There are 999 reasons to become levi niner. Find yours at levi9.com/jobs

Svitla Systems, Inc.

200...800 специалистов
Киев, Харьков, Львов, Краков (Польша)

18 ноября 2018 22:03

Taras Chaykivskyy, Computer Vision Developer в Svitla Systems

Працював у компанії рік і два місяці.
Враження і позитивні, і негативні.

Проект був цікавий і із замовниками працювати було приємно.
У львівському офісі круті спеціалісти і дружня атмосфера !
Завжди любив ходити на спільні обіди і після роботи на настільні ігри. :)

Проте із менеджментом старався спілкуватися по-мінімуму. Мій PM відповідає ще за 70 працівників, тому відповіді отримував: «це ж очевидно» або «ти ж програміст, міг сам здогадатися».
Вирішив піти у фріланс і попередив про вихід за півтора місяці.
На прохання PM-а і замовника попрацював ще довше.
Замовник був задоволений моєю роботою і казав щоб я повертався.
Через неможливість викорстати відпустку (часті демо) обіцяли її перенести/оплатити. У внутрішній CRM системі бачив що перенесли.
Проте після того як завершив всю роботу і повернув техніку — у CRM відняли ці дні. Head of HR відповіла що компенсацію за відпустку не отримаю, бо перенесену відпустку потрібно наново «заслужити» наступного року. (Правило про «заслуження заслуженої відпустки» ніде не було написане)

Якщо думаєте чи іти працювати у компанію — там класно, проте будьте готові до того що спілкування поза проектом є дуже складним.


LinkedIn

4 комментария

Подписаться на комментарииОтписаться от комментариев

Комментарии могут оставлять только пользователи с подтвержденными аккаунтами.

Поддерживаю Тарас. Когда я работал в Киеве Head of HR общалась с разработчиком подобными посланиями twitter.com/...​tatus/1114225483724546048

@Надя Береговая, Доброго дня,
Дякую за відповідь!
Питання інформації щодо детальності описаності процесів — це інше, і воно не стосується моєї відпустки.

> Внутрішні правила компанії є єдиними для всіх співробітників, однак ми візьмемо Ваш коментар до уваги для впровадження подальших змін.

Поправте якщо неправильно зрозумів: це було виключенням для мене ?
Те що відпуска «згоряє» я знав із прописаних внутрішніх правил, тому й завчасу розмовляв із PM-мом. Там вказано, що відпустка може бути перенесеною якщо не було змоги (обмеження замовника) її використати. Повторюся: PM переніс її, і у внутрішній CRM-системі я побачив це. Проте, згодом перенесена частина була анульована. А про це не описано і не сказано ніде.

Якщо не порозумілися і компанія готова мінятися, то буду радий продовжити діалог, щоб зрозуміти де я помилився, а де компанія Світла Системс помилилася (у особі конкретних позицій/людей).

Мені не дають ДЕТАЛЬНОЇ відповіді щодо того чому так трапиолося.
Щоб не було спілкування тут голослівним, будь ласка, дайте відповіді на запитання:
— Чому відпустку анулювали ?
— Де вказано, що перенесену відпустку потрібно наново «заслужити» ?
— Якщо у Вас немає відповіді на ці запитання, то до кого звертатися із цими питаннями ?

Можемо і приватно поспілкуватися.

З повагою, Тарас Чайківський

Тарасе, доброго дня.

Дякуємо за Ваш відгук! Ми завжди цінуємо зворотній зв’язок, і раді вдосконалюватись завдяки йому. Нам шкода, що не дивлячись на наші намагання надати Вам детальну інформацію щодо наших процесів, деякі з них залишились для Вас незрозумілими. Внутрішні правила компанії є єдиними для всіх співробітників, однак ми візьмемо Ваш коментар до уваги для впровадження подальших змін.

З повагою, Світла

Доброго дня,
Дякую за відповідь!
Питання інформації щодо детальності описаності процесів — це інше, і воно не стосується моєї відпустки.

> Внутрішні правила компанії є єдиними для всіх співробітників, однак ми візьмемо Ваш коментар до уваги для впровадження подальших змін.

Поправте якщо неправильно зрозумів: це було виключенням для мене ?
Те що відпуска «згоряє» я знав із прописаних внутрішніх правил, тому й завчасу розмовляв із PM-мом. Там вказано, що відпустка може бути перенесеною якщо не було змоги (обмеження замовника) її використати. Повторюся: PM переніс її, і у внутрішній CRM-системі я побачив це. Проте, згодом перенесена частина була анульована. А про це не описано і не сказано ніде.

Якщо не порозумілися і компанія готова мінятися, то буду радий продовжити діалог, щоб зрозуміти де я помилився, а де компанія Світла Системс помилилася (у особі конкретних позицій/людей).

Мені не дають ДЕТАЛЬНОЇ відповіді щодо того чому так трапиолося.
Щоб не було спілкування тут голослівним, будь ласка, дайте відповіді на запитання:
— Чому відпустку анулювали ?
— Де вказано, що перенесену відпустку потрібно наново «заслужити» ?
— Якщо у Вас немає відповіді на ці запитання, то до кого звертатися із цими питаннями ?

Можемо і приватно поспілкуватися.

З повагою, Тарас Чайківський

Оценка компании: 95/100

5-е место в рейтинге работодателей «200...800 специалистов»
Проголосовало 111 сотрудников
  • Компенсация
    94%
  • Условия труда
    97%
  • Карьера
    94%
  • Проект
    95%
  • Лояльность
    96%