю зовсім мало але з впевненістю можу сказати що тут чудово. Колектив дружній, умови прекрасні та мабуть саме основне це довіра до працівників. В компанії дбають про працівника і дослухаються до порад і побажань. Серед усіх бенефітів хотів б зазначити що тут вільний графік який спрощує організацію особистого часу. Дуже великим плюсом вважаю безкоштовними та смачними обідами в кафе. Так, у компанії є власне, стильне кафе де можна не тільки поїсти але і випити чудової кави. Окрім кафе, тут можна записатись на мовні курси, тревел клаби, йогу і раптом якщо тобі потрібно щось забрати, то завжди можна взяти корпоративний велосипед щоб не йти пішком. Весь офіс озелененний і дуже тематичний. Всі переговори відбуваються в маленьких кімнатках які ну дуже гарно оформленні. Я працював в різних компаніях і мушу сказати що Symphony Solutions серед усіх, найкраща. Приєднуйтесь!

Вже більше 2-ох років працюю в компанії Symphony Solutions.
Ціную її, в першу чергу, за дружні відносини між колегами і чудову атмосферу. З впевненістю можу сказати, що тут цінують кожного працівника і роблять усе для того, щоб було комфотно та приємно працювати.
У своїх процесах компанія керується цінностями, основою яких є довіра. На довірі тут базуються усі стосунки, як з колегами, так і з керівниками.
Є можливості для навчання та професійного розвитку. В компанії регулярно відбуваються тренінги — технічні та софтові. На дуже високому рівні проводяться курси англійської мови, а також є можливість вивчати польську, німецьку, іспанську, французьку та італійську.
В поза робочий час відбуваються різні воркшопи, мітапи, поїздки, благодійні заходи, а також щоп’ятниці в офісі проводяться вечірки.
Symphony постійно удосконалюється за допомогою культури зворотнього шляху. Активно використовується Idea Box, де кожен бажаючий може запропонувати свою ідею покращення життя в офісі.
Я відчуваю, що компанія дбає про мене, тому що регулярно відбуваються рев’ю, ван-ту-вани, де я можу висловити свою думку і я знаю, що компанія піде мені на зустріч.
Ще важливим для мене є те, що кожного дня в офісі є безкоштовні обіди, можна записатися на прийом до корпоративного лікаря, сходити на масаж/манікюр, чи зайнятися спортом в йога румі.
Сам офіс дуже зелений та красивий. Є затишний парк, де можна попрацювати, коли набридло сидіти за робочим місцем. Переговори відбуваються у мітинг румах, які є імітацією голандських будиночків, кожна з яких задекорована під окрему тематику. Випити запашної кави, приготовленої професійними барістами та поспілкуватися з колегами можна у власному кафе.
Компанія лояльна до молодих мам, які можуть взяти малечу з собою на роботу, адже в компанії є nursery room.
Загалом компанією дуже задоволена 

Підтримали: Ihor CherhavyiOksana Baran

Працюю в Symphony Solutions 3 місяці і з певністю можу сказати, що це компанія, в якій дуже комфортно. Тут діє принцип «колеги обирають колег», тому атмосфера в команді легка і дружня. В компанії справді дослухаються до побажань людей і йдуть назустріч — турбота в деталях:)

Підтримали: Ihor Cherhavyi

Працюю в Symphony рік. Дуже багато цікавих івентів технічних і не зовсім, індивідуальний підхід до кожного працівника, зручний вільний графік роботи, про умови в офісі скажу, що тут хочеться жити: тренування, їжа, багато зелені. Проекти різні, як і скрізь, менше цікаві, більше цікаві, швидше розвиваються, повільніше і т.д.
Це моя третя компанія, і я щаслива працювати тут (heart).

Влаштувався у Symphony у 2015, будучи студентом четвертого курсу. Перед тим стажувався у невеликій компанії, але отримавши дуже приємне враження під час екскурсії офісом, культурної співбесіди задумався про перехід. Також чув хороші відгуки від знайомих. Вирішальним моментом стала готовність компанії взяти відразу на проект по контракту, не зважаючи на відсутність досвіду. Особисто для мене, важливу роль відіграло те, що в офісі є обіди, оскільки я не готовий витрачати свій час на те, щоб замовляти щоразу їжу, чи харчуватися десь у закладах. Якість кейтерингових послух — це питання дуже особисте і тут багато суперечок. Комусь смачно, комусь ні, комусь замалі порції, комусь завеликі, але я вдячний за те, що є.

Адаптація в компанії дуже лояльна і у момєму випадку не було жодного «рашу». Перші дні проводиться Neo Program, як тут називають. Це коротке навчання у яке входить знайомство з правилами та цінностями компанії, визначення рівня англійської, та різні софт-скіл тренінги. Приємно, що компанія сприяє розвитку працівників, заохочує обмін знаннями і мотивує працівників ставити тривалі цілі та досягати їх.

В компанії підтримується відчуття того, що всі — єдина сім’я, хоча з ростом компанії і відповідно зі збільшенням текучості кадрів, це відчуття вже не таке яскраве, як кілька років тому. Однак в компанії проводяться п’ятничні посиденьки, час від часу відбуваєються різні свята, тож для комфорту робиться багацько.

Офіс теж досить викликає захоплення, на першому поверсі відпочинкова зона, сцена, кафе, йога рум, душ, настільний теніс, футбол. Другий і третій поверхи — опен спейс. Тут теж досить суб’єктивно. Для когось це норма, для когось скоріше недолік. З негативного відмічу те, що інколи відчувається брак свіжого повітря, а влітку в моєму крилі офісу дуже жарко, не зважаючи на кондиціонери. Цю проблему так і не можуть вирішити, але в компанії швидко реагують на зауваження та пропозиції. Так у офісі з’явилися настільний теніс, банкомат, масаж, психолог, для дівчат манікюр. В компанії проводяться мовні курси з англійської, німецької, польської, італійської..

Щоб підсумувати, скажу, що не маю великого досвіду, щоб порівнювати, але досі не виникло бажання порівняти з чимось новим. Приєднуйтесь!

Постучалась в скайп HR с Symphony Solutions, порекомендовал ей знакомую. Она прошла собеседования туда и после этого уже месяц ей не дают фидбек. Сегодня и вовсе оказалось, что уже даже так HR там больше не работает и результата собеседования, естественно, нет. Забавная компания, что тут скажешь =)

Адміністрація вебсайту dou.ua не гарантує і не підтверджує точність і достовірність будь-яких матерівлів, в тому числі відгуків і коментарів, які розповсюджуються не від імені Адміністрації, а від окремих користувачів. Адміністрація не несе відповідальності за відповідність таких матеріалів вимогам законодавства. Думки користувачів можуть не співпадати з думками Адміністрації.

Адміністрація не здійснює модерацію таких матеріалів, крім як у випадках, прямо передбачених Правилами користування вебсайтом (https://dou.ua/legal/). Адміністрація не уповноважена вирішувати спори, які виникають між користувачами чи з третіми особами, чи бути стороною такого спору. У випадку порушення Ваших прав звертайтесь безпосередньо до автора відповідної інформації чи органу, компетентному вирішувати спори/встановлювати факти подібного роду.

Оцінка компанії: 92/100

Проголосували 52 співробітники
  • Компенсація
    90%
  • Умови праці
    96%
  • Кар’єра
    87%
  • Проєкт
    93%
  • Компанія
    96%
  • Лояльність
    91%

Вакансії Symphony Solutions