Svitla Systems, Inc.

200...800 спеціалістів
Київ, Харків, Львів, Краків (Польща)

18 лютого 2020 21:44

Serhii Kolomiiets, Java Developer

Працював у компанії загалом близько 3-х років. На двох різних проектах.

По самій компанії особливих нарікань немає. У Києві два офіси, відвідуй той який зручніший. Я відвідував офіс саме у БЦ «Лівобережний», який в цілому комфортний та має зручну локацію (відносно).
Також у Світлі годний фінансовий відділ (за увесь час жодних затримок компенсації чи проблем із податковою). HR в цілому здатні допомогти з вирішенням усіх питань по соц. пакету (страхування, лікарняні, відпустка). З рекрутментом теж проблем не було.

По проектах... Ну це аут-стафф. Не знаєте як це працює і куди ви влізаєте? Увы.

Підтримали:  olha-dmytriieva Oleg Zinoviev Oleg Taran

LinkedIn

2 коментарі

Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів

Коментарі можуть залишати тільки користувачі з підтвердженими акаунтами.

По разному это работает. Полно интересной работы, которую сливают на аутстаф (это правильное определение здесь, согласен), потому что у компании-заказчика налажены процессы, есть работа, но не хватает ресурсов. Есть же аутстафф, когда на внештатных разработчиков сливается та работа, которая либо не особо нужна, либо делать ее не особо хочется сотрудникам в штате. То есть штат расширяется без надобности, а из-за непродуктивности штатных сотрудников, из-за слабых процессов и организации труда. Кому-то везет попасть на первый тип, кому-то «везет» попасть на второй. Догадываюсь, как повезло тебе, судя по троеточию после «По проектах»...

Здебільшого організація процесу, рішення з приводу набору додаткових спеціалістів, процеси, etc. — це все на боці замовника. На моїй пам’яті (та проетках де я був) менеджмент Svitla вмикався лише у випадках, коли щось пішло не так на проекті чи є певні негаразди в команді. І я щиро вдячний їм за це. Грубо кажучи — вони не плутались під ногами. Завдяки прямій комунікації із замовником я міг досить швидко розібрати певну задачу і виконати її. З іншого боку, при потребі підняти тему про перегляд ЗП, відпустки/звільнення і т.п. — я йшов до менджерів на боці Svitla, пояснював свою точку зору і це позбавляло мене незручних розмов із менеджментом на боці замовника (так як інша культура і т.п. не сприяє якості цих самих розмов коли йде мова про компенсацію чи вихід з проекту).

Я все веду до того, що не Svitla вирішує, яка саме робота падає на плечі найнятих спеціалістів. Тому будь-які претензії в цьому плані виглядають для мене, як мінімум, дивно.

А з проектами у мене все було ок. Трішки дипломатії та старанності — і ти вже робиш те, що ти хочеш і як ти хочеш. Навіть самому впертому манагеру можна донести свою точку зору. Було б бажання та аргументи.

Підтримали: Josh ButlerAnatoliy Siryi